Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mopit puhalletaan kuivaksi, ei säiliöitä. Itse olen jakanut asunnon kahtia, ma + to toinen puoli, ti + pe toinen puoli moppaus + imurointi ja ke koko kämppä pelkkä imurointi max+ imuteholla. Juuri sopivasti riittää viikon vesisäiliö.Laite putsaa itsensä ennen ja jälkeen.
Edit: niin ja vielä kuivaa lämpimällä ilmalla itsensä jotta niitä bakteereja ja kasvustoja ei syntyisi.
Joo tosiaan kuivataan moppi 45 asteisella ilmalla. Tarviikin kokeilla tota jakamista ja ehkä myös muuttaa tota moppausta. Tossa kokeilin äsken niin noin puoli litraa meni vettä likavesisäiliöön kun veti kylppärin. En tietty tiedä paljonko sitä vettä menee niiden moppien pesuun ennen ja jälkeen mutta kuvittelisin että myös imurin vesisäiliö huuhdellaan, ainakin äänen perusteella.Mopit puhalletaan kuivaksi, ei säiliöitä. Itse olen jakanut asunnon kahtia, ma + to toinen puoli, ti + pe toinen puoli moppaus + imurointi ja ke koko kämppä pelkkä imurointi max+ imuteholla. Juuri sopivasti riittää viikon vesisäiliö.![]()
Ovat sitä mieltä, että tietysti se heidän oma Omo Floor Cleaner estää bakteerien kasvamisen tankkeihin, varsinkin robotin omaan. Tuli tuo myös ostettua Amazonista, sen verran riittoisaa että menee varmaan yli vuosi yhdellä purkilla. Ostin myös Alista tuon silver ion -modulen tuonne tankin sisään. 9.98€ 17% OFF|Silver ion Bacteriostatic Module For Roborock S7 MaxV Ultra S7 Pro Ultra S8 Q Revo vacuum cleaner Accessories Replacement parts| | - AliExpressOnkohan nuihin joitain aineita mitä vois vetää läpi esm q revosta että puhdistuisi. Niinkuin etikka kahvinkeittimen läpi?
Robotin sisäistä säiliötä ei putsata mitenkään robotin toimesta, eikä sinne pääse itsekään käsiksi.Laite putsaa itsensä ennen ja jälkeen.
Edit: niin ja vielä kuivaa lämpimällä ilmalla itsensä jotta niitä bakteereja ja kasvustoja ei syntyisi.
Tolu Mänty, puoli korkillista per säiliö.Joo tosiaan kuivataan moppi 45 asteisella ilmalla. Tarviikin kokeilla tota jakamista ja ehkä myös muuttaa tota moppausta. Tossa kokeilin äsken niin noin puoli litraa meni vettä likavesisäiliöön kun veti kylppärin. En tietty tiedä paljonko sitä vettä menee niiden moppien pesuun ennen ja jälkeen mutta kuvittelisin että myös imurin vesisäiliö huuhdellaan, ainakin äänen perusteella.
Ootko käyttäny jotain pesuainetta moppauksessa?
Linkki ei tunnu toimivan. Mutta Q Revolle vahva suositus täältäkin. Meillä parkettilattiat, joten laitoin pesuaineeksi parketille tarkoitettua ainetta, pieni määrä noin puolet mitä annostus sanoo. Hyvin tuntuu toimivan.Itse hommasin Q revon tämmösen telakan puhdasvesisäiliöön, oli kiinikkeetkin valmiina. Ei ollut ongelmia kyllä kun pari kertaaa viikossa vedet muutenkin vaihdan ja samalla vähän ravistelee säiliöitä.
Täällä äpsiin tehty seuraavat automaatiot: Ma, ke, pe imurointi+moppaus, ti,to,la imurointi ja lopuksi joka päivä klo 20 eteinen koska sinne kertyy päivän aikana kivasti likaa…
Vähempiki varmaan riittäisi mutta eikös nämä käyttöön ole tehty ja on lattiat ainaki siistissä kunnossa.
699€ hintaan todellakin suosittelen
selaime inspectillä näyttäis oleva linkki silver ion moduuliin, mikä ylempänäki mainittu jo.Linkki ei tunnu toimivan
Roborock Q revo. Pakkohan ei ole mopata..Mikä vehje olisi paras koiratalouteen tällähetkellä?
Moppaus ei välttämätön
telakka lähestulkoon välttämätön
Saksanpaimenkoira joten karvaa riittää
Oon rajannu pitkät nukkamatot pois. Se sivuharja menee pilalle kun se nappaa kiinni nukkaan. Ja muutenki tollasen pitkän nukkamaton imurointi kestää puoli tuntia kun se jumittaa siinä. Suosiolla vaan pois.Tuli eilen Q revo ja laitoin sen kartoittamaan kämppää. Pitkäkarvaisella nukkamatolla tuntui pyörivän huonosti se reunassa oleva juttu missä on muutama harjas.
Oletteko laittaneet no-go zonen tuollaisille? Vai annatteko vain mennä sen yli? Ei viitsisi pistää mattojen välttelyä päälle kun vain yksi tuollainen matto.
Käsittääkseni ei vielä oikein ole mitään robottia mikä pitkänukkaiset imuroisi oikeasti hyvin.Oon rajannu pitkät nukkamatot pois. Se sivuharja menee pilalle kun se nappaa kiinni nukkaan. Ja muutenki tollasen pitkän nukkamaton imurointi kestää puoli tuntia kun se jumittaa siinä. Suosiolla vaan pois.
Ei.Käsittääkseni ei vielä oikein ole mitään robottia mikä pitkänukkaiset imuroisi oikeasti hyvin.
ei mulla tee. Mun mielestä se eka tyhjentää pölyt ja sit putsaa mopit.Tekeekö muiden Revo niin, että telakalle palatessaan se ensin putsaa mopit, sitten lähtee telakalta, menee 20 sentin päähän ja tekee 360 asteen pyörähdyksen -> peruuttaa takaisin telakkaan ja sitten vasta tyhjentää roskasäiliön? Eikö tuo voi samalla telakkakäynnillä tehdä molempia?
Muistaakseni joskus on tehnyt, ehkä siis kerran. Ei tee normaalisti.Tekeekö muiden Revo niin, että telakalle palatessaan se ensin putsaa mopit, sitten lähtee telakalta, menee 20 sentin päähän ja tekee 360 asteen pyörähdyksen -> peruuttaa takaisin telakkaan ja sitten vasta tyhjentää roskasäiliön? Eikö tuo voi samalla telakkakäynnillä tehdä molempia?
Imuroin pari vuotta Xiaomin robotti-imurilla pitkällä nukalla olevaa isoa mattoa ongelmitta useamman kerran viikossa. Nyt samaa mattoa 4kk imuroinut S7 Max Ultra. Molemmista joutui CLIF-sensorit peittämään, ettei luule tummaa nukkamattoa pudotukseksi ja jumita sen vuoksi hitaasti maton päällä. Lisäksi Roborockissa täytyi Object Avoidance systeemille erikseen kertoa ettei kyseisellä matolla ole esteitä kun se useampaa kohtaa virheellisesti esteeksi matolla luuli. Tämän jälkeen ei tuossa aikaa kulu juuri sen enempää mitä muillakaan pinnoilla ja homma hoituu ongelmitta vaikka kyllähän se vähän nihkeämmin siinä liikkuu kuin parketilla. En ole huomannut että sivuharja kuluisi jotenkin nopeasti pilalle, eipä nuo montaa euroa maksa uusia jos tarvitsee. Ei mielestäni järkeä laittaa no-go-zoneksi, jos vaan ei jää imuri aina jumiin matolle. Häviää automaattisen imuroinnin hienous nopeasti kun alkaa nuita alueita lisäilemään.Tuli eilen Q revo ja laitoin sen kartoittamaan kämppää. Pitkäkarvaisella nukkamatolla tuntui pyörivän huonosti se reunassa oleva juttu missä on muutama harjas.
Oletteko laittaneet no-go zonen tuollaisille? Vai annatteko vain mennä sen yli? Ei viitsisi pistää mattojen välttelyä päälle kun vain yksi tuollainen matto.
Tuli eilen Q revo ja laitoin sen kartoittamaan kämppää. Pitkäkarvaisella nukkamatolla tuntui pyörivän huonosti se reunassa oleva juttu missä on muutama harjas.
Sä pystyt asetuksista säätää mopin kuivaus ajan. Olikohan 2-4h
Laitahan raporttia, minkä laatuisia tuotteet ovat. Samalla hinnalla gigantista ei saanut kuin kolme pölypussia.Saksan Amazonista piti tilailla muutakin niin laitoin mukaan Dreame L10s Ultraan samalla varanippeleitä ihan ok hintaan.
Accessory Set for Dreame L10s Ultra / L10 Ultra, 4 x Mop Mop Pads 6 x Dust Bags 1 x Main Brush 4 x Side Brushes 2 x Filters 1 x Cleaning Brush, Robot Vacuum Cleaner Replacement Parts Accessories : Amazon.de: Home & Kitchen
Pesuaineena saa mennä se tilkka mänty Tolua veden seassa.
Millainen karvamatto mahtaa olla liian pitkä karvainen? Meillä on jotain karvamattoja, mutta Neato painaa niissä ainakin täysillä. Harkinnassa on Q Revo ja olisi kiva, jos se kyseisen karvamaton pystyisi imuroimaan. Eli jos on jotain apuja karvojen pituusasioissa, niin hyvä![]()
Tuossa omassa on noin 5cm pituista karvaa. Ja kyllä se siitä meni yli useaan otteeseen mutta hitaasti. Tosin kyseessä oli vain se ekan kerran ”tutustumiskierros”. Saattaa siis olla että siinä moodissa menee varovaisemmin. Ja se sivuharja tosiaan pyöri huonosti kun painuu tietty syvälle mattoon. Eli jos se ei haittaa niin kyllä sillä varmaan tuollaista karvamattoakin imuroiItse en oikein näe järkeväksi ajaa sitä tuolla matolla kun näkee että se sivuharja tökkii. Varmaan jotain hajoaa pidemmän päälle jos pyörivä osa ei pääse pyörimään.
Mä hankin aikoinaan ensimmäisen robotti-imurin siksi, ettei itse tarvitsisi juurikaan imuriin tarttua. Mun mielestä rahaa menee hukkaan, jos kotia ei optimoi robolle. Se on sen verran kallis investointi, että parin maton vaihtaminen roboystävällisiksi ei hirveästi enää tunnu, ja pidemmän päälle säästetty vaiva on kyllä lisäinvestoinnin arvoinen. Ne pitkäkarvaiset nukkamatot kuitenkin kerää kaikkein eniten pölyä ja roskaa ja on työläin imuroida käsin. Lisäksi kannattaa muutenkin karsia ja raivata lattioilla olevaa tavaraa ja turhia huonekaluja ja laitella johdot siististi pois imurin tieltä, niin aina vähemmän jää paikkoja joista robo ei pääse imuroimaan kunnolla ja joita pitää itse imuroida. Mulla on enää akkukäyttöinen varsi-imuri robon lisäksi, koska sitä tarvitaan lähinnä sohvan ja sängyn imurointiin.
Sekin on totta. Toki laadukkaita saa edullisemminkin, mutta joku villamatto maksaa helposti enemmänkin, ja brändistä saa usein myös maksaa vaikka materiaali olisikin keinokuitua. Voihan mattoja vaihtaa robottiystävällisemmiksi vasta siinä vaiheessa, kun uuden maton hankinta on muutenkin ajankohtaista, niin ei tule ylimääräistä kulua.Paitsi että kun ostaa laadukkaan maton niin 2kpl maksaakin jo saman verran ku 700€ robo![]()
Mä hankin aikoinaan ensimmäisen robotti-imurin siksi, ettei itse tarvitsisi juurikaan imuriin tarttua. Mun mielestä rahaa menee hukkaan, jos kotia ei optimoi robolle. Se on sen verran kallis investointi, että parin maton vaihtaminen roboystävällisiksi ei hirveästi enää tunnu, ja pidemmän päälle säästetty vaiva on kyllä lisäinvestoinnin arvoinen. Ne pitkäkarvaiset nukkamatot kuitenkin kerää kaikkein eniten pölyä ja roskaa ja on työläin imuroida käsin. Lisäksi kannattaa muutenkin karsia ja raivata lattioilla olevaa tavaraa ja turhia huonekaluja ja laitella johdot siististi pois imurin tieltä, niin aina vähemmän jää paikkoja joista robo ei pääse imuroimaan kunnolla ja joita pitää itse imuroida. Mulla on enää akkukäyttöinen varsi-imuri robon lisäksi, koska sitä tarvitaan lähinnä sohvan ja sängyn imurointiin.
Gigantista Valkoinen Q Revo €675 ja siihen 5v tuoteturva €79, yht €754.
Otin tuoteturvan, koska vanha Neato D7 oli aika ongelmallinen. Pitääkö toi mopin puhdistus kovaa ääntä muillakin?
Tolu Mänty käytössä, erittäin miedolla seoksella. Puoli korkillista täyteen säiliöön.Ei voi tuota revoa kovaääniseksi haukkua. Oikein hyvä. Onko porukka käyttänyt näissä laminaatin moppaukween tuota roborockin omaa ainetta jossa on teepuuöljyä? Laminaatille kun ei mitään hirmu tujua ainetta tarvita, jos ollenkaan.
Aika hyvin tuo about sentin kynnyksen yli meni kun kylppäriin hyökkäsi. Mainion oloinen peliOnko kellään kokemuksia kuinka hyvin kynnyksistä roborock revo selviää. Ja minkä korkuisista? Olen miettinyt tuon ostoa, mutta kynnyksiä talossa joten ne hieman askarruttaa.
Kiitos etukäteen vastauksista.
Pari kymppiä lissää ni saa heti kainaloon powerilta tai gigantilta.Nyt sai myös amazon.de roborock q revo mustaa. 676,27€ veroeron jälkeen.
Niin, jos haluaa ajella autolla parin tunnin reissunPari kymppiä lissää ni saa heti kainaloon powerilta tai gigantilta.
Verrattuna vanhaan Neaton D7 niin Revo ylittää huomattavasti helpommin. Mikäli on ihan normaalit kynnykset niin ei ole ongelma.Onko kellään kokemuksia kuinka hyvin kynnyksistä roborock revo selviää. Ja minkä korkuisista? Olen miettinyt tuon ostoa, mutta kynnyksiä talossa joten ne hieman askarruttaa.
Kiitos etukäteen vastauksista.
No joo toki jos ei ihan lähellä liikkeitä oo ja ei muutenkaan oo asiaa liikkeen lähelle.Niin, jos haluaa ajella autolla parin tunnin reissun