Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylämäet menee täällä ongelmitta mutta mutkissa pitää varoa. Enpä edes tajunnut että renkaita voi vaihdella.On se liukas tuo joulupukin maaei meinaa mäkejä ylös päästä ku suttaa niin paljon, noiden renkaidenkaan statseilla vissiin oo mitään kun alla on parhaimmat misukat eikä silti oo pitoja.
![]()
Kartta laajennukset. Kaikki muut on kosmetiikkaa.Onko jotain must-have dlc:tä mikä kannattaisi ETS2:n kylkeen ostaa tuoreeltaan? Vielä muutama tunti tarjouksia jäljellä.
Itse olisin ostanut pohjoismaiden kartat niin pääsee ajelemaan tutummilla teillä.Onko jotain must-have dlc:tä mikä kannattaisi ETS2:n kylkeen ostaa tuoreeltaan? Vielä muutama tunti tarjouksia jäljellä.
Peruskartta sisältää Englannin lisäksi Saksa, Tsekki, Itävalta, Sveitsi, Luxemburg, Alankomaat, Belgia ja siivut pohjois Ranskaa ja Italiaa. Että ei tarvitse väärällä puolella tietä ajella.Tuliko ETS2 mukana muita karttoja kuin Englanti itse olisin ostanut ainakin pohjoismaiden kartan niin pääsee ajelemaan tutummilla teillä ja oikealla puolella tietä.
Joo etsin tuon kartan itse ja korjasin viestini.Peruskartta sisältää Englannin lisäksi Saksa, Tsekki, Itävalta, Sveitsi, Luxemburg, Alankomaat, Belgia ja siivut pohjois Ranskaa ja Italiaa. Että ei tarvitse väärällä puolella tietä ajella.