Red Dead Redemption 2

Onkos kenelläkään tietoa milloin tämä tulee Steamiin? Löysin pari juttua missä veikkailtiin joulukuuta mutta mitään varmaa päivämäärää en löytänyt.

Ei taida olla vielä varmaa päivämäärää mutta oliskohan 18-22. päivä arviolta

Niin eiköhän Epic ja R* halunnut ottaa alkurysäyksen fyffet taskuun ja kieltänyt Valvea ilmoittamasta koska Steam julkaisu on.
Mutta aikaisintaan se lienee 5.12., mutta voihan se siitä vielä venyä. Jouluksi varmasti halutaan myös Steamin tuotot.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä että (toivottavasti) ehtivät korjata alun bugit sekä ongelmat pelistä ennen "oikeaa" (steam) julkaisua. Tarvii katsoa mihin hintaan sen sitten tulee hankkimaan kun pelikirjastossa kuitenkin melkoisesti vielä kahlattavaa vaikka peli kiinnostaakin.
 
Hyvä kikka saada muutamat lisä framet on laittaa resolution scale 0.900 ja nvidia sharpening päälle. Itsellä nostaa noin 10fps ja tällä pysyy aika hyvin jatkuvasti yli 60. Eroa kuvassa ei juurikaan huomaa. 1080p resolla tilanne voi olla toinen, mutta ainakin +1440p pelaavia suosittelen testaamaan :tup:
 
Hyvä kikka saada muutamat lisä framet on laittaa resolution scale 0.900 ja nvidia sharpening päälle. Itsellä nostaa noin 10fps ja tällä pysyy aika hyvin jatkuvasti yli 60. Eroa kuvassa ei juurikaan huomaa. 1080p resolla tilanne voi olla toinen, mutta ainakin +1440p pelaavia suosittelen testaamaan :tup:
Pystyikö tuota sharpeningia säätämään jostain pelin aikana? Nvidian control panelin käyttö aika jähmeää kun pitää pelistä poistua, säätää arvoja ja sitten taas takaisin peliin.
 
Itellä tuo control panelin sharpening ei vaikuttanut toimivan Vulkanin kanssa. Eli pitäisi uhrata fps:ää sitten dx12:een siirtymällä tai käyttämällä GFE:n kautta.
 
Itellä tuo control panelin sharpening ei vaikuttanut toimivan Vulkanin kanssa. Eli pitäisi uhrata fps:ää sitten dx12:een siirtymällä tai käyttämällä GFE:n kautta.

Siihen on ihan hyvä syy. How to Enable Image Sharpening in the NVIDIA Control Panel | NVIDIA

Currently, the following limitations apply:
  • ...
  • Vulkan / OpenGL applications are currently not supported for sharpening
  • ...
Millä tavalla DX12 siirtyminen uhraa FPS? Itse en ole huomannut mitään eroa kyseisten renderöijien välillä.
 
Kyllä itsellä toimii Vulkanilla. Alt+f3 pelin aikana saa auki tuon nvidia säätöpaneelin.

En tuolta controlpanelista edes koittanut säätää, vaan suoraan pelissä. Näkee reaaliajassa miten kuva muuttuu niin helpompi saada mieleisekseen :geek:
 
Millä tavalla DX12 siirtyminen uhraa FPS? Itse en ole huomannut mitään eroa kyseisten renderöijien välillä.
Useampi testaaja tämän havaitsi, esim Guru3d ja Gamers Nexus.

Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review

PS. Pelin omaa sharpeningia pystyy muuten säätämään settings filusta. "sharpenIntensity" on pelin asetuksista maksimissaan 1.0, mutta tuota suurempiakin arvoja voi käyttää.

Mitä nopeasti kokeilin niin on melko erilainen kuin nvidian käyttämä filtteri ja alkaa syömään kuvanlaatua jos korottaa tuota isosti.
 
Viimeksi muokattu:
Useampi testaaja tämän havaitsi, esim Guru3d ja Gamers Nexus.

Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review

PS. Pelin omaa sharpeningia pystyy muuten säätämään settings filusta. "sharpenIntensity" on pelin asetuksista maksimissaan 1.0, mutta tuota suurempiakin arvoja voi käyttää.

Mitä nopeasti kokeilin niin on melko erilainen kuin nvidian käyttämä filtteri ja alkaa syömään kuvanlaatua jos korottaa tuota isosti.

Äskön vaihoin vulcanista taas dx12 ja nousi 10fps, mutta en tiedä johtuiko siitä. Eilen jostain syystä putosi sen 10fps ja oli vielä aamulla sama. Vaihdoin dx12 ja käynnistin uudestaan niin nousi.
 
Joopajoo. Useamman illan tätä pelannut ja maailma osuu just omaan makuun. Teknisiä ongelmiaakaan ei ole ollut. Antaisin arvosanaksi jo nyt 6/5, mutta nämä vitun kontrollit... Onko meneillään jonkinlainen sosiaalinen koe siitä, miten paskaksi voi käyttöliittymän tehdä ilman, että käyttäjät alkavat suuremmin valittaa? Aivan ala-arvoista roskaa, ei voi ykmmärtää. Vakvasti harkitsen, että lopetanko pelaamisen, kun mistään uudesta kohtaamisesta ei saa mitään iloa irti, kun kuitenkin tulee tervehdyksen sijasta vedettyä turpaan tms. Eikä kyse ole minusta, yli 30 vuotta tullut pelejä pelailtua ja IKINÄ ei ole näin hankalaa ollut. VMP. Yhtään ei auta sekään, että ei ole quick savea (vai onko?) ja save tuntuu muutenkin olevan varsin suuripiirteinen.

Mulla kävi kuvailusi kaltaisia "väärinymmärryksiä" pleikkarilla läpipelatessa. Nyt kun vetää toista kertaa PC:llä niin ei enää tapahdu kämmejä, riippumatta pelaako kb/m vai xbox-ohjaimella:smoke:
 
Äskön vaihoin vulcanista taas dx12 ja nousi 10fps, mutta en tiedä johtuiko siitä. Eilen jostain syystä putosi sen 10fps ja oli vielä aamulla sama. Vaihdoin dx12 ja käynnistin uudestaan niin nousi.
Eilen tuli peliin päivitys. Ehkä muutti jotain?

Itellä näyttäis Vulkan menneen jotenkin rikki... Frametimet menee välillä ihan sekaisin välillä ja äänet stutteroi. Kun tuota tapahtuu niin myös CPU usage näyttää erilaiselta, yhtä säiettä rasitetaan raskaasti ja muiden käyttö laskee.

Ennen päivitystä ei mitään tällaista. Kokeilin sekä 441.20, että uutta .34 hotfix driveria ja sama juttu.

edit: jaa DX12 sama ongelma.
edit2: taiskin olla kone vaan sekaisin pahemman kerran, nyt taas toimii normaalisti...
 
Viimeksi muokattu:
Onhän tää kyllä semmonen purkkaviritiys teknisellä tasolla tällä hetkellä. Graffa asetuksia kun muuttelee, niin yhtä-äkkiä saatta suorituskyky nousta/laskea, mutta sitten kun pistät edlliset asetukset taksin, niin se ei taas vaikutakkaan mitenkään FPS:n... Itelle tulee monesti asetusten säätämisen jälkeen myös ihmeellistä grafiikkabugia näytön oikeaan reunaan, mikä näyttää sille, että olis näyttis leviämässä. Sitten kun buuttaa pelin niin virheet häviää. Todella vaikea siis tehdä noita säätöjä, kun ei ikinä tiedä, toimiiko ne "oikein".
 
Eilen tuli peliin päivitys. Ehkä muutti jotain?

Itellä näyttäis Vulkan menneen jotenkin rikki... Frametimet menee välillä ihan sekaisin välillä ja äänet stutteroi. Kun tuota tapahtuu niin myös CPU usage näyttää erilaiselta, yhtä säiettä rasitetaan raskaasti ja muiden käyttö laskee.

Ennen päivitystä ei mitään tällaista. Kokeilin sekä 441.20, että uutta .34 hotfix driveria ja sama juttu.

edit: jaa DX12 sama ongelma.

Joo pelasin eilen vasta päivityksen jälkeen joten molemmissa tilanteissa oli jo uusin versio päivitetty.
 
Eilen meinasi lähteä koko peli poistoon, kun kesken tehtävän ukko lakkasi liikkumasta ja vain tietyt liikkeet toimivat (cover jne). Osoittautui ettei tällä kerralla ollut vika pelissä vaan näppis ilmeisesti vetää viimeisiään. Uudelleen liittäminen auttoi ja ukko alkoi taas liikkua.

Muuten kyllä melko kuraa nuo välianimaatiot, milloin ei kuulu äänet, milloin tulee äänet tuplana ja välillä ukko on mielenvikaisessa asennossa jossain (kirjaimellisesti) hevon persuukkeessa. Lisäksi nuo näppäinasettelut aiheuttaa välillä harmaita hiuksia tuon loottaamisen kanssa. Ei hemmetti kuka tuon on kehittänyt ja hyväksynyt soisi joutua edesvastuuseen teostaan.

Peli itsessään kaatunut pari kertaa. Pari kertaa tippunut maasta tyhjään ja kuollut. Pari tehtävää jäänyt jumiin (Jackin kanssa kalaan-tehtävä jäi alussa jumiin, Jack vain jatkoi kepillä maahan piirtämistä ja mitään ei tapahtunut. Ainoa vaihtoehto oli tappaa peli). Melkoinen raakile tuotos kyllä.

Peli pyörii 1080p 1070ti keskimäärin +60fps high-tekstuureilla suuremmin säätämättä.

Pienellä panostuksella olisi erinomainen peli, nykyisellään keskinkertaisen ja hyvän välimaastossa. 33e oli kyllä liikaa tästä kurasta.
 
Jos vram riittää(6gb tai enemmän) niin tosiaan kannattaa laitaa ultra tekstuurit päälle, huomattavasti parempi kuvanlaatu ja hyvin pieni vaikutus ruudunpäivitysnopeuteen.
 
Eilen meinasi lähteä koko peli poistoon, kun kesken tehtävän ukko lakkasi liikkumasta ja vain tietyt liikkeet toimivat (cover jne). Osoittautui ettei tällä kerralla ollut vika pelissä vaan näppis ilmeisesti vetää viimeisiään. Uudelleen liittäminen auttoi ja ukko alkoi taas liikkua.

Muuten kyllä melko kuraa nuo välianimaatiot, milloin ei kuulu äänet, milloin tulee äänet tuplana ja välillä ukko on mielenvikaisessa asennossa jossain (kirjaimellisesti) hevon persuukkeessa. Lisäksi nuo näppäinasettelut aiheuttaa välillä harmaita hiuksia tuon loottaamisen kanssa. Ei hemmetti kuka tuon on kehittänyt ja hyväksynyt soisi joutua edesvastuuseen teostaan.

Peli itsessään kaatunut pari kertaa. Pari kertaa tippunut maasta tyhjään ja kuollut. Pari tehtävää jäänyt jumiin (Jackin kanssa kalaan-tehtävä jäi alussa jumiin, Jack vain jatkoi kepillä maahan piirtämistä ja mitään ei tapahtunut. Ainoa vaihtoehto oli tappaa peli). Melkoinen raakile tuotos kyllä.

Peli pyörii 1080p 1070ti keskimäärin +60fps high-tekstuureilla suuremmin säätämättä.

Pienellä panostuksella olisi erinomainen peli, nykyisellään keskinkertaisen ja hyvän välimaastossa. 33e oli kyllä liikaa tästä kurasta.
Ihmetellä täytyy miksi porukalla bugaa ja on ongelmaa, bugeja 0 ja toimii kuten AAA peliltä odottaa saattaa.
Muutamalla koneella nyt peli asennettuna ja koneet on 100% takoitettu pelailuun eikä mitään muuta ylimäärästä saissee tai turhaa ohjelmaa ja intel+Nvidia comboa DX12 lähinnä käytellyt 90% ajasta.

Pelin tiedostostoista piti laittaa maan tarkkuus asetukset Ultralle kun ovat Low ja tämäkin päivitys tipautti sen low (Ei löydy pelin omista valikoista) tuossa ne omat tekniset murheet ovatkin
 
Ihmetellä täytyy miksi porukalla bugaa ja on ongelmaa, bugeja 0 ja toimii kuten AAA peliltä odottaa saattaa.
Muutamalla koneella nyt peli asennettuna ja koneet on 100% takoitettu pelailuun eikä mitään muuta ylimäärästä saissee tai turhaa ohjelmaa ja intel+Nvidia comboa DX12 lähinnä käytellyt 90% ajasta.

Pelin tiedostostoista piti laittaa maan tarkkuus asetukset Ultralle kun ovat Low ja tämäkin päivitys tipautti sen low (Ei löydy pelin omista valikoista) tuossa ne omat tekniset murheet ovatkin
Mihis tiedostoon tuo ground texture pitää muuttaa?
 
System.xml ja oisko ollu deepsurfacequality low->ultra

VMP tän pelin kanssa kyllä. Itellä on ollut maatexturet rupisia alusta asti, vaikka valikosta texturet ultralla. Johtunee sitten tuosta. Onko julkastu jotain xml guidea, mitä sieltä kannattaa säätää tai tarkistaa?
 
VMP tän pelin kanssa kyllä. Itellä on ollut maatexturet rupisia alusta asti, vaikka valikosta texturet ultralla. Johtunee sitten tuosta. Onko julkastu jotain xml guidea, mitä sieltä kannattaa säätää tai tarkistaa?

Tuo asetus nollaantui pari patchia sitten lowlle.

Ohje: ota nykyiset asetukset talteen, poista system.xml, käynnistä peli ja palauta asetukset. Ei siellä paljoa muuta taida olla muuttunut kuin tuo deepSurfaceQuality.
 
Tuo asetus nollaantui pari patchia sitten lowlle.

Ohje: ota nykyiset asetukset talteen, poista system.xml, käynnistä peli ja palauta asetukset. Ei siellä paljoa muuta taida olla muuttunut kuin tuo deepSurfaceQuality.
Riittääköhän jos pistää Read only että säilyy nykyiset asetukset?
 
Sivulla 70 mun testaukset vega64:lla, joka ainakin techspotin rdr2 testissä oli noin yhtä nopea ku rtx2070.
Alussa ainakin tipahti jopa 10fps jos menit jotain asetusta muuttamaan ennen testailua joka johti matalempaan suorituskykyyn, tämän huomasin kun pelin käynnistää uudestaan niin kadonnut 10fps palautuu,ei ongelmaa jos ei mitään muuttele.
Myös eri näytönhjaimilla asetukset nollaantuu ja ainakin aluksi piti poistaa asetus tiedosto jotta suorituskyky ns. palautuisi normaaliksi.
Pelin bugisuuden huomioiden on hyvin vaikea verrata yhden paikan tuloksia, ihmeellisiä ongelmia on pelaajilla ollut joten ei ihme jos niitä on testaajillakin.

wWxRGGu.jpg

Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review
 
Toimiikos teillä G-SYNC tässä pelissä? Itsellä on ollut useamman vuoden näyttönä 27" 1440p Asus (Asus PG279Q), jossa jalustassa olevan valon pitäisi "vilkkua" silloin kun G-SYNC on toiminnassa. Tämä taitaa olla ensimmäinen peli jossa näytön valo ei indikoi että G-SYNC olisi käytössä? Onko mitään ideaa mistä voisi johtua?
 
Hyvä kikka saada muutamat lisä framet on laittaa resolution scale 0.900 ja nvidia sharpening päälle. Itsellä nostaa noin 10fps ja tällä pysyy aika hyvin jatkuvasti yli 60. Eroa kuvassa ei juurikaan huomaa. 1080p resolla tilanne voi olla toinen, mutta ainakin +1440p pelaavia suosittelen testaamaan :tup:

Kyllä tuo kuva pehmenee aika reippaasti tuolla downscalella... Kuva joka on jo ennestään liian pehmeä TAA:n takia. Tai ehkä mulla ei toimi tuo terävöitys Vulkanilla, pitää vielä testailla.

edit. siitä se näköjään oli kiinni ettei terävöitys toiminutkaan
 
Viimeksi muokattu:
Alussa ainakin tipahti jopa 10fps jos menit jotain asetusta muuttamaan ennen testailua joka johti matalempaan suorituskykyyn, tämän huomasin kun pelin käynnistää uudestaan niin kadonnut 10fps palautuu,ei ongelmaa jos ei mitään muuttele.
Myös eri näytönhjaimilla asetukset nollaantuu ja ainakin aluksi piti poistaa asetus tiedosto jotta suorituskyky ns. palautuisi normaaliksi.
Pelin bugisuuden huomioiden on hyvin vaikea verrata yhden paikan tuloksia, ihmeellisiä ongelmia on pelaajilla ollut joten ei ihme jos niitä on testaajillakin.

wWxRGGu.jpg

Red Dead Redemption 2: PC graphics performance benchmark review
Nojoo tässä vielä kolmannesta paikasta

performance-vulkan-2560-1440.png2019-11-06-image.png
Red Dead Redemption 2 Benchmark Test & Performance Analysis
Red Dead Redemption 2 PC Graphics Benchmark

Testasin vakiona vielä. Kellotettuna oli n. 9% parempi avg fps. (sivun 70 tulokset)

Sivulla 69 Hardware unboxedin asetukset ja sivulla 59 game-debate.comin taulukko.
 
Viimeksi muokattu:
Nojoo tässä vielä kolmannesta paikasta

performance-vulkan-2560-1440.png2019-11-06-image.png
Red Dead Redemption 2 Benchmark Test & Performance Analysis
Red Dead Redemption 2 PC Graphics Benchmark

Testasin vakiona vielä. Kellotettuna oli n. 9% parempi avg fps. (sivun 70 tulokset)
Uusien päivitysten jälkeen
Rtx2070 ja Rtx2070Superilla melkein 10fps kovempia tuloksia kuin testeissä olleilla asetuksilla tehtynä, tuskin testaajatkaan huomioi kaikkia ongelmia mitä tämän pelin asetus viidakko tuottaa.

Maa textuurit low.sta ultralle muutettuna joka ei muuten nollaannu aina kun testailee eri ohjaimia. Ne asetukset pitää kopioida/liittää kun testaa eri ohjaimilla jotta asetukset ovat identtiset.
Pelistä säätämällä ei voi vaikuttaa kaikkiin asetuksiin ja kaikki asetukset muuttuu kun lyö uuden ohjaimen sisälle.
Tähän päälle vielä se että joissakin tapauksissa tosiaan grafiikka asetuksia muuttamalla täytyy vielä käynnistää peli uusiksi.

Sitte vulkan/Dx12 tähän vielä, toisilla saattaa pyöriä vulkan paremmin ja toisilla Dx12.
TPU.lla taisi Dx12 olla hieman nopeampi, tosin nämä asetukset typerästi monelle ohjaimelle pelikelvottomia.
performance-directx-12-2560-1440.png


Sen verran heitän vielä perään että tuolla on joku muutama asetus jotka korkeammilla high/Ultralla on selvästä raskaampia 1000 sarjalle kuin 2000 sarjalla, koska med asetuksilla 1080Ti.llä pääsee Rtx2070Superin nopeuksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen jostain syystä RDR2 kadotti nettiyhteyden pelaamisen aikana, näköjään kaikki challenget ovat nollaantuneet. Mahtavaa.

Miten tuo voi olla edes mahdollista? Onneksi löytyy save editor, jolla nuo saa palautettua...
 
Alkaa olemaan aika optimit asetukset itellä nyt. Tässä teillekin jos haluttaa kokeilla.

Ota oma system.xml talteen ensin ja nakkase tämä sen tilalle.

Kokoonpano löytyy profiilista, mutta pääpiirteittäin: 7700k @ 4.9ghz, 16gb muistia ja gtx 1080TI erittäin maltillisilla kelloilla.

HTML:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<rage__fwuiSystemSettingsCollection>
  <version value="37" />
  <configSource>kSettingsConfig_Auto</configSource>
  <graphics>
    <tessellation>kSettingLevel_High</tessellation>
    <shadowQuality>kSettingLevel_Medium</shadowQuality>
    <farShadowQuality>kSettingLevel_Medium</farShadowQuality>
    <reflectionQuality>kSettingLevel_Medium</reflectionQuality>
    <mirrorQuality>kSettingLevel_High</mirrorQuality>
    <ssao>kSettingLevel_Medium</ssao>
    <textureQuality>kSettingLevel_Ultra</textureQuality>
    <particleQuality>kSettingLevel_Medium</particleQuality>
    <waterQuality>kSettingLevel_Custom</waterQuality>
    <volumetricsQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsQuality>
    <lightingQuality>kSettingLevel_High</lightingQuality>
    <ambientLightingQuality>kSettingLevel_Low</ambientLightingQuality>
    <anisotropicFiltering value="3" />
    <taa>kSettingLevel_Medium</taa>
    <fxaaEnabled value="true" />
    <msaa value="0" />
    <graphicsQualityPreset value="0.500000" />
  </graphics>
  <advancedGraphics>
    <API>kSettingAPI_Vulkan</API>
    <locked value="false" />
    <asyncComputeEnabled value="false" />
    <transferQueuesEnabled value="true" />
    <shadowSoftShadows>kSettingLevel_High</shadowSoftShadows>
    <motionBlur value="false" />
    <motionBlurLimit value="16.000000" />
    <particleLightingQuality>kSettingLevel_Medium</particleLightingQuality>
    <waterReflectionSSR value="true" />
    <waterRefractionQuality>kSettingLevel_Medium</waterRefractionQuality>
    <waterReflectionQuality>kSettingLevel_Low</waterReflectionQuality>
    <waterSimulationQuality value="3" />
    <waterLightingQuality>kSettingLevel_High</waterLightingQuality>
    <furDisplayQuality>kSettingLevel_Medium</furDisplayQuality>
    <maxTexUpgradesPerFrame value="5" />
    <shadowGrassShadows>kSettingLevel_Medium</shadowGrassShadows>
    <shadowParticleShadows value="false" />
    <shadowLongShadows value="false" />
    <directionalShadowsAlpha value="false" />
    <worldHeightShadowQuality value="0.330000" />
    <directionalScreenSpaceShadowQuality value="0.330000" />
    <ambientMaskVolumesHighPrecision value="false" />
    <scatteringVolumeQuality>kSettingLevel_Medium</scatteringVolumeQuality>
    <volumetricsRaymarchQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsRaymarchQuality>
    <volumetricsLightingQuality>kSettingLevel_Medium</volumetricsLightingQuality>
    <volumetricsRaymarchResolutionUnclamped value="true" />
    <terrainShadowQuality>kSettingLevel_Medium</terrainShadowQuality>
    <damageModelsDisabled value="false" />
    <decalQuality>kSettingLevel_Medium</decalQuality>
    <ssaoFullScreenEnabled value="false" />
    <ssaoType value="0" />
    <ssdoSampleCount value="4" />
    <ssdoUseDualRadii value="false" />
    <ssdoResolution>kSettingLevel_Low</ssdoResolution>
    <ssdoTAABlendEnabled value="true" />
    <ssroSampleCount value="2" />
    <snowGlints value="false" />
    <POMQuality>kSettingLevel_High</POMQuality>
    <probeRelightEveryFrame value="false" />
    <scalingMode>kSettingScale_Mode1o1</scalingMode>
    <reflectionMSAA value="0" />
    <lodScale value="1.000000" />
    <grassLod value="1.500000" />
    <pedLodBias value="0.000000" />
    <vehicleLodBias value="0.000000" />
    <sharpenIntensity value="0.500000" />
    <treeQuality>kSettingLevel_Medium</treeQuality>
    <deepsurfaceQuality>kSettingLevel_Ultra</deepsurfaceQuality>
    <treeTessellationEnabled value="false" />
  </advancedGraphics>
  <video>
    <adapterIndex value="0" />
    <outputIndex value="0" />
    <resolutionIndex value="14" />
    <screenWidth value="2560" />
    <screenHeight value="1080" />
    <refreshRateIndex value="5" />
    <refreshRateNumerator value="180" />
    <refreshRateDenominator value="1" />
    <windowed value="0" />
    <vSync value="1" />
    <tripleBuffered value="true" />
    <pauseOnFocusLoss value="false" />
    <constrainMousePointer value="false" />
  </video>
  <videoCardDescription>NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti</videoCardDescription>
</rage__fwuiSystemSettingsCollection>

XML:n Asetukset selkokielisenä:

NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti, Vulkan
2560 x 1080, 180hz, Windowed: No, Vsync: Yes, Triple: On

Texture Quality: Ultra
Anisotropic Filtering: 8x
Lighting Quality: High
Global Illumination Quality: Low
Shadow Quality: Medium
Far Shadow Quality: Medium
Screen Space Ambient Occlusion: Medium
Reflection Quality: Medium
Mirror Quality: High
Water Quality: Custom
Volumetrics Quality: Medium
Particle Quality: Medium
Tessellation Quality: High
TAA: Medium, FXAA: On, MSAA: 0

Near Volumetric Resolution: Medium
Far Volumetric Resolution: Medium
Volumetric Lighting Quality: Medium
Unlocked Volumetric Raymarch Resolution: On
Particle Lighting Quality: Medium
Soft Shadows: High
Grass Shadows: Medium
Long Shadows: Off
Full Resolution Screen Space Ambient Occlusion: Off
Water Refraction Quality: Medium
Water Reflection Quality: Low
Water Physics Quality: 75%
Resolution scale: 100%
TAA Sharpening: 50%
Motion Blur: Off
Reflection MSAA: Off
Geometry Level of Detail: 100%
Grass Level of Detail: 50%
Tree Quality: Medium
Parallax Occlusion Mapping Quality: High
Decal Quality: Medium
Fur Quality: Medium
Tree Tessellation: Off
 
Toimiikos teillä G-SYNC tässä pelissä? Itsellä on ollut useamman vuoden näyttönä 27" 1440p Asus (Asus PG279Q), jossa jalustassa olevan valon pitäisi "vilkkua" silloin kun G-SYNC on toiminnassa. Tämä taitaa olla ensimmäinen peli jossa näytön valo ei indikoi että G-SYNC olisi käytössä? Onko mitään ideaa mistä voisi johtua?

Huomasin kans tänään kun pelasin siis kuvanlaadussa että ihan kuin g-sync ei toimisi
 
Sitä on 1200 dollaria taskussa ja kohta trader lvl 10, jolloin saa riistavaunun. Hurjan hyvää porukkaa onlinessa! Ihmiset oikeasti pyytää apua noihin tavarakuljetuksiin ryöstäjien varalta. En tiennytkään, että tässä saa ryövätä muiden pelaajien kuljetuksia. Aika mahtavaa 7 tyypin kanssa suojella lastia muiden posseja vastaan. Kivasti tulee samalla expaa ja rahaa.
 
Oliko täällä tämän pelin online peleihin discord kanavaa?

Ois mukava joskus useamman kaverin kanssa pelailla. En oo omia kavereita saanu pelistä innostumaan.
 
Huomasin kans tänään kun pelasin siis kuvanlaadussa että ihan kuin g-sync ei toimisi

Jeps, ei tosiaan taida g-sync toimia tässä ollankaan. Toivottavasti tämä korjataan tai löytyy joku muu viritelmä, jotta g-sync lähtisi toimimaan.. paljonhan siitä apua voisi olla.
 
Jeps, ei tosiaan taida g-sync toimia tässä ollankaan. Toivottavasti tämä korjataan tai löytyy joku muu viritelmä, jotta g-sync lähtisi toimimaan.. paljonhan siitä apua voisi olla.
Freesync ja Gsync on korvaamaton, pelaaminen ilman on tuskaa koska pitäisi lukita Hz esim johonkin 90Hz ja säätää asetukset niin ettei pääse tipahtaan alle 90fps.
samoin myös esim 70Hz pitäisi saada se 70Fps
G/Fsync ei ongelmaa jos fps seilaa,peli pysyy sulavana.

Mutta pelissä kyllä toimii Gsync, koita Dx12 ja pelistä Vsync pois.
 
G-Syncin ja Vulkanin kanssa oli ongelmia ekoissa game ready ajureissa mutta 441.20 driver versiossa toimii ihan moitteitta vulkanilla. Ainakin omalla kohdalla.
 
Onko muuten teillä muilla tapahtunut tehtävien helpotusta pelin osalta?
Eilen pelasin erästä tehtävää ja kuolin. Oli ensimmäinen kerta kun pelasin tehtävää. Pistän tehtävän spoilereihin niin ei kukaan pahastu spoilaamisesta.
Kyseessä siis tuo öljytankkerin varastaminen. Koitin hiipiä sisään ja jäin kiinni niin, että kaikki hyökkäsivät kimppuuni ja kuolin. Respawnin jälkeen synnyin sinne öljyjalostamon pihalle ja varastettava säiliö hevosineen oli spawnannut taakseni. Siitä sitten vaan hyppäsin kyytiin ja ajoin pois niin, että kukaan teki mitään. Onko muillakin esiintynyt tällaista? Onko joku bugi kyseessä vai mistä voi johtua? Todella ärsyttävää.
 
Onko muuten teillä muilla tapahtunut tehtävien helpotusta pelin osalta?
Eilen pelasin erästä tehtävää ja kuolin. Oli ensimmäinen kerta kun pelasin tehtävää. Pistän tehtävän spoilereihin niin ei kukaan pahastu spoilaamisesta.
Kyseessä siis tuo öljytankkerin varastaminen. Koitin hiipiä sisään ja jäin kiinni niin, että kaikki hyökkäsivät kimppuuni ja kuolin. Respawnin jälkeen synnyin sinne öljyjalostamon pihalle ja varastettava säiliö hevosineen oli spawnannut taakseni. Siitä sitten vaan hyppäsin kyytiin ja ajoin pois niin, että kukaan teki mitään. Onko muillakin esiintynyt tällaista? Onko joku bugi kyseessä vai mistä voi johtua? Todella ärsyttävää.

Eipä kyllä itsellä tuollaista sattunut.

Mitäs sitä hiipimään, senkun kiipesi aidan yli, otti vaunut alle ja ratsasti luotisateessa pois :D
 
Eipä kyllä itsellä tuollaista sattunut.

Mitäs sitä hiipimään, senkun kiipesi aidan yli, otti vaunut alle ja ratsasti luotisateessa pois :D
Juu näinhän sen varmaan olisi voinut tehdä. Lähdin itse enemmän splinter cell tyylisellä lähestymistavalla suorittamaan :D
 
G-Syncin ja Vulkanin kanssa oli ongelmia ekoissa game ready ajureissa mutta 441.20 driver versiossa toimii ihan moitteitta vulkanilla. Ainakin omalla kohdalla.

Luin kanssa tuosta ongelmasta.

Mutta tosiaan Nvidian ajurit ovat uusimman sekä olen kokeillut DX12 ja Vulkan, kummallakaan ei tunnu toimivan ja vsync on pois päältä. Ainakaan näyttö ei kerro että G-SYNC olisi käytössä, vaikka näyttö kertoo g-sync:in tilan luotettavasti muissa peleissä.. aina lähtenyt itsekseen toimimaan. :sori:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 773
Viestejä
4 516 293
Jäsenet
74 469
Uusin jäsen
Peuzhi
Back
Ylös Bottom