En tiiä, spekulointiahan tää tässä vaiheessa enää on ja totuutta ei tiedä kun ne selvinneet skidit. Nehän oli 12v muistaakseni ja sen ikäset ei vielä kovinkaan isoja oo, niin se lauta kyllä periaatteessa kääntyy vielä kunhan kyytiläiset osaa ns. avustaa siinä kehonpainolla.Jossain lehdessä todettiin, että potkulauta oli tullut yllättäin vauhdikkaasti tielle.
Toki kun google (mapsista) street viewistä katsoo kuvan, niin siinä jos menee "tietä" myöten, niin joutuu tekemään 90 asteen mutkan melko pienellä säteellä (jalkakäytävältä tielle menevälle suojatien jatkeelle..Mitenkähän onnistuu kolmestaan?)
Toki voi laittaa aivot narikkaan ja täräyttää täysillä "nurtsin" kautta. Kyseisellä tavalla yksi tyhjäpää jäi pari vuotta sitten melkein polkupyörineen pakettiauton alle, jolla olin liikenteessä. Tuntuu, jotta joillain ihmisillä ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa tai muuten on vain aivot nollissa.
Mutta mä kyllä vähän luulen et siinä on saatettu poiketa nurtsin kautta tai jotain muuta, jos sitä 20kmh mitä noilla pääsee ajetaan (ja oletettavasti ajettiin, koska mainittu että tulivat vauhdilla) niin kyllä siinä joutuu jo vähän mutkia suoraks kanssa vetämään, etenkin kun vuokralautojen täyskumirenkaat on mallia neliskulma, niin niillä kanttaaminen on oikeasti vähän huteran tuntusta touhua.