Millaisia näkemyksiä raadilla on lähitulevaisuuden liikkeistä? Itse pohdin omia vaihtoehtojani ja jotenkin tuntuisi, että tällä hetkellä kiinnostavia ostokohteita on vähän. Ainoat ostokohteet mitä keksin ovat käytännössä "paluu normaaliin ja patoutunut kysyntä"-osakkeita, kotimaasta esimerkiksi Finnair. Salkku on nyt aika suurella painolla arvo-osakkeita (Fortum, Sampo, Wärtsilä), jotka todennäköisesti jäävät salkkuun pidemmäksi aikaa.
Tokihan sitä voi vielä lähteä Teslan kyytiin ja toivoa, että lento jatkuu, mutta näyttäisi että ainakin FAAMG:lta alkaa vähän vauhti jo hiipumaan. Otetaanko hetki happea ennen seuraavaa nousua vai otetaanko löysiä pois hinnasta? Jänniä aikoja ja vaikea ostopaikka, ainakin minulle.
Kiinnostaisi kuulla millaisia peliliikkeitä muut ovat suunnitelleet.
Tokihan sitä voi vielä lähteä Teslan kyytiin ja toivoa, että lento jatkuu, mutta näyttäisi että ainakin FAAMG:lta alkaa vähän vauhti jo hiipumaan. Otetaanko hetki happea ennen seuraavaa nousua vai otetaanko löysiä pois hinnasta? Jänniä aikoja ja vaikea ostopaikka, ainakin minulle.
Kiinnostaisi kuulla millaisia peliliikkeitä muut ovat suunnitelleet.