Viittaatko siis tähän syvä-analyysiin?Ei taida pää kuitenkaan kestää niinkuin arvelin.. noloa se ois kyllä menettää mestaruuden tuollaisesta pistejohdosta
Taas nähdään tässä ettei rovanperöstö oo ihan voitto taisteluu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viittaatko siis tähän syvä-analyysiin?Ei taida pää kuitenkaan kestää niinkuin arvelin.. noloa se ois kyllä menettää mestaruuden tuollaisesta pistejohdosta
Taas nähdään tässä ettei rovanperöstö oo ihan voitto taisteluu
Saavat varmasti kuntoon, JOS turvakaaret ei ole vahingoittuneet (se on siinä sit). Ei varmaan 100% tikissä ole korjausten jälkeen ainakaa aeron suhteen, mut varmasti ihan toimivan pelin saavat tehtyä. Aina tietty voi väärässäkin olla ja viisaammat korjaa.En ole aktiivisesti rallia seurannut vuosiin enkä tiedä täysin sääntöjä, mutta ilmeisesti kisaahan saa jatkaa jonkun säännön turvin jos auto on ajettavassa kunnossa? Tuota kuvaa kun katsoo, niin miten tuo voidaan saada siihen kuntoon, että voitaisiin edes elätellä toiveita pisteistä powerstagella tai ylipäätään jatkaa rallia jollain tapaa?
ja klikkiotsikon takaa tietoa, että nuotti oli (ehkä) tehty turhan optimistiseksi. Tarkalleenottaen mutkakombon toinen mutka.Melko rujossa kunnossa Kallen kiesi.
Latvalakin toteaa, ettei kukaan aja rallissa koko kautta ilman keskeytyksiä. Kankkunenkin todennut saman monta kertaa. Aina tulee se tilastollinen tappio. Ei niistä pää happane vaan tietävät, että niin tulee jossakin vaiheessa käymäänRovanperä explains the cause of Ypres crash – DirtFish
WRC – The WRC leader believes an optimistic pacenote was to blamedirtfish.com
Ei kyl ihan täysin vastaa kysymykseesi, mut; Turvakaari paskana -> vaatii uuden katsatuksen tai jotain (kun koko alusta vaihdettu?).. en kyl tiiä, mut vissii aika mahdoton keissi (tai säännöt estää). Muutaman ek:n välein on huoltotauko, jossa on tietyn verran aikaa korjata autoa. Kaipa siinä saa tehä mitä lystää, jos ehtii? En oo ihan varma.Ehkä tyhmä kysymys esittää paremmille tietäjille, mutta tuo turvakaarien kunto on siis ainoa asia mikä pitää olla kunnossa kisan jatkamista varten?
Ulosajon ja kaadon jälkeen kriittisin asia on kuitenkin turvakaarien kunto, sillä vaurioituneilla kaarilla jatkoon ei ole asiaa. Ilmeisesti kaarissa ei ainakaan heti havaittu vaurioita, sillä huoltotoimiin ryhdyttiin ripeästi.
Auto kuljetettiin takaisin huoltoon perjantai-iltapäivänä. Kosmeettisesti auto oli rajussa kunnossa, mutta ilmeisesti se on korjattavissa.
Toyotan mekaanikot aloittivat nimittäin auton huoltamisen hieman kello 17.30 jälkeen Suomen aikaa. Auton ympärillä kävi kova kuhina, kun kello aloitti tikittämisen neljästä tunnista alaspäin. Keskeyttänyt auto pitää saada kuntoon neljään tuntiin rajatussa ajassa, jotta sillä voi startata seuraavan kilpailupäivään.
Tässä kunnossa Kalle Rovanperän auto on nyt – suomalaistähti seuraa Toyotan tiukkaa taistelua kelloa vastaan
Toyotan WRC-talli yrittää saada Kalle Rovanperän auton ajokuntoon Belgian MM-rallin toista kisapäivää varten.www.mtvuutiset.fi
Saivat auton kuntoon, rallit jatkuu tänään
Jaa mitenhän toi onkaan. Kyllähän toi melkein joka rallissa on normaali päivä huolto ollut.
Vähän toivottomalta näyttää toi Roviksen tilanne tosiaan auramiehenä ja huomenna pitäs palkintopalille tehdä ihmeitä mutta onneksi Lapilla on loistava ajopaikka ja autokin näyttäs kulkevan, toivottavasti ei taas kerran nuole kärkipaikalta ojaan.
MM-sarjan johtaja aloittaa jokaisen rallin aloituspäivän EK:t.Joutuuko Rovis aloittaa jokaisen erikoiskokeen koko viikonlopun?