Täytyy heti alkuun sanoa että on tuo karhu aika hyvä ohjelma kun ajoin ensin memtest86 6h ilman virheitä ja karhu löysi 10min jälkeen ensimmäisen virheen!
Olen tässä etsinyt rajoja ja todennut että rajat tulee vastaan ensimmäisenä lämmöissä. @50c ja virhettä tulee. Nämä nykyisetkin asetukset eivät ole vakaat kun lämmöt menee juuri siihen viidenkympin pintaan vaikka nostin reilusti tuuletinkäyrää ylös. Koska prossujäähy on Noctuan d-15 en oikein tiedä miten järkevästi saisin lämmöt hallintaan kun kammat jäävät siilin ja tuulettimen reunan alle vailla ilmavirtaa. Kuten kuvan lämmöistä näkee nyt olen vetänyt kotelon ulkopuolelta putken muistikampojen juureen johon nyt vanha 60mm propelli puhaltaa ilmaa ja ääni on kuin pulloon puhaltaisi.. Ehkä jos laittaisi kampoihin paksummat siilit kiinni joissa olisi vähän pinta-alaa enemmän kun en kuitenkaan tule tarvitsemaan 4 kamman setuppia enkä keksi miten tuonne saisi järkevästi ilmavirtaa. No tällä tilapäisjärjestelyllä tuli 10 astetta vaikutusta asiaan.
Mistä kuuluu kiristää seuraavaksi? Olen katsellut Dramcalc ja tätä threadia ja nämä nykyiset on koottu niillä opeilla jotka on jääneet niistä mieleen. Alemmalla jännitteellä eivät olleet vakaat ainakaan ennen kuin lisäsin jäähdytystä.
E: 20k rikki. Pitää varmaan uskoa että homma toimii niin kauan kuin tuon vanhan propellin laakerit jaksaa vinkua..