Richard Burns Rally (PC, PS2, Xbox)

Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
56
Sain tämän asennettua ja nopeasti jotain testattuakin VR-lasien kanssa mutta aika kankeaa on omalla setupilla kun ei pysty valikoissa liikkumaan muuta kuin näppiksellä. Saakos VR resettia bindattua jotenkin rattiin? Nyt piti näppäimistöltä "ajella" kuvakulma auton sisälle jostain kaukaa.
Nopealla kokeilulla tässä on kyllä autoissa massan tuntua enemmän kuin Dirt rallyssa, mutta vähän liikaa tuntuu vaativan säätämistä että pääsee ajamaan. FFB säätöjä en ehtinyt vielä laittaa kohdilleen (jos niitä voi jostain säätää?) mutta auton ollessa paikallaan tämä oli ensimmäinen peli missä renkaiden kääntäminen tuntui varsin aidolta! Tosin ulkopuolen kuvakulmassa ei näkynyt renkaita ollenkaan :D
Ulkopuolen kuvakulmalla todennäköisesti nyt tarkoitat sitä, kun "sisäkamera" on arvoiltaan metsässä ja näet auton ulkopuolen, jolloin on ihan normaalia, että ulkopuolen osia ei kaikkia näy. Chase cam toimii vain näytöltä ajeltaessa.

FFB:tä pystyy säätämään pelin sisällä ja launcherista. Yleisesti ottaen kaikki säädöt kun tekee kerran, niin niitä ei enää tarvitse tehdä uudestaan. 2004 vuodelta olevaan peliin kun tehdään enemmän ja vielä vähän lisää modeja, niin ei ihan voi olettaa, että kaikki olisi ns. avaimesta käyntiin. Se palkitsee kyllä, kun vaan jaksaa vähän nähdä vaivaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
188
Löytyykö keltään Simucube ja RBR (Rallysimfans)? Olisin udellut asetuksia Simucube ohjelmaan sekä peliin, ratti toimii mutta ffb-asetukset ovat hiukan hukassa...
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
3 885
Menin asentaa aivan kaiken. Noh, peli vie yli 100gigaa.

miten voin poistaa kaiken muun paitsi Suomen EK:t ja muutamat tietyt autot?
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
284
Kokeilin tätä nyt HP Reverb G2 laseilla ja samaa framedroppailua esiintyy kuin Dirt Rallyn kanssa, onkohan muilla samaa ongelmaa VR-lasien kanssa? Ei ainakaan suorityskyvystä ole kiinni, joko nyt omassa koneessa on jotain häikkää tai sitten tässäkin VR-toteutus ei oikein pelaa WMR:n kanssa
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
97
Kokeilin tätä nyt HP Reverb G2 laseilla ja samaa framedroppailua esiintyy kuin Dirt Rallyn kanssa, onkohan muilla samaa ongelmaa VR-lasien kanssa? Ei ainakaan suorityskyvystä ole kiinni, joko nyt omassa koneessa on jotain häikkää tai sitten tässäkin VR-toteutus ei oikein pelaa WMR:n kanssa
Henk. koht. ei mitään kokemusta VR-laseista, mutta kuinkas uusi keksintö HP Reverb G2 on?

Richard Burns Rallyn VR-plugini on kotimaista käsialaa, @Kegetys / www.kegetys.fi ja viimeisin päivitys noin vuoden vanha. Sieltä vois kysellä mikä on tilanne kyseisille laseille ja/tai WMR:lle.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
56
Kokeilin tätä nyt HP Reverb G2 laseilla ja samaa framedroppailua esiintyy kuin Dirt Rallyn kanssa, onkohan muilla samaa ongelmaa VR-lasien kanssa? Ei ainakaan suorityskyvystä ole kiinni, joko nyt omassa koneessa on jotain häikkää tai sitten tässäkin VR-toteutus ei oikein pelaa WMR:n kanssa
Oon nyt pari vuotta ajanu ekan generaation Reverbeillä, eikä kyllä ole ollut ongelmia. Tuleeko noita droppeja kaikilla pätkillä vai vain tietyillä? Osa pätkistä (pahimapana Verkiai) on aivan jäätävän paskasti optimoitu ja niiden vuoksi droppailee.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
284
Oon nyt pari vuotta ajanu ekan generaation Reverbeillä, eikä kyllä ole ollut ongelmia. Tuleeko noita droppeja kaikilla pätkillä vai vain tietyillä? Osa pätkistä (pahimapana Verkiai) on aivan jäätävän paskasti optimoitu ja niiden vuoksi droppailee.
Oli niissä ehkä vähän eroa, joissain tuli enemmän kuin toisissa. Sama juttu Dirt Rallyssa, jos asetukset laski ihan perunatasolle niin droppailua tuli ehkä vähän vähemmän. Kokeilin molempia myös verrokkina Rift S laseilla, ei mitään ongelmia ja täysin sulavaa menoa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
169 823
Viestejä
3 141 735
Jäsenet
57 624
Uusin jäsen
Gary Taco

Hinta.fi

Ylös Bottom