Olen ihmetellyt tuota IB:n valuutanvaihtoa. Viimeksikin kun vaihdoin, kesti 10 minuuttia, että toimeksianto meni läpi ja melkein koko tuon ajan oli kurssi alle asetetun rajan. Muistaakseni raja oli 1.1742 ja alimmillaan kurssi kävi 1.1732:ssa ilman minun vaihtoni toteutumista. Johtuiko se sitten tosiaan siitä, että IB odotti saavansa jonkun lotin kasaan ennen kuin laittoi markkinalle vai odottiko IB:n sisäistä kauppaa. Ja aikasemminkin on käynyt vastaavia ja olen perunut vaihdon kun kurssi on ollut pari minuuttia alle rajan ilman toteutumista.
Ja sulla on siis maksulliset reaaliaikaiset kurssit? Eli voit olla varma että kurssin perusteella kaupan olisi pitänyt toteutua? Sitä en tiedä, miten Fill or Kill -tyyppisiä kohdellaan. Eli jos toiseksi paras tarjous on riittävän iso toteuttaakseen Fill or Killin, niin täsmäytetäänkö se, vaikka sen edessä olisi liian pieni, mutta hinnaltaan parempi tarjous. Silloinkin hinta voisi käydä oman tarkouksesi paremmalla puolella mutta koska määräsi oli liian pieni, sitä ei täsmätty. Mutta en tiedä miten FOK toimii.
Pari twiittiä ja salkku heiluu miten sattuu. Tullia pukkaa sieltä ja vastatullia täältä. Varsinkin sakemannien autoosakkeet hermoilee uhkailujen edessä. Jenkeille maistuu mersut mutta Trumpin mielestä pitäisi suosia Detroitin ämpärimuovituotantoa
No pitää toivoa että herra keskittyy enemmän kiinalaisten kanssa räyhäämiseen ja onneksi Daimlerilla on tuotantoa uudella mantereella...