Rekkasimulaattorit

Itse en vielä ostanut FH6:sta, ajella tutulla FH5:lla suurinpiirtein samanlaisella kokoonpanolla millä irlissä ajeltu :D

Toivottavasti noi modit päivittyy nopeasti kun ei oikein modaus osia oo muuten.

Volvo_FH5_540.jpg

Kylläpäs SCS on nyt saanut tavaraa julkaistua, vain viikko vierähtänyt hienosta Iveco S-Way:sta ja jo tarjotaan peräti kaksi uutta Volvo-mallia. Toivottavasti ETA and rest on GPS-modi päivittyy nopeasti tukemaan näitäkin, tämän 34" varanäytön kanssa ei näkö riitä ajotietokoneen nopeusrajoituspiperrykselle.

On se liukas tuo joulupukin maa :D ei meinaa mäkejä ylös päästä ku suttaa niin paljon, noiden renkaidenkaan statseilla vissiin oo mitään kun alla on parhaimmat misukat eikä silti oo pitoja.

ets2_20241218_232038_00.png

ETS2 kokeilin juuri ja näyttää aivan hirveältä VR:ssä. Suorastaan ysärigrafiikkaa. Ilmeisesti modeilla ja config tiedostolla voisi vähän parantaa.... Kokeilin sitäkin: näyttää samalta kuin vakiona, mutta FPS tippui roimasti.

Onko niin, että tätä ei saa VR:llä hyvännäköiseksi?

On se liukas tuo joulupukin maa :D ei meinaa mäkejä ylös päästä ku suttaa niin paljon, noiden renkaidenkaan statseilla vissiin oo mitään kun alla on parhaimmat misukat eikä silti oo pitoja.

ets2_20241218_232038_00.png
Ylämäet menee täällä ongelmitta mutta mutkissa pitää varoa. Enpä edes tajunnut että renkaita voi vaihdella.

Niissä renkaissa näkyy esim vesipito,polttoaine taloudellisuus ja ääni :D en tiiä sitten onko ne toiminnassa mutta mulla on esim B/B/68db alla

Tuliko ETS2 mukana muita karttoja kuin Englanti itse olisin ostanut ainakin pohjoismaiden kartan niin pääsee ajelemaan tutummilla teillä ja oikealla puolella tietä.
Peruskartta sisältää Englannin lisäksi Saksa, Tsekki, Itävalta, Sveitsi, Luxemburg, Alankomaat, Belgia ja siivut pohjois Ranskaa ja Italiaa. Että ei tarvitse väärällä puolella tietä ajella.

Peruskartta sisältää Englannin lisäksi Saksa, Tsekki, Itävalta, Sveitsi, Luxemburg, Alankomaat, Belgia ja siivut pohjois Ranskaa ja Italiaa. Että ei tarvitse väärällä puolella tietä ajella.
Joo etsin tuon kartan itse ja korjasin viestini.

Itse kun aikoinaan ostin ETS2:n ostin samalla karttoja niin ei ollut selvää muistikuvaa mitä perus ETS2:een kuului.

Statistiikka

Viestiketjuista
272 067
Jäsenet
76 836
Uusin jäsen
luca63636

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom