- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 2 185
Kellään raporttia kisapaikalta Tänakin osalta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Katsojan sairaskohtaus ja ambulanssi on lähetetty paikalle.Mitähän siellä nyt on sattunut?
Vähän on katteet lintallaan/rikki Onneksi pyörät on paikallaan.Pajarin Toitsu ottanut SS2:lla vähän kipeetä.
Melko ikävä tälli koivuun. Mahtoi sattua kartanlukijan ikävästi.Toinen video:
Ott Tänakin ulosajo katsojan kuvaamana | Rallin MM
Katsojan video Ott Tänakin ulosajosta.areena.yle.fi
Moni sai Solansin ajan ek3 joka siis 18s hitaampi kuin Solberg pohjat.Mistähän tosiaan tuo Latvalan aika on arvottu? On kuitenkin käytännössä nopein niillä pätkillä jotka on päässyt ajaan.
EP osui puuhun. Aikamoista pottupeltoa se osuus mitä ajoi ja auto pomppi leveäksi pariin puuhun, etu oikea rengas/ripustus/jousitus rikki ja jäähy höyrysi.
Sillä meni aamu huonosti ja ei taistele podium sijoista toisinkuin Seski teki ja pitää muistaa että Sesk ajo "huonoimmalla" wrc1 autolla ja Pajari on saanu aikalailla parhaan alle heti kättelyssä.Latvian kisassa täälläkin hullu hehkutus Sesksistä. Nyt Pajari painaa EK:lle 2. niin hiljaista...
No ei tuo Pajarin alku kyllä hurraa huutoja saanut aikaan, mutta jospa se jännitys siitä helpottaa ja loppu ralli menis ok. Toki sieltä kärjestä on jo moni romuttanut autonsa.Latvian kisassa täälläkin hullu hehkutus Sesksistä. Nyt Pajari painaa EK:lle 2. niin hiljaista...
Latvian ralli oli historian ensimmäinen WRC tasolla eli kaikille uusi paitsi Sesksille joka hinkannut noita teitä n vuotta. Sesksillä paras lähtöpaikka (Neuville otti keulassa +13sec/ek turpaan lähtöpaikan takia). Fordilla kulki tuolla tosi hyvin kaikilla. Kyllähän tuossa kaikkea extraa on. Pajarilla ei mitään noista.Sillä meni aamu huonosti ja ei taistele podium sijoista toisinkuin Seski teki ja pitää muistaa että Sesk ajo "huonoimmalla" wrc1 autolla ja Pajari on saanu aikalailla parhaan alle heti kättelyssä.
Olihan se Seski Puolassakin nopea ilman hybridi yksikköä eikä ollu tuttuja reittejäLatvian ralli oli historian ensimmäinen WRC tasolla eli kaikille uusi paitsi Sesksille joka hinkannut noita teitä n vuotta. Sesksillä paras lähtöpaikka (Neuville otti keulassa +13sec/ek turpaan lähtöpaikan takia). Fordilla kulki tuolla tosi hyvin kaikilla. Kyllähän tuossa kaikkea extraa on. Pajarilla ei mitään noista.
Nous urasta ja hyppäs puuhun, joten ei paljoa tehtävissä.Suomlainen mänty vastaan Etelä-Korea.
Hyundai Motorsport on Instagram: "The end of the road on Friday for @esapekkalappiofficial, he bounced out of a rut in a very rough section of stage and into the trees. #RallyFinland #WRC"
81K likes, 238 comments - hmsgofficial on August 2, 2024: "The end of the road on Friday for @esapekkalappiofficial, he bounced out of a rut in a very rough section of stage and into the trees. #RallyFinland #WRC".www.instagram.com
Nyt kulkee!Pajarin eka ek voitto!
Hienosti kestää pää,aamun mokan jälkeen kasasi itsensä ja iltapäivällä EK pohjat ja kakkosaika toisessa ek.Pajarin eka ek voitto!
Tossa ei kyl Puolaa pitäis laskea Sesksin kohdalla, vaikka tietty lasketaan. Tais kyllä jotain pohdintaa olla ketjussa aiemmin, että kuinka paljon se sit lopulta vaikuttaa ku ajaa ilman hybridiyksikköä, ku on kevyempi(vai pitääkö käyttää lisäpainoja?) auto jne.Surkeesti menee Pajarilla joo
No muut kuitenkin selvitti paikan, niin kummallista että se jälleen kerran oli Lappi joka päästi puuhun. Jos tuo nyt on pelkkää huonoa tuuria, niin luulisi senkin joskus loppuvan.Nous urasta ja hyppäs puuhun, joten ei paljoa tehtävissä.
Kiitos selvennyksestä.Sesksin auto painoi Puolassa sen 1230kg(saman kuin Rally2 minimi) ilman hybridiä eli 30kg vähemmän kuin hybridiautot jotka on 1260kg. Tehoa autossa muuten se 370-380hv eli sama kuin hybrideissä joissa lisänä 100kW(134hv) lisää hetkittäin ja ek starteissa aina sen 10s ajan yli 500hv.
Huonoa tuuria Lapilla kun aina osuu puuhunNo muut kuitenkin selvitti paikan, niin kummallista että se jälleen kerran oli Lappi joka päästi puuhun. Jos tuo nyt on pelkkää huonoa tuuria, niin luulisi senkin joskus loppuvan.