Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.
Kun ei se kuitenkaan siinä viikossa tai parissa valmistuisi. Steamissakin early access tuppaa olemaan järjestään vuoden projekti ellei pitempikin
Merkin saa laitettua nuolinapeilla+enterilläTaidan olla yksi sitä vähemmistöä jolla peli toimi alusta asti kuin unelma... tähän uusimpaan päivitykseen asti. Ensin kartassa waypointtien laitto heitti merkin aivan satunnaisesti mihin sattuu, nyt kun lataa pelin niin blurrattu ruutu ja kaatuu... lähes 60h tarinaa takana, tiedän että olen aika loppupäässä peliä, tässäkö tämä nyt sitten oli... alusta en jaksa enää aloittaa. Eli yks korruptoitunut savegame ilmeisesti ja se oli siinä.
Kun ei se kuitenkaan siinä viikossa tai parissa valmistuisi. Steamissakin early access tuppaa olemaan järjestään vuoden projekti ellei pitempikin
Kokeilitko maksaa kortilla? Kannattaa myös ehkä kokeilla jollain toisella VPN jos ei toimi.Ei onnistu Ukrainasta osto nyt millään, unfortunately an error has occurred vaan ilmestyy. Kone ja vpn käynnistetty uusiksi ja selaimestakin yritetty
Taidan olla yksi sitä vähemmistöä jolla peli toimi alusta asti kuin unelma... tähän uusimpaan päivitykseen asti. Ensin kartassa waypointtien laitto heitti merkin aivan satunnaisesti mihin sattuu, nyt kun lataa pelin niin blurrattu ruutu ja kaatuu... lähes 60h tarinaa takana, tiedän että olen aika loppupäässä peliä, tässäkö tämä nyt sitten oli... alusta en jaksa enää aloittaa. Eli yks korruptoitunut savegame ilmeisesti ja se oli siinä.
Käynnistin pelin ja tuli joku ristiriita oman tallennetun pelin ja cloud tallennuksen välille. Piti valita jompi kumpi ja tallennusten välinen aika oli noin 5min. Valitsin oman tallennuksen ja ilmeisesti kirjoitti sen tallennuksen cloudin päälle. Onko syytä huolestua pitäisköhän tuo cloud ottaa pois käytöstä.
Itellä juurikin tuo cloud conflikti rikkoi oman saven (valitsin sen omalla koneella olevan).
Itellä kävi samoin tuossa viime viikolla, sain homman pelaamaan kun noudatin näitä ohjeita JA käynnistin pelin kerran onlineen ja sitä kautta sitten valikoista takaisin story modeen. Red Dead Redemption 2 PC, Story loading screen crash. corrupted savefile fix. : pcgaming pelkkä uuden profiilin luonti ja vanhojen SDR3XXXXX tiedostojen kopiointi ei riittänyt. Tuon kikan jälkeen homma on taas pelannut. Cloud save on ollut tuosta lähtien pois päältä.
Itse olen mennyt rahattomana sheriffin taloon, vittuillut hälle ja antautunut lopuksi. Kerran Dutch tuli ja räjäytti sellin seinän vapauttaakseen minutMikä tässä oli nyt suositeltu toiminta kun on bounty päällä ? Pari kertaa on tullut käytyä maksamassa bounty pois lähimmässä "postissa". Kerran kokeilin antautua kun polizei saapui isolla porukalla paikalle. Naputtelin surrender ja laskeuduin hevosesta alas kun tuli komento. Sitten ei tapahtunut oikein mitään. Lähdin kävelemään lähintä sheriffiä kohti kädet ilmassa ja päättivät sen takia ampua lyijyt nahkaan.
Mitä tässä siis menettää antautumalla ? Isot massit ? Onko parempi vain maksaa bounty pois ja lahdata kiinniottoa yrittävät sheriffit ?
Itse olen mennyt rahattomana sheriffin taloon, vittuillut hälle ja antautunut lopuksi. Kerran Dutch tuli ja räjäytti sellin seinän vapauttaakseen minut
Miten tässä edes pääsee rahattomaksi ? Fyrkkaa tulee ovista ja ikkunoista, muistaa vaan myydä fencelle kellot, korut jne.. tehtävistä tulee niin paljon muutenkin.
Shiieeet oon lahjoittanu leiriin ison osan kelloista ja muusta rihkamasta suoraan.
Mistäs tuon ponchon löytää, jonka Rockstar mainosti antavansa kaikille? Onko se yksinpelissä käytössä vai vaan onlinessa?
Vieläkö joku viitsii konsolipelaajia mollata tällaisten pc pelien jälkeen? Kun peliin liittyviä keskusteluja lukee niin valtaosa on ongelmien ratkomista tai niistä valittelua.
Eipä tässä mollata ketään, maailma on valintoja täynnä.Vieläkö joku viitsii konsolipelaajia mollata tällaisten pc pelien jälkeen? Kun peliin liittyviä keskusteluja lukee niin valtaosa on ongelmien ratkomista tai niistä valittelua. Tässä on vähän samaa kuin android käyttiksissä aikoinaan. Vaatii hirveetä säätämistä ja sittenkään ei välttämättä toimi kunnolla.
Disclaimer ettei kukaan vedä herneitä nokkaan. Itselläni peli ei vielä ole kaatunut (tunteja n. 4), en omista konsolia ja puhelin on android.
Niin, joillain on ongelmia pelin kanssa ja toisilla ei ole. Toki ongelmista kärsivät on kovemmassa äänessä.
Itsellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia pelin kanssa, vaikka käytössä on RTX:ää, Ryzeniä, ylikellotuksia ja lisäksi peli pyörii kakkosnäytöllä (videotykki).
Oikeastaan ainoa asia minkä kanssa olen hieman paininut on FPS:n saaminen pysymään 60:n paremmalla puolella.
Sitomalla asiat frameihin ajan sijaan säästetään aavistuksen verran CPU-aikaa. Hyvin yleinen optimointikeino varsinkin konsoleilla lukitun FPS:n takia, R* vain unohti betatestata tämän PC porttauksen ennen julkaisua.Meillä peliohjelmointikoulutuksessa lähes ensimmäisiä asioita oli katsoa, että asiat joita tekee on sidottu delta aikaan. Muutoin kaikki toimii eri tavalla riippuen FPS lukemasta.
En ymmärrä miksi R*, ja aiemmin myös Bethesda ei moista tee.
Elin siinä uskossa että konsolit ovat plug and play ja kaikki toimii miten toimii.Elät ilmeisesti siinä kuvitelmassa että konsolijulkaisut ovat ongelmattomia.. ei tosiaan ole. Pc:lla niille ongelmille saa ehkä jopa itse tehtyä jotain eikä ainoa vaihtoehto ole vain odottaa päivitystä.
Kyllähän se FPS:n sidottu ajan kulku on ihan joka ikisen PC pelaajan riesana. Onko R edes kommentoinut koko asiaa mitenkään?
Voisivat kehittää noihin peleihin sellaisen yksinkertaisen grafiikka-asetuksen meille laiskoille, jossa kysytään montako FPS haluat pelin pyörivän ja sitten se säätäisi ne testiajojen jälkeen automaattisesti siten
Joskus pidin siitä, että kaikkea voi säätää ja virittää, mutta ei sitä näin aikuisena enää jaksa.