Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida olla kovin monille enää niin kiinostava kun on mod 2007 julkaistuun peliinMiksei kukaan kertonut mulle tästä Gammasta mitään aikaisemmin
Eihän tuo pelin ikää katso, kun itse modin sisällön monipuolisuus on valovuosia edellä verrattuna perinteisiin AAA-peleihin. Ja onhan kyseisellä modilla edelleen hyvin laaja pelaajayhteisö.Ei taida olla kovin monille enää niin kiinostava kun on mod 2007 julkaistuun peliin
Vähän epäilen että nyt jos joku uusi stalker 2 noob haluaisi installoida ton modin niin siinä jo kompuroisi kun tässäkin videossa ohjeet kestää 5 minuuttiaEihän tuo pelin ikää katso, kun itse modin sisällön monipuolisuus on valovuosia edellä verrattuna perinteisiin AAA-peleihin. Ja onhan kyseisellä modilla edelleen hyvin laaja pelaajayhteisö.
Gamma on joltain osin parempi kuin uusi ja paljon vaikeampi.Ei taida olla kovin monille enää niin kiinostava kun on mod 2007 julkaistuun peliin
Ja yhä edelleen päivitellään aktiivisesti. 1.12 tuli viimeisin isompi päivitys.Eihän tuo pelin ikää katso, kun itse modin sisällön monipuolisuus on valovuosia edellä verrattuna perinteisiin AAA-peleihin. Ja onhan kyseisellä modilla edelleen hyvin laaja pelaajayhteisö.