- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 11 318
Munsterilla kävi hillitön tuuri nypyn alastulossa. Väärällä linjalla nyppyyn ja ohrasesti meinasi käydä alastulossa.
Iha se ja sama, perässä silti ajelee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Munsterilla kävi hillitön tuuri nypyn alastulossa. Väärällä linjalla nyppyyn ja ohrasesti meinasi käydä alastulossa.
Veikkaan että EP Lappi on liipaisimella.Pakko menestyä Jyväskylässä. Formaux ja Sescks on tyrkyllä Hyundaille. Munster ajaa kun se kreikkalainen rahamies maksaa sen kulut ja ajaa sen omaa autoa tuolla.Sesks on rattimiehiä viimeisen päälle, vetää kuin vanhat tekijät. Saa alkaa olla Grégoire Munster ja Adrien Fourmaux oikeasti huolissaan tallipaikoistaan.
Venäjän GPS häirintä estää linkkilentokoneen käytön? Ei ole sanottu missään virallisesti kyllä.Harmillisesti jo eilen oli ongelmia kuvan välittämisessä ja samaa tuntuu olevan pätkällä 18, incar kamerat ei tunnu toimivan lainkaan.
Mitähän sää oot seuraillut. Alkukaudesta oli joo hieman hakemista, mutta sen jälkeen vauhtia on löytynyt. Esimerkiksi eilen oli päivän toiseksi nopein kuski kunnes epäonni iski. Viime kisassa Puolassa olisi taistellut voitosta, mutta peura hyppäs keulan eteen. Muutenkin epäonnea on riittänyt vaikka vauhtia on monesti ollut. Ja eihän Tänak ole ennen tätä viikonloppua kuin 21 pistettä Neuvillen perässä ja nyt näyttäisi ottavan tuota eroa ihan kivasti kiinni.Tänäk ollut kyllä aika pettymys, vauhti hävinnyt totaalisesti ja nyt ei voi sanoa että paska auto? Moni odotti aika totaalista dominointia, mutta lehmän pieruksi jäi.
Mitähän sää oot seuraillut. Alkukaudesta oli joo hieman hakemista, mutta sen jälkeen vauhtia on löytynyt. Esimerkiksi eilen oli päivän toiseksi nopein kuski kunnes epäonni iski. Viime kisassa Puolassa olisi taistellut voitosta, mutta peura hyppäs keulan eteen. Muutenkin epäonnea on riittänyt vaikka vauhtia on monesti ollut. Ja eihän Tänak ole ennen tätä viikonloppua kuin 21 pistettä Neuvillen perässä ja nyt näyttäisi ottavan tuota eroa ihan kivasti kiinni.
Toki jos odotti täyttä dominointia Tänakilta, niin sit vauhti on voinut olla pettymys.
Sama hyundain romuhan siellä on alla eikä jumalainen toyota.No olihan ne ennakko-odotukset, kun monta kautta puhuttu, ett kunhan saa auton alle. Nyt on saanut ja aika heikosti mennyt kokonaisuudessaan. Toki jokainen katsoo asioita miten haluaa.
Pitäis kyl Neuvillen ja Tänakin epäonnistua totaallisesti. Entisellä pistesysteemillä olis mahiksia, mut nykysysteemillä saa pirusti lohdutuspisteitä, jos sunnuntaina on vauhdissa. e: itse veikkaan, että Tänak on saanut tälle kaudelle jo tarpeeksi epäonnea ja vikat kisat menee ilman itsestä johtuvia piste-menetyksiä.Maikkarin tiimiltä myös hyvä huomio. Alkaa Ogierillakin olemaan pisteitä sen verran hyvin, niin tiedä vaikka innostuisi vielä ajamaan koko loppukauden ja hakemaan yhdeksättä mestaruutta.
Jep, järjestelmää on vaikea tajuta ja vaikka tajuaisikin niin tajuaa samalla kuinka järjetön se on ja katuu että ylipäätään yritti tajuta.Se joka keksi tämän nykyisen pistesäännön pitäisi laittaa jalkapuuhun.
Lähinnä vaikea seurata sunnuntain tilanne, kun se jää yksittäisten kommentointien tasolle lähetyksissä. Ei olisi vaikeeta laittaa sunnuntain aikoja erikseen näytille, ei riitä mielenkiinto laskea niitä itse.Jep, järjestelmää on vaikea tajuta ja vaikka tajuaisikin niin tajuaa samalla kuinka järjetön se on ja katuu että ylipäätään yritti tajuta.
Totta, Tilanteen, tulosten esittäminen tuntuu olevan joka kanavassa surkeaa. En tiedä mikä olisi hyvä, mutta parempi olisi edes se että aikojen perässä olisi viikonlopun+piste tilanne kyseisellä hetkellä , siis sunnuntaina näkyisi tyyliin 10p+3p tai 10p+3p+1pOnhan tämä uus piste systeemi ja pelasu aikaseuranta täyskatastrofi satunnaisen katsojan näkökulmasta. Mitä harvoja kisoja katsonut livenä ja loput tulosruudut/youtube niin ei siellä ole tietoa että kuka ajoi ja mitä. Varmasti löytyy linkkien takaa mutta eeeh, miksi ei tule videoista tietoa? Katotaas, alkoi maikkarin kooste.
Kiitos tästä!Secto rally virallinen KISAOPAS
Sama selkokielisenä urlinaTossapa se koodi, sivulta 19 löytyy mainoksesta. Voimassa vain jyväskylän rallin ajan.
Complete the form below and get a 15% OFF on your next Rally.TV monthly pass - keep the rally excitement alive!
Toissa vuonna ja silloinkin oli aika lämmin. Myös tunteet olivat lämpimät, kun pätkä peruttiin ja poppoo yritti sieltä päästä nopeasti seuraavalle.Toivottavasti on erittäin kuivaa ja aurinkoista keliä Jyväskylän ralliin ja katsojat pysyisi rajatuilla alueilla.Oliko viime vai toissa vuonna kun hieno pitkä EK Lankamaa peruttiin...
Jep. Siltä se näyttää. Kärsiiköhän auraaja Neuville märällä tiellä yhtä paljon kuin kuivalla?Märkä ralli tulossa.
Aika jännä toi taustakuvio, että wrc:n promoottori tukenut lupaavaa kuskia. Mut näitähä sarja kaipaa, uusien tallien lisäksi. Kuvittelis kaverille sponsseja löytyvän näyttöjen jälkeen.Sääli kun ralli sensaatio Martins Sesks ei aja Suomessa.... Vai ajaako?
MM-rallisensaatio Martins Sesksin yllä kuuma kysymys
Mitä tekee rallin sensaatio Martins Sesks? M-Sportin Richard Millener vastasi aiheeseen.www.mtvuutiset.fi
Kärsii vähemmän märällä.Jep. Siltä se näyttää. Kärsiiköhän auraaja Neuville märällä tiellä yhtä paljon kuin kuivalla?
Niinpä. Ja tää Latvian kaveri on todella lahjakas. Tuskin se millään hyvällä tuurilla tuollaista jälkeä rallissa olis tehnyt.Aika jännä toi taustakuvio, että wrc:n promoottori tukenut lupaavaa kuskia. Mut näitähä sarja kaipaa, uusien tallien lisäksi. Kuvittelis kaverille sponsseja löytyvän näyttöjen jälkeen.
Ei aja Suomessa. Olisi pitänyt jo ilmoittaa mukaan. Entry listSääli kun ralli sensaatio Martins Sesks ei aja Suomessa.... Vai ajaako?
MM-rallisensaatio Martins Sesksin yllä kuuma kysymys
Mitä tekee rallin sensaatio Martins Sesks? M-Sportin Richard Millener vastasi aiheeseen.www.mtvuutiset.fi
Etua saa kärkiautot yleensä märällä soralla...Taaempaa lähtijoille on se vaara että märän tien pinta alkaa liejuttua kun irtosora lähtee päältä...Jep. Siltä se näyttää. Kärsiiköhän auraaja Neuville märällä tiellä yhtä paljon kuin kuivalla?
Sama selkokielisenä urlina
WRC - Physical Magazine promotion (mail.rally.tv/p/7KNF-3Q4/rally-magazine)