- Liittynyt
- 30.05.2019
- Viestejä
- 121
Onkos täällä kellään rtx 2070 I7 9700k comboa? Minkälaisilla asetuksilla rullaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihis tiedostoon tuo ground texture pitää muuttaa?
System.xml ja oisko ollu deepsurfacequality low->ultra
VMP tän pelin kanssa kyllä. Itellä on ollut maatexturet rupisia alusta asti, vaikka valikosta texturet ultralla. Johtunee sitten tuosta. Onko julkastu jotain xml guidea, mitä sieltä kannattaa säätää tai tarkistaa?
Riittääköhän jos pistää Read only että säilyy nykyiset asetukset?Tuo asetus nollaantui pari patchia sitten lowlle.
Ohje: ota nykyiset asetukset talteen, poista system.xml, käynnistä peli ja palauta asetukset. Ei siellä paljoa muuta taida olla muuttunut kuin tuo deepSurfaceQuality.
Sivulla 70 mun testaukset vega64:lla, joka ainakin techspotin rdr2 testissä oli noin yhtä nopea ku rtx2070.Onkos täällä kellään rtx 2070 I7 9700k comboa? Minkälaisilla asetuksilla rullaa?
Riittääköhän jos pistää Read only että säilyy nykyiset asetukset?
System.xml ja oisko ollu deepsurfacequality low->ultra
Alussa ainakin tipahti jopa 10fps jos menit jotain asetusta muuttamaan ennen testailua joka johti matalempaan suorituskykyyn, tämän huomasin kun pelin käynnistää uudestaan niin kadonnut 10fps palautuu,ei ongelmaa jos ei mitään muuttele.Sivulla 70 mun testaukset vega64:lla, joka ainakin techspotin rdr2 testissä oli noin yhtä nopea ku rtx2070.
Onkos täällä kellään rtx 2070 I7 9700k comboa? Minkälaisilla asetuksilla rullaa?
Ei sitä tarvii ku ostamiseenTarviiko vpn olla päällä kun tätä latailee, tuntuu hidastavan aika huolella
Hyvä kikka saada muutamat lisä framet on laittaa resolution scale 0.900 ja nvidia sharpening päälle. Itsellä nostaa noin 10fps ja tällä pysyy aika hyvin jatkuvasti yli 60. Eroa kuvassa ei juurikaan huomaa. 1080p resolla tilanne voi olla toinen, mutta ainakin +1440p pelaavia suosittelen testaamaan![]()
Nojoo tässä vielä kolmannesta paikastaAlussa ainakin tipahti jopa 10fps jos menit jotain asetusta muuttamaan ennen testailua joka johti matalempaan suorituskykyyn, tämän huomasin kun pelin käynnistää uudestaan niin kadonnut 10fps palautuu,ei ongelmaa jos ei mitään muuttele.
Myös eri näytönhjaimilla asetukset nollaantuu ja ainakin aluksi piti poistaa asetus tiedosto jotta suorituskyky ns. palautuisi normaaliksi.
Pelin bugisuuden huomioiden on hyvin vaikea verrata yhden paikan tuloksia, ihmeellisiä ongelmia on pelaajilla ollut joten ei ihme jos niitä on testaajillakin.
![]()
Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review
Uusien päivitysten jälkeenNojoo tässä vielä kolmannesta paikasta
Red Dead Redemption 2 Benchmark Test & Performance Analysis
Red Dead Redemption 2 PC Graphics Benchmark
Testasin vakiona vielä. Kellotettuna oli n. 9% parempi avg fps. (sivun 70 tulokset)
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rage__fwuiSystemSettingsCollection>
<version value="37" />
<configSource>kSettingsConfig_Auto</configSource>
<graphics>
<tessellation>kSettingLevel_High</tessellation>
<shadowQuality>kSettingLevel_Medium</shadowQuality>
<farShadowQuality>kSettingLevel_Medium</farShadowQuality>
<reflectionQuality>kSettingLevel_Medium</reflectionQuality>
<mirrorQuality>kSettingLevel_High</mirrorQuality>
<ssao>kSettingLevel_Medium</ssao>
<textureQuality>kSettingLevel_Ultra</textureQuality>
<particleQuality>kSettingLevel_Medium</particleQuality>
<waterQuality>kSettingLevel_Custom</waterQuality>
<volumetricsQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsQuality>
<lightingQuality>kSettingLevel_High</lightingQuality>
<ambientLightingQuality>kSettingLevel_Low</ambientLightingQuality>
<anisotropicFiltering value="3" />
<taa>kSettingLevel_Medium</taa>
<fxaaEnabled value="true" />
<msaa value="0" />
<graphicsQualityPreset value="0.500000" />
</graphics>
<advancedGraphics>
<API>kSettingAPI_Vulkan</API>
<locked value="false" />
<asyncComputeEnabled value="false" />
<transferQueuesEnabled value="true" />
<shadowSoftShadows>kSettingLevel_High</shadowSoftShadows>
<motionBlur value="false" />
<motionBlurLimit value="16.000000" />
<particleLightingQuality>kSettingLevel_Medium</particleLightingQuality>
<waterReflectionSSR value="true" />
<waterRefractionQuality>kSettingLevel_Medium</waterRefractionQuality>
<waterReflectionQuality>kSettingLevel_Low</waterReflectionQuality>
<waterSimulationQuality value="3" />
<waterLightingQuality>kSettingLevel_High</waterLightingQuality>
<furDisplayQuality>kSettingLevel_Medium</furDisplayQuality>
<maxTexUpgradesPerFrame value="5" />
<shadowGrassShadows>kSettingLevel_Medium</shadowGrassShadows>
<shadowParticleShadows value="false" />
<shadowLongShadows value="false" />
<directionalShadowsAlpha value="false" />
<worldHeightShadowQuality value="0.330000" />
<directionalScreenSpaceShadowQuality value="0.330000" />
<ambientMaskVolumesHighPrecision value="false" />
<scatteringVolumeQuality>kSettingLevel_Medium</scatteringVolumeQuality>
<volumetricsRaymarchQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsRaymarchQuality>
<volumetricsLightingQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsLightingQuality>
<volumetricsRaymarchResolutionUnclamped value="true" />
<terrainShadowQuality>kSettingLevel_Medium</terrainShadowQuality>
<damageModelsDisabled value="false" />
<decalQuality>kSettingLevel_Medium</decalQuality>
<ssaoFullScreenEnabled value="false" />
<ssaoType value="0" />
<ssdoSampleCount value="4" />
<ssdoUseDualRadii value="false" />
<ssdoResolution>kSettingLevel_Low</ssdoResolution>
<ssdoTAABlendEnabled value="true" />
<ssroSampleCount value="2" />
<snowGlints value="false" />
<POMQuality>kSettingLevel_High</POMQuality>
<probeRelightEveryFrame value="false" />
<scalingMode>kSettingScale_Mode1o1</scalingMode>
<reflectionMSAA value="0" />
<lodScale value="1.000000" />
<grassLod value="1.500000" />
<pedLodBias value="0.000000" />
<vehicleLodBias value="0.000000" />
<sharpenIntensity value="0.500000" />
<treeQuality>kSettingLevel_Medium</treeQuality>
<deepsurfaceQuality>kSettingLevel_Ultra</deepsurfaceQuality>
<treeTessellationEnabled value="false" />
</advancedGraphics>
<video>
<adapterIndex value="0" />
<outputIndex value="0" />
<resolutionIndex value="14" />
<screenWidth value="2560" />
<screenHeight value="1080" />
<refreshRateIndex value="5" />
<refreshRateNumerator value="180" />
<refreshRateDenominator value="1" />
<windowed value="0" />
<vSync value="1" />
<tripleBuffered value="true" />
<pauseOnFocusLoss value="false" />
<constrainMousePointer value="false" />
</video>
<videoCardDescription>NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti</videoCardDescription>
</rage__fwuiSystemSettingsCollection>
Toimiikos teillä G-SYNC tässä pelissä? Itsellä on ollut useamman vuoden näyttönä 27" 1440p Asus (Asus PG279Q), jossa jalustassa olevan valon pitäisi "vilkkua" silloin kun G-SYNC on toiminnassa. Tämä taitaa olla ensimmäinen peli jossa näytön valo ei indikoi että G-SYNC olisi käytössä? Onko mitään ideaa mistä voisi johtua?
Huomasin kans tänään kun pelasin siis kuvanlaadussa että ihan kuin g-sync ei toimisi
Freesync ja Gsync on korvaamaton, pelaaminen ilman on tuskaa koska pitäisi lukita Hz esim johonkin 90Hz ja säätää asetukset niin ettei pääse tipahtaan alle 90fps.Jeps, ei tosiaan taida g-sync toimia tässä ollankaan. Toivottavasti tämä korjataan tai löytyy joku muu viritelmä, jotta g-sync lähtisi toimimaan.. paljonhan siitä apua voisi olla.
Onko muuten teillä muilla tapahtunut tehtävien helpotusta pelin osalta?
Eilen pelasin erästä tehtävää ja kuolin. Oli ensimmäinen kerta kun pelasin tehtävää. Pistän tehtävän spoilereihin niin ei kukaan pahastu spoilaamisesta.
Kyseessä siis tuo öljytankkerin varastaminen. Koitin hiipiä sisään ja jäin kiinni niin, että kaikki hyökkäsivät kimppuuni ja kuolin. Respawnin jälkeen synnyin sinne öljyjalostamon pihalle ja varastettava säiliö hevosineen oli spawnannut taakseni. Siitä sitten vaan hyppäsin kyytiin ja ajoin pois niin, että kukaan teki mitään. Onko muillakin esiintynyt tällaista? Onko joku bugi kyseessä vai mistä voi johtua? Todella ärsyttävää.
Juu näinhän sen varmaan olisi voinut tehdä. Lähdin itse enemmän splinter cell tyylisellä lähestymistavalla suorittamaanEipä kyllä itsellä tuollaista sattunut.
Mitäs sitä hiipimään, senkun kiipesi aidan yli, otti vaunut alle ja ratsasti luotisateessa pois
Juu näinhän sen varmaan olisi voinut tehdä. Lähdin itse enemmän splinter cell tyylisellä lähestymistavalla suorittamaan![]()
G-Syncin ja Vulkanin kanssa oli ongelmia ekoissa game ready ajureissa mutta 441.20 driver versiossa toimii ihan moitteitta vulkanilla. Ainakin omalla kohdalla.
Luin kanssa tuosta ongelmasta.
Mutta tosiaan Nvidian ajurit ovat uusimman sekä olen kokeillut DX12 ja Vulkan, kummallakaan ei tunnu toimivan ja vsync on pois päältä. Ainakaan näyttö ei kerro että G-SYNC olisi käytössä, vaikka näyttö kertoo g-sync:in tilan luotettavasti muissa peleissä.. aina lähtenyt itsekseen toimimaan.![]()
Olen eräässä nimeltä mainitsemattomassa kapakassa ja yksi kenopää nimeltä Bertram pitäisi taltuttaa. Artsi vaan ei osaa enää lyödä, mutta suojaus (E) sentään vielä onnistuu. No, turpiinhan siinä tulee... ja henki on mennyt jo pariinkin kertaan. VMP. Tuubista löytyy videoita ja siinä kenopää kyllä saa selkäänsä, eli RS onistui paskomaan tämänkin (ainakin minulle).
Tää oli erikoinen bugi. Hetken mietin tätä itekin mut F:llä lyö.
Ja myös hiiren ykkösnapilla
Kahdesti on tullut joku hevosella vastaan ja sidottu nainen kyydissä huutaa apua. Kun naisen pelastaa ja leikkaa köydet auki niin huutavat "You're crazy too!" ja juoksevat pakoon. Tuntuu bugilta vai pitäisikö tuon mennä noin?
Kiitos, ratsastaja alkanut aina ampumaan ennenkuin selvinnyt.Naisesta ollut Bounty. Siinä jos kuuntelisi vieressä ennen toimintaa, että mistä kyse niin kävisi ilmi.
Fullscreen päällä? jollain ongelmaa taisi olla myös tuolla samalla näytöllä kun gogletti
Joo, Full Screenillä pelaan. Olen toki koittanut myös muita näyttötiloja. Samoin vaihdellut DirectX12/Vulkan samoin vsync asetusta kokeillut eri asennoissa.
Ehkä tämä on jokin pelin/ajureiden bugi, mutta aika erikoinen ja harmitusta aiheuttava. En sitten tiedä pitäisikö vain hyväksyä ja unohtaa g-sync tämän kohdalta.. ellei vastaan tule ratkaisua tai päivityksiä.
Käytän itse tätä modia: Red Dead Redemption 2 ultrawide, multimonitor, FOV modOnko toimivaa kikkaa millä saa isomman FOV first person näkymään?
Millä resoluutiolla pelailet?Itse avasin pelin, en muistanut ottaa asetuksia talteen ja sit meni niin sanotusti nollille asetukset. Noh siinä sit laitoin game-debate sivustolta ne asetukset ja fps pysy ihan samana vaikka nostin joitain asetuksia Medium -> High ja High -> Ultra, sitten päätin tehdä testin että otin vanhat asetukset talteen, laitoin presetin ultra ja käynnistin pelin uudestaan ja Saint Dennis kaupungissa päiväseltää fps ~65-75. On ilo omistaa 2080 ti ku pelkästää yhden sairaalan seiniä tulee ihasteltua
. Mutta jatketaan testauksia ja raportoin myöhemmin että pysyykö fps samoissa lukemissa vai miten tässä vielä käy, voin sanoa että ultralla tää peli on ihan jösseksen hyvän näköinen
.
2560x1440.Millä resoluutiolla pelailet?
Huomasin että jos tallentaa ainoastaan leirissä tai kaupungissa, save toimii. Ja jos kaatuu heti latauksen jäljeen niin korjaantuu lataamalla directx12 päällä ja sitten takaisin vulcaniin.Tällä viikolla tuli jotain päivityksiä ja koitan nyt ekaa kertaa niiden jälkeen. Nyt on taas sama juttu kuin kaikkien muidenkin päivitysten jälkeen. Online pelaa ok, mutta Storyn saven lataaminen kaataa pelin heti kun save ladattu. Aiemmin pelasi ilman 441.34 hotfixia, koitetaan nyt vielä sen kanssa ja sitten pitää latailla vanhempia saveja.
Ei varmaan ole mahdollista pelata päivittämättä peliä? Ärsyttää kun toimii ok, mutta päivitys aiheuttaa aina ongelmia.
EDIT:
Hotfixi ei auttanut. Piti ladata vanhempi save. Olivat sentään korjanneet kartan. Nyt markkerit tulevat jälleen hiiren kursorin kohdalle eivätkä näkymättämän kontrolleri ristikon kohdalle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.