Rising Storm 2 Vietnam

Vaikuttaa kyllä todella hyvältä mitä tullut katseltua beta testaajien videoita. Äänimaailma kuulostaa todella hyvältä, kopterien säksätys tuo hyvää tunnelmaa, mutta alkaako käydä hermoon jos sitä saa jatkuvasti kuunnella taustalla. Tietysti sodassa ei saa valita äänimaailmaansa :)

Ottaa muuten harvinaisen paljon päähän tämän betan äänten toteutus. Toki äänet on oikeutetusti niitä viimeisiä asioita, jotka peleissä hiotaan kuntoon ennen julkaisua, mutta kuitenkin. Puolet ajasta tuntuu, kuin kuulokkeet olisi väärinpäin päässä ja toisen puolen ajasta et sitten kuulekaan mitään muuta kuin epäsuoran tulen pauketta (jossa ei sinällään ole mitään vikaa, mutta kun se äänenvoimakkuus ei muutu etäisyyden kasvaessa eikä maastoesteiden mukaan). Muidenkin äänten voimakkuudet täsmää äänilähteen oletetun etäisyyden kanssa vähän niin ja näin. Ainakin itselle tosi vaikeaa luoda äänten perusteella kuvaa ympäristön tapahtumista vrt. RO2.

Saattaa muuten olla, että tuo "kuulokkeet väärinpäin päässä" -efekti johtuu tuosta luotien napsumisesta ympärillä. Etäisyydet kuitenkin sen verran lyhyitä tässä pelissä, että noin intissä koetun perusteella luulisi sieltä ne laukaustenkin äänet erottavan ihan selvästi.
 
Viimeksi muokattu:
En ota kantaa tekstin väriin, mutta kyllä se ilmoitus siellä on:



Siitä olen samaa mieltä, että Vietnamissa on ihan liikaa tavaraa HUDissa ja karttanäkymässä. Tiimikaverien ikonitkin näkyvät kilometrin päästä.

RS2:ssa on hyvät säädöt HUD:ille, kannattaa katsastaa. Tiimikaverien ikonitkin saa vaikka kokonaan pois jos haluaa, itse pelaan noin.
 
RS2:ssa on hyvät säädöt HUD:ille, kannattaa katsastaa. Tiimikaverien ikonitkin saa vaikka kokonaan pois jos haluaa, itse pelaan noin.

Juu, väänsikin tuon etäisyyden kymmeneen metriin, joka on minusta ihan ok tällaiseen semirealistiseen peliin. En vaan pidä siitä, että joku saa tarpeetonta etua pystyessään tunnistamaan omat vihollisista satojen metrien päästä pelkän ikonin perusteella. Tämä ei oikein ole RO-sarjan hengen mukaista. :)
 
Juu, väänsikin tuon etäisyyden kymmeneen metriin, joka on minusta ihan ok tällaiseen semirealistiseen peliin. En vaan pidä siitä, että joku saa tarpeetonta etua pystyessään tunnistamaan omat vihollisista satojen metrien päästä pelkän ikonin perusteella. Tämä ei oikein ole RO-sarjan hengen mukaista. :)
Mitä vaikeustasoja tuossa on, Arcade, Realism ja Custom niinkuin alkuperäisessäkin Rising Stormissa? Luultavasti kaikki järkevät servut tulevat launchissa disabloimaan noi omien ikonit, mutta parempi ratkaisu olisi kyllä tuo ettei esim. Realism moodissa olisi mitään ikoneita vakiona, niin servujen löytäminen olisi helpompaa.
 
Mitä vaikeustasoja tuossa on, Arcade, Realism ja Custom niinkuin alkuperäisessäkin Rising Stormissa? Luultavasti kaikki järkevät servut tulevat launchissa disabloimaan noi omien ikonit, mutta parempi ratkaisu olisi kyllä tuo ettei esim. Realism moodissa olisi mitään ikoneita vakiona, niin servujen löytäminen olisi helpompaa.

Enpä osaa sanoa, mitä tasoja on tarjolla, vai onko se kiinni siitä pelataanko 64 pelaajan semirealistista pelimoodia (TE?) vai tuota uutta 16 pelaajan arcadehippaa. Serverikohtainen asetusten rukkaaminen vaan tekee sen järkevän serverin löytämisestä (varsinkin RO:n paskalla server browserilla) tuskaista hommaa.

Tämä betan pelaaminen on omalta osaltani jäänyt aika minimiin kun 21:9 -kuvasuhdetta ei vielä tueta ja osumia ei suuremmin rekisteröidä.
 
Jeah! Loistavaa, tää menee heti töiden jälkeen ostoskoriin! BF1, PUBG ja tama tarjoavat mukavan erilaisia pelikokemuksia ammuskelun ystäville, riittääpähän pelattavaa kun csgo cheatteri helvettiä ei kestä.
 
Hurraa! Seuraava Beta vaihe 7 alkaa loppuviikosta eli pääsee pelaamaan (ja seuraavalla viikolla sit pääsen kertaamaan.) Vain toista odotan innolla :bored:
 
Lähteekö rahat heti kun tän tilaa vai vasta kun julkaistaan? Yritin kaksi kertaa ostaa, mutta ei tuo näy missään kirjastossa eikä rahaa ole lähtenyt.
 
Nyt onnistui kun ostin Paypalin sijaan visalla ja lahjaksi. Tuon linkkaamasi sivun mukaan ei ilmeisesti pysty vielä lataamaan. Miten lataan tuon lahjan? Ei ole ennen tullut ostettua tuolla tavalla ja ei mitään koodeja tullut, vain joku linkki mistä meni johonkin akvitoimiseen, mutta ei se peli silti tuonne kokoelmaan tullut.

E: Olinpa sokea. Siinähän se lisää kokoelmaan-nappi oli ihan vieressä. Ja pahoittelut sekavasta tekstistä, alkaa jo väsy painaa :D
 
Höpsis, vasta 11. päivä. Saat nauttia kertaamisesta täysin rinnoin.

Juuh, pieni kielimuuri taisi olla edessä tai sitten vaan innostus sotki ajatukset. Mutta näin päin parempi, täysin ylivoimainen sitten avautuvilla servuilla kun viikon intensiiviharjoitukset sotimisesta XD.
 
Juuh, pieni kielimuuri taisi olla edessä tai sitten vaan innostus sotki ajatukset. Mutta näin päin parempi, täysin ylivoimainen sitten avautuvilla servuilla kun viikon intensiiviharjoitukset sotimisesta XD.
Siinä oli kyllä sitä jotain, kun lomilla laittoi tuoreet p-kauden opit oikeaan käyttöön RO2:ssa :D
 
Siinä oli kyllä sitä jotain, kun lomilla laittoi tuoreet p-kauden opit oikeaan käyttöön RO2:ssa :D

Vähän samasta mullakin rakkaus tähän pelisarjaan lähti. RO2:sen taisin saada ilmaiseksi (vai oliko ilmaisviikonloppu) johon ihan vaan huvikseen lähti pelaamaan ilman parempaa tietoa pelistä. Hyvin äkkiä kuitenkin huomasi että helkkari tässähän pitää ihan oikeasti käyttää päätä ja hyödyntää intin oppeja niin pärjääkin paremmin. Ja se tunnelma mitä peleissä oli vei loputkin sydämestä. Käytännössä vertaan kaikkia räiskintäpelejä, jossain määrin aina tähän sarjaan.

Saa nähdä kuinka Suomalainen sissi pärjää nyt vietnamin viidakoissa.
 
Parin tunnin päästä pääsee vissiin tuota betaa pelailemaan, tuli tänään napattua kinguinista deluxe edition ~13€.
 
Kyllähän tämä edelleen tuntuu saman sarjan peliltä kuin aikaisemmatkin, mutta ennakkotilaushintaan vielä ihan siedettävä. Pieniä askeleita eteenpäin, mutta ei mitään mullistavaa kuitenkaan. Pyörii kyllä todella hyvin. Muistan joskus RO2 julkaisun aikoihin, kun eivät oikein saaneet pelimoottoria haltuun.
 
Kyllähän tämä edelleen tuntuu saman sarjan peliltä kuin aikaisemmatkin, mutta ennakkotilaushintaan vielä ihan siedettävä. Pieniä askeleita eteenpäin, mutta ei mitään mullistavaa kuitenkaan. Pyörii kyllä todella hyvin. Muistan joskus RO2 julkaisun aikoihin, kun eivät oikein saaneet pelimoottoria haltuun.
Kolmisen tuntia tuli pelailtua, viikonloppuna sitten lisää. Hyvä peli kaikin puolin mikä oli kyllä odotettavissa. Pyörii suht hyvin poislukien satunnaisia fps droppeja, mutta laitetaan betan piikkiin. :)
 
No enpä kyllä lopuviimeksi tiedä, meneekö tämä näillä näytöillä ostoon. Ehkä sitten jostain alesta ensi vuonna. Betaa nyt hakattu yhteensä viitisenkymmentä tuntia (tammikuussa muistaakseni koodi napsahti) ja pitkälti samat asiat ärsyttää, kuin RO2:ssa, jossa noiden kanssa on puhistu puolen tuhatta tuntia. Ei enää jaksaisi.
 
@herccu Melko paljon olet pelaillut jos ottaa huomioon että peliä et kuitenkaan meinaa ostaa.
Mitkä asiat siinä RO2:sessa eniten sinua harmittaa?

Itse olen nyt 2 tuntia Rising Storm 2:sta pelannut.
Vaikuttaa omaan makuun todella hyvältä. Samanlaisella kaavalla kuin RO2 ja RS jatketaan.
Alkuun oli pää aika pyörällä, varsinkin Huessa kun on niin paljon paikkoja mistä vihollinen voi tulla ja kytätä.
Nopeasti kuitenkin pääsin mukaan johtuen pelimekaniikkojen identtisyydestä entisten osien kanssa.

Negatiivisista puolista voisin mainita HUDin koon (liikaa tavaraa näytöllä), varsinkin tactical viewissa.
Liekö nettikoodissa jotain korjaamisen varaa kun pari kertaa kävi niin että pääsin ampumaan 6 laukauksen sarjan viholliseen ja silti hän selvisi vahingoittumattomana tappaen minut?
Kaikkein jäätävin kartta oli Firebase, klaustrofobinen pikkukartta täynnä kaoottista sekoilua. Ehkä pienellä porukalla toimisi.

Ainiin, ja tarkka-ampujien kiväärit ovat aikalailla hyödyttömiä suurimmassa osassa karttoja.
 
Onko noille hahmoluokille mitään suurta merkitystä? Jenkkien pointman tietty havaitsee ansoja, grenadier laukoo naatteja ja radiomiehen pitää oletettavasti olla lähellä komentajaa jotta voidaan toteuttaa iskuja. Mutta entäs Combat engineer, onko hänellä jotain tiettyä roolia tässä kaikessa? En ainakaan havainnut nopealla pelailulla, että C4 voisi nimenomaan käyttää johonkin tiettyyn asiaan.
 
Onko noille hahmoluokille mitään suurta merkitystä? Jenkkien pointman tietty havaitsee ansoja, grenadier laukoo naatteja ja radiomiehen pitää oletettavasti olla lähellä komentajaa jotta voidaan toteuttaa iskuja. Mutta entäs Combat engineer, onko hänellä jotain tiettyä roolia tässä kaikessa? En ainakaan havainnut nopealla pelailulla, että C4 voisi nimenomaan käyttää johonkin tiettyyn asiaan.
Ainakin se on ainut classi, joka käyttää liekinheitintä. Ja kaiketi C4 voi käyttää estääkseen vihollisen recapin. Liekinheitin on myös loistava työkalu vihollisen miinojen putsaamiseen.
 
Rupesi tuossa hieman syömään miestä tuo "we are taking bravo", "we are taking delta", "we are losing bravo" sönkötys.
Tykkään enemmän siitä että esimerkiksi asiasta annetaan lyhyt äänimerkki ja pieni teksti, tai niin että sen huomaa vasta kartalta kuten Project Realityssä.
Nyt on semmonen höpötys koko ajan päällä että rupeaa miestä harmittamaan kun koko ajan korvissa soi Vietnamin murteella äbä wäbä yhyhyy sitä ja tätä.

Mutta kaipa se piti tähänkin saada kun Battlefield 1:sessä moinen oli :rage:
 
Rupesi tuossa hieman syömään miestä tuo "we are taking bravo", "we are taking delta", "we are losing bravo" sönkötys.

"Final announcer audio" on RS2:n Trellon mukaan vielä tulossa ennen lopullista julkaisua. Toivottavasti, nuo nykyiset puheethan on ihan hirveitä. Toisaalta, voihan sen selostajan äänenvoimakkuuden säätää minimiin.
 
Onko tämä tripwirejen laittaminen jonkinsortin tuuria vai mikä vittu tässä mättää. Maa on ns. pehmeää maata johon ne voisi iskeä, valkoinen objekti ilmestyy ja animaatio että se laittaa sen ekan kepin... Ainoa vaan ettei se ilmesty siihen ei sitten millään.

Vai enkö vaan nyt hoksaa jotain...?
 
Rupesi tuossa hieman syömään miestä tuo "we are taking bravo", "we are taking delta", "we are losing bravo" sönkötys.
Tykkään enemmän siitä että esimerkiksi asiasta annetaan lyhyt äänimerkki ja pieni teksti, tai niin että sen huomaa vasta kartalta kuten Project Realityssä.
Nyt on semmonen höpötys koko ajan päällä että rupeaa miestä harmittamaan kun koko ajan korvissa soi Vietnamin murteella äbä wäbä yhyhyy sitä ja tätä.

Mutta kaipa se piti tähänkin saada kun Battlefield 1:sessä moinen oli :rage:
Ei sentään niin paha ole kuin ekojen betojen microsoft sam. Mutta miksi repiä pelihousuja kun sen voi säätää pois päältä?
 
Onko tämä tripwirejen laittaminen jonkinsortin tuuria vai mikä vittu tässä mättää. Maa on ns. pehmeää maata johon ne voisi iskeä, valkoinen objekti ilmestyy ja animaatio että se laittaa sen ekan kepin... Ainoa vaan ettei se ilmesty siihen ei sitten millään.

Vai enkö vaan nyt hoksaa jotain...?
Joskus pitää parikin kertaa laittaa, ennenkuin onnistuu. Muutenkin imo melko buginen ja vähän arvaamaton tuo ansojen asettelu. Mites muuten nuo jenkkien claymoret, räjähtävätkö ne ainoastaan laukaisimella, vai voiko ne jättää maahan ja vihollisen astuessa se kosahtaa jalkoihin?
 
Joskus pitää parikin kertaa laittaa, ennenkuin onnistuu. Muutenkin imo melko buginen ja vähän arvaamaton tuo ansojen asettelu. Mites muuten nuo jenkkien claymoret, räjähtävätkö ne ainoastaan laukaisimella, vai voiko ne jättää maahan ja vihollisen astuessa se kosahtaa jalkoihin?

Käsittäisin, että tällä hetkellä on vain laukaisimella... Ehkä hyvä niin koska KÄSITTÄÄKSENI tuohon aikaan ei mitään liiketunnistemella varustettuja claymoreja ollut, voi kai sen vissiin virittää vaijerilla/langalla toimimaan, mutta olen elänyt uskossa että laukaisimella yleensä hoidettiin.

Asiasta toiseen: Tässäkin pelissä näkyy olevan yksi bullshitti joka on leffoista tuttu, jenkit juoksee kypärän remmit auki. Sen mitä olen jutellut ympäri maailmaa eri historiafriikkien kanssa niin väittävät, että pääsääntöisesti ne oli kyllä visusti kiinni. Enkä oikein itsekään jaksa uskoa että WW2 ajoista asti jenkit, etenkin USMC porukka ois rymynnyt remmit auki, intin käyneenä jokainen tietää, ettei se tahdo pysyä päässä kun kunnolla tetsaat. Mutta eipä tämä ole häiritsevä tekijä tässä pelissä, pisti lähinnä silmään..
 
Enemmän se olisi naurattanut, jos se olisi arcade tyyliin punaiset suuntaviivat ja eteen juostessa kuolet automaattisesti. Tietty vaijerilla toimiva olisi ollut myös vaihtoehto, mutta eipä tuo haittaa. Pisteiden puolustukseen mainioita.

Ilmeisesti noista varusteista on napistu laajemminkin. Tai näin olen käsittänyt, että yleisesti ottaen jenkkien varusteet on sekametelisoppa, jos yhtään ajanjakson varustukseen on paneutunut. Eikä kaiketi myöskään vietcongienkaan kuteet ole ihan "asianmukaiset". Itselleni sillä ei ole niinkään merkitystä, vermeet näyttävät ihan tarpeeksi autenttisilta tälläiselle tavikselle ja se riittää.

Sensijaan aseäänet ovat paikoittain hävettävän huonot.
 
Ja minusta taas hemmetin hyvät, koko äänimaailma muutenkin. AKG K273 Pro luurit päässä pelannut.
Ja paikoittain taas todella hyvät. Ei minulla mitkään hifistelysetit ole, mutta Soundblasterin Z äänikortti ja DT770 kuulokkeina ja ensimmäistä kertaa kun näillä seteillä pelasin BF4, meinasin lentää perseelleni. Sittemmin, mm: SQUAD aiheutti hämmennystä inhorealistisilla aseäänillään, kuten myös moni muukin pienemmän studion peli on.
Mutta tässä vietnamissa osa äänistä on kyllä maukkaita, mutta esimerkiksi kinkki AK:t kuullostavat joltain CODien bassopöristimiltä. Odotin vähän parempaa, etenkin kun KF2 on audiovisuaalisesti melkoista asepornoa.
 
@herccu Melko paljon olet pelaillut jos ottaa huomioon että peliä et kuitenkaan meinaa ostaa.
Mitkä asiat siinä RO2:sessa eniten sinua harmittaa?
On sitä tullut varsin aktiivinen tuolla palautepuolellakin oltua, kun on pelattukin.

Ensimmäisenä RO2:sta mieleen tulee se, että yleensä tietää rundin lopputuloksen jo siinä vaiheessa, kun ensimmäinen objective on vallattu/nähty vauhti, jolla tiketit oikeasti hupenevat ja/tai eteneminen tapahtuu. Varmaan tämän takia matsit tuntuvat niin usein toisen osapuolen ylijuoksulta vaikka pintapuolisesti näyttäisikin tasaväkiseltä väännöltä.
Tähän liittyen myös tuo ainainen koordinoimattomuus eli johtamisen/kommunikoinnin puute ja suoranainen kädettömyys (niin johtajien kuin rivimiestenkin osalta) alkavat pidemmän päälle ärsyttää. Esimerkiksi vaikka se, että joko sille objectivelle jota ollaan menettämässä/valtaamassa, ei liiku kukaan tai sitten kaikki ryntäävät sinne jättäen sen toisen objectiven oman onnensa nojaan (onhan tuokin joissain paikoissa toimiva peliliike, en sitä kiellä). Samat trendit tiimipelaamisen suhteen näyttävät jatkuvan edelleen. Tai sitten vain näyttää niin tutulta, etten oikein osaa muutakaan odottaa. Muutosta kuitenkin varmasti tulee pelien kulussa vielä tapahtumaan, kun opitaan jipot tunneleiden, hekojen ja muiden uusien asioiden suhteen.

Mutta niinpä nuo muiden suoritteet tuntuvat pistävän silmään joka pelissä, jota on hakannut kyllästymiseen asti ja jossa luulee osaavansa jotakin. Ehkäpä nämä joukkuepohjaiset publapelit vain on omalta osalta nähty.

Ja seuraavana sitten nuo pelimekaniikkojen pienet tökkimiset.
Liikkumisen, nojaamisen, piippulinjan hakemisen, ansojen virittämisen, konekiväärin kanssa ryynäämisen yms. "jooh, just näinhän mä halusin tämän taas menevän" -tuntemukset, luotien läpäisyn kanssa lottoaminen ja muut pikkuasiat rasittavat sitä mukaa enemmän, kuinka paljon pelin parissa aikaa viettää. Ja nämä samat pikkuseikat tuntuvat siirtyneen pitkälti yksi yhteen tähän painokseen, mukanaan myös liuta uusia.

Onpas sekavaa ruikutusta taas vaihteeksi, anteeksi.
 
Mutta miksi repiä pelihousuja kun sen voi säätää pois päältä?

Varmaan siksi etten tiennyt/älynnyt että moisen höpötyksen saa pois päältä :rofl:

RO2:sessa ja Rising Stormissa taas vitutti oman hahmon satunnainen huutelu johon pelaaja ei voinut vaikuttaa.
Hahmo siis rupesi yhtäkkiä huutamaan jotain typerää vaikka pelaaja ei niin olisi halunnut.
Lukemattomat kerrat sain viholliselta hengen pois kun turpa ei pysynyt kiinni piilopaikassa, ja minullekin kävi noin.
Aiheesta oli myös Tripwiren forumeilla keskustelua. En tiedä onko asia sittemmin korjattu.

Onko tämä tripwirejen laittaminen jonkinsortin tuuria vai mikä vittu tässä mättää.

Oletko laittanut myös tripwiren toisen pään maahan?

Käsittäisin, että tällä hetkellä on vain laukaisimella... Ehkä hyvä niin koska KÄSITTÄÄKSENI tuohon aikaan ei mitään liiketunnistemella varustettuja claymoreja ollut, voi kai sen vissiin virittää vaijerilla/langalla toimimaan, mutta olen elänyt uskossa että laukaisimella yleensä hoidettiin.

Claymoret toimivat nykyäänkin vain laukaisimella mielestäni.

Sensijaan aseäänet ovat paikoittain hävettävän huonot.

Sanoisin että muutaman aseen ääni on aika heikko. Esimerkiksi Mosing nagant tarkkuuskivääri. Pääsääntöisesti äänimaailma on kuitenkin mielestäni keskivertoa huomattavasti parempi, etenkin tykistö. Huomasin että pistimen tökkäysääniä ei ole vielä päivitetty eri materiaaleille erilaisiksi.

Sittemmin, mm: SQUAD aiheutti hämmennystä inhorealistisilla aseäänillään

Onko tämä hyvä vai huono asia?
Mielestäni Squadissa on yhdet munakkaimmista aseäänistä mitä peleissä on nähty.

Tähän liittyen myös tuo ainainen koordinoimattomuus eli johtamisen/kommunikoinnin puute ja suoranainen kädettömyys (niin johtajien kuin rivimiestenkin osalta) alkavat pidemmän päälle ärsyttää.

Tämä nyt ei sinäänsä pelin ongelma ole jos ihmiset eivät osaa/jaksa/halua pelata tiiminä ja kommunikoida mikeillä?
Toki pelin sisäisillä ratkaisuilla voidaan vaikuttaa tiimipelaamiseen.

Ehkäpä nämä joukkuepohjaiset publapelit vain on omalta osalta nähty.

Onko Project Reality koitettu? Siinä on yhteisö niin tiimipelaamiseen orientoituvaa ja mikeillä varusteltua että pääsääntöisesti pelit ovat aina todella nautinnollisia ja vähän vituttavia.


Mikähän lie kun "switching sides" ilmoituksen jälkeen kestää yleensä jäätävän kauan ennen kuin peli alkaa uudestaan?
 
Oletko laittanut myös tripwiren toisen pään maahan?

No kun ei se välillä laita sitä ensimmäistäkään. Eilen myös piti sitä charlietrappia tovi kaivaa maahan, ensin se kaivoi ja laittoi sen, mutta vitut se siihen ilmestynyt, ei muuta kuin uudestaan ja uudestaan. Kolmas kerta toden sanoi ja ansa ilmestyi maahan.

EDIT: Eilisissä matseissa onnistui suhteellisen hyvin, taisi olla pari kertaa kun kepakko teki ns. katoamistempun.
 
Viimeksi muokattu:
No kun ei se välillä laita sitä ensimmäistäkään. Eilen myös piti sitä charlietrappia tovi kaivaa maahan, ensin se kaivoi ja laittoi sen, mutta vitut se siihen ilmestynyt, ei muuta kuin uudestaan ja uudestaan. Kolmas kerta toden sanoi ja ansa ilmestyi maahan.

EDIT: Eilisissä matseissa onnistui suhteellisen hyvin, taisi olla pari kertaa kun kepakko teki ns. katoamistempun.
Tuosta vaan laittamaan palautetta, kysytään tuotakin ihan suoraan:
Rising Storm 2: Vietnam

Toivottavasti kaikki myös laittaa täpät asemodelin asettelusta ruudulla, että vanhemmissa aalloissa oli parempi, ei ollut niin naamassa kiinni.
 
Tuosta vaan laittamaan palautetta, kysytään tuotakin ihan suoraan:
Rising Storm 2: Vietnam

Toivottavasti kaikki myös laittaa täpät asemodelin asettelusta ruudulla, että vanhemmissa aalloissa oli parempi, ei ollut niin naamassa kiinni.

Laittelen juuri palautetta, mutta tuo asemodeli ruudulla... Välillä se oli ihan hyvä, välillä sitten tuntui, että oli mitä oudommissa asennoissa hetkittäisen ryynäyksen jälkeen.
 
Itse en asemodelien paikassa huomannut mitään vikaa, mutta nuo diopteritähtäimet on kyllä käyttökelvottomia yhtään nopeammissa tilanteissa. Sama vika oli RS1:ssä ja siinä länsirintamamodissa jonka nimen nyt unohdin. Miten ihmeessä niillä pitäisi pelata? :btooth:
 
Itse en asemodelien paikassa huomannut mitään vikaa, mutta nuo diopteritähtäimet on kyllä käyttökelvottomia yhtään nopeammissa tilanteissa. Sama vika oli RS1:ssä ja siinä länsirintamamodissa jonka nimen nyt unohdin. Miten ihmeessä niillä pitäisi pelata? :btooth:
Esim. pistooleilla oli vanhassa betassa huomattavasti helpompi ampua, kun oli kauempana eikä suoraan silmässä kiinni.
 
Eniten kuitenkin nauratti, kuinka lähellä M3 ja M16 olivat "pelaajan naamassa". Ei kukaan pidä aseita niin lähellä.

Tuli eilen heitettyä pikainen kierros ensimmäistä RS:sää ja nyt kun on tuo vietnamin beta takana, niin on niissä vain aika melkoinen ero pelillisesti. Selkeästi vietnam on kevyempi pelattavuudeltaan, mutta koska en itse ole täysin realismipuristi, niin nautin vietnamin pelaamisesta paljon enemmän. Molemmissa oli selkeästi jotain hyvää ja jotain huonoa.
 
Ihan hauska peli parin tunnin paukuttelun perusteella näin vanhalle PR fanille, pitää tyypata uusiksi jos beta vielä jatkuu. Aika amatöörimäinen monelta osin graffojen, animaatioiden yms suhteen mutta niinhän se monesti menee niche-peleissä eikä sinällään tuhoa nautintoa :kahvi:
 
Ihan hauska peli parin tunnin paukuttelun perusteella näin vanhalle PR fanille, pitää tyypata uusiksi jos beta vielä jatkuu. Aika amatöörimäinen monelta osin graffojen, animaatioiden yms suhteen mutta niinhän se monesti menee niche-peleissä eikä sinällään tuhoa nautintoa :kahvi:
Omasta mielestä ainakin räjähdys ym. efektien ja äänimaailman realistisuudessa mennään jopa paljon AAA-pelejä edellä.

E: hups, luulin olevani Squadin threadissa kun PR:llä harhautit :D
 
Aika amatöörimäinen monelta osin graffojen, animaatioiden yms suhteen

FxRlaMW.jpg
 
Noniin, vihdoin pääsee itsekin kokeilemaan tätä. 18€ maksoin tuosta pre-order DDE:stä, joten ei mitenkään pahanhintainen peli ainakaan jos tunteja kertyy kuten RO2/RS (600h). En sinänsä kauheasti ole tästä pelistä mitään lukenut tai seurannut ennakkoon, parit YouTube gameplay-videot jne. Mutta pakko heti alkuun kommentoida, että miksi tässä ei ole vieläkään jonosysteemiä servuille? Koitin päästä täydelle servulle ja rehellisesti varmaan sen 10-20 yritystä vaati servuihin missä näennäisesti pari slottia vapaana ennenkuin sai edes lataamaan peliä.. Tuo jonosysteemin puute alkoi olla yksi suurimpia ärsykkeitä RO2:sessa, kun nykyään ei ole enää kuin pari servua missä oikeasti on mukava pelata ja ne ovat aikalailla täysiä aina..

E: Värimaailma vaikuttaa kyllä aika paljon räikeämmältä kuin mitä RO2:ssa. Ei tietty haittaa mutta yllätti hieman, kun spawnasi ekaa kertaa. Pelimekaniikat ja UI:t sen verran erilaiset suhteessa RO2/RS, että kyllä tässä hetki taas menee päästä sisään. Esim. tuota foldaushommelia (bayonet, stock..) ei jostain syystä ollut RO2:ssa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli toista tuntia otettua pleksiin. Kun ei meinaa erottaa vihollista omista. Molemmat vihreitä toinen vähän tummempi asunen kentät pusikkoa... Muistelen ettei ollu mitään ongelmia RS ykösen kanssa. Tunnuleitten kaivuu mielenkiintoinen systeemi, jos niitä joku squad leader tajuais kaivaa. Jos ei niin pelit hirveetä ylijuoksua (bäfä modi).
 
Tää vaikuttaa ihan hyvältä 5h pelailun jälkeen, eikä ole edes hinnalla pilattu.

Joku parempi anti-aliasing olis kiva kyllä saada. FXAA:lla näkyy häiritsevän paljon sahalaitoja vaikka pelaan 2560x1440 resolla.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 653
Viestejä
4 495 028
Jäsenet
74 266
Uusin jäsen
ufozz112

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom