Rautaa ulkomailta

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Ei se mulle tarjonnut kuin tuon yhden vaihtoehdon (UPS). Olisin toki varttunut tilauksen kanssa puolen yön jälkeen ilmaisien postien toivossa mutta kortti oli Mindstar-tarjouksessa ja aikaa oli pari tuntia päivällä jäljellä. Powercolorin Red Devil Vega 56, 379€ + nuo postit oli mielestäni ihan ok. Nyt näyttäis hintaa olevan jopa 646,49€.

Mutta joo, Mailboxden kautta olisin tilannut itsekin mutta tulipahan tuo yritysmyyntikin nyt testattua. Tarvii vaan toivoa ettei tarvitse takuuasioiden puitteissa olla tuonne yhteydessä mutta kaippa nekin toimii.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
504
Ei se mulle tarjonnut kuin tuon yhden vaihtoehdon (UPS). Olisin toki varttunut tilauksen kanssa puolen yön jälkeen ilmaisien postien toivossa mutta kortti oli Mindstar-tarjouksessa ja aikaa oli pari tuntia päivällä jäljellä.
Puhuin siis Mailboxin toimitusvaihtoehdoista Suomeen. 18€ kokonaiskulu.
Piti minunkin näyttökortti ostaa päiväsaikaan ja noin 8€ maksaa "turhaan" vielä MF:stä Mailboxille. Oli sen verran mojova Mindstar-hinta silloin. Jälkimmäisen paketin tilasin oikeaoppisesti jo yöllä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
264
Olisi Saksaa reissua tulossa. Kaveri hakee auton Saksasta ja lupauduin repsikaksi mukaan. Eli onko Travemünden lähellä kivijalkaliikettä, mistä saisi ostettua tietokoneen komponentteja? Jos vaikka ryzen kokoonpanon tuolta ostais kun tulis autossa suht vaivattomasti perille.
Lisäillään, että auto käsittääkseno dysseldorfin lähettyvillä. Mindfactory on sen verran kaukana, ettei se ainkaan tule kyseeseen. Varmaan säästäis ison summan kun autossa kulkis suomeen saakka
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
504
Lisäillään, että auto käsittääkseno dysseldorfin lähettyvillä. Mindfactory on sen verran kaukana, ettei se ainkaan tule kyseeseen. Varmaan säästäis ison summan kun autossa kulkis suomeen saakka
Ensiksi löytyi Conrad Electronics Dusseldorfissa. Ehkä sieltä löytyy tai sitten ei saata säästää verrattuna halvimpiin online-kauppoihin. Ja mitä hintoja nyt Conrad.de nettikaupasta katselen niin ei todellakaan säästä (184,99€ Ryzen 2600 - 175€ on Suomen hinta).
Aika moni iso nimi on Frankfurtin vieressä (esim. Alternate ja Computeruniverse sen pohjoispuolella).

MediaMarkt on myös laajasti levittäytynyt kivijalka (myös Dusseldorf), mutta erityisen edullista tuskin on. Esim. Ryzen 2600X on nyt tasan saman hintainen kuin Gigantissa.

Paras paikka minkä löysin on luultavasti Notebooksbilliger.de:n Dusseldorfin liike.
Tiedot löytyy sivulta: https://www.notebooksbilliger.de/infocenter/section/store
Mutta silti on vaikea säästää. 2700X maksaa 4€ enemmän kuin Jimmyllä. Löytyykö juuri silloin kivijalasta joku tarjousnäyttökortti jolla pärjää edes Hinta.fi edullisimmalle kotimaiselle... epäilen vahvasti.

Amazon.de nollapostikuluilla on lähes mahdotonta päihittää ellei aja tietoisesti juuri esim. Wilhelmshaveniin Mindfactoryn kivijalkaan. Amazon ym. ei tosin varmaan halua toimittaa esim. koteloa, mutta mikään homma ei ole moista tilailla esim. Jimmylta tai Verkkokaupasta.

Kannattaa lähinnä jos sen ottaa seikkailuna. Muuten tuo ennemmin Kölschiä Kölnistä. :D Tai televisio, niissä voi tulla säästöä. Mutta sinun pitää silloin tietää mikä on hyvä hinta mistäkin mallista jos sellaisen näet.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
632
Amazon.de tilaamani muistit ovat pari päivää myöhässä.
We expected to deliver your package by now. This package didn't have a tracking ID.
omilta sivuilta en mitään viisastunut. eli ei vissiin ole mitään muuta kuin odottelua tehtävissä?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Amazon.de tilaamani muistit ovat pari päivää myöhässä.
We expected to deliver your package by now. This package didn't have a tracking ID.
omilta sivuilta en mitään viisastunut. eli ei vissiin ole mitään muuta kuin odottelua tehtävissä?
Ei muuta tehtävissä. Jos oikeasti alkaa myöhästyä hyvän aikaa, voit mennä valittamaan Amazonin chattiin. Luultavasti lähettävät sitten uudet.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Mites takuuasiat hoituu nykyisin MF:n kautta, jos eivät toimita enään Suomeen?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
264
Ensiksi löytyi Conrad Electronics Dusseldorfissa. Ehkä sieltä löytyy tai sitten ei saata säästää verrattuna halvimpiin online-kauppoihin. Ja mitä hintoja nyt Conrad.de nettikaupasta katselen niin ei todellakaan säästä (184,99€ Ryzen 2600 - 175€ on Suomen hinta).
Aika moni iso nimi on Frankfurtin vieressä (esim. Alternate ja Computeruniverse sen pohjoispuolella).

MediaMarkt on myös laajasti levittäytynyt kivijalka (myös Dusseldorf), mutta erityisen edullista tuskin on. Esim. Ryzen 2600X on nyt tasan saman hintainen kuin Gigantissa.

Paras paikka minkä löysin on luultavasti Notebooksbilliger.de:n Dusseldorfin liike.
Tiedot löytyy sivulta: https://www.notebooksbilliger.de/infocenter/section/store
Mutta silti on vaikea säästää. 2700X maksaa 4€ enemmän kuin Jimmyllä. Löytyykö juuri silloin kivijalasta joku tarjousnäyttökortti jolla pärjää edes Hinta.fi edullisimmalle kotimaiselle... epäilen vahvasti.

Amazon.de nollapostikuluilla on lähes mahdotonta päihittää ellei aja tietoisesti juuri esim. Wilhelmshaveniin Mindfactoryn kivijalkaan. Amazon ym. ei tosin varmaan halua toimittaa esim. koteloa, mutta mikään homma ei ole moista tilailla esim. Jimmylta tai Verkkokaupasta.

Kannattaa lähinnä jos sen ottaa seikkailuna. Muuten tuo ennemmin Kölschiä Kölnistä. :D Tai televisio, niissä voi tulla säästöä. Mutta sinun pitää silloin tietää mikä on hyvä hinta mistäkin mallista jos sellaisen näet.
Olisi voinut kuvitella, että tuolta olisi saanut halvemmalla koko koneen, kun varsinkin ei tarvitse postimaksuja maksaa. No pitää kaveria vielä haastatella, että mistä auton hakee ja katsoa sen jälkeen, että onko paikan lähellä jotain liikettä mikä komponentteja myisi ja missä hinnoissa mennään.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
504
Amazon.de tilaamani muistit ovat pari päivää myöhässä.
We expected to deliver your package by now. This package didn't have a tracking ID.
omilta sivuilta en mitään viisastunut. eli ei vissiin ole mitään muuta kuin odottelua tehtävissä?
Älä hättäile. Minullekin tuli ma Amazonin kirjattu, mutta kirjaamaton, joka lähti päivää aikaisemmin ei tullut tänäänkään. Sillekin luki toimitus ma jo perjantaina ja nyt tuo sama pitäisi olla toimitettu.
Helkutti kun on vielä tuplasti kalliimpi tämän kirjaamattoman pienen paketin sisältö (ssd).

edit: minulle tuli justiinsa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 421
Mites takuuasiat hoituu nykyisin MF:n kautta, jos eivät toimita enään Suomeen?
Kuten aina ennenkin. Aspaan yhteyttä. Jos et ole alkp. omistaja tarviit häneltä kirjallisen todistuksen jotta hän on osat sulle myynyt/luivuttanut.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Onko joku tilannut mailbox.De:n kautta esim UPS laitteita, painoa olisi noin 12kg..

Jos nyt oikein luin, niin ei ole ainakaan tuolla listalla kielletyissä tavaroissa.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Riippuu akuista. Monet käyttää ihan perinteisiä "auton akkuja". Kohta aa kieltää ne.
Prohibited & Restricted Goods - Mailboxde.com
"Batteries classified dangerous such as wet spillable/non spillable lead-acid/alkaline batteries (common in cars, electric wheelchairs). And all damaged batteries."
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
212
En lukenut ollenkaan tuota, lähti kuitenkin tänään UPS:n kautta tulemaan suomeen..
olin vielä kirjottanut pakkauskuvaukseen 'UPS with battery'

:facepalm:
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 609
Olisi 650eurolla 2080 rtx mindfactoryssä (mindstar). Aika halpaa on nykyään. Vielä kun osaisi/jaksaisi säätää tuon mailboxin kautta
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Pitäisi palauttaa Mindfactorylle yksi rikkinäinen Kfa2 Rtx 2080:nen. Palautus menee varmaan suht helposti Mindfactoryn supportin ja RMA:n kautta, mutta entäs uusi kortti? Ne ei varmaan lähetä sitä suoraan Suomeen vaan täytyy kulkea mailboxde:n kautta? Olisikohan helpompi/halvempi kysellä suoraan Kfa2:n supportista kortin vaihtoa?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Pitäisi palauttaa Mindfactorylle yksi rikkinäinen Kfa2 Rtx 2080:nen. Palautus menee varmaan suht helposti Mindfactoryn supportin ja RMA:n kautta, mutta entäs uusi kortti? Ne ei varmaan lähetä sitä suoraan Suomeen vaan täytyy kulkea mailboxde:n kautta? Olisikohan helpompi/halvempi kysellä suoraan Kfa2:n supportista kortin vaihtoa?
Minä kyselin rikkoontuneen powerin perään ja heidän kantansa oli, että eivät vaihda uuteen, vaan palauttavat vain rahat.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Onko muut tilannu alista tai ylipäätään Kiinasta asioita lähiaikoina?

Ite tilasin osia custom looppiin (pumppu, liittimiä sun muuta) black fridayna eikä ole vielä lähtenyt edes maasta seurannan mukaan. Tilasin samasta liikkeestä noin viikon myöhemmin pumpulle telinee joka tuli viime viikolla.

Onko paketti potkittu vaan jonnekkin nurkkaan vai onko paketin sisällöllä merkitystä? Tulliinhan tämä suomessa varmaan menee.

Viimeisin merkintä 5.12.2018

The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.

Lähettäjä ei vastaa alissa laitettuihin viesteihin jossai pyysin heitä kyselemään tuolta kuriiri palvelulta asiasta.

Onko ideoita millä tätä jouduttaa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Pitäisi palauttaa Mindfactorylle yksi rikkinäinen Kfa2 Rtx 2080:nen. Palautus menee varmaan suht helposti Mindfactoryn supportin ja RMA:n kautta, mutta entäs uusi kortti? Ne ei varmaan lähetä sitä suoraan Suomeen vaan täytyy kulkea mailboxde:n kautta? Olisikohan helpompi/halvempi kysellä suoraan Kfa2:n supportista kortin vaihtoa?
Itse itselleni vastaten ja muillekin tiedoksi... KFA2:n support ohjeisti ottamaan yhteyttä Mindfactoryyn, eli sieltä ei tullut apuja. Otin yhteyttä seuraavaksi Mindactoryn asiakaspalveluun, jota kautta sain puolivalmiit RMA-laput ja valmiin Postin palautuslapun, jonka liimasin paketin kylkeen. Tästä oli postimaksu jo maksettu, mutta joudun ilmeisesti maksamaan Mindfactorylle 4,90€ tästä palautuksesta palautusehtojen mukaisesti.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Itse itselleni vastaten ja muillekin tiedoksi... KFA2:n support ohjeisti ottamaan yhteyttä Mindfactoryyn, eli sieltä ei tullut apuja. Otin yhteyttä seuraavaksi Mindactoryn asiakaspalveluun, jota kautta sain puolivalmiit RMA-laput ja valmiin Postin palautuslapun, jonka liimasin paketin kylkeen. Tästä oli postimaksu jo maksettu, mutta joudun ilmeisesti maksamaan Mindfactorylle 4,90€ tästä palautuksesta palautusehtojen mukaisesti.
Mä käsitin, että sen joutuu maksamaan, jos perut huollon (?). Sähköpostikeskustelu Mindfactoryn kanssa:
Minä: "So in short: I will have to pay 4,90 € for returning the item for warranty repair/inspection and you will send it back to me?"
MF: "For a warranty case you don´t have to pay. Only in terms of cancellation. So it is for free. Use for the shipping the Label I sent to you."
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Mä käsitin, että sen joutuu maksamaan, jos perut huollon (?). Sähköpostikeskustelu Mindfactoryn kanssa:
Minä: "So in short: I will have to pay 4,90 € for returning the item for warranty repair/inspection and you will send it back to me?"
MF: "For a warranty case you don´t have to pay. Only in terms of cancellation. So it is for free. Use for the shipping the Label I sent to you."
Kyllä, mutta minun tapauksessa on kyse peruutuksesta (cancellation). Jos olisi halunut kortin takuuvaihtoon, niin sitten ilmeisesti olisi ollut ilmainen palautus.
Mutta hyvä tietoa muille Mindfactoryssa asioiville. :tup:
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Onko kokemusta kauan evga eu tilausilla menee yleensä suomeen? Tietysti siihen pyhät sun muut mitä nyt on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
125
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
En oo paljoo ulkomailta tilannut ja ikinä en ole pyytänyt refundia ennen tätä joten kysynkin onko tämä normaali käytäntö?

Eli ekwbn netistä tilasin 21.11.18 cpu blockin kun oli -50%. Valitsin tietysti halvimman toimituksen ilman seurantaa.

Noh ei koskaa tullut. Jonkun seurantakoodin kuitenkin sain joka näyttää viimeisintä tietoa 28.11.2018 Norjaan.

Pyysin refundia ja vastasivat että rahat palautetaan kun olen tuotteen heille lähettänyt takaisin ja he saavat sen. Tuotteen jota minulle ei ole tullut.

Onko tämä normaali tapa toimia?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
En oo paljoo ulkomailta tilannut ja ikinä en ole pyytänyt refundia ennen tätä joten kysynkin onko tämä normaali käytäntö?

Eli ekwbn netistä tilasin 21.11.18 cpu blockin kun oli -50%. Valitsin tietysti halvimman toimituksen ilman seurantaa.

Noh ei koskaa tullut. Jonkun seurantakoodin kuitenkin sain joka näyttää viimeisintä tietoa 28.11.2018 Norjaan.

Pyysin refundia ja vastasivat että rahat palautetaan kun olen tuotteen heille lähettänyt takaisin ja he saavat sen. Tuotteen jota minulle ei ole tullut.

Onko tämä normaali tapa toimia?
Eihän tuo normaalilta kuulosta (en sitten tiedä toimiiko kyseinen kauppa aina noin), toivottavasti olit fiksu ja maksoit PayPalilla tai luottokortilla niin saat rahat takaisin.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 891
Eihän tuo normaalilta kuulosta (en sitten tiedä toimiiko kyseinen kauppa aina noin), toivottavasti olit fiksu ja maksoit PayPalilla tai luottokortilla niin saat rahat takaisin.
Enpä tainnut vaan suoraan tililtä eli siis verkkopankki. Eipä se ollut ku 36e noin + postit mutta periaatten vuoksi vituttaa jos se noin menee.
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
146
Mites takuuasiat hoituu nykyisin MF:n kautta, jos eivät toimita enään Suomeen?
Jep samaa mietin kun harkitsen muutaman 400 euron komponentin ostamista sieltä. Sieltä tilaaminen kun vaatii mailboxde palvelun käyttöä eli miten MF pulju suhtautuu siihen kun se ei toimita virallisesti suomeen. Lisäksi EU virhevastuu on vain 2-v mutta suomessa se voi olla tavarasta riippuen jopa yli 4-vuotta. Eli voit saada esimerkiksi rikkoutuneesta näytönohjaimesta korjaus/vaihtokustannuksia takaisin jos se hajoaa 2-3-v oston jälkeen. Saksasta tilaamalla säästää jopa satasia mutta jos tulee näitä ongelmia, alkaa säästäminen tuottaa töitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Voiko Mindfactorystä tilata suomalaisella y-tunnuksella saksalaisten alvien kanssa? Eli ajautuksena, että tilaisi firman nimellä, mutta maksaisi itse. Kun maksaa alvit ihan oikein Saksaan, niin tuossa ei oman näkemykseni mukaan ole mitään ongelmaa esim. verottajan näkökulmasta.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Mitenkäs nuo takuut menee jos tilaa Mindfactorystä postituspalvelun kautta tavaraa?:confused: Suoraan valmistajan kautta vai saako hoidettua kätevästi Mindfactoryn kautta?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Mitenkäs nuo takuut menee jos tilaa Mindfactorystä postituspalvelun kautta tavaraa?:confused: Suoraan valmistajan kautta vai saako hoidettua kätevästi Mindfactoryn kautta?
Itse olin vajaa 2 vuotta vanhan näyttiksen takuuhuoltoasioissa yhteydessä Mindfactorylle ja sieltä laittoivat kyllä esimaksetut rahtilaput tulemaan lähestystä varten.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Itse olin vajaa 2 vuotta vanhan näyttiksen takuuhuoltoasioissa yhteydessä Mindfactorylle ja sieltä laittoivat kyllä esimaksetut rahtilaput tulemaan lähestystä varten.
Lähinnä kiinnostaa miten saat korvaavan tuotteen? Lähettivät suoraan sinulle?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Lähinnä kiinnostaa miten saat korvaavan tuotteen? Lähettivät suoraan sinulle?
En lähettänyt näyttistä, koska kävi ilmi, että vika oli muualla.

Minulle sanottiin, että eivät vaihda tuotteita, vaan siirtävät vain hillot takas.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
En lähettänyt näyttistä, koska kävi ilmi, että vika oli muualla.

Minulle sanottiin, että eivät vaihda tuotteita, vaan siirtävät vain hillot takas.
Tämä on tuskin yleinen toimintatapa vanhemmilla tuotteilla?:confused: En odota saavani sinulta vastausta, vaan jospa joku osaisi vastailla.:D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Tämä on tuskin yleinen toimintatapa vanhemmilla tuotteilla?:confused: En odota saavani sinulta vastausta, vaan jospa joku osaisi vastailla.:D
No en tiedä, miksi minun kohdallani olisi tehty poikkeus. Samaa tuotetta oli heillä edelleen myynnissä.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
No en tiedä, miksi minun kohdallani olisi tehty poikkeus. Samaa tuotetta oli heillä edelleen myynnissä.
Meinasin lähinnä jos tuote on esim. 1v 11kk vanha niin korvaavatko edelleen tuotteen rahallisesti ja jos korvaavat, mikä lienee se summa. Mikäli taas lähettävät korvaavan tuotteen, tuleeko se suoraan kotiin vai pitääkö senkin kanssa kikkailla.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 383
Meinasin lähinnä jos tuote on esim. 1v 11kk vanha niin korvaavatko edelleen tuotteen rahallisesti ja jos korvaavat, mikä lienee se summa. Mikäli taas lähettävät korvaavan tuotteen, tuleeko se suoraan kotiin vai pitääkö senkin kanssa kikkailla.
Olisivat palauttaneet rahat. Eihän heillä ole oikeutta tehdä mitään ikävähennyksiä tuotteesta.
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Tämä kiinnostaisi minuakin. Mindfactorylla olisi Asus Rtx 2080 Dual OC hintaan 709€ ja jos siitä vielä saisi tuon 40€ cashbackin, niin olisi kyllä hyvä diili. Menisiköhän cashback-hakemus läpi mailbox.de osoitteella ja suomalaisella pankkitilillä läpi? :vihellys:
Mä joskus vuosia sitten yritin ASUS:n emon kanssa saada vastaavaa cashbackia ja tosiaan kaatui siihen, ettei ollut saksalaista osoitetta ja suosittelivat kokeilemaan vastaavaa kampanjaa Suomessa. Ongelma vaan oli, että emon ostopäivä oli juuri vähän ennen Suomen kampanjan alkua...

Ihan naurettavaa mielestäni, että nuo ovat maakohtaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: jsa
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
41
Nonni tuli eka kertaa nyt tilattua minfactorystä mailboxden kautta tavaraa ja hiukan nyt kuumottelee onnistuuko tää. kauankos teillä on menny yleensä aikaa että paketti on saapunut mailboxdee mindfactorista?
 

Sienimies

Varakuningas
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
94
Nonni tuli eka kertaa nyt tilattua minfactorystä mailboxden kautta tavaraa ja hiukan nyt kuumottelee onnistuuko tää. kauankos teillä on menny yleensä aikaa että paketti on saapunut mailboxdee mindfactorista?
Aika nopeata toimintaa oli viime kerralla. 10.1 klo 14:10 lähti MF:sta ja 11.1 klo 11:57 oli Mailboxdessä ja samana päivänä lähti UPS:n matkaan kohti Suomea
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
30
Onko joku tilannut mindfactorystä yrityksen kautta tavaraa? Itse tässä mietin moista vaan ku ei tuo saksa taivu nii jos joku vois kertoa miten käytännössä homma toimii.
 
Liittynyt
28.05.2017
Viestejä
114
Y-tunnuksesta viiva pois ja FI alkuun niin sinulla on Vat-tunniste. Tässä linkki mistä saa varmistettua että vat-tunniste (alv-tunnus) on voimassa. Mindfactoryssa sitten tuo omiin tietoihin kohtaan UstID. @Huge68
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Nonni tuli eka kertaa nyt tilattua minfactorystä mailboxden kautta tavaraa ja hiukan nyt kuumottelee onnistuuko tää. kauankos teillä on menny yleensä aikaa että paketti on saapunut mailboxdee mindfactorista?
Vikkelää on. Tilasin maanantaina aamuyöstä näyttiksen. Se lähti maanantaina, saapui tiistaina Mailboxde:lle ja samana päivänä kohti Suomea. Näillä näkymin UPS toimittaa sen jo perjantaina.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Vikkelää on. Tilasin maanantaina aamuyöstä näyttiksen. Se lähti maanantaina, saapui tiistaina Mailboxde:lle ja samana päivänä kohti Suomea. Näillä näkymin UPS toimittaa sen jo perjantaina.
Pakko kysyä mikä näyttis ja paljonko posteille tuli lopulta hintaa?
 
Liittynyt
13.09.2018
Viestejä
720
Pakko kysyä mikä näyttis ja paljonko posteille tuli lopulta hintaa?
Palit 2080 Ti Gaming Pro. Postit oli jotain 18,14 euroa. Valitsin pari euroa kalliimman UPS:n, koska toimitusajat olivat vähän nopeammat kuin halvimmalla vaihtoehdolla. Mindfactoryn postit Mailboxde:lle säästi sillä, että tilasi yöllä, kello yhdeltä Suomen aikaa on keskiyö Saksassa.

Postit toki varmasti vaihtelevat painon mukaan, eli voi olla korkeammat jos tilaa vaikka koko koneen, näytön tms.

Meni hirveän näppärästi tuo Mailboxde.comin kautta asiointi. Postit maksoin Paypalilla, hitaampana vaihtoehtona on tilisiirto.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
35
Sanooko verottaja mitään jos tilaa omalla y-tunnuksella ja maksaa alvit Saksaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Mietin lähinnä etten varmaan saa verotukseen tietokoneen osia, mutta voiko silti tilata esim. y-tunnuksella Mindfactorystä ilman, että tarvii ilmotella mitään mihinkään? Kuitenkin halvempaa sielä ja ei tarvitse käyttää tuota toista postipalvelua niinkuin yksityisasiakas ilmeisesti?
Kyllä tilata voi ja itse olet sitten ilmoitus/maksuvelvollinen alvista. Sitä en tiedä ilmoittaako saksasta jokin taho suomenpäähän. Kai se jonkin sortin veropetos on jos alvit jättää maksamata.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
35
Kyllä tilata voi ja itse olet sitten ilmoitus/maksuvelvollinen alvista. Sitä en tiedä ilmoittaako saksasta jokin taho suomenpäähän. Kai se jonkin sortin veropetos on jos alvit jättää maksamata.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 187 233
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom