Täytyy kyllä sanoa, että hieno peli. Äsken kävin uiskentelemassa ja lintu pasko mun hatulle ja lakki muuttui valkoiseksi. Peli täynnä pieniä yksityiskohtia
Steamissa nyt 70 tuntia ja 65% pelattu läpi. Tunteihin tosin sisältyy n. 8 h online pelaamista jonka voi tiivistää: vittu mitä paskaa. Suunniteltu niin juuri että halu käyttää rahaa on kova. En aio koskea onlineen enää jatkossa, ei sillä että oli edes odotuksia sitä kohtaan kun GTA V nettiversiokin on ihan äässistä.
Viimeisin pätsi kyllä lisäsi suorituskykyä omalla kokoonpanolla sen verran että nostin asetuksia. Lähes kaikki high kohdalla, muutama ultra ja muutama medium. Ulkoa en muista mitä olin laittanut, mutta nyt on käytössä myöskin Full Screen SSAO.
G-Sync hoitaa homman niin ei alimmillaan 45 fps haittaa mitään. Latausajatkin lyheni yksinpelin puolella oman kokemuksen mukaan huomattavasti. Kuolemasta recoverataan 10 sekunnissa ja loadaaminen ehkä 20-30s verratuna entiseen jopa minuuttiin.
Oliko se niin että tämä peli laittaa oletuksena TAA:n päälle? Pelistä tulee ihan järkyttävän näköinen kun kokeilin huvikseni. Tässä ja The Outer Worldsissa olen huomannut suurimman eron.