tigerman
NOSTO
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 270
Kiitos tiedosta. Täytyypi koittaa.Meillä tehnyt S6 yli vuoden tuota. Vika ei meidän verkossa. Netistä kun etsii, niin osalla käyttäjistä Mi Home -appsi ja osalla Roborock-appsi toimii paremmin (toiminnallisuus on niillä sama imurin osalta, mutta ottavat yhteyttä eri palvelimiin). Osalla ongelma riivannut jo vuosia. Olen kokeillut tehdä network resetin monta kertaa, mutta siitä ei ollut apua. Jos RR-appsissa menee aina back ja siitä takas imurin karttaan, niin joku kerta se sit vaan latautuu kumminkin mäihällä.
Lopulta huomasin, että laite ei ollut saanut aikoihin firmispäivityksiä ja väitti olevansa ”up to date”, vaikka muutamakin uudempi firmis oli julkaistu.
Kokeilin tehdä factory resetin (vaatii pinnin sinne pölysäiliön viereen) ja imuri alkoi heti toimia. Ajoin RR-appsilla uuden kartan sisään ja toiminut täysin ongelmitta nyt toista viikkoa sen jälkeen - kartta latautuu siis aivan heti niin kuin silloin joskus ennen ongelmaa. Ja just ku meinasin heittää sillä vesilintua.
TLDR: vika voi olla myös siinä imurissa, kannattaa kokeilla täys factory reset.