Robotti-imurit

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Ehdottomasti. Pitkällä nukkamatolla on silti haastetta eli sihen se ei kykene, tosin ei taida kyetä mikää roboimuri. Lyhyt nukkamatto menee helposti. En näe mitään syytä ostaa yli tonnin imuria koska tää on niin hyvä. Kuitenkin ovien, pienten nurkkien takaa joutuu tavallisella imurilla ottamaan, oli käytössä mikä roboimuri tahansa, koska ne ei sinne tietenkään pääse. Laite on myös hiljainen, ennen oli Neaton D7 ja sihen nähden ero on kuin yöllä ja päivällä. Lisäksi toi roborockin appi on tosi hyvä ja selkeä. On ostamisen arvoinen. Alle 700€ tuskin löytää parempaa. Ja sitte tuo että oikeasti parempi maksaa yli tonnin? onko se sitte parempi, S8 malleissa tavaroiden väistely voi olla parempi mutta moppaus huonompi, joo siinä on kaksi pyörivää rullaa imurointiin, mutta tämäkin poimii käytännössä kaiken pölyn mikä eteen tulee. En näe mitään järkeä S8 malleissa tän julkaisun jälkeen.
Lienee suositus, että moppausta käytettäisiin vähintään 3 päivän välein, muuten vesisäiliöön, (ja erityisesti robotin sisäiseen vesisäiliöön) alkaa kerääntyä kasvustoa. Tuota sisäistä vesisäiliötä kun ei voi putsata mitenkään muuten kun ajamalla moppausta läpi säännöllisesti. Onkohan tuo viikko liian pitkä aika, oletko huomannut mitään? Toki hankala siitä sisäisestä säiliöstä sanoa ennen kuin haisee. Oma tuli tänään ja on nyt latauksessa.
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
Laite putsaa itsensä ennen ja jälkeen.
Edit: niin ja vielä kuivaa lämpimällä ilmalla itsensä jotta niitä bakteereja ja kasvustoja ei syntyisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
680
Laite putsaa itsensä ennen ja jälkeen.
Edit: niin ja vielä kuivaa lämpimällä ilmalla itsensä jotta niitä bakteereja ja kasvustoja ei syntyisi.
Mopit puhalletaan kuivaksi, ei säiliöitä. Itse olen jakanut asunnon kahtia, ma + to toinen puoli, ti + pe toinen puoli moppaus + imurointi ja ke koko kämppä pelkkä imurointi max+ imuteholla. Juuri sopivasti riittää viikon vesisäiliö. :)
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
Mopit puhalletaan kuivaksi, ei säiliöitä. Itse olen jakanut asunnon kahtia, ma + to toinen puoli, ti + pe toinen puoli moppaus + imurointi ja ke koko kämppä pelkkä imurointi max+ imuteholla. Juuri sopivasti riittää viikon vesisäiliö. :)
Joo tosiaan kuivataan moppi 45 asteisella ilmalla. Tarviikin kokeilla tota jakamista ja ehkä myös muuttaa tota moppausta. Tossa kokeilin äsken niin noin puoli litraa meni vettä likavesisäiliöön kun veti kylppärin. En tietty tiedä paljonko sitä vettä menee niiden moppien pesuun ennen ja jälkeen mutta kuvittelisin että myös imurin vesisäiliö huuhdellaan, ainakin äänen perusteella.

Ootko käyttäny jotain pesuainetta moppauksessa?
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Onkohan nuihin joitain aineita mitä vois vetää läpi esm q revosta että puhdistuisi. Niinkuin etikka kahvinkeittimen läpi?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Onkohan nuihin joitain aineita mitä vois vetää läpi esm q revosta että puhdistuisi. Niinkuin etikka kahvinkeittimen läpi?
Ovat sitä mieltä, että tietysti se heidän oma Omo Floor Cleaner estää bakteerien kasvamisen tankkeihin, varsinkin robotin omaan. Tuli tuo myös ostettua Amazonista, sen verran riittoisaa että menee varmaan yli vuosi yhdellä purkilla. Ostin myös Alista tuon silver ion -modulen tuonne tankin sisään. 9.98€ 17% OFF|Silver ion Bacteriostatic Module For Roborock S7 MaxV Ultra S7 Pro Ultra S8 Q Revo vacuum cleaner Accessories Replacement parts| | - AliExpress

Laite putsaa itsensä ennen ja jälkeen.
Edit: niin ja vielä kuivaa lämpimällä ilmalla itsensä jotta niitä bakteereja ja kasvustoja ei syntyisi.
Robotin sisäistä säiliötä ei putsata mitenkään robotin toimesta, eikä sinne pääse itsekään käsiksi.
 
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
680
Joo tosiaan kuivataan moppi 45 asteisella ilmalla. Tarviikin kokeilla tota jakamista ja ehkä myös muuttaa tota moppausta. Tossa kokeilin äsken niin noin puoli litraa meni vettä likavesisäiliöön kun veti kylppärin. En tietty tiedä paljonko sitä vettä menee niiden moppien pesuun ennen ja jälkeen mutta kuvittelisin että myös imurin vesisäiliö huuhdellaan, ainakin äänen perusteella.

Ootko käyttäny jotain pesuainetta moppauksessa?
Tolu Mänty, puoli korkillista per säiliö.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
849
Itse hommasin Q revon tälläisen telakan puhdasvesisäiliöön, oli kiinikkeetkin valmiina. Ei ollut ongelmia kyllä kun pari kertaaa viikossa vedet muutenkin vaihdan ja samalla vähän ravistelee säiliöitä.

Täällä äpsiin tehty seuraavat automaatiot: Ma, ke, pe imurointi+moppaus, ti,to,la imurointi ja lopuksi joka päivä klo 20 eteinen koska sinne kertyy päivän aikana kivasti likaa…

Vähempiki varmaan riittäisi mutta eikös nämä käyttöön ole tehty ja on lattiat ainaki siistissä kunnossa.

699€ hintaan todellakin suosittelen

edit linkki korjattu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
587
Itse hommasin Q revon tämmösen telakan puhdasvesisäiliöön, oli kiinikkeetkin valmiina. Ei ollut ongelmia kyllä kun pari kertaaa viikossa vedet muutenkin vaihdan ja samalla vähän ravistelee säiliöitä.

Täällä äpsiin tehty seuraavat automaatiot: Ma, ke, pe imurointi+moppaus, ti,to,la imurointi ja lopuksi joka päivä klo 20 eteinen koska sinne kertyy päivän aikana kivasti likaa…

Vähempiki varmaan riittäisi mutta eikös nämä käyttöön ole tehty ja on lattiat ainaki siistissä kunnossa.

699€ hintaan todellakin suosittelen
Linkki ei tunnu toimivan. Mutta Q Revolle vahva suositus täältäkin. Meillä parkettilattiat, joten laitoin pesuaineeksi parketille tarkoitettua ainetta, pieni määrä noin puolet mitä annostus sanoo. Hyvin tuntuu toimivan.
 
Liittynyt
28.04.2018
Viestejä
41
Mikä vehje olisi paras koiratalouteen tällähetkellä?
Moppaus ei välttämätön
telakka lähestulkoon välttämätön
Saksanpaimenkoira joten karvaa riittää
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Tuli eilen Q revo ja laitoin sen kartoittamaan kämppää. Pitkäkarvaisella nukkamatolla tuntui pyörivän huonosti se reunassa oleva juttu missä on muutama harjas.

Oletteko laittaneet no-go zonen tuollaisille? Vai annatteko vain mennä sen yli? Ei viitsisi pistää mattojen välttelyä päälle kun vain yksi tuollainen matto.
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
Tuli eilen Q revo ja laitoin sen kartoittamaan kämppää. Pitkäkarvaisella nukkamatolla tuntui pyörivän huonosti se reunassa oleva juttu missä on muutama harjas.

Oletteko laittaneet no-go zonen tuollaisille? Vai annatteko vain mennä sen yli? Ei viitsisi pistää mattojen välttelyä päälle kun vain yksi tuollainen matto.
Oon rajannu pitkät nukkamatot pois. Se sivuharja menee pilalle kun se nappaa kiinni nukkaan. Ja muutenki tollasen pitkän nukkamaton imurointi kestää puoli tuntia kun se jumittaa siinä. Suosiolla vaan pois.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Oon rajannu pitkät nukkamatot pois. Se sivuharja menee pilalle kun se nappaa kiinni nukkaan. Ja muutenki tollasen pitkän nukkamaton imurointi kestää puoli tuntia kun se jumittaa siinä. Suosiolla vaan pois.
Käsittääkseni ei vielä oikein ole mitään robottia mikä pitkänukkaiset imuroisi oikeasti hyvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
478
Tekeekö muiden Revo niin, että telakalle palatessaan se ensin putsaa mopit, sitten lähtee telakalta, menee 20 sentin päähän ja tekee 360 asteen pyörähdyksen -> peruuttaa takaisin telakkaan ja sitten vasta tyhjentää roskasäiliön? Eikö tuo voi samalla telakkakäynnillä tehdä molempia?
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
Käsittääkseni ei vielä oikein ole mitään robottia mikä pitkänukkaiset imuroisi oikeasti hyvin.
Ei.
Tekeekö muiden Revo niin, että telakalle palatessaan se ensin putsaa mopit, sitten lähtee telakalta, menee 20 sentin päähän ja tekee 360 asteen pyörähdyksen -> peruuttaa takaisin telakkaan ja sitten vasta tyhjentää roskasäiliön? Eikö tuo voi samalla telakkakäynnillä tehdä molempia?
ei mulla tee. Mun mielestä se eka tyhjentää pölyt ja sit putsaa mopit.
 
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
680
Tekeekö muiden Revo niin, että telakalle palatessaan se ensin putsaa mopit, sitten lähtee telakalta, menee 20 sentin päähän ja tekee 360 asteen pyörähdyksen -> peruuttaa takaisin telakkaan ja sitten vasta tyhjentää roskasäiliön? Eikö tuo voi samalla telakkakäynnillä tehdä molempia?
Muistaakseni joskus on tehnyt, ehkä siis kerran. Ei tee normaalisti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
161
Tuli eilen Q revo ja laitoin sen kartoittamaan kämppää. Pitkäkarvaisella nukkamatolla tuntui pyörivän huonosti se reunassa oleva juttu missä on muutama harjas.

Oletteko laittaneet no-go zonen tuollaisille? Vai annatteko vain mennä sen yli? Ei viitsisi pistää mattojen välttelyä päälle kun vain yksi tuollainen matto.
Imuroin pari vuotta Xiaomin robotti-imurilla pitkällä nukalla olevaa isoa mattoa ongelmitta useamman kerran viikossa. Nyt samaa mattoa 4kk imuroinut S7 Max Ultra. Molemmista joutui CLIF-sensorit peittämään, ettei luule tummaa nukkamattoa pudotukseksi ja jumita sen vuoksi hitaasti maton päällä. Lisäksi Roborockissa täytyi Object Avoidance systeemille erikseen kertoa ettei kyseisellä matolla ole esteitä kun se useampaa kohtaa virheellisesti esteeksi matolla luuli. Tämän jälkeen ei tuossa aikaa kulu juuri sen enempää mitä muillakaan pinnoilla ja homma hoituu ongelmitta vaikka kyllähän se vähän nihkeämmin siinä liikkuu kuin parketilla. En ole huomannut että sivuharja kuluisi jotenkin nopeasti pilalle, eipä nuo montaa euroa maksa uusia jos tarvitsee. Ei mielestäni järkeä laittaa no-go-zoneksi, jos vaan ei jää imuri aina jumiin matolle. Häviää automaattisen imuroinnin hienous nopeasti kun alkaa nuita alueita lisäilemään.
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Pitää kyllä sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt robotti-imurien suhteen nyt kun Q revo on ajellut kodin ekaa kertaa läpi. Tuntui saavan muut paikat ja pinnat hyvin puhtaaksi poislukien nurkat ja nukkamaton, jonka rajasin pois kun liikkuminen sillä näytti vaikealta.

Imurointi piti yllättävän vähän ääntä. Pölysäiliön tyhjennys taas yllättävän paljon, mutta kesti toisaalta ~10s. Mopin pesu oli nopea ja hiljainen. Mopin kuivaus menossa ja se pitää vähemmän ääntä kuin esim. tiskikone, joten 3h kesto ei ole ongelma.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
696
Tuli eilen Q revo ja laitoin sen kartoittamaan kämppää. Pitkäkarvaisella nukkamatolla tuntui pyörivän huonosti se reunassa oleva juttu missä on muutama harjas.

Oletteko laittaneet no-go zonen tuollaisille? Vai annatteko vain mennä sen yli? Ei viitsisi pistää mattojen välttelyä päälle kun vain yksi tuollainen matto.
Millainen karvamatto mahtaa olla liian pitkä karvainen? Meillä on jotain karvamattoja, mutta Neato painaa niissä ainakin täysillä. Harkinnassa on Q Revo ja olisi kiva, jos se kyseisen karvamaton pystyisi imuroimaan. Eli jos on jotain apuja karvojen pituusasioissa, niin hyvä :D
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Sä pystyt asetuksista säätää mopin kuivaus ajan. Olikohan 2-4h
Joo, tiedossa. Tuossa vieressä sattuu olemaan kotiautomaation ilmankosteusmittari niin sen lukema alkoi laskea vasta 2,5h kohdalla ja oli normaalitasolla 3h tienoilla. Oletusaika taitaa siis olla hyvä.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
456
Saksan Amazonista piti tilailla muutakin niin laitoin mukaan Dreame L10s Ultraan samalla varanippeleitä ihan ok hintaan.
Accessory Set for Dreame L10s Ultra / L10 Ultra, 4 x Mop Mop Pads 6 x Dust Bags 1 x Main Brush 4 x Side Brushes 2 x Filters 1 x Cleaning Brush, Robot Vacuum Cleaner Replacement Parts Accessories : Amazon.de: Home & Kitchen

Pesuaineena saa mennä se tilkka mänty Tolua veden seassa.
Laitahan raporttia, minkä laatuisia tuotteet ovat. Samalla hinnalla gigantista ei saanut kuin kolme pölypussia.
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Millainen karvamatto mahtaa olla liian pitkä karvainen? Meillä on jotain karvamattoja, mutta Neato painaa niissä ainakin täysillä. Harkinnassa on Q Revo ja olisi kiva, jos se kyseisen karvamaton pystyisi imuroimaan. Eli jos on jotain apuja karvojen pituusasioissa, niin hyvä :D
Tuossa omassa on noin 5cm pituista karvaa. Ja kyllä se siitä meni yli useaan otteeseen mutta hitaasti. Tosin kyseessä oli vain se ekan kerran ”tutustumiskierros”. Saattaa siis olla että siinä moodissa menee varovaisemmin. Ja se sivuharja tosiaan pyöri huonosti kun painuu tietty syvälle mattoon. Eli jos se ei haittaa niin kyllä sillä varmaan tuollaista karvamattoakin imuroi :D Itse en oikein näe järkeväksi ajaa sitä tuolla matolla kun näkee että se sivuharja tökkii. Varmaan jotain hajoaa pidemmän päälle jos pyörivä osa ei pääse pyörimään.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
696
Tuossa omassa on noin 5cm pituista karvaa. Ja kyllä se siitä meni yli useaan otteeseen mutta hitaasti. Tosin kyseessä oli vain se ekan kerran ”tutustumiskierros”. Saattaa siis olla että siinä moodissa menee varovaisemmin. Ja se sivuharja tosiaan pyöri huonosti kun painuu tietty syvälle mattoon. Eli jos se ei haittaa niin kyllä sillä varmaan tuollaista karvamattoakin imuroi :D Itse en oikein näe järkeväksi ajaa sitä tuolla matolla kun näkee että se sivuharja tökkii. Varmaan jotain hajoaa pidemmän päälle jos pyörivä osa ei pääse pyörimään.
Neaton eteneminen on ollut samanlaista karvamatolla. Neaton harja ei ole ns. suorallavedolla, joten jos harja ei pääse pyörimään, niin harja vain ”luistaa” akselillaan. Näin ollen olen antanut sen möyriä hiljakseen myös karvamatolla, vaikkakaan harja ei aina pyöri.

Mutta joo jos hajoaminen on vaihtoehto, niin silloin melkein pitäisi rajata se karvamatto pois, joka on helposti tehty.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Mä hankin aikoinaan ensimmäisen robotti-imurin siksi, ettei itse tarvitsisi juurikaan imuriin tarttua. Mun mielestä rahaa menee hukkaan, jos kotia ei optimoi robolle. Se on sen verran kallis investointi, että parin maton vaihtaminen roboystävällisiksi ei hirveästi enää tunnu, ja pidemmän päälle säästetty vaiva on kyllä lisäinvestoinnin arvoinen. Ne pitkäkarvaiset nukkamatot kuitenkin kerää kaikkein eniten pölyä ja roskaa ja on työläin imuroida käsin. Lisäksi kannattaa muutenkin karsia ja raivata lattioilla olevaa tavaraa ja turhia huonekaluja ja laitella johdot siististi pois imurin tieltä, niin aina vähemmän jää paikkoja joista robo ei pääse imuroimaan kunnolla ja joita pitää itse imuroida. Mulla on enää akkukäyttöinen varsi-imuri robon lisäksi, koska sitä tarvitaan lähinnä sohvan ja sängyn imurointiin.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
696
Mä hankin aikoinaan ensimmäisen robotti-imurin siksi, ettei itse tarvitsisi juurikaan imuriin tarttua. Mun mielestä rahaa menee hukkaan, jos kotia ei optimoi robolle. Se on sen verran kallis investointi, että parin maton vaihtaminen roboystävällisiksi ei hirveästi enää tunnu, ja pidemmän päälle säästetty vaiva on kyllä lisäinvestoinnin arvoinen. Ne pitkäkarvaiset nukkamatot kuitenkin kerää kaikkein eniten pölyä ja roskaa ja on työläin imuroida käsin. Lisäksi kannattaa muutenkin karsia ja raivata lattioilla olevaa tavaraa ja turhia huonekaluja ja laitella johdot siististi pois imurin tieltä, niin aina vähemmän jää paikkoja joista robo ei pääse imuroimaan kunnolla ja joita pitää itse imuroida. Mulla on enää akkukäyttöinen varsi-imuri robon lisäksi, koska sitä tarvitaan lähinnä sohvan ja sängyn imurointiin.
Joo näin se on. Suurin hyöty tulee, jos robo pärjää ”itsekseen”, jolloin koko asian voi lähes unohtaa. Meillä tuohon karvamattoon ylettää keskuspölkkäri, niin se saa nopeasti tarvittaessa sillä viimeisteltyä. Kotona saan päättää monista asioista, mutta mattojen osalta minulla ei ole minkäälaista määräysvaltaa :lol:
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
1 218
Paitsi että kun ostaa laadukkaan maton niin 2kpl maksaakin jo saman verran ku 700€ robo :D
Sekin on totta. Toki laadukkaita saa edullisemminkin, mutta joku villamatto maksaa helposti enemmänkin, ja brändistä saa usein myös maksaa vaikka materiaali olisikin keinokuitua. Voihan mattoja vaihtaa robottiystävällisemmiksi vasta siinä vaiheessa, kun uuden maton hankinta on muutenkin ajankohtaista, niin ei tule ylimääräistä kulua.
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Mä hankin aikoinaan ensimmäisen robotti-imurin siksi, ettei itse tarvitsisi juurikaan imuriin tarttua. Mun mielestä rahaa menee hukkaan, jos kotia ei optimoi robolle. Se on sen verran kallis investointi, että parin maton vaihtaminen roboystävällisiksi ei hirveästi enää tunnu, ja pidemmän päälle säästetty vaiva on kyllä lisäinvestoinnin arvoinen. Ne pitkäkarvaiset nukkamatot kuitenkin kerää kaikkein eniten pölyä ja roskaa ja on työläin imuroida käsin. Lisäksi kannattaa muutenkin karsia ja raivata lattioilla olevaa tavaraa ja turhia huonekaluja ja laitella johdot siististi pois imurin tieltä, niin aina vähemmän jää paikkoja joista robo ei pääse imuroimaan kunnolla ja joita pitää itse imuroida. Mulla on enää akkukäyttöinen varsi-imuri robon lisäksi, koska sitä tarvitaan lähinnä sohvan ja sängyn imurointiin.
Maton vaihto alkoi olla muutenkin harkinnassa niin näin on tarkoitus tehdä joka tapauksessa. Edeltäväkin matto oli mallia karvamatto niin tekee ihan hyvää vaihtaa välillä johonkin muuhun :) Mutta eipä tuo robotti-imuri aiheuta kiirettä vaihdon suhteen. Ei se kuitenkaan huonekaluja, listojen päältä, nurkkia yms. imuroi niin samalla menee parin neliön matto normi imurilla kun nuo muutkin muutamat kohteet.
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Piti itsekin q revo eilen hakea powerilta. Hyvä äppi ja mitä nopeasti kerkesi olkkarin imuroida, vaikuttaa hyvältä.
 
Liittynyt
22.11.2023
Viestejä
5
Gigantista Valkoinen Q Revo €675 ja siihen 5v tuoteturva €79, yht €754.
Otin tuoteturvan, koska vanha Neato D7 oli aika ongelmallinen. Pitääkö toi mopin puhdistus kovaa ääntä muillakin?
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Gigantista Valkoinen Q Revo €675 ja siihen 5v tuoteturva €79, yht €754.
Otin tuoteturvan, koska vanha Neato D7 oli aika ongelmallinen. Pitääkö toi mopin puhdistus kovaa ääntä muillakin?
Tällä sivulla kirjoitin omia kokemuksia äänitasoista. Oma tiskikone pitää kovempaa ääntä tiskatessa kuin mopin puhdistus. Mutta makuasioitahan se on mikä on kovaa ääntä.
 
Liittynyt
22.11.2023
Viestejä
5
Kuivaus on hiljaista hurinaa. Tarkoitin puhdistusta joka kestää sen varmaan reilun minuutin
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Ei voi tuota revoa kovaääniseksi haukkua. Oikein hyvä. Onko porukka käyttänyt näissä laminaatin moppaukween tuota roborockin omaa ainetta jossa on teepuuöljyä? Laminaatille kun ei mitään hirmu tujua ainetta tarvita, jos ollenkaan.
 
Liittynyt
15.10.2022
Viestejä
680
Ei voi tuota revoa kovaääniseksi haukkua. Oikein hyvä. Onko porukka käyttänyt näissä laminaatin moppaukween tuota roborockin omaa ainetta jossa on teepuuöljyä? Laminaatille kun ei mitään hirmu tujua ainetta tarvita, jos ollenkaan.
Tolu Mänty käytössä, erittäin miedolla seoksella. Puoli korkillista täyteen säiliöön.
 
Liittynyt
14.02.2020
Viestejä
2
Onko kellään kokemuksia kuinka hyvin kynnyksistä roborock revo selviää. Ja minkä korkuisista? Olen miettinyt tuon ostoa, mutta kynnyksiä talossa joten ne hieman askarruttaa.
Kiitos etukäteen vastauksista.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 893
Mietinnässä budjetti-imuri vanhan Roborock S50 jatkajaksi. Olisko Roborock Q7 max riittävä, tai saako pienellä lisäpanostuksella selvästi enemmän? Samsungin Jet Bot+ vaikuttaa selvästi heikommalta. Telakan vesitankkia en mopin kanssa aio käyttää, onko tästä ongelmaa?
 
Liittynyt
15.01.2020
Viestejä
236
Onko kellään kokemuksia kuinka hyvin kynnyksistä roborock revo selviää. Ja minkä korkuisista? Olen miettinyt tuon ostoa, mutta kynnyksiä talossa joten ne hieman askarruttaa.
Kiitos etukäteen vastauksista.
Aika hyvin tuo about sentin kynnyksen yli meni kun kylppäriin hyökkäsi. Mainion oloinen peli
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 893
Mietinnässä budjetti-imuri vanhan Roborock S50 jatkajaksi. Olisko Roborock Q7 max riittävä, tai saako pienellä lisäpanostuksella selvästi enemmän? Samsungin Jet Bot+ vaikuttaa selvästi heikommalta. Telakan vesitankkia en mopin kanssa aio käyttää, onko tästä ongelmaa? Sit olis myös Roomba i7?
 
Liittynyt
17.10.2023
Viestejä
150
Onko kellään kokemuksia kuinka hyvin kynnyksistä roborock revo selviää. Ja minkä korkuisista? Olen miettinyt tuon ostoa, mutta kynnyksiä talossa joten ne hieman askarruttaa.
Kiitos etukäteen vastauksista.
Verrattuna vanhaan Neaton D7 niin Revo ylittää huomattavasti helpommin. Mikäli on ihan normaalit kynnykset niin ei ole ongelma.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
62
Tuli ostettua Roomba i7+ sen enempää ajattelematta kynnyksiä asunnossa. Asunnossa keskellä oleva olohuone on alempana kuin muut huoneet. Kynnys on olohuoneesta käsin 3cm ja eihän tuo tietenkään siitä yli pääse. Mietin jos tuon suoran kynnyksen seinän sahaisi enemmän rampiksi kun nykyisellään se on ihan suora. Onko tuollaisesta kokemusta muilla? Mietin auttaako tuo vai onko edelleen liian korkea "ramppi" siltikin, ettei tule turhaan sahattua kynnyksiä :D
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
29
Itse väsäsin pahvista väliaikaiset rampit Samsungille. Korkein kynnys melkein 5 cm, rampin pituus 20 cm. 3 cm kynnykseen riitti n. 10 cm ramppi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 960
Viestejä
4 294 690
Jäsenet
71 755
Uusin jäsen
Topsuuu

Hinta.fi

Ylös Bottom