Kiitokset muuten porukoille tuosta vpn neuvosta. Proton vpn triali alle ja yhdistäminen ukrainaan niin sai pelin tuolla 33,73€. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin sen jo eilen. Nyt voin käyttää säästetyn 30€ järkevästi röökiaskiin, laatikkoon kaljaa ja juoda itseni mukavaksi.Kuumottaako pelin osto Ukrainasta ja 30€ säästö?
laatikkoon kaljaa.
Tuntuu nyt tosiaan kahnaavan tämä kun muut ovat saaneet pelin halvemmalla, ei pitäisi olla sulta pois jos muut ostavat sen Vpn.llä ja käyttävät säästyneet eurot esim. tupakkiinIhan oikein antaa ukrainan mafialle ne rahat.
Näin sitä tekee persaukiset, vihervasemmistolaiset idiootit.
Ihan oikein antaa ukrainan mafialle ne rahat.
Näin sitä tekee persaukiset, vihervasemmistolaiset idiootit.
Ei vaan kyse on täysin päin vastaisesta, jos on uusinta rautaa varsinkin RTX kortteja niin ongelmia tuntuu olevan.
Onko heittää grafiikka-asetuksia 1080ti 3440x1440 ukrainalaiselle rdr2 setupille?
Ei mitään ongelmaa ole ollu RTX 2080 Ti:n kanssa kyllä. AMD:n prossuilla niitä ongelmia on ollut?
Ei voi kuin nauraa tälle keskeneräiselle tekeleelle. Ensin tappelin HDR:n aiheuttaman mustan ruudun kanssa, mutta sain pelin lopulta toimimaan. Tein joitain tehtäviä ja aloin tutustua ympäristöön. Tässä välissä päivitys tosin nollasi kaikki grafiikka-asetukset ja ne piti säätää uudestaan. No, sattuuhan sitä.
Tänään pari tuntia sitten peli toimi kuten piti. Nyt peli kaatuu heti, kun yrittää aloittaa story-moden antaen ERR_GFX_STATE -virheilmoituksen. Well done, RockStar, very well done! Mitään ei siis ole muuttunut tässä välissä. Ensin toimii ja sitten ei. Filujen tsekkaamisella ei vaikutusta.
Jos jollain samoja ongelmia, niin tämän kaatuilun voinee korjata seuraavasti:
Clear graphics cache files
Joku korjasi tilanteen menemällä ensin onlineen ja sieltä lataamalla aikaisemman storymoden tallennuksen. Itse taidan kokeilla tätä jälkimmäistä.
- Go to the configuration file(s) location.
- Delete all files beginning with sga_ (e.g. sga_vulkan_final_init.vkPipelineCacheWindows).
- Launch the game and load the current save game.
- Move the character to a different area and make a new save.
Yiihaa!
EDIT: Tein kuten yllä. Menin onlineen ja heti kun mahdollista latasin tallennetun tilanteen ja taas toimii.
Ja tuotakaan ongelmaa ei olisi tullut jos olisi käyttänyt Dx12.Ei voi kuin nauraa tälle keskeneräiselle tekeleelle. Ensin tappelin HDR:n aiheuttaman mustan ruudun kanssa, mutta sain pelin lopulta toimimaan. Tein joitain tehtäviä ja aloin tutustua ympäristöön. Tässä välissä päivitys tosin nollasi kaikki grafiikka-asetukset ja ne piti säätää uudestaan. No, sattuuhan sitä.
Tänään pari tuntia sitten peli toimi kuten piti. Nyt peli kaatuu heti, kun yrittää aloittaa story-moden antaen ERR_GFX_STATE -virheilmoituksen. Well done, RockStar, very well done! Mitään ei siis ole muuttunut tässä välissä. Ensin toimii ja sitten ei. Filujen tsekkaamisella ei vaikutusta.
Jos jollain samoja ongelmia, niin tämän kaatuilun voinee korjata seuraavasti:
Clear graphics cache files
Joku korjasi tilanteen menemällä ensin onlineen ja sieltä lataamalla aikaisemman storymoden tallennuksen. Itse taidan kokeilla tätä jälkimmäistä.
- Go to the configuration file(s) location.
- Delete all files beginning with sga_ (e.g. sga_vulkan_final_init.vkPipelineCacheWindows).
- Launch the game and load the current save game.
- Move the character to a different area and make a new save.
Yiihaa!
EDIT: Tein kuten yllä. Menin onlineen ja heti kun mahdollista latasin tallennetun tilanteen ja taas toimii.
Vaikuttaa että pelissä aika menee nopeammin mitä enemmän on fps.
Red Dead Redemption 2's PC port may have a Dark Souls 2 problem | PC Gamer
Tuo UI on kyllä melko hanurista ja sitä ei ole kyllä tunattu yhtään PC mielessä. Välillä valikoista pääsee pois ESCillä ja välilä taas ei, näppäimet aika randomilla erilaisia riipuen tilanteesta. Välillä pitää painaa tiettyä nappia pitkään, välilä taas ei ja identtisen oloisessa tilanteessa painettava nappi onkin yhtäkkiä ihan eri.
Viimeisen päivityksen myötä hajottivat kartankin. Nyt Z:lla wayponit ei tipahda enää hiiren osoittimen kohdalle, vaan mystisen näkymättömän ristikkotähtäimen keskelle. Sama homma kartalle laitettavan "GPS" reittipallon kanssa. Toimii varmaan padilla, kun se ristikko on siellä näkyvissä, mutta ei KB+M.
Valikot ei toimi juuri ollenkaan hiirellä, vaan pitää nakutella nuolinäppäimillä. Olisi edes WASD, niin ei tarvitsisi erikseen siirtää sormia. Jos inventoryssa / kaupassa sitten koitat oikoa ja painat vasemmalla hiirellä sitä itemiä, niin hups... meni käyttöön / sinne myytiin.
Weapon/item wheel on myös suht ikävä käyttää, enkä ole löytänyt pikanäppäimiä esim. kiikareille tai bandanalle. Quick save/load olisi näin bugisen startin vuoksi aika toivottava. Muita ärsyttävyyksiä ovat hevoseen jäävät aseet. Joka kerta pitää laittaa loadout uusiksi. Lisäksi välillä on hankalaa nähdä / vertailla kamojen tai aseiden statseja ja hiukka heikosti selitetty panosvöiden ja lisä holstereiden boostit. Stäkkääkö vaiko ei? Ilmeisesti nuo sharpshooter, hunter, yms kamat riittä kun ostaa, niin saa ne bonukset. Voi siis olla päällä mitkä hyvänsä vyöt/kotelot/yms, ja saat aina aiemmin ostamasi perkit. Toki ne ei taida nostaa esim. ammon määrää kuin yhden vyön verran, mutta ne core bonukset saa.
Onneksi peli itsessään on niin hyvä, että nuo suurilta osin unohtuu. Olen vasta chapter 2:n alussa, koska olen kierrellyt ja ihmetellyt sekä kerännyt rahaa ja kamaa. Eilen ostin sekalaiset kamat trapperilta, joka slottiin löytyi jotain, hain parhaat jalustimet hevoselle, sekä kesytin vaalean arabialaisen. Nyt voisi tehdä taas vähän tehtäviä. Huomasin tuossa, että maailma on elävä ja menee eteenpäin. Eräs talonrakentaja kyseli puuta, mutta kun suoritin tehtäviä Appleseedin hakkuilla ja palasin rakentajan luokse, talo olikin jo valmis. Hienoa että ei ole staattista.
"A small number of players are experiencing an issue where their framerate is altering how their cores drain."Aikahan ei siis millään tavalla ole sidottu fps kuten jo aikaisemmin täällä juteltiin, vaan corejen tyhjentymisnopeus on. Lisäksi aseet myös kuluvat normaalilla nopeudella.
Red Dead Redemption 2 for PC Update – Nov. 16, 2019 - Rockstar Games Customer Support
Health coreen miinusta ja staminaan plussaa, ylipainoisena toisinpäin. Lisäksi:Mitäs tuo alipaino homma sitten aiheuttaa? Itse en ole juurikaan huomannut mitään, pelitunteja yli 15 takana.
Joku redditissä ihmetteli videon kera, miksi maatekstuurien piirtoetäisyys on niin huono. Kehotettiin system.xml:stä säätämään <DeepSurfaceQuality> low:lta ultralle.
Päivitys ilmeisesti säätänyt tuon lowlle eikä pelin valikoissa tuota asetusta voi kai säätää. Vastaavasti <snowGlints> on päivityksen jäljiltä pois päältä. Alunperin tuo oli päällä. Tuokin säädettävä system.xml:ää muokkaamalla false -> true.
What is causing the ground draw distance to be as minimal as it can be? I'll show my graphical settings in the comments : PCRedDead
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.
![]()
Olen yllättynyt että kovin pieni määrä täälläkin on vaatinut refundia pelistä. Minusta on kyllä haitallista tällaisten julkaisujen kohdalla, jos ei vaadi rahoja takaisin, vaan kilttinä poikana yrittää itse korjata ja tehdä kehittäjien työt, kertoo vaan siitä että on ok julkaista pelejä keskeneräisinä.
![]()
![]()
Kun ei se kuitenkaan siinä viikossa tai parissa valmistuisi. Steamissakin early access tuppaa olemaan järjestään vuoden projekti ellei pitempikin
Merkin saa laitettua nuolinapeilla+enterilläTaidan olla yksi sitä vähemmistöä jolla peli toimi alusta asti kuin unelma... tähän uusimpaan päivitykseen asti. Ensin kartassa waypointtien laitto heitti merkin aivan satunnaisesti mihin sattuu, nyt kun lataa pelin niin blurrattu ruutu ja kaatuu... lähes 60h tarinaa takana, tiedän että olen aika loppupäässä peliä, tässäkö tämä nyt sitten oli... alusta en jaksa enää aloittaa. Eli yks korruptoitunut savegame ilmeisesti ja se oli siinä.
Kun ei se kuitenkaan siinä viikossa tai parissa valmistuisi. Steamissakin early access tuppaa olemaan järjestään vuoden projekti ellei pitempikin
Kokeilitko maksaa kortilla? Kannattaa myös ehkä kokeilla jollain toisella VPN jos ei toimi.Ei onnistu Ukrainasta osto nyt millään, unfortunately an error has occurred vaan ilmestyy. Kone ja vpn käynnistetty uusiksi ja selaimestakin yritetty
Taidan olla yksi sitä vähemmistöä jolla peli toimi alusta asti kuin unelma... tähän uusimpaan päivitykseen asti. Ensin kartassa waypointtien laitto heitti merkin aivan satunnaisesti mihin sattuu, nyt kun lataa pelin niin blurrattu ruutu ja kaatuu... lähes 60h tarinaa takana, tiedän että olen aika loppupäässä peliä, tässäkö tämä nyt sitten oli... alusta en jaksa enää aloittaa. Eli yks korruptoitunut savegame ilmeisesti ja se oli siinä.
Käynnistin pelin ja tuli joku ristiriita oman tallennetun pelin ja cloud tallennuksen välille. Piti valita jompi kumpi ja tallennusten välinen aika oli noin 5min. Valitsin oman tallennuksen ja ilmeisesti kirjoitti sen tallennuksen cloudin päälle. Onko syytä huolestuapitäisköhän tuo cloud ottaa pois käytöstä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.