RVS, Motor up ja muut ihmeaineet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Oon tän todennut monesti aiemminkin, mutta entisen harrasteauton hieman jollottava perä hiljeni täysin muutaman sadan kilometrin aikana RVS:n lisäyksen jälkeen. Ei, öljyjä ei vaihdettu. Tästä on aikaa ~15 vuotta ja perä on edelleen hiljainen.

Oon tän todennut monesti aiemminkin, mutta entisen harrasteauton hieman jollottava perä hiljeni täysin muutaman sadan kilometrin aikana RVS:n lisäyksen jälkeen. Ei, öljyjä ei vaihdettu. Tästä on aikaa ~15 vuotta ja perä on edelleen hiljainen.
Joo mulla kans hiljeni 80-luvun auton transakseli perä mutta muistaakseni vaihdoin myös samalla öljyt siitä joten vaikea sanoa kumpi auttoi. Eipä sillä väliä pääasia että ulina katosi, kuulosti kiimaiselta ketulta.

Aika jämäkkää RVS-todistetta taas videolla. Ulkolämpötila vaihtelee 12 asteella ja tehdään päätelmiä ekan 7 minuutin tuloksista.
Viskositeetti muuttuu, ajotapa vaihtelee, ajankohta ja lämpötilat mahdollistaisivat jopa kesärenkaiden vaihdon alle.

Epävarmuutta on paljon, mutta kyllä uskovaiset näkee tämän keraamisen pinnan muodostumisena metallipinnoille.
saattaahan lämpymämmällä kelillä olla ilmastoinnillakin jo pidempiä käyntisyklejä ja sillon monissa autoissa sähköflektin on päällä koko ajan. Mun mielestä koeasetelma oli huono kuten myös tilastollinen analyysi. En oikein ymmärrä miksi tohon on laskettu joku moving average- tyyppinen kuvaaja kun ne alkuperäisetkään mittaukset eivät kovinkaan sottaisia olleet, eli mitä lisäarvoa toi aineiston aggregointi? Siitähän hävisi nyt havaintopisteitä. Tuota lämpötilankin vaikutusta yritettiin jotenkin vakioida pelkästään lähtötilanteesta. Edes Google Maps- kuvaa ei mun muistaakseni ollut reitistä, puhuttiin vaan jostian liikenneympyröistä. Eikö tuosta olisi voinut ajaa vaan jonkunlaista regressioanalyysiä, sellaisen pystyy tekemään ihan ilmaisohjelmilla kuten aineiston linearisoinninkin ja muun tarvittavat ja selittää moottorin lämpötilaa RVS käsittelyllä, ulkolämpötilalla, keskinopeudella ja muilla mitä nyt mitattavissa olisi ollut.

Mun mielestäni tuo ei ollut kovinkaan hyvä video.

lähtöhinnat on mun mielestä ok, mutta nämä ehdot ettei mukamas myyjän tarvitse myydä korkeimmalla tarjouksella on kyllä ihan huutokaupan idean vastasia. Tai sitten se oikeus pitäisi olla sillä korkeimman huudon tehneellä ostajallakin niin saisi niissä kaupoissa kaikki semmoset ostajat, mitkä ei ole ostamassa huutaa tuotteita mitä ei olla myymässä ja tolkun ihmiset käydä kauppaa toisaalla.
Huutokaupan idean vastaista on myös ostajan 14 päivän palautusoikeus etäkaupassa. Kaikkea saa huudella, mutta mitään ei ole pakko pitää.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 493
Jäsenet
81 490
Uusin jäsen
upin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom