Nykyään kaikki toimii niin nopeaa, että jos dipistä haluaa ostella niin silloin on aivan turhaa säätää mitään kk-sijoituksia vaan unohtaa ne kulut parin oston takia ja ostaa suoraan itse.Vaan mitäpä väliä tolla on keskivertosijoittajalle? Luultavasti myymällä ja ostamalla jossain välissä takaisin vain häviää.
Itse aloitin 2013 säännöllisen kk-sijoittamisen (tätä ennen vain jokusella tonnilla osakkeita salkussa,) ja olen joka kuukausi vain ostanut, kertaakaan en ole mitään myynyt ja hyvin menee. Keskimääräinen tuotto n. 16% vuodessa alusta alkaen. 10-15 vuotta vielä ja sitten loppuu työnteko ja aletaan todennäköisesti myyntejä harrastamaan myös
Itsekin päivittäin pörssiä seurailen, mutta lähinnä ostopaikkojen takia. Jos kunnolla luisuu (20-30%), aletaan nostamaan kk-summia. Koronadipissäkin suli joku 30te hetkessä, mutta pää kylmänä vaan ja lappuja ostoon + kk-sijoituksiin lisää.
Esim korona dipistä sai ostettua kerran tyyliin kun ne jo nousi eli oikeastaan menisi koko homma ohi kk taktiikalla.