Ryzen 5000-sarjan tilaus- ja saatavuusseuranta

Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
15
No mitähän hittoa. Oma tilaus sisällä 16:04 ja edelleen odottaa tuotetta... Jospa se kuitenkin pian sieltä tulee.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
No mitähän hittoa. Oma tilaus sisällä 16:04 ja edelleen odottaa tuotetta... Jospa se kuitenkin pian sieltä tulee.
Sama tilanne. Melko rasittavaa, jos nyt käytännössä sitten joutuu odottamaan viikkokaupalla prossua. Kone ois muuten valmiina.

Kun tämän koneen saan kasattua, aion kyllä pysyä komponenttikaupoista poissa pitkään, sen verran ikävä kokemus on ollut näiden jonojen kanssa.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
On kyllä ollut ristiriitainen syksy, toisaalta paras aika ikinä ostaa rautaa kun kilpailu on vihdoin todellista, toisaalta ostajia on oletettavasti koronan takia helvetisti enemmän ja sitten taistellaan muutenkin saatavuuden kanssa. 5800X siellä odottelee vielä näyttistä että syyskuussa ostetut palikat pääsis tositoimiin.
Kyllä näitä prossuja varmasti liikkuu paremmin kuin gpu:ta, tsemppiä odotukseen, kyllä se vielä palkitaan.
 
Liittynyt
11.10.2020
Viestejä
67
Sama tilanne. Melko rasittavaa, jos nyt käytännössä sitten joutuu odottamaan viikkokaupalla prossua. Kone ois muuten valmiina.

Kun tämän koneen saan kasattua, aion kyllä pysyä komponenttikaupoista poissa pitkään, sen verran ikävä kokemus on ollut näiden jonojen kanssa.
Meillä sama asenne.
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
81
Tilasiko täällä kukaan muu jimmsiltä noita päivitysbundleja tuolla X570 Tomahawk emolla (5800X) ja onko jo toimitettu tai edes arviota milloin tulisi? Odottavan aika tuntuu tosi pitkältä, kun prosessori ja muistit on varattuna, mutta emolevyä tässä sitten odotellaan vielä.
Kyselin tänään chatissä, niin sanoi että ei olisi tullut perjantaina Tomahawkeja. Heitti varovaisen arvion että seuraavalla viikolla saisi emolevyn. Tilasin itse siis kylläkin erikseen nämä osat ja sellaisella hetkellä kun perjantain erästä olisi pitänyt vielä riittää Tomahawkia. Itsellä sellainen kiva että 5900X prossu kuumottelee jo postin toimituksessa, mutta toinen tilaus jossa muut osat ja tuo emolevy on jäänyt odottelemaan tuotetta. Ei oikein mitään järkevän hintaista muutakaan emolevyä ole tilattavissa tällä hetkellä niin pitää varmaan vaan odotella. Eihän näitä osia olekkaan odotellut kuin siitä asti kun näistä ekaa kertaa uutisoitiin ensimmäisen kerran. Kesällä meinasin jo tilata Intteliä, mutta ei sitten kuitenkaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
77
Kyselin tänään chatissä, niin sanoi että ei olisi tullut perjantaina Tomahawkeja. Heitti varovaisen arvion että seuraavalla viikolla saisi emolevyn. Tilasin itse siis kylläkin erikseen nämä osat ja sellaisella hetkellä kun perjantain erästä olisi pitänyt vielä riittää Tomahawkia. Itsellä sellainen kiva että 5900X prossu kuumottelee jo postin toimituksessa, mutta toinen tilaus jossa muut osat ja tuo emolevy on jäänyt odottelemaan tuotetta. Ei oikein mitään järkevän hintaista muutakaan emolevyä ole tilattavissa tällä hetkellä niin pitää varmaan vaan odotella. Eihän näitä osia olekkaan odotellut kuin siitä asti kun näistä ekaa kertaa uutisoitiin ensimmäisen kerran. Kesällä meinasin jo tilata Intteliä, mutta ei sitten kuitenkaan.
Juuri itsekin vartti sitten chätistä kyselin tuon emolevyn perään, niin tuo perjantain arvioitu erä oli viivästynyt ja luultavasti toimittajalle saapuu huomenna, josta sitten 1-2pv ja löytää tiensä Jimssille asti. Eli jos tuuri käy ja posti kuskaa lauantainakin tavaraa niin viikonloppuna ehkä pääsee asenteluhommiin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
348
Kävin Lahden Datatronicissa kyselemässä 5900X toimitusaikoja. Sanoivat että 24pv tulisi erä. Noillapa ei vaan ole sitä FarCry 6 peliä kylkiäisenä joten odotellaan tuota Jimss tilausta.
 
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
263
Kävin Lahden Datatronicissa kyselemässä 5900X toimitusaikoja. Sanoivat että 24pv tulisi erä. Noillapa ei vaan ole sitä FarCry 6 peliä kylkiäisenä joten odotellaan tuota Jimss tilausta.
Tääkin on sillee huvittavaa kun tuoki peli tulee ehkä 2022... Olis voinu vähä jotain muuta tarjota kyles
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
46
Tein äsken tilauksen verkkokauppacomiin 5900x:stä, jotenkin semmonen fiilis etten pääse far cry kuponkia lunastamaan.
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
46
Muistitko lisätä sen erillisenä ostoksena? Muutenhan se ei tule siihen pelkän prossun ostokseen.
Juu, lisäsin erillisenä tuotteena ostoskoriin. Epäilyttää vain tuo prosessorin saatavuus. -> Kampanja-aika ehtii mennä umpeen.
 
Liittynyt
08.04.2020
Viestejä
17
Eikö Verkkokauppa.com ole toimittanut yhtäkään 5800X? Ainakaan tuotteen lisätiedoissa ei näy mitään tietoja toimituksista. Tilaus sieltä sisään klo 16.01, vahvistus tuli 16.06. Ei uskalla Far Cry -kuponkiakaan enää lisäillä tilaukselle ettei päädy jonon perälle.
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 186
Eikö Verkkokauppa.com ole toimittanut yhtäkään 5800X? Ainakaan tuotteen lisätiedoissa ei näy mitään tietoja toimituksista. Tilaus sieltä sisään klo 16.01, vahvistus tuli 16.06. Ei uskalla Far Cry -kuponkiakaan enää lisäillä tilaukselle ettei päädy jonon perälle.
Saatavuuksista en osaa arvailla, mutta ovat noita tilauksesta unohtuneita koodeja ainakin 3080:n tilanneille lisänneet aspan kautta pyynnöstä. :)
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
158
Jep, itsellä verkkikseen tilaus sisään 5800x:stä asap. Vahvistus tuli vasta 16.05. Kupongin laitoin "uutena" tilauksena. Siitä tuliki jo ilmoitus, että tuote odottaa hakemista 16:40. Säikähdin, että jokos se prossu siellä odottaa, mutta oliki vaan tuo kuponki. Aspan kautta pyysin yhdistämään prossutilaukseen, ettei tartte erikseen hakea...
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 530
Eikö Verkkokauppa.com ole toimittanut yhtäkään 5800X? Ainakaan tuotteen lisätiedoissa ei näy mitään tietoja toimituksista. Tilaus sieltä sisään klo 16.01, vahvistus tuli 16.06. Ei uskalla Far Cry -kuponkiakaan enää lisäillä tilaukselle ettei päädy jonon perälle.
Itse lisäsin juuri kupongin ja kyllä se prossun tilausaika pysyi samana. Saa nähdä vaikuttaako jonotukseen.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
197
Scan UK laittoi tilastoja myynneistä:



Miksiköhän suomalaiset kaupat eivät voi julkaista vastaavia?
Olisi kiva tietää myös tilausmäärät. 5600x launchissa hyvin saatavilla, mikä selittänee tuota jäljelle jäänyttä 280 kpl tilausmäärää.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 145
Mikäs näppituntuma näissä 5900x saaneissa on, kuukauden vai kahden jonot? Ei ole vielä tilausta sisässä mutta tekis mieli päivittää konetta 8700k:sta. Vaikkei 4k pelaaminen tuosta taida miksikään muuttua.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
169
Miksiköhän suomalaiset kaupat eivät voi julkaista vastaavia?
Oon miettiny ihan samaa, kun kattoo Nvidian 3k-sarjan ja tätä AMD -prossujulkkaria. Toki siitä pieni vaiva verkkokaupalle on, mutta todennäköisesti paljon pienempi vaiva, kuin siitä että 1000 jonnea kyselee aspalta jonotietoja.
Ihmettelen myös, että miksei verkkokaupat ilmoita suoraan tarkkoja määriä paljon he on tuotteita saanu, eikä vaan "yli 25kpl". Poikkeuksellisesti Nvidian keississä ne on tainneet niitä ilmoittaa.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
282
Verkkokaupasta tuli viesti että 5950X noudettavissa. Olen tosin tullut siihen lopputulokseen että 5900X olisi riittänyt ihan yhtä hyvin, mutta semmoista se on kun benchmarkit tulevat vasta sen jälkeen kun pitäisi olla tilaus jo tehtynä. Eikä minulla ole vielä emolevyäkään kun se malli jonka haluaisin on totta kai se jonka kaikki muutkin haluavat (MSI Tomahawk)

Jimmssissä on 5900X-arpa, mutta vasta 16:10 aikaleimalla.

Edit: olikin vain automaattiviesti joka pääsi hämäämään. Heräsin siihen että puhelin piippasi ja näytöllä luki Verkkokauppa ja 5950X.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.09.2020
Viestejä
130
Verkkokaupasta tuli viesti että 5950X noudettavissa. Olen tosin tullut siihen lopputulokseen että 5900X olisi riittänyt ihan yhtä hyvin, mutta semmoista se on kun benchmarkit tulevat vasta sen jälkeen kun pitäisi olla tilaus jo tehtynä. Eikä minulla ole vielä emolevyäkään kun se malli jonka haluaisin on totta kai se jonka kaikki muutkin haluavat (MSI Tomahawk)

Jimmssissä on 5900X-arpa, mutta vasta 16:10 aikaleimalla.
Miulle tuli vaan viesti, että ne odottaa vielä tuotteita. Sivuillakaan ei näy että ne ois erän saannu.

Verkkis vissiin on polttanu sillat tukkureiden kanssa, kun ei mitään uutta kamaa tunnu olevan niillä julkasussa.
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
661
Onpa jännä että luvut on noin vahvasti 59XXX-painotteisia, tosin oletan että Scankin saanut 5600x:ää reilusti ja niistä ei siksi ole niin paljon ennakkoja.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 101
Verkkokaupasta tuli viesti että 5950X noudettavissa. Olen tosin tullut siihen lopputulokseen että 5900X olisi riittänyt ihan yhtä hyvin, mutta semmoista se on kun benchmarkit tulevat vasta sen jälkeen kun pitäisi olla tilaus jo tehtynä. Eikä minulla ole vielä emolevyäkään kun se malli jonka haluaisin on totta kai se jonka kaikki muutkin haluavat (MSI Tomahawk)

Jimmssissä on 5900X-arpa, mutta vasta 16:10 aikaleimalla.
Itsellä on verkkokaupassa 5900X sekä 5950X vetämässä. Haen sen kumpi ekana tulee.
Vissiin sitten tänään tullut eka erä 5950X prossuja verkkokauppaan. Olisikohan samassa kuormassa 5900X prossuja tullut
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
282
Miulle tuli vaan viesti, että ne odottaa vielä tuotteita. Sivuillakaan ei näy että ne ois erän saannu.
Katsoin uudestaan ja näinhän se olikin. Ei siinä mitään, tilausvahvistus 16:01 aikaleimalla eli enköhän minä ole jonossa aika lailla kärjessä jos sen enää edes haluan.

Tosin jos vaihtoehdot on ottaa 5950X nyt tai jäädä odottelemaan 5900X jonnekin ensi vuoden puolelle niin otan suosiolla 5950X.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
77
Vihdoinkin tuli noita X570 Tomahawkeja Jimmsille ja oma 5800X bundle nyt valmiina lähtöön. Pitkät päivät oli odotella ja voin vain kuvitella kuinka olisi mielenterveys järkkynyt, mikäli olis toimitukset kestäneet samalla tavalla kuin noilla Nvidian näyttiksillä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
812
Tomahawk on myös tullut mun tilaukseen tässä puolenpäivän aikaan joskus. Enää puuttuu 5900X, cooleri ja m.2
 
Liittynyt
22.07.2019
Viestejä
12
Tilausvahvistus Verkkokaupalta s-postiin torstaina klo 16.02 ja tänään 14.30 tuli saapumisviesti Postilta 5600x:stä. Sitten vain odottelemaan että työpäivä loppuu niin pääsee purkamaan nykyisen osiin ja asentamaan uudet tilalle.
 
Liittynyt
26.12.2016
Viestejä
192
5600x postissa Jimmssiltä ja verkkokaupan 16:05 tilausvahvistuksella oleva 5900x ei ole edennyt mitenkään.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
5600x postissa Jimmssiltä ja verkkokaupan 16:05 tilausvahvistuksella oleva 5900x ei ole edennyt mitenkään.
Mulla on kans 16:05 tilausvahvistus tullu 5900x:stä. Aspasta sanoivat että ei voi jonotustilannetta valitettavasti kertoa, mutta ihan hyvällä jonosijalla kuulemma olen. Tästä nyt sitten on mahdoton sanoa että onko edellä 10 vai 100...
 
Liittynyt
16.07.2018
Viestejä
36
Tästäpä lähtee kone kasaukseen. 5900x tänään saanu hakee matkahuollosta. :p
Vanhasta koneesta jäi käyttöön virtalähde (Evga g2 supernova 850w 80+gold), kovot + ssdt sekä näytönohjain (gtx1080) toistaiseksi. Aion osallistua rx6800xt:n f5 kisoihin.

Mulla on kans 16:05 tilausvahvistus tullu 5900x:stä. Aspasta sanoivat että ei voi jonotustilannetta valitettavasti kertoa, mutta ihan hyvällä jonosijalla kuulemma olen. Tästä nyt sitten on mahdoton sanoa että onko edellä 10 vai 100...
Uskoisin että hyvällä sijalla olet kun itsekin sain 16:05 tilausvahvistuksen. :thumbsup:
 

Liitteet

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
169
Tästäpä lähtee kone kasaukseen. 5900x tänään saanu hakee matkahuollosta. :p
Vanhasta koneesta jäi käyttöön virtalähde (Evga g2 supernova 850w 80+gold), kovot + ssdt sekä näytönohjain (gtx1080) toistaiseksi. Aion osallistua rx6800xt:n f5 kisoihin.


Uskoisin että hyvällä sijalla olet kun itsekin sain 16:05 tilausvahvistuksen. :thumbsup:
Oliko mikä G.Skillin Trident NEO muistikitti tarkalleen? Jos sattus olemaan jokin 2x16GB, niin kiinnostas tietää onko ne single- vai dual-rankkia. Itse nimittäin tilasin G.Skill 32GB (2 x 16GB) Trident Z Neo DDR4 3600MHz, CL16, 1.35V, musta/hopea - 229,90€ tälläset, mut nihkeesti löysin kyseistä speksiä mistään.
 
Liittynyt
16.07.2018
Viestejä
36

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 352
Oliko mikä G.Skillin Trident NEO muistikitti tarkalleen? Jos sattus olemaan jokin 2x16GB, niin kiinnostas tietää onko ne single- vai dual-rankkia. Itse nimittäin tilasin G.Skill 32GB (2 x 16GB) Trident Z Neo DDR4 3600MHz, CL16, 1.35V, musta/hopea - 229,90€ tälläset, mut nihkeesti löysin kyseistä speksiä mistään.
Oma tammikuussa ostettu kitti oli dual-rank Hynix DJR:ää. Valitettavasti yksi kammoista levisi parin viikon jälkeen, joten otin toisen kitin tilalle.
 
Liittynyt
01.10.2020
Viestejä
240
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
30
Tästäpä lähtee kone kasaukseen. 5900x tänään saanu hakee matkahuollosta. :p
Vanhasta koneesta jäi käyttöön virtalähde (Evga g2 supernova 850w 80+gold), kovot + ssdt sekä näytönohjain (gtx1080) toistaiseksi. Aion osallistua rx6800xt:n f5 kisoihin.


Uskoisin että hyvällä sijalla olet kun itsekin sain 16:05 tilausvahvistuksen. :thumbsup:
Herra isä sentään. Voiko tosiaan olla niin että kävis ton cpu jonon kanssa tuuri. 3080 korttien kanssa nimittäin ei! :lol:

Loput osat odottaa vielä tilaamistaan. En oo ihan 100-varma riittääkö nykysessä 750w PSU:ssa potku 5900x:lle ja 3080:lle .
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 421
Noiden G.Skill muistien hinta on noussut jatkuvasti ainakin Jimmsillä tässä parin viikon aikana. Ne oli ~209€ ja nyt jo 230€. Samalla noussut edullisempien Ripjawsienkin 200€:oon. Ajattelin odotella BF aleen kun kerran saldoa on. Hintojen noustessa ei enää uskaltanut ja tilasin Tietokonekaupasta 205€ posteineen.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
751
Tässä 5900X:n saatavuutta odotellessa lueskelin 5600X:n testejä aloin kyseenalaistaa prosessorivalintaani RTX 3080:n (tai AMD:n vastaavan) pariksi pelikoneeseen. Todella harvassa pelissä näyttäisi kalliimmasta prosessorista saavan merkittävää etua (Hitman 2, Serious Sam 4), joten päädyinkin tilaamaan 3600X:n suoraan Jimm'sin varastosta. Voihan sen myös vaihtaa myöhemmin, jos tarvetta ilmenee. Sitten se voi olla mahdollistakin, kun saatavuus paranee. :D

Emolevyn ja uudet vesijäähdytysosat ostin jo hyvissä ajoin ennen prosessorien julkaisua, jottei saatavuusongelmia tule. Nykyinen 2x8Gt 3600MHz CL16 -muistikittikin saa kelvata ainakin toistaiseksi. Seuraavassa päivityksessä joutuu kuitenkin hommaamaan uudet DDR5-muistit. Ja jälleen, jos uusi suosikkipeli hyötyykin paremmasta muistikonfiguraatiosta reippaasti, aina voi vaihtaa muistikammat toisiin.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Tässä 5900X:n saatavuutta odotellessa lueskelin 5600X:n testejä aloin kyseenalaistaa prosessorivalintaani RTX 3080:n (tai AMD:n vastaavan) pariksi pelikoneeseen. Todella harvassa pelissä näyttäisi kalliimmasta prosessorista saavan merkittävää etua (Hitman 2, Serious Sam 4), joten päädyinkin tilaamaan 3600X:n suoraan Jimm'sin varastosta. Voihan sen myös vaihtaa myöhemmin, jos tarvetta ilmenee. Sitten se voi olla mahdollistakin, kun saatavuus paranee. :D
Samalta ne benchmarkit näytti silloin kun itse viimeksi päivitin konetta ja ihmeteltiin i5-6600K ja i7-6700K välistä hintaeroa. Tuli valittua silloin 6700K ja oli hyvä valinta. Vaikka peleissä ei vielä näy isoja eroja, tilanne tulee varmasti muuttumaan lähiaikoina. Siksi harmittaa tarkasti harkittuun uuteen koneeseen laittaa tuollaista 5600X prossua kiinni "pilaamaan" kokonaisuutta.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
751
Samalta ne benchmarkit näytti silloin kun itse viimeksi päivitin konetta ja ihmeteltiin i5-6600K ja i7-6700K välistä hintaeroa. Tuli valittua silloin 6700K ja oli hyvä valinta. Vaikka peleissä ei vielä näy isoja eroja, tilanne tulee varmasti muuttumaan lähiaikoina. Siksi harmittaa tarkasti harkittuun uuteen koneeseen laittaa tuollaista 5600X prossua kiinni "pilaamaan" kokonaisuutta.
6700K oli todella pitkäikäinen prosessori, kun huipulla ei tapahtunut kummoista kehitystä. Nykytilanteessa uskoisin prosessorien tehojen kasvavan nopeammin ja vaihtotarpeen syntyvän jo vuodessa tai parissa, kun DDR5 tulee ja Intelkin ehkä saa uuden valmistustekniikan haastajansa markkinoille. Ja edelleen, tarpeen vaatiessa prosessorin voi vaihtaa tehokkaampaan malliin. Mutta ymmärrän kyllä kalliimman vaihtoehdon valinnan pelikoneeseenkin, jos joko haluaa parasta tai välipäivitykset tarpeen mukaan ei kiinnosta. Kyllähän esim. mainitsemassani Serious Sam 4:ssä eroa syntyy selkeät 20% (techspot.com).
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Tässä 5900X:n saatavuutta odotellessa lueskelin 5600X:n testejä aloin kyseenalaistaa prosessorivalintaani RTX 3080:n (tai AMD:n vastaavan) pariksi pelikoneeseen. Todella harvassa pelissä näyttäisi kalliimmasta prosessorista saavan merkittävää etua (Hitman 2, Serious Sam 4), joten päädyinkin tilaamaan 3600X:n suoraan Jimm'sin varastosta. Voihan sen myös vaihtaa myöhemmin, jos tarvetta ilmenee. Sitten se voi olla mahdollistakin, kun saatavuus paranee. :D

Emolevyn ja uudet vesijäähdytysosat ostin jo hyvissä ajoin ennen prosessorien julkaisua, jottei saatavuusongelmia tule. Nykyinen 2x8Gt 3600MHz CL16 -muistikittikin saa kelvata ainakin toistaiseksi. Seuraavassa päivityksessä joutuu kuitenkin hommaamaan uudet DDR5-muistit. Ja jälleen, jos uusi suosikkipeli hyötyykin paremmasta muistikonfiguraatiosta reippaasti, aina voi vaihtaa muistikammat toisiin.
Mulla on nykyisessä koneessa 3600 (Ei x) ja koska rakennan kokonaan uuden koneen, niin olen tässä aikani kuluksi tehnyt Exceliin taulukkoa eri pelien suorituskyvystä jotta voin sit vertailla aikanaan 5900x:ään. (Toki näyttis vaihtuu myös 5700xt->6(8/9)00xt:een).

Mutta kun katselin noita tuloksiani ja pistin hetkeksi ne fps:t taka-alalle, tajusin että käsittämättömän moni peli aiheuttaa prossun käyttöasteeksi jopa 70-80%. Joku yksittäinen peli oli jopa 90%.
Huomionarvoista vieläpä se, että testailin vain 1440p ja 4k resoilla, eli en edes eniten prossua rasittavalla 1080 resolla.

Tämän vuoksi itselleni oli aivan selvää, ettei minun käytössä riitä kyllä millään tuo prossu enää ja sen vuoksi itse en uskaltanut tyytyä myöskään 5600:een. Toki siinä painaa itselläni myös se, että hoidan pelien kaappaukset myös prossulla mikä haukkaa n 20-30%, joten joidenkin pelien kohdalla kapasiteetti yksinkertaisesti loppuu jo nyt kesken.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Hohhoijaa, taas sitä mennään:sthinking:

raudanhinku ja ostohousut sitä luokkaa että jimms valvoijais 10850K lämmönjohtavuuden heikkouden takia (custom loop veden ja prossun lämpötila ero 60C) meni hermot ja nyt pistin sitten arvan verkkikseen 5950X, katsoo mitä tästä nyt sitten tulee... rtx kortti saatu niin nyt tätä ketjua seuraamaan
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 145
Oliko mitään tuntumaa kauanko pitää Jimmsiltä odotella jos nyt tilaa tuon 5900X ?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 004
Viestejä
4 296 274
Jäsenet
71 763
Uusin jäsen
ToivonenTJT

Hinta.fi

Ylös Bottom