Taneli-
☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Ei itseäni haittaa, jos joku haluaa oikeaa rahaa laittaa pelin sisäisiin juttuihin, itse sitä en tee, mutta kyllähän tuo melkosta grindaamista tuntuu olevan online- puolella. Ei se haittaa, että rahaa pitää tienata, mutta tuota kultaa kertyy todella vähän. Vai onko mulla mennyt jotain ohi?
Vähän on puuduttavaa toistoa tehdä vaan noita stranger- missioita, kun bounty hunterin lupaan pitäis kerryttää 14 kultaa ja per tehtävä sitä tulee tyyliin 0.08. Samoin se mikä lie olikaan nimeltään- business sen omaa leiriä ylläpitävän hemmon kanssa maksaa 15 kultaa alottaa? Muutama aarrekin on löydetty, muttei niistäkään paljoa kultaa saa.
Käsittääkseni sen kuuluukin olla grindaamista. Sanotaan nyt esimerkkinä GTA Online, lähes 7 vuotta sitten julkaistun pelin tänäkin päivänä rahaa tuottava moninpelipuoli. Mikäli jopa alle viikko julkaisusta olisi kuulunut lähinnä "mitähän tässä enää tekisi, olen grindannut kaiken ja ei ole mitään uutta tekemistä" moniko oikeasti jaksaisi vielä pelata sitä?
Ymmärrän ongelman jos esim. 6kk säännöllisen pelaamisen jälkeen edelleen toteat että bounty hunterin lupaan ei ole päivittäisellä pelaamisella ja yhtään kultaa kuluttamatta vielä saanut säästettyä joten et ehkä jaksa seuraavaa 5+ vuotta päivittäin kavereiden kanssa enää tätä pelata. Mutta jos taas pääsisitkin kertomaan asian kääntäen, eli 6kk pelattu, rahaa on kuin roskaa, mitään uutta ei enää löydy ja et vaan viitsi enää pelata niin tuskin sinustakaan peli enää olisi edes yhtä hyvä (moninpelipuolesta puhuen) kuin esim. GTA V onlinessa...