S.T.A.L.K.E.R. 2

Noin 20h pelattua eikä yhtäkään kaatumista. Pari bugia vaan tullu huomattua. Rautana 9800X3D , 7900XTX, 32GB ramia, m.2 levyllä peli ja 3440x1440 resolla
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti tähän tulee jossain välissä pelimoottoripäivitys uudempaan UE5 versioon ja samalla HWRT tuki. Tässä SW Lumenissa on se vika, ettei sen tarkkuus riitä sisätilojen kunnolliseen valaisuun ja sisätilat ovat tässä pelissä päiväsaikaan aivan liian pimeät.
 
Toivottavasti tähän tulee jossain välissä pelimoottoripäivitys uudempaan UE5 versioon ja samalla HWRT tuki. Tässä SW Lumenissa on se vika, ettei sen tarkkuus riitä sisätilojen kunnolliseen valaisuun ja sisätilat ovat tässä pelissä päiväsaikaan aivan liian pimeät.
Onneksi pelihahmolla on lamppu. Ja kun kerran aikalailla säheliä ei ole, niin se tuikku tuvan nurkassa ei paljon valaise.
 
Nythän tämä toimii ilman modejakin kuin junan vessa. DLSS qualityllä ilman FSR ultrawidellä 70-100 fps. :kippis:
 
1.0.3 ei vaikuta mitenkään ihmeelliseltä pätsiltä, mutta kokoa on 36.66 Gb GOG:sta ladattuna
 
Tänään sitten olikin ikäviä bugeja tehtävissä. Optional ukkeli sanoi tule juttelemaan, mutta oli aina vaan busy. Matkalla takaisin tehtävän antajalle sitten vaan yhtäkkiä fail. Oliko näissä joku random aikaraja. Ei tuossa nyt kovin kauaa mennyt. Tai niin tein yhden main quest stepin ennen kuin menin sinne side mission paikkaan.

Ja toinen ikävä juttu oli main questin käsikirjoituksessa pakotettiin tekemään jotain minkä lopputulos oli täysin selvää ja yllättyneitä olivat päähenkilö. Vituttaa.
 
Mitä redditistä luin johtuu ihan pelimoottorista jos yhtä koodi riviä muokataan tai siihen lisätään jotain niin koko paketti ladataan uudestaan
näköjään löytyy pari +30Gb filua ja loput pienempiä. joten voi olettaa että lisää isoja pätsejä luvassa jos korjaukset liittyy noihin.
Näyttökuva 2024-12-04 001839.png
 
näköjään löytyy pari +30Gb filua ja loput pienempiä. joten voi olettaa että lisää isoja pätsejä luvassa jos korjaukset liittyy noihin.
Näyttökuva 2024-12-04 001839.png
Paskaa koodaamista vaan. Ei sitä koko XX GB tiedostoa tarvitse siirtää jos sen sisällä muuttuu osia. Differential / Delta patching keksittiin jo about 100 vuotta sitten ja muistaakseni esim. Diablo 2:ssa se oli käytössä ja siinä oli muutamia gigatavujen kokoisia tiedostoja mitkä sisälsi koko pelin.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikuttaa uudelta Cyberpunk julkaisulta eli katellaan ostamista alelaarista vuoden päästä jos olis pelattavassa kunnossa :psmoke:
Kyllä, aivan samoja ongelmia! :facepalm:



Cyberpunk oli oikeasti peli kelvoton ja vedettiin myynnistä pois ja vertaat stalkkeria siihen!?
 
Maisemat ja infra ovat mielenkiintoista ja kaunista. Hyvin pyörii 3840x1600 melkein kaikki Epicillä. Yhtään kertaa ei ole kaatunut, eikä muutenkaan ole bugeja tullut vastaan.

Kritiikkipuolelle voi laittaa, että aika pahasti vie immersiota, kun viholliseen saa ampua lippaallisen vatsaan ja rintaan, ja tyyppi vaan horjahtelee. Vain headshot lopettaa elämän. Tässä on valittu vaikeutukseksi tuo, kun itse hahmot ovat täysin aivottomia idiootteja, ja enimmäkseen vaan kävelevät ase tanassa kohti pelaajaa/kuolemaansa.

Erämaa on kuollut, siellä ei ole oikein mitään elämää/tapahtumia.
 
Maisemat ja infra ovat mielenkiintoista ja kaunista. Hyvin pyörii 3840x1600 melkein kaikki Epicillä. Yhtään kertaa ei ole kaatunut, eikä muutenkaan ole bugeja tullut vastaan.

Kritiikkipuolelle voi laittaa, että aika pahasti vie immersiota, kun viholliseen saa ampua lippaallisen vatsaan ja rintaan, ja tyyppi vaan horjahtelee. Vain headshot lopettaa elämän. Tässä on valittu vaikeutukseksi tuo, kun itse hahmot ovat täysin aivottomia idiootteja, ja enimmäkseen vaan kävelevät ase tanassa kohti pelaajaa/kuolemaansa.

Erämaa on kuollut, siellä ei ole oikein mitään elämää/tapahtumia.
Näitä "hyvin pyörii resoluutiolla x" on melko turha postata kun ei ole mitään tietoa asetuksista saatikka raudasta. Hyvinpyöriminen on myös jossain määrin subjektiivinen käsite. Joillekin se on 60fps ja toisille 160fps.
Samaa mieltä tuosta vihujen luotien nielemisestä. Eivät ole moksiskaan ennen kuolettavaa laukausta.
 
Maisemat ja infra ovat mielenkiintoista ja kaunista. Hyvin pyörii 3840x1600 melkein kaikki Epicillä. Yhtään kertaa ei ole kaatunut, eikä muutenkaan ole bugeja tullut vastaan.

Kritiikkipuolelle voi laittaa, että aika pahasti vie immersiota, kun viholliseen saa ampua lippaallisen vatsaan ja rintaan, ja tyyppi vaan horjahtelee. Vain headshot lopettaa elämän. Tässä on valittu vaikeutukseksi tuo, kun itse hahmot ovat täysin aivottomia idiootteja, ja enimmäkseen vaan kävelevät ase tanassa kohti pelaajaa/kuolemaansa.

Erämaa on kuollut, siellä ei ole oikein mitään elämää/tapahtumia.
Koitappa pelata alkuperäistä stalkkeria Gamma modin kanssa vaikeimalla vaikeustasolla. Perus aseella ja luodilla et saa kuin hikisen Banditin hengiltä kun sillä ei ole mitään suojia.
 
Näitä "hyvin pyörii resoluutiolla x" on melko turha postata kun ei ole mitään tietoa asetuksista saatikka raudasta. Hyvinpyöriminen on myös jossain määrin subjektiivinen käsite. Joillekin se on 60fps ja toisille 160fps.

No ihan totta. Olisi ehkä voinut vaan laittaa, että pyörii hyvin omiin odotuksiini verrattuna, mitkä olivat seurausta siitä kun luki raportteja huonosta optimoinnista.

Mutta kun resoluutio tuli mainittua, niin kerrotaan nyt, että rautana 5900X ja RTX 3080 10Gb. FSR päällä ja asetukset tämän alla olevan mukaisesti, eli aika monta asetusta kuitenkin on pudotettu alemmas. Minulle 60 fps on riittävä taso tällaisessa fiilistelypelissä, tässä vaihtelee noilla asetuksilla 60-100 fps.



Koitappa pelata alkuperäistä stalkkeria Gamma modin kanssa vaikeimalla vaikeustasolla. Perus aseella ja luodilla et saa kuin hikisen Banditin hengiltä kun sillä ei ole mitään suojia.
Voi hyvinkin olla. Mutta pointti olikin vaan sanoa, että kun ei ole osattu vihollisesta tehdä millään tavalla älykkäästi toimivaa, on valittu vaikeutukseksi tällainen epärealistinen keino, ja se vie immersiota. Se, että se on ollut jo aiemmassa pelissä, on tavallaan vielä vähän ankeampaa.
 
Viimeksi muokattu:
No ihan totta. Olisi ehkä voinut vaan laittaa, että pyörii hyvin omiin odotuksiini verrattuna, mitkä olivat seurausta siitä kun luki raportteja huonosta optimoinnista.

Mutta kun resoluutio tuli mainittua, niin kerrotaan nyt, että rautana 5900X ja RTX 3080 10Gb. FSR päällä ja asetukset tämän alla olevan mukaisesti, eli aika monta asetusta kuitenkin on pudotettu alemmas. Minulle 60 fps on riittävä taso tällaisessa fiilistelypelissä, tässä vaihtelee noilla asetuksilla 60-100 fps.




Voi hyvinkin olla. Mutta pointti olikin vaan sanoa, että kun ei ole osattu vihollisesta tehdä millään tavalla älykkäästi toimivaa, on valittu vaikeutukseksi tällainen epärealistinen keino, ja se vie immersiota. Se, että se on ollut jo aiemmassa pelissä, on tavallaan vielä vähän ankeampaa.

Eikös aseissakin ole eroa kuten esimerkiksi onko niitä paranneltu vaikka armor piercing osalta ja mitä ammuksia käyttää myös
 
Kyllä tämä ainakin itselle oli pelikelvoton julkaisupäivänä. Game Passin kautta kokeilin, ja kaikki asetukset minimissä ja framegen päällä pyöri villisti heiluen 40-80 fps välillä. (3080ti ja 9700K). Tutoriaalia en meinannut päästä läpi, kun se ensimmäinen artifakti ei koskaan spawnannut. Redditissä oli monella samaa ongelmaa ja jollain oli auttanut aikaisemman saven lataaminen, toisilla koko pelin aloittaminen alusta. Ilmeisesti jos questissa etenee "väärässä" järjestyksessä, niin tuo bugaa ja olet jumissa. Villikorttina joku heitti graffiikka-asetusten vaihtamisen siinä artifaktin spawnikohdassa, niin peli lataa objektit uusiksi ja artifakti ilmestyy hetkellisesti paikallensa, tämä toimi lopulta itsellä. Oli kuitenkin niin älytön bugi ja ihmettelen että miten tuota ei ole missään pelitesteissä huomattu, että en lähde lottoamaan minkälaisia ongelmia löytyy loppupelistä. Katsellaan joskus vuoden päästä kun ovat testanneet ja korjanneet pelinsä. : D
 
No ihan totta. Olisi ehkä voinut vaan laittaa, että pyörii hyvin omiin odotuksiini verrattuna, mitkä olivat seurausta siitä kun luki raportteja huonosta optimoinnista.

Mutta kun resoluutio tuli mainittua, niin kerrotaan nyt, että rautana 5900X ja RTX 3080 10Gb. FSR päällä ja asetukset tämän alla olevan mukaisesti, eli aika monta asetusta kuitenkin on pudotettu alemmas. Minulle 60 fps on riittävä taso tällaisessa fiilistelypelissä, tässä vaihtelee noilla asetuksilla 60-100 fps.




Voi hyvinkin olla. Mutta pointti olikin vaan sanoa, että kun ei ole osattu vihollisesta tehdä millään tavalla älykkäästi toimivaa, on valittu vaikeutukseksi tällainen epärealistinen keino, ja se vie immersiota. Se, että se on ollut jo aiemmassa pelissä, on tavallaan vielä vähän ankeampaa.

Jees.
Miten sulla tuo FSR:n aiheuttama input lag, oletko saanut jotenkin minimoitua vai koitatko vain pärjäillä sen kanssa?
Itsellä 7800X3D ja 3080Ti 1440p resolla. Pääosin pyörii custom asetuksilla 80fps:n pinnassa DLSS balanced ilman FSR:aa. On jotenkin pirun vaikeaa tuon aiheuttamalla input lagilla pelata.
 
Vanhana Stalker veteraanina voin sanoa että tässä nykyisessä täytyy kyllä odotella päivityksiä kuten edellisissäkin versoissa:) Ei kannata rynnätä Zonelle vielä...Omat kokemukset nyt tästä uudesta ovat erittäin kaksijakoiset: on paljon hyvää: pyörii kyllä omalla koneella ihan 2K resoilla 90FPS tasolla ja on kaunis rujo maailma mutta tietyt "pugit" kyllä vievät suurimman intohimon pelata vielä. On järkyttävän typerää esim. se että ne "näkymättömät" vitun nopeasti liikkuvat mutantit eivät tietyissä kohdissa karttaa jahtaa mitään muuta kun pelaajaa: NP hahmot voivat vain tepastella alueella ilman huolen häivää mutta auta armias jos pelaaja kapuaa vaikka vartiotornista maankamaralle niin saman tien on kimpussa ilman mitään tolkkua. Se ei reagoi ympäröivään maailmaan millään tasolla, vaan ainoastaan pelaajaan. Siinä pyörii se 4 NP hahmoa sen ympärillä ilman "huolen häivää" Välillä tietyissä paikoissa karttaa se reagoi NP hahmoihin siten että jos on määritellyn alueen sisällä ja sinne saapuu NP porukkaa niin kyllä silloin käy kimppuun jne. Erittäin epäonnistuntu koodaus sen suhteen. No tämä on taattua Stalkkeria:) Muutenkin NP hahmojen logiikka on jotenkin vinksallaan: välillä ovat toistensa sisällä jne...heh. Kyllä tästä vielä hyvä tulee mutta vaatii hieman hiomista:)
 
Kyllä, aivan samoja ongelmia! :facepalm:



Cyberpunk oli oikeasti peli kelvoton ja vedettiin myynnistä pois ja vertaat stalkkeria siihen!?

Ei, en tarkoita tuota, että peli oli joillain konsoliversioilla oikeasti pelikelvoton julkaisussa.

Cyberpunk launchversiolla tai pian sen jälkeen tulleiden pikku korjausversioiden kanssa tuli pelattua peli aika lailla loppupuolelle saakka ilman kaatumisia. Mutta kyllähän se aika jankkia oli ja selvästi puskettu kiireellä ulos. Hiotummassa kunnossa peli oli vasta kuukausien ja kuukausien päivitysten jälkeen.

Eli tämä vaikuttaa minusta samaan tapaan hätäiseltä julkaisulta. Vaikka PC:llä osa onkin saanut pelin läpäistyä niin onhan tässä nyt kiivasti pätsäilty muistivuotoja ja crasheja.
 
Aloittelijoille vinkkinä, jos painivat rahaongelmien kanssa. Loottikaa emission jäljiltä kuolleet ruhot. Aseita jne myytävää irtoaa helpolla.
 
Koitappa pelata alkuperäistä stalkkeria Gamma modin kanssa vaikeimalla vaikeustasolla. Perus aseella ja luodilla et saa kuin hikisen Banditin hengiltä kun sillä ei ole mitään suojia.
Miten tämä nyt eroaa nyky pelien tasosta NP hahmojen osalta? Aika hiton samaa paska settiähän nämä nyt tuntuu olevan joka pelissä:) Hirveästi hehkutetaan ennen peliä että nyt on AI:ta jne, mutta kun pelaat niin hitot ole yhtään sen kummempaa kun vanhoissa peleissä missä NP hahmot vetivät jotain generoituja polkuja ja reagoivat pelaajaan miten sattuu:) Sama fiilis näissä on jotenkin jopa paskempi...Tässä Stalker 2:ssa eniiten vituttaa tuo respawnaavat NP hahmot: vanhoissa Stalkereissa jos puhdistit jonku alueen niin se oli puhdas mutta tässä kun selän kääntää niin kohta joku NP porukka laahustaa jälleen typeränä paikalle loputtomiin...ei jatkoon. Samaa fiilistä kun Far Cry paskileissa missä bensiksen tyhjentämisen jäkeen kun käätää selän niin saman tien on sama idiootti sakki seisoskelemassa siellä...tappaa kyllä halun pelata peliä totaalisesti...maailma pitää olla looginen...jos joku heittää veivinsä se on pysyvää. Pelin vaikeustaso kyllä ihan perseen surkealla tasolla...liian helppo vaikeimmallakin tasolla johtuen typerästä NP hahmojen logiikasta. Näkymättömät mutantit ovat myös ihan idioottimaisesti implentoitu peliin...ne ei reagoi tietyilla alueella NP hahmoihin ollenkaan ja odottelevat jossain katveessa vain pelaajan toimia...joiltain osin NP maailma on ihan ok...mutta kyllä tässä nyt ollaan aika paskan äärellä sen suhteen ja voin verrata tätä lähinnä Far Cry paskaan sen suhteen. Muuten peli pyörii ihan ok.
 
  • Tykkää
Reactions: PCB
Eikös aseissakin ole eroa kuten esimerkiksi onko niitä paranneltu vaikka armor piercing osalta ja mitä ammuksia käyttää myös
Tottakai on eroa, koska liivit. Mutta jos ampuu lippaallisen vihollisen vatsaan ja rintaan 5.45 -kaliiberin rynnäkkökiväärillä, ei siinä luodin tyypillä ole merkitystä kuoleeko vai ei.

Jees.
Miten sulla tuo FSR:n aiheuttama input lag, oletko saanut jotenkin minimoitua vai koitatko vain pärjäillä sen kanssa?
Itsellä 7800X3D ja 3080Ti 1440p resolla. Pääosin pyörii custom asetuksilla 80fps:n pinnassa DLSS balanced ilman FSR:aa. On jotenkin pirun vaikeaa tuon aiheuttamalla input lagilla pelata.
Kyllä se haittaa vaikka on pystynyt pelaamaan. Pitää nyt päivityksen myötä testailla vielä ilman FSR:ää, mulle riittää aika alhainen fps. Nvidia Reflex -asetus kai pienentää vähän input lagia.
 
Kyllä, aivan samoja ongelmia! :facepalm:



Cyberpunk oli oikeasti peli kelvoton ja vedettiin myynnistä pois ja vertaat stalkkeria siihen!?


Ei niitä ongelmia pc versiossa ollut.
Ne matolaatikoille julkaistut versiot toki olivat täysiä meemejä.
Julkaisussa läpi pelattu koneella ja muutama mitätön bugi oli 100% juoksun aikana.
Eipä noita bugeja julkaisussa hirveesti ollut. Tuli pelattua pariin otteseen peliläpi ennenkuin suurempia "korjauksia" tuli. Taisi vaan niillä ihmisillä olla liian tehottomat koneet ja konsolit jotka haukkuivat cp2077 mutta se siitä asiasta.

Täytyy tuossa stalker 2 pelata kun pitkät vapaat tiedossa samalla latailla nuo patchit. Mietityttää vaan se kun ei taida kokopelissä olla yhtäkään naista kun yleensä näissä avoimenmaailman toimintapeleissä niitä edes joskus on esim. farcry vai lienekkö sitten tarkoituksella jätetty pois :hmm:

Hyvä peli kyllä muuten:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Eipä noita bugeja julkaisussa hirveesti ollut. Tuli pelattua pariin otteseen peliläpi ennenkuin suurempia "korjauksia" tuli. Taisi vaan niillä ihmisillä olla liian tehottomat koneet ja konsolit jotka haukkuivat cp2077 mutta se siitä asiasta.

Täytyy tuossa stalker 2 pelata kun pitkät vapaat tiedossa samalla latailla nuo patchit. Mietityttää vaan se kun ei taida kokopelissä olla yhtäkään naista kun yleensä näissä avoimenmaailman toimintapeleissä niitä edes joskus on esim. farcry vai lienekkö sitten tarkoituksella jätetty pois :hmm:

Hyvä peli kyllä muuten:cool:

On tässä naisia

IMG_2119.png
 
Eipä noita bugeja julkaisussa hirveesti ollut. Tuli pelattua pariin otteseen peliläpi ennenkuin suurempia "korjauksia" tuli. Taisi vaan niillä ihmisillä olla liian tehottomat koneet ja konsolit jotka haukkuivat cp2077 mutta se siitä asiasta.

Täytyy tuossa stalker 2 pelata kun pitkät vapaat tiedossa samalla latailla nuo patchit. Mietityttää vaan se kun ei taida kokopelissä olla yhtäkään naista kun yleensä näissä avoimenmaailman toimintapeleissä niitä edes joskus on esim. farcry vai lienekkö sitten tarkoituksella jätetty pois :hmm:

Hyvä peli kyllä muuten:cool:

On tässä naisia

IMG_2119.png
Näköjään on :lol: En ole sitten niin pitkälle vielä mennyt vaikka tuon 20h- jo pelannut ja tutkiskellut alueita yms.
 
tuosta peak versiosta poistin ruoho ja lod säädöt STALKER 2 Anti-Stutter Mod and Massive FPS Boost
;foliage.MinLOD=1
;fg.CullDistanceScale.Grass=0.3
;fg.DensityScale.Grass=0.35

tossa paikassa parani medium asetuksilla fps 60 -> 90 tuolla peak versiolla.
ennen.png
jälkeen.png


Tuohon vielä r.VolumetricCloud=1 niin taivaalle ilmestyy pilvet ja valaistus paranee, mutta fps tipahtaa +80 paikkeille.
Medium asetuksilla Peak vs täysin vakio ilman modia.
jälkeen+.png
Vakio.png
 
Viimeksi muokattu:
Nyt alkanu kahden viimesen patchin kohdalla ilmenemään memory leakkia omalla kohdalla kun alkaa syömään 26gb ramia tämäkin peli satunnaisesti ja tulee törkeen lagiseksi. Muutenhan peli on ollut todella rautainen ja hauska tutkia aluieita vaikkakin tuo vihujen spawnaaminen viereen on hanurista..
 
Aika helpostihan tuossa pistää stalker-vaikeus-asteella vihut nurin aloituspistoolilla :confused: :hmm:
 
Tuossa pistoolissa taitaa olla vielä sekin etu että esim burerit ei pysty sitä vetämään pois. Monessa paikassa Burerin voi houkutella pois vaarallisista paikoista nurkan taakse ja siellä vaan kuulaaa kalloon ilman pelkoa mistään. Oiskohan keskimmäisellä vaikeustasolla 30 ammusta riittänyt burerille.
 
Aivan sama mitkä graffa asetukset, vram käyttö alkaa jostain 10gb tienoilta, jatkaa tasaisesti nousuaan kunnes about tunnin jälkeen saavuttaa korttini (4080 super 16gb) maksimin ja fps 10-20. Ei siinä, käynnistää pelin uudelleen ja taas mennään. Päivityksiä on tullu mutta eikö tällainen perustavanlaatuinen ongelma pitäisi olla prioriteettilistalla aika korkeella? No varmasti on tiedossa tämäkin ongelma tekijöillä eikä varmaan ole helppo korjata mutta mites teillä muilla, onko vastaavaa ongelmaa?
 
Voikohan olla jotain Windows ongelmaa? Deskarilla Windows 10 ja peli pyörii käytännössä täydellisesti ja läppärillä Windows 11 ja hirveä stutterointi ja frametimet heittelee miten sattuu. Kokeilin eri grafiikka-asetuksia ja aivan sama onko High vai Low ja silti sama fps ja stutterointi tuolla läppärillä (boottasin pelin välissä, että kääntää varjostimet uudestaan jne).
 
Aivan sama mitkä graffa asetukset, vram käyttö alkaa jostain 10gb tienoilta, jatkaa tasaisesti nousuaan kunnes about tunnin jälkeen saavuttaa korttini (4080 super 16gb) maksimin ja fps 10-20. Ei siinä, käynnistää pelin uudelleen ja taas mennään. Päivityksiä on tullu mutta eikö tällainen perustavanlaatuinen ongelma pitäisi olla prioriteettilistalla aika korkeella? No varmasti on tiedossa tämäkin ongelma tekijöillä eikä varmaan ole helppo korjata mutta mites teillä muilla, onko vastaavaa ongelmaa?
Onko sulla framegenerator päällä?
 
Aivan sama mitkä graffa asetukset, vram käyttö alkaa jostain 10gb tienoilta, jatkaa tasaisesti nousuaan kunnes about tunnin jälkeen saavuttaa korttini (4080 super 16gb) maksimin ja fps 10-20. Ei siinä, käynnistää pelin uudelleen ja taas mennään. Päivityksiä on tullu mutta eikö tällainen perustavanlaatuinen ongelma pitäisi olla prioriteettilistalla aika korkeella? No varmasti on tiedossa tämäkin ongelma tekijöillä eikä varmaan ole helppo korjata mutta mites teillä muilla, onko vastaavaa ongelmaa?
itse olen alun opettelun(säätämisen) jälkeen pärjännyt rtx 4060 ja 8Gb
 
Aivan sama mitkä graffa asetukset, vram käyttö alkaa jostain 10gb tienoilta, jatkaa tasaisesti nousuaan kunnes about tunnin jälkeen saavuttaa korttini (4080 super 16gb) maksimin ja fps 10-20. Ei siinä, käynnistää pelin uudelleen ja taas mennään. Päivityksiä on tullu mutta eikö tällainen perustavanlaatuinen ongelma pitäisi olla prioriteettilistalla aika korkeella? No varmasti on tiedossa tämäkin ongelma tekijöillä eikä varmaan ole helppo korjata mutta mites teillä muilla, onko vastaavaa ongelmaa?
Mulla 4080 Super myös, eikä kyllä tuommoista ongelmaa ole ollut. Taitaa olla kaikki vielä Epicillä.
 
Sama tuli tänne tunnin pelailun jälkeen, peli kaatui ja tuo ikkuna esillä.
Johtuikin omasta koneesta, kaatui sen jälkeen kun päivitin uuden biosin ja kellitykset pistin takaisin, vanhat asetukset ei täsmännyt enää, voltteja lisää ja nyt vakaa.
Msi kun rukannut näitä biosin jänniteasetuksia moneen suuntaan, kun Raptor Laken cpu-ongelmat tuli.
 
Ai niin pitäisköhän päivittää näytönohjaimen ajurit joskus. Taitaa olla jotkut 3v vanhat käytössä. No nyt kun vähän alivoltitin on toiminut oikein hyvin. 3h pelasin putkeen, eikä mitään ongelmaa.

Ai:n kanssa on kyllä isojakin ongelmia. Katselin jostain 300m päästä kyykystä paikallaan, niin vartija näki katolta. Sitten koko joukko juoksee hulluna päälle ampuen juostessa suht tarkasti ja heittää 100 metrin päästä kranaatin 10cm tarkkuudella jalkoihin. Ja ne ampuu aina 10 lippaallista, mutta ruhoilta löytyy joku 3 ammusta.

Niin ja pelannut jotain 15h ja just tajusin, että monenlaisissa laatikoissa on loottia kun rikkoo.
 
Ai niin pitäisköhän päivittää näytönohjaimen ajurit joskus. Taitaa olla jotkut 3v vanhat käytössä. No nyt kun vähän alivoltitin on toiminut oikein hyvin. 3h pelasin putkeen, eikä mitään ongelmaa.

Ai:n kanssa on kyllä isojakin ongelmia. Katselin jostain 300m päästä kyykystä paikallaan, niin vartija näki katolta. Sitten koko joukko juoksee hulluna päälle ampuen juostessa suht tarkasti ja heittää 100 metrin päästä kranaatin 10cm tarkkuudella jalkoihin. Ja ne ampuu aina 10 lippaallista, mutta ruhoilta löytyy joku 3 ammusta.

Niin ja pelannut jotain 15h ja just tajusin, että monenlaisissa laatikoissa on loottia kun rikkoo.
Taitaa olla nuo matkat vähän sekaisin nyt sinulla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 726
Viestejä
4 564 047
Jäsenet
75 013
Uusin jäsen
52375

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom