Ketään ei kiinnosta takahikiän poliitikon sanomiset ennen poliitikon uraa yli 15 vuotta sitten.
Ja viiden vuoden takaa, no. Mustia säkkejähän ne burkat on:
https://upload.wikimedia.org/wikipe...ld_map.svg/2560px-Burka_ban_world_map.svg.png
Ja kun asiasta täällä puhutaan, saisi mielestäni kieltää täälläkin.
Itse laskuun voi olla moninaisia syitä. Mutta ilman että noita lähtee spekuloimaan, niin haluaisin muistuttaa että
pörssissä moni tekee treidaamisella leipänsä ja on olemassa mm. shorttaus.
Mutta ilmeisesti vasemmalle kallellaan olevien ihmisten ja toimittajien päässä nämä ilmiöt syntyivät koska Persut pääsivät hallitukseen Suomessa.
Jo Neuvostoliiton aikoina totuus ei koskaan hidastanut puhetta. Tästä esimerkkinä kaikenmaailman rauhanmarssijat ja vaatijat länsimaissa.
Edes ammatikseen politiikkaa seuraavalla nämä mediavainot Suomessa ei kiinnosta:
Itse olen pelannut näiden juttujen kanssa enemmän ja vähemmän aktiivisesti 10+ vuotta ja voin kertoa etten kyllä todellakan päässäni tätä masinoitua kohua millään tavalla kursseihin yhdistänyt.
Sen sijaan Nato-jäsenyyden näen tuovan vakautta.
Taustadetailina haluan kertoa minkä verran seuraan ja reagoin uutisiin, eli; myin varulta kaikki pois pari päivää ennen kuin hyökkäys Ukrainaan tuli.
Ja vuonna 2019 myin kaikki Finnairia lukuunottamatta pois kun luin uutisia koronasta alkaen lokakuulta. Ilmeisesti markkinat ei tuota ymmärtäneet mitä tuosta seuraa, kun vielä vuoden lopun jälkeen rallattivat ja sitten DÄNG! Kenttään ja kunnolla..
Ei sillä, luulin etten itse ymmärrä tilannetta oikein ja siksi yksi jäi salkkuun, mutta olivat vaan hitaalla.
Tällä kokemuksella voin kertoa että tällaiset maahanmuuttokriittisten natsi-vainoilut Suomessa ovat ihan hyttysen paska tällä kentällä, eikä kiinnosta yhtään ketään.
Ainoa joka näistä nauttii, on ihan tietty toinen regiimi rajan toiselta puolen, enkä todellakaan tarkoita Ruotsia
Maanantaina jännätään Nordean osaria. Tai jo nyt...?