Red Dead Redemption 2

System.xml ja oisko ollu deepsurfacequality low->ultra

VMP tän pelin kanssa kyllä. Itellä on ollut maatexturet rupisia alusta asti, vaikka valikosta texturet ultralla. Johtunee sitten tuosta. Onko julkastu jotain xml guidea, mitä sieltä kannattaa säätää tai tarkistaa?
 
VMP tän pelin kanssa kyllä. Itellä on ollut maatexturet rupisia alusta asti, vaikka valikosta texturet ultralla. Johtunee sitten tuosta. Onko julkastu jotain xml guidea, mitä sieltä kannattaa säätää tai tarkistaa?

Tuo asetus nollaantui pari patchia sitten lowlle.

Ohje: ota nykyiset asetukset talteen, poista system.xml, käynnistä peli ja palauta asetukset. Ei siellä paljoa muuta taida olla muuttunut kuin tuo deepSurfaceQuality.
 
Tuo asetus nollaantui pari patchia sitten lowlle.

Ohje: ota nykyiset asetukset talteen, poista system.xml, käynnistä peli ja palauta asetukset. Ei siellä paljoa muuta taida olla muuttunut kuin tuo deepSurfaceQuality.
Riittääköhän jos pistää Read only että säilyy nykyiset asetukset?
 
Sivulla 70 mun testaukset vega64:lla, joka ainakin techspotin rdr2 testissä oli noin yhtä nopea ku rtx2070.
Alussa ainakin tipahti jopa 10fps jos menit jotain asetusta muuttamaan ennen testailua joka johti matalempaan suorituskykyyn, tämän huomasin kun pelin käynnistää uudestaan niin kadonnut 10fps palautuu,ei ongelmaa jos ei mitään muuttele.
Myös eri näytönhjaimilla asetukset nollaantuu ja ainakin aluksi piti poistaa asetus tiedosto jotta suorituskyky ns. palautuisi normaaliksi.
Pelin bugisuuden huomioiden on hyvin vaikea verrata yhden paikan tuloksia, ihmeellisiä ongelmia on pelaajilla ollut joten ei ihme jos niitä on testaajillakin.

wWxRGGu.jpg

Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review
 
Toimiikos teillä G-SYNC tässä pelissä? Itsellä on ollut useamman vuoden näyttönä 27" 1440p Asus (Asus PG279Q), jossa jalustassa olevan valon pitäisi "vilkkua" silloin kun G-SYNC on toiminnassa. Tämä taitaa olla ensimmäinen peli jossa näytön valo ei indikoi että G-SYNC olisi käytössä? Onko mitään ideaa mistä voisi johtua?
 
Hyvä kikka saada muutamat lisä framet on laittaa resolution scale 0.900 ja nvidia sharpening päälle. Itsellä nostaa noin 10fps ja tällä pysyy aika hyvin jatkuvasti yli 60. Eroa kuvassa ei juurikaan huomaa. 1080p resolla tilanne voi olla toinen, mutta ainakin +1440p pelaavia suosittelen testaamaan :tup:

Kyllä tuo kuva pehmenee aika reippaasti tuolla downscalella... Kuva joka on jo ennestään liian pehmeä TAA:n takia. Tai ehkä mulla ei toimi tuo terävöitys Vulkanilla, pitää vielä testailla.

edit. siitä se näköjään oli kiinni ettei terävöitys toiminutkaan
 
Viimeksi muokattu:
Alussa ainakin tipahti jopa 10fps jos menit jotain asetusta muuttamaan ennen testailua joka johti matalempaan suorituskykyyn, tämän huomasin kun pelin käynnistää uudestaan niin kadonnut 10fps palautuu,ei ongelmaa jos ei mitään muuttele.
Myös eri näytönhjaimilla asetukset nollaantuu ja ainakin aluksi piti poistaa asetus tiedosto jotta suorituskyky ns. palautuisi normaaliksi.
Pelin bugisuuden huomioiden on hyvin vaikea verrata yhden paikan tuloksia, ihmeellisiä ongelmia on pelaajilla ollut joten ei ihme jos niitä on testaajillakin.

wWxRGGu.jpg

Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review
Nojoo tässä vielä kolmannesta paikasta

performance-vulkan-2560-1440.png2019-11-06-image.png
Red Dead Redemption 2 Benchmark Test & Performance Analysis
Red Dead Redemption 2 PC Graphics Benchmark

Testasin vakiona vielä. Kellotettuna oli n. 9% parempi avg fps. (sivun 70 tulokset)

Sivulla 69 Hardware unboxedin asetukset ja sivulla 59 game-debate.comin taulukko.
 
Viimeksi muokattu:
Nojoo tässä vielä kolmannesta paikasta

performance-vulkan-2560-1440.png2019-11-06-image.png
Red Dead Redemption 2 Benchmark Test & Performance Analysis
Red Dead Redemption 2 PC Graphics Benchmark

Testasin vakiona vielä. Kellotettuna oli n. 9% parempi avg fps. (sivun 70 tulokset)
Uusien päivitysten jälkeen
Rtx2070 ja Rtx2070Superilla melkein 10fps kovempia tuloksia kuin testeissä olleilla asetuksilla tehtynä, tuskin testaajatkaan huomioi kaikkia ongelmia mitä tämän pelin asetus viidakko tuottaa.

Maa textuurit low.sta ultralle muutettuna joka ei muuten nollaannu aina kun testailee eri ohjaimia. Ne asetukset pitää kopioida/liittää kun testaa eri ohjaimilla jotta asetukset ovat identtiset.
Pelistä säätämällä ei voi vaikuttaa kaikkiin asetuksiin ja kaikki asetukset muuttuu kun lyö uuden ohjaimen sisälle.
Tähän päälle vielä se että joissakin tapauksissa tosiaan grafiikka asetuksia muuttamalla täytyy vielä käynnistää peli uusiksi.

Sitte vulkan/Dx12 tähän vielä, toisilla saattaa pyöriä vulkan paremmin ja toisilla Dx12.
TPU.lla taisi Dx12 olla hieman nopeampi, tosin nämä asetukset typerästi monelle ohjaimelle pelikelvottomia.
performance-directx-12-2560-1440.png


Sen verran heitän vielä perään että tuolla on joku muutama asetus jotka korkeammilla high/Ultralla on selvästä raskaampia 1000 sarjalle kuin 2000 sarjalla, koska med asetuksilla 1080Ti.llä pääsee Rtx2070Superin nopeuksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen jostain syystä RDR2 kadotti nettiyhteyden pelaamisen aikana, näköjään kaikki challenget ovat nollaantuneet. Mahtavaa.

Miten tuo voi olla edes mahdollista? Onneksi löytyy save editor, jolla nuo saa palautettua...
 
Alkaa olemaan aika optimit asetukset itellä nyt. Tässä teillekin jos haluttaa kokeilla.

Ota oma system.xml talteen ensin ja nakkase tämä sen tilalle.

Kokoonpano löytyy profiilista, mutta pääpiirteittäin: 7700k @ 4.9ghz, 16gb muistia ja gtx 1080TI erittäin maltillisilla kelloilla.

HTML:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<rage__fwuiSystemSettingsCollection>
  <version value="37" />
  <configSource>kSettingsConfig_Auto</configSource>
  <graphics>
    <tessellation>kSettingLevel_High</tessellation>
    <shadowQuality>kSettingLevel_Medium</shadowQuality>
    <farShadowQuality>kSettingLevel_Medium</farShadowQuality>
    <reflectionQuality>kSettingLevel_Medium</reflectionQuality>
    <mirrorQuality>kSettingLevel_High</mirrorQuality>
    <ssao>kSettingLevel_Medium</ssao>
    <textureQuality>kSettingLevel_Ultra</textureQuality>
    <particleQuality>kSettingLevel_Medium</particleQuality>
    <waterQuality>kSettingLevel_Custom</waterQuality>
    <volumetricsQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsQuality>
    <lightingQuality>kSettingLevel_High</lightingQuality>
    <ambientLightingQuality>kSettingLevel_Low</ambientLightingQuality>
    <anisotropicFiltering value="3" />
    <taa>kSettingLevel_Medium</taa>
    <fxaaEnabled value="true" />
    <msaa value="0" />
    <graphicsQualityPreset value="0.500000" />
  </graphics>
  <advancedGraphics>
    <API>kSettingAPI_Vulkan</API>
    <locked value="false" />
    <asyncComputeEnabled value="false" />
    <transferQueuesEnabled value="true" />
    <shadowSoftShadows>kSettingLevel_High</shadowSoftShadows>
    <motionBlur value="false" />
    <motionBlurLimit value="16.000000" />
    <particleLightingQuality>kSettingLevel_Medium</particleLightingQuality>
    <waterReflectionSSR value="true" />
    <waterRefractionQuality>kSettingLevel_Medium</waterRefractionQuality>
    <waterReflectionQuality>kSettingLevel_Low</waterReflectionQuality>
    <waterSimulationQuality value="3" />
    <waterLightingQuality>kSettingLevel_High</waterLightingQuality>
    <furDisplayQuality>kSettingLevel_Medium</furDisplayQuality>
    <maxTexUpgradesPerFrame value="5" />
    <shadowGrassShadows>kSettingLevel_Medium</shadowGrassShadows>
    <shadowParticleShadows value="false" />
    <shadowLongShadows value="false" />
    <directionalShadowsAlpha value="false" />
    <worldHeightShadowQuality value="0.330000" />
    <directionalScreenSpaceShadowQuality value="0.330000" />
    <ambientMaskVolumesHighPrecision value="false" />
    <scatteringVolumeQuality>kSettingLevel_Medium</scatteringVolumeQuality>
    <volumetricsRaymarchQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsRaymarchQuality>
    <volumetricsLightingQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsLightingQuality>
    <volumetricsRaymarchResolutionUnclamped value="true" />
    <terrainShadowQuality>kSettingLevel_Medium</terrainShadowQuality>
    <damageModelsDisabled value="false" />
    <decalQuality>kSettingLevel_Medium</decalQuality>
    <ssaoFullScreenEnabled value="false" />
    <ssaoType value="0" />
    <ssdoSampleCount value="4" />
    <ssdoUseDualRadii value="false" />
    <ssdoResolution>kSettingLevel_Low</ssdoResolution>
    <ssdoTAABlendEnabled value="true" />
    <ssroSampleCount value="2" />
    <snowGlints value="false" />
    <POMQuality>kSettingLevel_High</POMQuality>
    <probeRelightEveryFrame value="false" />
    <scalingMode>kSettingScale_Mode1o1</scalingMode>
    <reflectionMSAA value="0" />
    <lodScale value="1.000000" />
    <grassLod value="1.500000" />
    <pedLodBias value="0.000000" />
    <vehicleLodBias value="0.000000" />
    <sharpenIntensity value="0.500000" />
    <treeQuality>kSettingLevel_Medium</treeQuality>
    <deepsurfaceQuality>kSettingLevel_Ultra</deepsurfaceQuality>
    <treeTessellationEnabled value="false" />
  </advancedGraphics>
  <video>
    <adapterIndex value="0" />
    <outputIndex value="0" />
    <resolutionIndex value="14" />
    <screenWidth value="2560" />
    <screenHeight value="1080" />
    <refreshRateIndex value="5" />
    <refreshRateNumerator value="180" />
    <refreshRateDenominator value="1" />
    <windowed value="0" />
    <vSync value="1" />
    <tripleBuffered value="true" />
    <pauseOnFocusLoss value="false" />
    <constrainMousePointer value="false" />
  </video>
  <videoCardDescription>NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti</videoCardDescription>
</rage__fwuiSystemSettingsCollection>

XML:n Asetukset selkokielisenä:

NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti, Vulkan
2560 x 1080, 180hz, Windowed: No, Vsync: Yes, Triple: On

Texture Quality: Ultra
Anisotropic Filtering: 8x
Lighting Quality: High
Global Illumination Quality: Low
Shadow Quality: Medium
Far Shadow Quality: Medium
Screen Space Ambient Occlusion: Medium
Reflection Quality: Medium
Mirror Quality: High
Water Quality: Custom
Volumetrics Quality: Medium
Particle Quality: Medium
Tessellation Quality: High
TAA: Medium, FXAA: On, MSAA: 0

Near Volumetric Resolution: Medium
Far Volumetric Resolution: Medium
Volumetric Lighting Quality: Medium
Unlocked Volumetric Raymarch Resolution: On
Particle Lighting Quality: Medium
Soft Shadows: High
Grass Shadows: Medium
Long Shadows: Off
Full Resolution Screen Space Ambient Occlusion: Off
Water Refraction Quality: Medium
Water Reflection Quality: Low
Water Physics Quality: 75%
Resolution scale: 100%
TAA Sharpening: 50%
Motion Blur: Off
Reflection MSAA: Off
Geometry Level of Detail: 100%
Grass Level of Detail: 50%
Tree Quality: Medium
Parallax Occlusion Mapping Quality: High
Decal Quality: Medium
Fur Quality: Medium
Tree Tessellation: Off
 
Toimiikos teillä G-SYNC tässä pelissä? Itsellä on ollut useamman vuoden näyttönä 27" 1440p Asus (Asus PG279Q), jossa jalustassa olevan valon pitäisi "vilkkua" silloin kun G-SYNC on toiminnassa. Tämä taitaa olla ensimmäinen peli jossa näytön valo ei indikoi että G-SYNC olisi käytössä? Onko mitään ideaa mistä voisi johtua?

Huomasin kans tänään kun pelasin siis kuvanlaadussa että ihan kuin g-sync ei toimisi
 
Sitä on 1200 dollaria taskussa ja kohta trader lvl 10, jolloin saa riistavaunun. Hurjan hyvää porukkaa onlinessa! Ihmiset oikeasti pyytää apua noihin tavarakuljetuksiin ryöstäjien varalta. En tiennytkään, että tässä saa ryövätä muiden pelaajien kuljetuksia. Aika mahtavaa 7 tyypin kanssa suojella lastia muiden posseja vastaan. Kivasti tulee samalla expaa ja rahaa.
 
Oliko täällä tämän pelin online peleihin discord kanavaa?

Ois mukava joskus useamman kaverin kanssa pelailla. En oo omia kavereita saanu pelistä innostumaan.
 
Huomasin kans tänään kun pelasin siis kuvanlaadussa että ihan kuin g-sync ei toimisi

Jeps, ei tosiaan taida g-sync toimia tässä ollankaan. Toivottavasti tämä korjataan tai löytyy joku muu viritelmä, jotta g-sync lähtisi toimimaan.. paljonhan siitä apua voisi olla.
 
Jeps, ei tosiaan taida g-sync toimia tässä ollankaan. Toivottavasti tämä korjataan tai löytyy joku muu viritelmä, jotta g-sync lähtisi toimimaan.. paljonhan siitä apua voisi olla.
Freesync ja Gsync on korvaamaton, pelaaminen ilman on tuskaa koska pitäisi lukita Hz esim johonkin 90Hz ja säätää asetukset niin ettei pääse tipahtaan alle 90fps.
samoin myös esim 70Hz pitäisi saada se 70Fps
G/Fsync ei ongelmaa jos fps seilaa,peli pysyy sulavana.

Mutta pelissä kyllä toimii Gsync, koita Dx12 ja pelistä Vsync pois.
 
G-Syncin ja Vulkanin kanssa oli ongelmia ekoissa game ready ajureissa mutta 441.20 driver versiossa toimii ihan moitteitta vulkanilla. Ainakin omalla kohdalla.
 
Onko muuten teillä muilla tapahtunut tehtävien helpotusta pelin osalta?
Eilen pelasin erästä tehtävää ja kuolin. Oli ensimmäinen kerta kun pelasin tehtävää. Pistän tehtävän spoilereihin niin ei kukaan pahastu spoilaamisesta.
Kyseessä siis tuo öljytankkerin varastaminen. Koitin hiipiä sisään ja jäin kiinni niin, että kaikki hyökkäsivät kimppuuni ja kuolin. Respawnin jälkeen synnyin sinne öljyjalostamon pihalle ja varastettava säiliö hevosineen oli spawnannut taakseni. Siitä sitten vaan hyppäsin kyytiin ja ajoin pois niin, että kukaan teki mitään. Onko muillakin esiintynyt tällaista? Onko joku bugi kyseessä vai mistä voi johtua? Todella ärsyttävää.
 
Onko muuten teillä muilla tapahtunut tehtävien helpotusta pelin osalta?
Eilen pelasin erästä tehtävää ja kuolin. Oli ensimmäinen kerta kun pelasin tehtävää. Pistän tehtävän spoilereihin niin ei kukaan pahastu spoilaamisesta.
Kyseessä siis tuo öljytankkerin varastaminen. Koitin hiipiä sisään ja jäin kiinni niin, että kaikki hyökkäsivät kimppuuni ja kuolin. Respawnin jälkeen synnyin sinne öljyjalostamon pihalle ja varastettava säiliö hevosineen oli spawnannut taakseni. Siitä sitten vaan hyppäsin kyytiin ja ajoin pois niin, että kukaan teki mitään. Onko muillakin esiintynyt tällaista? Onko joku bugi kyseessä vai mistä voi johtua? Todella ärsyttävää.

Eipä kyllä itsellä tuollaista sattunut.

Mitäs sitä hiipimään, senkun kiipesi aidan yli, otti vaunut alle ja ratsasti luotisateessa pois :D
 
Eipä kyllä itsellä tuollaista sattunut.

Mitäs sitä hiipimään, senkun kiipesi aidan yli, otti vaunut alle ja ratsasti luotisateessa pois :D
Juu näinhän sen varmaan olisi voinut tehdä. Lähdin itse enemmän splinter cell tyylisellä lähestymistavalla suorittamaan :D
 
G-Syncin ja Vulkanin kanssa oli ongelmia ekoissa game ready ajureissa mutta 441.20 driver versiossa toimii ihan moitteitta vulkanilla. Ainakin omalla kohdalla.

Luin kanssa tuosta ongelmasta.

Mutta tosiaan Nvidian ajurit ovat uusimman sekä olen kokeillut DX12 ja Vulkan, kummallakaan ei tunnu toimivan ja vsync on pois päältä. Ainakaan näyttö ei kerro että G-SYNC olisi käytössä, vaikka näyttö kertoo g-sync:in tilan luotettavasti muissa peleissä.. aina lähtenyt itsekseen toimimaan. :sori:
 
Luin kanssa tuosta ongelmasta.

Mutta tosiaan Nvidian ajurit ovat uusimman sekä olen kokeillut DX12 ja Vulkan, kummallakaan ei tunnu toimivan ja vsync on pois päältä. Ainakaan näyttö ei kerro että G-SYNC olisi käytössä, vaikka näyttö kertoo g-sync:in tilan luotettavasti muissa peleissä.. aina lähtenyt itsekseen toimimaan. :sori:

Fullscreen päällä? jollain ongelmaa taisi olla myös tuolla samalla näytöllä kun gogletti
 
Olen eräässä nimeltä mainitsemattomassa kapakassa ja yksi kenopää nimeltä Bertram pitäisi taltuttaa. Artsi vaan ei osaa enää lyödä, mutta suojaus (E) sentään vielä onnistuu. No, turpiinhan siinä tulee... ja henki on mennyt jo pariinkin kertaan. VMP. Tuubista löytyy videoita ja siinä kenopää kyllä saa selkäänsä, eli RS onistui paskomaan tämänkin (ainakin minulle).
 
Olen eräässä nimeltä mainitsemattomassa kapakassa ja yksi kenopää nimeltä Bertram pitäisi taltuttaa. Artsi vaan ei osaa enää lyödä, mutta suojaus (E) sentään vielä onnistuu. No, turpiinhan siinä tulee... ja henki on mennyt jo pariinkin kertaan. VMP. Tuubista löytyy videoita ja siinä kenopää kyllä saa selkäänsä, eli RS onistui paskomaan tämänkin (ainakin minulle).

Tää oli erikoinen bugi. Hetken mietin tätä itekin mut F:llä lyö.
 
Tähän asti olen piessyt hiirellä. Enää ei onnistu, ei ainakan kenopäätä vastaan. Kokeilen huomenna uudestaan.
 
Ja myös hiiren ykkösnapilla

Tässä se bugi olikin. Hiiren ykkösnappi ei ko. tehtävässä ainakaan mulla eikä alk per postauksen tekijällä toiminu. Kaikissa muissa tappeluiissa kyllä ja siks tulikin hetki kummasteltua tota ennen ku räpläsin vahingossa F:ää.
 
Kahdesti on tullut joku hevosella vastaan ja sidottu nainen kyydissä huutaa apua. Kun naisen pelastaa ja leikkaa köydet auki niin huutavat "You're crazy too!" ja juoksevat pakoon. Tuntuu bugilta vai pitäisikö tuon mennä noin?
 
Kahdesti on tullut joku hevosella vastaan ja sidottu nainen kyydissä huutaa apua. Kun naisen pelastaa ja leikkaa köydet auki niin huutavat "You're crazy too!" ja juoksevat pakoon. Tuntuu bugilta vai pitäisikö tuon mennä noin?

Naisesta ollut Bounty. Siinä jos kuuntelisi vieressä ennen toimintaa, että mistä kyse niin kävisi ilmi.
 
Fullscreen päällä? jollain ongelmaa taisi olla myös tuolla samalla näytöllä kun gogletti

Joo, Full Screenillä pelaan. Olen toki koittanut myös muita näyttötiloja. Samoin vaihdellut DirectX12/Vulkan samoin vsync asetusta kokeillut eri asennoissa.

Ehkä tämä on jokin pelin/ajureiden bugi, mutta aika erikoinen ja harmitusta aiheuttava. En sitten tiedä pitäisikö vain hyväksyä ja unohtaa g-sync tämän kohdalta.. ellei vastaan tule ratkaisua tai päivityksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, Full Screenillä pelaan. Olen toki koittanut myös muita näyttötiloja. Samoin vaihdellut DirectX12/Vulkan samoin vsync asetusta kokeillut eri asennoissa.

Ehkä tämä on jokin pelin/ajureiden bugi, mutta aika erikoinen ja harmitusta aiheuttava. En sitten tiedä pitäisikö vain hyväksyä ja unohtaa g-sync tämän kohdalta.. ellei vastaan tule ratkaisua tai päivityksiä.

Kannattaa koittaa vanhempia ajureita vielä
 
Itse avasin pelin, en muistanut ottaa asetuksia talteen ja sit meni niin sanotusti nollille asetukset. Noh siinä sit laitoin game-debate sivustolta ne asetukset ja fps pysy ihan samana vaikka nostin joitain asetuksia Medium -> High ja High -> Ultra, sitten päätin tehdä testin että otin vanhat asetukset talteen, laitoin presetin ultra ja käynnistin pelin uudestaan ja Saint Dennis kaupungissa päiväseltää fps ~65-75 :eek:. On ilo omistaa 2080 ti ku pelkästää yhden sairaalan seiniä tulee ihasteltua :rofl:. Mutta jatketaan testauksia ja raportoin myöhemmin että pysyykö fps samoissa lukemissa vai miten tässä vielä käy, voin sanoa että ultralla tää peli on ihan jösseksen hyvän näköinen :p.
Millä resoluutiolla pelailet?
 
Millä resoluutiolla pelailet?
2560x1440.

Ja pitää vielä mainita että löin sen presetin pelkästää ultralle, fps tipahti kuin lehmän häntä kun otti ne toiset asetukset käyttöön ja laitto sieltä kaikki kans ultralle.
 
Harvassa ne pelit joista näin innostuu. Tänään story 100 %. Vielä jäi niitä ylimmääräisiä tehtäviä yms. tekemättä
 
Tällä viikolla tuli jotain päivityksiä ja koitan nyt ekaa kertaa niiden jälkeen. Nyt on taas sama juttu kuin kaikkien muidenkin päivitysten jälkeen. Online pelaa ok, mutta Storyn saven lataaminen kaataa pelin heti kun save ladattu. Aiemmin pelasi ilman 441.34 hotfixia, koitetaan nyt vielä sen kanssa ja sitten pitää latailla vanhempia saveja.

Ei varmaan ole mahdollista pelata päivittämättä peliä? Ärsyttää kun toimii ok, mutta päivitys aiheuttaa aina ongelmia.

EDIT:
Hotfixi ei auttanut. Piti ladata vanhempi save. Olivat sentään korjanneet kartan. Nyt markkerit tulevat jälleen hiiren kursorin kohdalle eivätkä näkymättämän kontrolleri ristikon kohdalle.
 
Viimeksi muokattu:
Tällä viikolla tuli jotain päivityksiä ja koitan nyt ekaa kertaa niiden jälkeen. Nyt on taas sama juttu kuin kaikkien muidenkin päivitysten jälkeen. Online pelaa ok, mutta Storyn saven lataaminen kaataa pelin heti kun save ladattu. Aiemmin pelasi ilman 441.34 hotfixia, koitetaan nyt vielä sen kanssa ja sitten pitää latailla vanhempia saveja.

Ei varmaan ole mahdollista pelata päivittämättä peliä? Ärsyttää kun toimii ok, mutta päivitys aiheuttaa aina ongelmia.

EDIT:
Hotfixi ei auttanut. Piti ladata vanhempi save. Olivat sentään korjanneet kartan. Nyt markkerit tulevat jälleen hiiren kursorin kohdalle eivätkä näkymättämän kontrolleri ristikon kohdalle.
Huomasin että jos tallentaa ainoastaan leirissä tai kaupungissa, save toimii. Ja jos kaatuu heti latauksen jäljeen niin korjaantuu lataamalla directx12 päällä ja sitten takaisin vulcaniin.
 
Huhhuh, ei voi kuin ihmetellä näitä bugeja pc:llä, pleikkarille tuli ostettua aikalailla heti kun kauppoihin tuli, ainut bugi tais olla tuo hdr, mikä ei toiminut. Hyvin taas näkee mikä alusta on ykkösprioriteettina R*:lla, toisaalta ei se nyt oo mikään ihme, konsoleillahan ne isoimmat massit kääritään.
 
On kyllä hyvä ja komea peli. Ainut et tuntuu et kaikki toiminnot tapahtuu ihan random näppäimistä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 285
Viestejä
4 926 033
Jäsenet
79 341
Uusin jäsen
KalleKKojootti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom