Robotti-imurit

Moro

Minkälaisen äänen robo pitää eli onko häiritsevä voiko esim. telkkaria katsellessa käyttää ei varmaankaan yöllä,mithän katti tuumaa moisesta robosta.
Olisikohan khh hyvä paikka asemalle,onhan sieltä vähän matkaa työmaalle mutta ei kai näitä asemia ihan olkkariin laitella olisi siellä khh:ssa vähän piilossa ja siellä sitä asemaa olisi hyvä huoltaa.

Kauan tuo operaatio kesti?
Appi näyttää, että imurointi kesti 76 minuuttia ja moppaus 73 minuuttia. Toki nuo voisi hoitaa yhdelläkin ajolla. Silloin tosin imuteho rajoitetaan matalemmalle tasolle.
Mahdollisesti robo on ladannut itseään noilla ajoilla välillä.

Moro

Minkälaisen äänen robo pitää eli onko häiritsevä voiko esim. telkkaria katsellessa käyttää ei varmaankaan yöllä,mithän katti tuumaa moisesta robosta.
Olisikohan khh hyvä paikka asemalle,onhan sieltä vähän matkaa työmaalle mutta ei kai näitä asemia ihan olkkariin laitella olisi siellä khh:ssa vähän piilossa ja siellä sitä asemaa olisi hyvä huoltaa.

Itse en kyllä tykkää roboa käyttää kotona ollessa ellei sitten ole tarvetta pikaiselle paikallissiivoukselle. Desibelimäärää on vaikea arvioida mutta ei tuo ainakaan kovin paljoa normi imuria hiljaisempi ole imurointia suorittaessa. Moppausta en ole ollut kuuntelemassa.

Kodinhoitohuone on varmasti hyvä paikka telakalle. Minulla ei sitä vaihtoehtoa ole ja telakka löysi paikan olohuoneen nurkasta, jossa jopa mopin kuivatuksen ääni on hieman häiritsevä olohuoneessa ollessa, vaikkei se kovin äänekäs olekaan.

Moro

Tuleehan siitä ääntä,,varsinkin mattoa imuroidessa. Itse laitan aina päälle kun en ole kotona. Mutta ei tuo nyt sinänsä haittaa esim etätöitä tehdessä. Olen silloinkin laittanut imuroimaan.

Telakalle varmaan paras paikka joku khh, mutta eipä sillä sinänsä väliä missä se on.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 965
Jäsenet
79 092
Uusin jäsen
pöljäke

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom