Robotti-imurit

Liittynyt
07.04.2020
Viestejä
48
Mikä olisi tämän hetken paras ehdotus omakotitalon imuroinitiin, jossa laattalattia ja paikoin paksuja mattoja?
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
171
Onko joku vielä bongannu bf tarjouksessa näitä paljon täällä hehkutettuja malleja? Q revoa tai vastaavaa.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Onko joku vielä bongannu bf tarjouksessa näitä paljon täällä hehkutettuja malleja? Q revoa tai vastaavaa.
En usko ettå tuota 699€ parempaa tarjousta q revosta tulee. Minusta se on hyvä hinta ko laitteesta. Powerilla tais olla joku sähkösopimushomma että saa hinnasta jotain pois.
 

une

Liittynyt
19.05.2019
Viestejä
14
Oon yrittäny pari päivää googletella, mutta en ole onnistunut löytämään teh robotti-imuria. Mulla on ollut Xiaomi/Roborock S6 varmaan jo 4v ja se on palvelut hyvin. Mutta tuli tuossa joku aika sitten ostettua uusi sohva ja ongelmaksi syntyi se, ettei Roborock S6 pääse sen alle. :(

Eli nyt tarvitsisi uuden robotti-imurin, joka olisi max. 8cm korkea. Onko teillä mitään mielessä tai ehdotuksia? Voi olla kalliistakin päästä.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Oon yrittäny pari päivää googletella, mutta en ole onnistunut löytämään teh robotti-imuria. Mulla on ollut Xiaomi/Roborock S6 varmaan jo 4v ja se on palvelut hyvin. Mutta tuli tuossa joku aika sitten ostettua uusi sohva ja ongelmaksi syntyi se, ettei Roborock S6 pääse sen alle. :(

Eli nyt tarvitsisi uuden robotti-imurin, joka olisi max. 8cm korkea. Onko teillä mitään mielessä tai ehdotuksia? Voi olla kalliistakin päästä.
Entäs sohvan jalkojen vaihto hiukan korkeampiin?
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
Oon yrittäny pari päivää googletella, mutta en ole onnistunut löytämään teh robotti-imuria. Mulla on ollut Xiaomi/Roborock S6 varmaan jo 4v ja se on palvelut hyvin. Mutta tuli tuossa joku aika sitten ostettua uusi sohva ja ongelmaksi syntyi se, ettei Roborock S6 pääse sen alle. :(

Eli nyt tarvitsisi uuden robotti-imurin, joka olisi max. 8cm korkea. Onko teillä mitään mielessä tai ehdotuksia? Voi olla kalliistakin päästä.
Onko joku robo alta 8cm ? Tuskin. En mä sen takia ostais uutta roboa että toi S6 ei sinne mene. Me ratkaistiin makkarissa asia nostamalla sänkyä n.1cm. Kuppiterällä laminaatista pyöreä pala jokaisen jalan alle.
 

une

Liittynyt
19.05.2019
Viestejä
14
Entäs sohvan jalkojen vaihto hiukan korkeampiin?
Ostin itseasiassa nuo jalat tuohon tarkoituksella aiemmin. En ole nyt vaihtamassa jalkoja uusiin. Talo on myös 2-kerroksessa, joten tällä uudella hankinnalla saisi omat imurit molempiin kerroksiin.


Onko joku robo alta 8cm ? Tuskin. En mä sen takia ostais uutta roboa että toi S6 ei sinne mene. Me ratkaistiin makkarissa asia nostamalla sänkyä n.1cm. Kuppiterällä laminaatista pyöreä pala jokaisen jalan alle.
Roborockit menisivät muuten alle, mutta se päällä oleva "kiekko" vie tuon tilan. Esimerkiksi Gigantista löytyvässä Ecovacs Deebot X2 OMNI robotti-imuri DEX86 ei ole tuota kiekkoa, vaan laserit ovat sivussa.
Joitakin malleja olen löytänyt, mutta ne ovat jenkkilässä. Suomessa esimerkiksi Gigantista jos katsoo yllä olevan imurin kokoa, niin sitä ei löydy. Tai siis löytyy, mutta siihen lasketaan myös tuo latausasema.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
392
Ostin tuossa laiskuuttani toimistollekin mustan perjantain tarjouksien joukosta imurin. Ensimmäinen yritys oli ihan sysipaska Xiaomin E10, joka lähti samantien palautukseen tuhottuaan puoli toimistoa mentaliteetilla "täysillä päin". Sitten otin testiin tuollaisen Dreame D9 Maxin, joka jo vähän fiksumpi lidareineen. Se vaan vähän ihmetyttää miten voi tälläisen tilan nuuskimisen perusteella...

20231124_160344.jpg


...mapata koko toimiston:

Screenshot_20231124_160445_Dreamehome.jpg


Googlettelin kotvasen ja Xiaomihan sieltä taustavoimista löytyy. Eli hyödyntäneekö jollain kierolla tavalla tuon edellisen imurin nuuskimisia - miten, sitä en tiedä, eihän tuossa E10:ssä pitäisi olla koko mappausominaisuuttakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 215
Voisiko joku käydä lyömässä noita tuoteportfoliomanagereita turpaan? Miksi pitää olla 68 mallia?

Ei huvittaisi käyttää viikkokausia näiden vertailuun. Jos haluaa uuteen parkettilattialliseen 115m kämppään moppaavan ja imuroivan botin, niin roborock revo q:lla ei varmaan mene pahasti metsään. Nuo kalliimmat eivät ilmeisesti ole juuri parempia? Voisi tuosta maksaakin kun tarkoitus on korvata siivoajan kotikäyntejä ja säästää…
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Voisiko joku käydä lyömässä noita tuoteportfoliomanagereita turpaan? Miksi pitää olla 68 mallia?

Ei huvittaisi käyttää viikkokausia näiden vertailuun. Jos haluaa uuteen parkettilattialliseen 115m kämppään moppaavan ja imuroivan botin, niin roborock revo q:lla ei varmaan mene pahasti metsään. Nuo kalliimmat eivät ilmeisesti ole juuri parempia? Voisi tuosta maksaakin kun tarkoitus on korvata siivoajan kotikäyntejä ja säästää…
Täältä ääni revolle. Maailman helpoin ottaa käyttöön ja äppi on hyvä. Toimii niinkuin pitää ja voi säätää huoneet, alueet ja no-zonet helposti. Voi säätää imun tehoa ja samoin moppauksen kosteutta 10 eri tason välillä. Laminaatilla olen pitänyt tasoa 3. Hyvin tunnistaa matot ja nostaa moppia kun ajelee yli. Eikä ole omasta mielestäni mitenkään kovaääninen. On toki paljon mihin en ole vielä tutustunut. Hyvin osaa myös väistellä tavaroita. Johdot toki kannattaa laittaa niin ettei niihin pääse. Tyytyväinen olen laitteeseen vaikka ei ole juuri mihin verrata, mutta voin ainakin suositella näin lyhyellä kokemuksella.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
456
Täällä kehutaan tuota Revoa niin paljon, että tuntuu, että oiskohan se ollut vielä parempi kuin tuo Dreame L10s Ultra? Sinänsä olen kyllä ollut tyytyväinen tuohonkin.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Täällä kehutaan tuota Revoa niin paljon, että tuntuu, että oiskohan se ollut vielä parempi kuin tuo Dreame L10s Ultra? Sinänsä olen kyllä ollut tyytyväinen tuohonkin.
Onhan niitä muitakin hyviä varmasti ja vaikea sanoa kun pitäisi tietysti testata itse, onko miten paljon eroa. Itse valitsin revon todella monien testien ja arvosteluitten perusteella.
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
Joo varmasti on muitakin hyviä. Tuo Dreame nyt näyttää olevan aika lailla samanlainen kuin Revo. Kunhan on itse tyytyväinen hankintaan niin sehän on se juttu. Erot varmasti hyvin minimaaliset.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Se vika on custom, josta voi säätää 1-10.
Mistä sitä säädetään? Kun valitsee Custom, siinä lukee Gentle. Mistään valikoista en löydä mistä tuohon pääsee käsiksi.
Edit: Tuo pitää näköjään asettaa Vac & Mop kohdasta ja sitten vasta huonekohtaisesti. Näkyy olevan 0-30.
 
Liittynyt
28.05.2020
Viestejä
380
Täällä kehutaan tuota Revoa niin paljon, että tuntuu, että oiskohan se ollut vielä parempi kuin tuo Dreame L10s Ultra? Sinänsä olen kyllä ollut tyytyväinen tuohonkin.
Älä huoli, Ultra täälläkin, parketit kiiltää ja matot on puhtaat, ennenkokematonta robotilla.
 
Liittynyt
28.05.2020
Viestejä
380
Laitahan raporttia, minkä laatuisia tuotteet ovat. Samalla hinnalla gigantista ei saanut kuin kolme pölypussia.
Jees, käypäsen näköisiä osia, harjoja myöten. Ei alkuperäisiä mutta vastaavan näköisiä & kokoisia, pikkuharjat ehkä jopa hiukan pidemmät. Vaihdon aika ei ole vielä lähelläkään niin kokeilu jää ensi vuodelle.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Mistä sitä säädetään? Kun valitsee Custom, siinä lukee Gentle. Mistään valikoista en löydä mistä tuohon pääsee käsiksi.
Edit: Tuo pitää näköjään asettaa Vac & Mop kohdasta ja sitten vasta huonekohtaisesti. Näkyy olevan 0-30.
Voi myös pelkästä mop kohdasta ja niin näkkyy olevan 30 asti
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161
Täällä kehutaan tuota Revoa niin paljon, että tuntuu, että oiskohan se ollut vielä parempi kuin tuo Dreame L10s Ultra? Sinänsä olen kyllä ollut tyytyväinen tuohonkin.
Dreamen L10s Ultrassa keulassa kamera, joten siinä pitäisi olla parempi pienten esteiden väistely verrattuna Q Revoon. Q Revossa on tyhmempi sensori, joka pyrkii tunnistamaan nuita pieniä esineitä. Siivousjälki pitäisi olla about samaa hyvää laatua revikoiden perusteella. Puhelimen appi / tuotteen laatu/kestävyys sitten varmaan vähän mielipidekysymys, hankala nuihin oikein faktatietoa löytää kun kummatkin tuntuu kai toimivan ihan hyvin. Molemmat varmasti hyviä valintoja.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Dreamen L10s Ultrassa keulassa kamera, joten siinä pitäisi olla parempi pienten esteiden väistely verrattuna Q Revoon. Q Revossa on tyhmempi sensori, joka pyrkii tunnistamaan nuita pieniä esineitä. Siivousjälki pitäisi olla about samaa hyvää laatua revikoiden perusteella. Puhelimen appi / tuotteen laatu/kestävyys sitten varmaan vähän mielipidekysymys, hankala nuihin oikein faktatietoa löytää kun kummatkin tuntuu kai toimivan ihan hyvin. Molemmat varmasti hyviä valintoja.
Itselläni sen verran foliohattua että pidin plussana sitä että ei ole revossa kameraa :D Aika tasaväkisenä ovat dreamen kanssa arvosteluissa. Toinen on parempi toisessa.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 874
Revon omistajat: Miten tuo selviää noista sukista jne. ongelmakohteista, joita lapsiperheestä varmasti löytyy ja osuu eteen? Itselläni siis S6 vmax, jossa on se kamera edessä ja sitäkautta objekti tunnistus.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Revon omistajat: Miten tuo selviää noista sukista jne. ongelmakohteista, joita lapsiperheestä varmasti löytyy ja osuu eteen? Itselläni siis S6 vmax, jossa on se kamera edessä ja sitäkautta objekti tunnistus.
Sanoisin että kohtalaisesti kun olen tahallaan testannut. Yleensä kiertää, mutta välillä näkkyy osuvan harjaan ja jää työntämään. Vaatii kamerallisen että se ois paras mahdollinen, mutta meillä vähemmän mitään vaatetta lattioilla on.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 874
Sanoisin että kohtalaisesti kun olen tahallaan testannut. Yleensä kiertää, mutta välillä näkkyy osuvan harjaan ja jää työntämään. Vaatii kamerallisen että se ois paras mahdollinen, mutta meillä vähemmän mitään vaatetta lattioilla on.
Lueskelin tossa noita muualta kommentteja, että koiran paskasta ilmeisesti ajaa aika surutta läpi... Niin silloin lottoan, että on kaikessa muussakin jumissa, joka nyt sattuu menemään kidasta sisään.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Lueskelin tossa noita muualta kommentteja, että koiran paskasta ilmeisesti ajaa aika surutta läpi... Niin silloin lottoan, että on kaikessa muussakin jumissa, joka nyt sattuu menemään kidasta sisään.
Se on ihan mahdollista, mutta luulen että riippuu paskan koosta. Itse heittelin sukkia ja muuta tavaraa testimielessä niin ei se minkään yli ajanut.
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
52
Tilasin eufyn g40 amazonista 249e kun ei parempaakaan matalaa löytynyt. Saas nähdä onko mistään kotoisin
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Voi myös pelkästä mop kohdasta ja niin näkkyy olevan 30 asti
En nyt ihan ilmeisesti ymmärrä mitä tämä tekee. Vaihdoin Gentle -> Extreme, eli valitsin 30 ja kulunut verimäärä oli tismalleen sama kuin ennenkin.


Revon omistajat: Miten tuo selviää noista sukista jne. ongelmakohteista, joita lapsiperheestä varmasti löytyy ja osuu eteen? Itselläni siis S6 vmax, jossa on se kamera edessä ja sitäkautta objekti tunnistus.
Täällä Revo väistelee pienet kissan lelutkin, ei ole vielä mihinkään jäänyt kiinni tai imenyt sisäänsä. Minimalistinen talous tosin kyseessä muuten, eli lattioilla ei ole mitään ylimääräistä ja johdot kaikki vedetty siististi.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
En nyt ihan ilmeisesti ymmärrä mitä tämä tekee. Vaihdoin Gentle -> Extreme, eli valitsin 30 ja kulunut verimäärä oli tismalleen sama kuin ennenkin.




Täällä Revo väistelee pienet kissan lelutkin, ei ole vielä mihinkään jäänyt kiinni tai imenyt sisäänsä. Minimalistinen talous tosin kyseessä muuten, eli lattioilla ei ole mitään ylimääräistä ja johdot kaikki vedetty siististi.
Tuo on jäänyt tutkimatta mihin tuo oikeasti vaikuttaa. Varmaan pittää netin syövereistä kaivella tai sitten olla hurja ja avata ohjekirja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Tuo on jäänyt tutkimatta mihin tuo oikeasti vaikuttaa. Varmaan pittää netin syövereistä kaivella tai sitten olla hurja ja avata ohjekirja.
Eivät ilmeisesti tiedä Roborockillakaan, kun ei manuaalista löydy mitään hakusanoilla "30", "custom", "gentle", "intensity" tai "Extreme". Redditistä löytyi jonkun arvaus, että se vaikuttaa moppien pyörimisnopeuteen. Olisiko ominaisuus tullut myöhemmin, mutta ei käytössä(?). Joku taas arveli, että se ei toimi yhdistelmäajolla, vaan pelkästään moppauskierroksella.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
77
Jos hakusessa olisi tyhjennystelakallinen malli jonka ei tarvitse mopata, mikä malli kannattaisi ottaa harkintaan? Näyttää kylläkin tuo moppaus olevan telakallisissa malleissa suuressa osassa mitä Suomesta ostettavia löytyy.
 
Liittynyt
10.02.2019
Viestejä
173
Q revo käytössä reilun pari kuukautta ja nyt tuli ensimmäinen ongelma - oikean puoleinen moppi ei enää "kastele itseänsä vaan vetelee kuivana". Pikaisen googlettelun perusteella redditissä oli tästä juttua ja ilmeisesti takuukeissi kyseessä? Tsekattu rööri irrottamalla magneettikiinnitteinen mop head ja mikään ei blokkaa veden ulostuloa ulkoapäin tarkasteltuna. Kenelläkään muulla tullut vastaan tätä?
 
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
680
Q revo käytössä reilun pari kuukautta ja nyt tuli ensimmäinen ongelma - oikean puoleinen moppi ei enää "kastele itseänsä vaan vetelee kuivana". Pikaisen googlettelun perusteella redditissä oli tästä juttua ja ilmeisesti takuukeissi kyseessä? Tsekattu rööri irrottamalla magneettikiinnitteinen mop head ja mikään ei blokkaa veden ulostuloa ulkoapäin tarkasteltuna. Kenelläkään muulla tullut vastaan tätä?
Täytyypä tutkia. Jossain kohtaa ihan kun olisin ollut huomaavinani veden määrässä vähenemistä.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
696
Jos olet ostamassa uutta imuria, niin lue tämä.

Ensimmäiselle/ensimmäisille imuroinnille voi olla aiheellista laittaa radarin ( yleensä korkein kohta ) päälle vaikka pyöreä tarra. Ensimmäisillä kierroksilla kodista yleensä löytyy ne ongelma kohdat, joissa imuri on "pulassa". Kun nuo ongelma kohdat on merkattu appissa, niin tämän jälkeen robo ei enää telo itseään noissa paikoissa.

Tarra on helpompi poistaa radarin päältä, kun vaihtaa koko radarin koppa sikäli mikäli naarmut siinä ylipäätään haittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: jjw
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
318
Iltalehti aivan tässä tänään julkaisi jutun missä oli robotimurit testissä. Onko tuosta jollakulla laittaa kuvaa tai vähintään mikä sen testin voitti?
 
Liittynyt
05.04.2021
Viestejä
133
Eilen tuli Roborock Q Revo foorumin suosituksesta. Kokeilin mopata parkettia minimiasetuksella, mutta tuntuu aika märäksi jäävän. Kuivasin itse rätillä perästä, miten olette muut hoitaneet?
 
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
680
Eilen tuli Roborock Q Revo foorumin suosituksesta. Kokeilin mopata parkettia minimiasetuksella, mutta tuntuu aika märäksi jäävän. Kuivasin itse rätillä perästä, miten olette muut hoitaneet?
Rätillä perästä? Itsellä jää laminaattiin ehkä 15 sekuntia kestävä ”huntu” keskiasetuksella. Korostuu vielä nyt kun sisällä on kuivaa. Näkyy varmaankin lakatulla pinnalla eri tavalla.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
696
Eilen tuli Roborock Q Revo foorumin suosituksesta. Kokeilin mopata parkettia minimiasetuksella, mutta tuntuu aika märäksi jäävän. Kuivasin itse rätillä perästä, miten olette muut hoitaneet?
Aika hoitaa. Keskimmäisellä asetuksella mennään ja sen verran parketti kestää kosteaa pyyhintää.
 
Liittynyt
05.04.2021
Viestejä
133
Joo annoin nyt rauhassa kuivua, näytti vaan niin järkyttävän märältä, että riensin kuivaamaan itse imurin perässä. :D On nämäkin kyllä kehittynyt huomattavasti.
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Minustakin q revo jättää low asetuksella ne kohdat liian kosteaksi missä se pyörii pidempään paikallaan. Onneksi tästä ketjusta huomasin nyt tuon custom asetuksen. Low näyttää vastaavan customin asetusta 7. Pitää ensi kerralla kokeilla pari naksua vähemmän.

Tosin tuskin tuolla low:llakaan vahinkoa saa parketin kanssa aikaiseksi. Minusta kuivuminen vain ottaa hieman pidempään kuin se suositeltu pari min.
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
1 068
Meillä taas on käytetty low asetuksta moppauksessa alusta lähtien ja ei jää laminaatti ainakaan liian kosteaksi. Ja nopeasti kyllä kuivuu.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Itse käytän custom asetusta 4 ja on laminaatti. En ihan varma miten tuo vaikuttaa, mutta kuivuu nopeasti. Toki on lattialämmitys.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Käytin alussa 30-asetusta Custom välilehdeltä kun lattioita ei oltu mopattu aikoihin. Sitten siirryn keskitasolle, ja tuosta lähinnä jää hentoa pisaraa lattialle joka kuivuu puolessa minuutissa.

Sellaisen yllätyksen tosin koin, että robotti jäi kerran jumiin siirretyn sohvan ja tuolin väliin, ja moppasi siinä paikoillaan samaa kohtaa varmaan 5 minuuttia. Ei siis tunnista olevansa jumissa. Käytännössä tyhjensi kaikki vedet lattialle tuohon kohtaan, mutta onneksi olin kotona.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 215
Mitäs pesuaineita porukka on käytellyt parketilla Roborock Revo Q:n kanssa? Alkuperäistä ei näytä saavan mistään ja kaikki myyvät ei-oo:ta. Ostin huvikseni testimielessä tislattua vettä tuonne pesuvedeksi, maksoi 3e / 5 litran pönikkä. Vasta kertaalleen moppailtu suurin osa kämpästä, joten en oikein tiedä että paljonko tuota kuluu ja että onko tislatun ostaminen oikeasti vaihtoehto pidemmän päälle. Ainakin äkkiseltään luulisi että venttiilit jne. tykkäisivät kun ei ole kalkkia ja mineraaleja jumittamassa toimintaa.

Samoin virallisia varaosia ei ole Amazonissa eikä oikein muuallakaan. Osaako joku suositella 3rd-party pölypusseja, moppeja, harjoja ja teloja jne. joista on hyviä kokemuksia? Esim. originaali-pussien saatavuus ja hinta ovat naurettavia.

En ymmärrä miten näin hyvin tuoteistettu imurifirma ei tajua että rahat tehdään noilla lisäkilkkeillä ja niitä on oltava tarjolla sillä hinnalla ja etenkin saatavuudella, että asiakasta huvittaa ostaa alkuperäisiä. Ei tarvitse olla halvin jos saatavuus on hyvä ja hinta on vain vähän korkeampi kuin 3rd-party lisäosilla, niin mielenrauhaa ja helppoutta arvostava asiakas on valmis maksamaan muutaman euron extraa kuukaudessa toimivista osista.
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Minuakin kiinnostaisi ostaa alkuperäinen silver ion moduli vesitankkiin, mutta niitä ei tunnu löytyvän mistään. Onkohan noiden osalta mitään luotettavaa muuta valmistajaa? Amazonista löytyy ties mitä vaihtoehtoja ja hieman epäilyttää, että kuinkahan monen sisuksissa on oikeasti toimivaa tavaraa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Mitäs pesuaineita porukka on käytellyt parketilla Roborock Revo Q:n kanssa? Alkuperäistä ei näytä saavan mistään ja kaikki myyvät ei-oo:ta. Ostin huvikseni testimielessä tislattua vettä tuonne pesuvedeksi, maksoi 3e / 5 litran pönikkä. Vasta kertaalleen moppailtu suurin osa kämpästä, joten en oikein tiedä että paljonko tuota kuluu ja että onko tislatun ostaminen oikeasti vaihtoehto pidemmän päälle. Ainakin äkkiseltään luulisi että venttiilit jne. tykkäisivät kun ei ole kalkkia ja mineraaleja jumittamassa toimintaa.

Samoin virallisia varaosia ei ole Amazonissa eikä oikein muuallakaan. Osaako joku suositella 3rd-party pölypusseja, moppeja, harjoja ja teloja jne. joista on hyviä kokemuksia? Esim. originaali-pussien saatavuus ja hinta ovat naurettavia.

En ymmärrä miten näin hyvin tuoteistettu imurifirma ei tajua että rahat tehdään noilla lisäkilkkeillä ja niitä on oltava tarjolla sillä hinnalla ja etenkin saatavuudella, että asiakasta huvittaa ostaa alkuperäisiä. Ei tarvitse olla halvin jos saatavuus on hyvä ja hinta on vain vähän korkeampi kuin 3rd-party lisäosilla, niin mielenrauhaa ja helppoutta arvostava asiakas on valmis maksamaan muutaman euron extraa kuukaudessa toimivista osista.
OMO:n aine on ainoa neste jolla takuu ei raukea. Se ei kuitenkaan käytännössä ole mikään puhdistusaine, vaan se pitää huolen siitä että robotin sisäiseen tankkiin ei kerry hometta. Itse ostin näköjään viimeisestä erästä amazon.de:stä. Aineet on loppu valmistajalta ja lisää tulee viimeistään tammikuussa jälleenmyyjille. Tislattua vettä ei tule käyttää Roborockissa ollenkaan, kuten ohjeissa mainitaan. Robotti ei tällöin tunnista veden määrää oikeaksi. Jos sinne taas laittaa jotain tolua tai muita nesteitä, robotin käyttöikä lyhenee huomattavasti. Noita aineita tursuaa ja vaahtoaa pitkällä juoksulla sinne robotin sisälle paikkoihin johon se ei kuulu. Redditissä noista on kuvia kun on käytetty jotain muuta ainetta.

Tästä lisäosat ostin itse, en huomaa eroa muissa kuin pääharjassa jossa on erilainen kiinnitys. 9.05€ 49% OFF|Roborock Q Revo / P10 A7400RR Robot Vacuums Cleaner Accessory Main Side Brush Hepa Filter Mop Cloths Dust Bag Spare Part| | - AliExpress

Minuakin kiinnostaisi ostaa alkuperäinen silver ion moduli vesitankkiin, mutta niitä ei tunnu löytyvän mistään. Onkohan noiden osalta mitään luotettavaa muuta valmistajaa? Amazonista löytyy ties mitä vaihtoehtoja ja hieman epäilyttää, että kuinkahan monen sisuksissa on oikeasti toimivaa tavaraa.
Tässä ei ole mitään eroa alkuperäiseen, ja poistaa hajuhaitat. 9.13€ 75% OFF|Roborock S7 MaxV Ultra S7 Pro Ultra S8 Q Revo Spare Parts Silver ion Bacteriostatic Module Vacuum Cleaner Accessories| | - AliExpress
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161
Mitäs pesuaineita porukka on käytellyt parketilla Roborock Revo Q:n kanssa? Alkuperäistä ei näytä saavan mistään ja kaikki myyvät ei-oo:ta.
Itsellä ollut S7 Max Ultrassa Tolu aloe Vera + ihan hanavesi. Hyvin toimii ja edullista. Puhdasta tulee eikä vaahtoudu kun pitää annostelun maltillisena (vajaa puolikorkillista per säiliö).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 954
Viestejä
4 294 391
Jäsenet
71 751
Uusin jäsen
rikuhaka

Hinta.fi

Ylös Bottom