Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
you are doing it wrongJoo ei tässä oikeen oo muuta kuin sniper tai sitten rushii jollain konepistoolilla/haulikolla. Tai en itse ole oikeen muuta saanut toimimaan.
Kokeilin huvikseni itse tuota day of infamyä .... mutta se tuntui jotenkin todella oudolta ohjattavuudeltaan enkä millään saanut herkkyyttä kohdalleen.
Vihollisia ei saa nyt hengiltä, kun damage model on ihampaska
Joko tämä, tai sitten BAR on herenpyssy, mitä en oikein usko. Vahinkomallinnushan on muuttunut useaan kertaan, nyt monet aseet tuntuvat todella tehottomilta.Tämän eilisen päivityksen jälkeen? Ennen päivitystä tuollaista ongelmaa ei ainakaan ollut.
Vahinkomallinnushan on muuttunut useaan kertaan, nyt monet aseet tuntuvat todella tehottomilta.
- Fix for a new hit registration issue that could occur when a player was prone
- Fix for a new hit registration issue that could occur when a player was leaning
- Fix for a combination of the above issues that would make both worse
- In finding and fixing these issues, we believe we have also found the cause of a more rare hit registration issue that some players have experienced and have put in a potential fix
Ilmaisviikonloppu käynnissä pelin tiimoilta...
On kyllä tullut odotettua tuota campaignia tähän. Voisi alkaa ehkä pelaamaan nyt enemmänkin ja katsoa miten tätä nyt jaksaa tuon myötä. Ei ole Steamin laskurissa tällä edes sataa tuntia ja aiemmin tuli jo hieman kyllästyttyä tähän. RO2 sen sijaan maistuu edelleen hyvin vaikka kohta 800h mittarissa.
Onkos tuo muuten pelkästään perinteistä territorya vai onko mukaan ahdettu myös tuo supremacy? Jotenkin omaan makuun tuo supremacy ei nappaa ollenkaan ja aina tekee mieli lopettaa pelaaminen, kun vaihtuu tuohon. Mielestäni nuo selkeät yksittäiset puolustus- ja hyökkäyslinjat sopivat tähän yksinkertaisesti paremmin ja supremacyssa homma on aina vähän liian levällään.
Uusi päivitys tiputti minun koneella reilusti?
Juuri sitä ihmettelen. Valitettavasti minun kohdalla kävi päinvastoin. Minulla on käytössä 120 Mhz näyttö ja nyt on fps jatkuvasti alle 120 fps ultra asetuksilla. Aikaisemmin jopa rajoitin fps 120, koska usein fps oli turhaankin korkeissa lukemissa.Itse en huomannut ongelmia. Päivityksessähän tehtiin suorituskykyoptimointeja, eli parempaan suuntaan olisi pitänyt päästä.
vsync päällä? Kannattaa varsinkin näin ison päivityksen yhteydessä poistaa omista tiedostoista se koko RS2 kansio että lähtee vanhat config filut, niin se laittaa uudelle versiolle optimaalit asetukset, ja sitten voi hyvillä mielin laittaa taas omat mieluiset asetukset päälle.Juuri sitä ihmettelen. Valitettavasti minun kohdalla kävi päinvastoin. Minulla on käytössä 120 Mhz näyttö ja nyt on fps jatkuvasti alle 120 fps ultra asetuksilla. Aikaisemmin jopa rajoitin fps 120, koska usein fps oli turhaankin korkeissa lukemissa.
Lyhyesti nyt "viluutta". Jos joku keksisi siihen lääkkeen, olisin hyvin kiitollinen.
vsync päällä? Kannattaa varsinkin näin ison päivityksen yhteydessä poistaa omista tiedostoista se koko RS2 kansio että lähtee vanhat config filut, niin se laittaa uudelle versiolle optimaalit asetukset, ja sitten voi hyvillä mielin laittaa taas omat mieluiset asetukset päälle.
@Niska Tuon talon sisällä olevan konekiväärimiehen kanssa kävi kyllä "hieman" tuuri.
Mitä, mitä, pelkkää taitoa koko klippi. Suomalainen korpisoturi vastaa kymmentä amerikkalaista sotilasta.
Taisi olla lähempänä neljää.Ja vietnamilainen viittä?
Taisi olla lähempänä neljää.
Ja Free Weekin huomaa servereillä.. No jos ilmaisviikko ja ale lisäisi pelaajakantaa.Free Week menossa ja peli 67% alennuksessa: Save 67% on Rising Storm 2: Vietnam on Steam
Ja Free Weekin huomaa servereillä.. No jos ilmaisviikko ja ale lisäisi pelaajakantaa.