Itse palelen myös helposti. Marmot Sawtoothini comfort-arvot on jossain -6 asteessa, mutta käytännössä vaatteita pitää alkaa nykyisin pukea kevyen kerraston päälle heti kun lasketaan nollan alapuolelle. Luultavasti pussin suorituskyky paranisi hieman pesun ja rumpukuivauksen myötä.
Huomasin Lidlissä käydessäni, että myyntiin on ilmestynyt muun kausivaelluskrääsän lisäksi Crivitin halpoja 20 euron vaellussauvoja, pikalukituksella ja iskunvaimennuksella varustettuna. Täällä on spekuloitu, että valmistajana voisi olla Leki, mutta en ole täysin varma, onko kyse aivan samasta erästä/mallista. Onko kenelläkään kokemusta näistä?
Oletko muuten huomannut eroa solumuovi- ja ilmatäytteisen alustan järjestyksellä? Olen itse pohtinut tätä asiaa ja ainakin eristämättömän ilmatäytteisen alustan kohdalla olen todennut, että solumuovialustan on hyvä olla päällä. Epämääräinen logiikka on ollut siinä, että ilmatäytteinen lämpenee ainakin sisäteltan lämpöiseksi ja on näin ollen parempi sijoittaa lisäeristeen alle kuin suoraan kehoa vasten. En tiedä miten hyvin tämä ajattelu pätee eristeitä sisältäviin alustoihin.Alustana exped synmat 7 lw jonka päällä 1,5 cm solumuovialustat, jotka tuntuvat lämpimältä alla.
Huomasin Lidlissä käydessäni, että myyntiin on ilmestynyt muun kausivaelluskrääsän lisäksi Crivitin halpoja 20 euron vaellussauvoja, pikalukituksella ja iskunvaimennuksella varustettuna. Täällä on spekuloitu, että valmistajana voisi olla Leki, mutta en ole täysin varma, onko kyse aivan samasta erästä/mallista. Onko kenelläkään kokemusta näistä?