Rallin MM-sarja 2019

Kyllä itse ainakin uskon, että huhu pitää paikkaansa. Mutta mitä tapahtuu Latvalalle ja Meekelle, niin se onkin mielenkiintoinen kysymys. Yksi vaihtoehto on, että Tommi miettii kauden loppuun asti kumman kanssa jatkaa.
 
Varmaan molemmat jatkaa, jos Tänak lähtee M-Sportille. Eipä mistään parempiakaan kuskeja löydy. On myös erittäin epätodennäköistä, että Kalle olisi tasaisessa podiumvauhdissa vielä ainakaan ensi kaudella, kun suoritukset R5-autoillakin ovat olleet kovin epätasaisia.
 
Lopputulokset: Sardinian (Italia) mm-ralli:

1. Sordo (Hy) 3:32:27,2 (ajettiin yht. 310,52km KTN 87,7km/h), uran toinen voitto
2. Suninen (Fo) +42,9 uran tähän mennessä paras tulos wrc-tasolla, tappiota Sordolle +0,14s/km
3. Mikkelsen (Hy) +1:33,3
4. Evans (Fo) +1:25,4
5. Tänak (To) +1:30,1 menetti voiton ohjaustehostimen hajoamiseen viimeisellä ek:lla
6. Neuville (Hy) +2:16,7
7. Lappi (Ci) +2:59,6
8. Meeke (To) +4:40,1
9. K. Rovanperä (R5 wrc2 pro) +8:24,6 (nopein R5: KTN 84,4km/h, R5 vs WRC +1,63s/km)
10. Kopecky (R5 wrc2 pro) +8:49,2
---
11. Loubet (R5) +11:13,0
12. Kajetanowicz (R5) +11:54,7
13. Tempestini (R5) +12:07,6
14. Bulacia (R5) +12:26,5
...
18. Östberg (R5 wrc2 pro) +17:23,2
42. Greensmith (R5 wrc2 pro) +1:25:35,6

ek-voitot (yht. 19kpl)
Tänak 7
Mikkelsen 5
Suninen 3
Lappi 1
Neuville 1
Ogier 1
Sordo 1
 
Viimeksi muokattu:
Ne joilla on wrc+ tilaus voivat nyt katsoa Rally Estonia kisaa.

livenä ek:t

LA
SS1 klo 09:15
SS3 klo 11:40
SS5 klo 14:00
SS7 klo 16:45

SU
SS15 klo 14:45

Tänak (To), Breen (Hy), Mikkelsen (Hy), Lappi (Ci), Evans (Fo) ajamassa wrc-kalustolla. Markko Märtinin ajoa näkee myös(ehkä joku vanhempi wrc Fiesta vai onko sillä alla sama auto kuin Evansilla?) ja Suninen ajaa uutta Ford Fiesta R5:sta.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä Teemu Suninen voittaa Jyskälässä??

Tänak voittaa kyllä tällä kaudella MM:än!!
 
Lapin pitää nyt onnistua suomessa, saattaa tulla jopa potkut jos ei tule hyvää tulosta.
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä surkea tapa aloittaa vuoden ainoa kisa. Saa nähdä tuleeko ensi vuodeksi ajotarjouksia.
 
Suomen MM-ralli 1-4.8.2019 (23ek:ta, yht. 307,58km)

TO: ek 1 (2,31km) klo 20:00
PE: ek 2-11 (126,55km) aamu klo 08:18, iltapäivä 15:24
LA: ek 12-19 (132,98km) aamu klo 08:08, iltapäivä 15:08
SU: ek 20-23 (45,74km) klo 08:38 (Power Stage: Ruuhimäki 2 11,12km klo 13:18)
 
Viimeksi muokattu:
Virallinen Ralliradio netissä, Shakedown alkaa klo 9

Yle Radio Suomi Jyväskylä

Jatkot iltaisin...

... kuningaslähetys klo 21.30 Bensaa suonissa: Jiipeen rallijatkot 014-4444 993 , interaktiivinen kännipuhelu-ohjelma.


Yle lähettää Jyväskylän MM-rallin laajasti kanavillaan – katso lähetystiedot

Yle lähettää Jyväskylän MM-rallin laajasti kanavillaan – katso lähetystiedot
Jyväskylän MM-ralli välitetään kattavasti Ylellä radiossa, tv:ssä ja verkossa.

ralliautoilu
30.7.2019 klo 13.08
13-3-10329437.jpg

Tomi Hänninen
Jyväskylän MM-ralli on tällä viikolla vauhdissa torstaista sunnuntaihin. Yle välittää rallin tapahtumia kanavillaan laajasti. Jo tiistaina lähetykset Jyväskylästä alkavat perinteiseksi muodostuneella ennakkoillalla. Ennakkolähetys alkaa Yle Puheella ja Yle Jyväskylässä kello 18.02 ja lähetys kestää kello 20 saakka.

Studiossa ovat Ralliradion toimittajat Jussi Lindroos ja Joni Pakarinen sekä asiantuntija Riku Tahko. Lähetyksessä kuullaan myös Jyväskylän MM-rallin kilpailunjohtajan Kai Tarkiaisen, AKK:n ralllin lajipäällikön Henrik Frankin ja kansainvälisen autourheiluliiton FIA:n WRC-komission varapuheenjohtajan Timo Rautiaisen mietteitä.

Kuljettajapuolelta äänessä on Future Star -kisan voittanut ja Jyväskylän MM-ralliin JWRC-luokkaan paikan saanut Sami Pajari. 17-vuotiaasta Pajarista tulee kaikkien aikojen nuorin kuljettaja Jyväskylän MM-rallissa. Pajari ajaa tänä kesänä Jyväskylässä muutamaa kuukautta nuorempana kuin viime vuonna ennätyksen itselleen ottanut Kalle Rovanperä.

Kokeneemmasta kaartista kuullaan tänä vuonna rallin Hall of Fameen nostettujen Timo Salosen ja Seppo Harjanteenkommentit. Salonen voitti vuonna 1985 rallin maailmanmestaruuden ja Harjanne toimi hänen kartturinaan. Harjanne voitti myös Tommi Mäkisen kartturina maailmanmestaruudet vuosina 1996 ja 1997.

Lähetystä voit kuunnella kello 18.02 alkaen täältä. Ennakkolähetyksen voi kuunnella myös jälkikäteen täältä.

yle.fi/jyvaskyla.

Ralliradio Plus nähdään puolestaan uutuutena tämän vuoden Jyväskylän MM-rallissa. Ralliradio Plus tuo maailman parhaan ralliradion kaiken kansan nähtäville. Ralliradio Plus -lähetysten rungon muodostaa Ralliradion huippuasiantunteva lähetys. Perinteisesti radiosta kuultavan lähetyksen ohella uusi palvelu tarjoaa myös live-kuvaa studiosta. Ralliradio Plus -lähetystä voi seurata Yle Areenasta.

Studiokuvien lisäksi tarjolla on kuvallisina myös perinteiset erikoiskokeiden maalihaastattelut, varsinaista ajokuvaa erikoiskokeilta sekä erillisiä Ralliradion lähetysvirtaa täydentäviä kuvallisia haastatteluita ja analyysejä.

TV2:n puolella Jyväskylän MM-rallista nähdään suoraa lähetystä liki 12 tuntia. Ensimmäinen suora lähetys nähdään kisan avaavalta Harjun kaupunkierikoiskokeelta kello 20.00 alkaen. Kisaa ennakoidaan myös TV2:ssa ennen Harjun ek:ta kello 19.30.

Kaiken Ylen rallisisällön kisan kuumimmista videoklipeistä ohjelmatietoihin ja taustoittaviin tarinoihin löydät osoitteesta yle.fi/mmralli. Jo nyt löydät MM-rallisivulta kolmen tämän vuoden Jyväskylän MM-rallin ek:n videoesittelyt.

Jyväskylän MM-rallin ohjelmatiedot
Ti 30.7.

Radio

18.02-20.00

Ralli-ilta Yle Puhessa ja Yle Jyväskylässä, puh. 014-4444 993, sähköposti mm-ralli@yle.fi

To 1.8.

Radio

08.30-11.00 Ralliradio Vesalan testierikoiskokeella

16.13-18.00 Ralliradion etkot: Anu Rummukainen ja Henri Berg

18.00-21.30 Ralliradio: ensimmäinen kisapäivä

21.30-02.00 Bensaa suonissa, J-P Taskinen, puh. 014-4444 993

TV2/Areena

19.30-20.00 Jyväskylän MM-ralli, ennakkolähetys, TV2 & Areena

20.00-21.30 EK 1 Harju, suora lähetys, TV2 & Areena

yle.fi/mmralli(siirryt toiseen palveluun).
 
Viimeksi muokattu:
Mikähän saatana kun yrittää tolla wrc+:lla katsoa, niin heittää muutaman sekunnin välein tollasta herjaa:

YIauaVB.jpg


??

Luurina Galaxy Note 8. Selaimella kyllä toimii, mutta mielummin käyttäisin ohjelmaa, kun Chromecast ym. toimis niin paljon jouheammin noin muuten jos ton sais kuntoon.
 
Mikähän saatana kun yrittää tolla wrc+:lla katsoa, niin heittää muutaman sekunnin välein tollasta herjaa:

YIauaVB.jpg


??

Luurina Galaxy Note 8. Selaimella kyllä toimii, mutta mielummin käyttäisin ohjelmaa, kun Chromecast ym. toimis niin paljon jouheammin noin muuten jos ton sais kuntoon.
Ellei ole lisätty tuoreeltaan niin tossa ripuliappsissa ei vieläkään ole Chromecast-tukea. :facepalm:
 
Ellei ole lisätty tuoreeltaan niin tossa ripuliappsissa ei vieläkään ole Chromecast-tukea. :facepalm:
No vittu. Ilmeisesti muistan sitten väärin, kun muistelin että olisin joskus Chromecastilla katsellut noita wrc+ -lähetyksiä. Noh, joka tapauksessa olis kiva tietää, että onko toi ongelma luurissa vai ohjelmassa.
 
Eipä rallia ole juuri tullut seurattua moneen vuoteen. Satunnaisia tuloksia silloin tällöin, Jyskälää aina vähän enemmän. Sen toki tiedän, että Latvalan kausi on mennyt jos mahdollista, niin vielä surkeammin, kuin mitä joku on ehkä saattanut odottaa.
Juuri äsken näin Latvalan haastattelun ja olemuksesta ja äänestä paistoi, että itseluottamus on täysin nollissa. Ihmettelen suuresti, jos viiden parhaan joukossa ja vielä enemmän, jos ensi kaudella on mukana ajelemassa.
 
Torstai

EK1 Harju 1 (2,31km) [vertailuksi 2018 ajat: ek-pituus 2,31km nopein WRC: Tänak 1:49,2, nopein R5: Andolfi 1:54,1]
Neuville 1:47,3 (KTN 77,5km/h)
Tänak +0,7
Meeke +1,2
Ogier +1,3
Mikkelsen +2,2
Breen +2,2
Suninen +2,4
Latvala +2,4
Lappi +3,1
Greensmith +5,4

nopein R5: K. Rovanperä +4,8 [1:52,1] (KTN 74,2km/h, WRC vs R5 +2,08s/km)
Kristofferson +5,9
Loubet +6,5
Pietarinen +6,6
E. Lindholm +6,7

#

Perjantai aamupäivä

EK2 Oittila (19,34km) [2018 ajat 19,34km nopein WRC: Östberg 9:45,3 ktn 119,0km/h ja nopein R5: E. Lindholm 10:21,9]
Latvala 9:36,6 (KTN 120,7km/h)
Lappi +0,1
Meeke +0,8
Tänak +0,9
Ogier +4,2
Breen +4,4
Mikkelsen +5,0
Suninen +5,3
Neuville +11,8
Greensmith +13,9

nopein R5: E. Lindholm +26,1 [10:02,7] (KTN 115,5km/h, WRC vs R5 +1,35s/km)
Rovanperä +28,9
Loubet +37,5
Asunmaa +38,5
Gryazin +41,3
Huttunen +41,6

Pietarinen (R5 wrc2 pro) ulosajo ja keskeytys

#
EK3 Moksi 1 (20,04km) [2018 ajat 20,04km nopein WRC: Tänak 9:56,1 ktn 121,0km/h ja nopein R5: Rovanperä 10:25,5]
Meeke 9:56,3 (KTN 121,0km/h)
Tänak +0,1
Latvala +3,0
Lappi +3,2
Breen +3,9
Mikkelsen +4,0
Ogier +4,2
Neuville +7,2
Suninen +7,4
Greensmith +12,0

nopein R5: Rovanperä +30,0 [10:26,3] (KTN 115,2km/h, WRC vs R5 +1,50s/km)
Loubet +32,9
Huttunen +41,3
Katsuta +41,4
Gryazin +48,9

E. Lindholm (R5) keskeytys

#
EK4 Urria 1 (12,28km) [2018 ajat 12,28km nopein WRC: Latvala 6:09,8 ktn 119,5km/h ja nopein R5: Rovanperä 6:29,4]
Latvala 6:08,0 (KTN 120,1km/h)
Breen +0,6
Tänak +1,2
Lappi +1,2
Ogier +1,7
Mikkelsen +1,9
Meeke +2,0
Neuville +4,5
Suninen +7,0
Greensmith +7,5

nopein R5: Rovanperä +20,1 [6:28,1] (KTN 113,9km/h, WRC vs R5 +1,64s/km)
Loubet +23,4
Asunmaa +24,1
Katsuta +26,3
Huttunen +28,6
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa että Suomen MM-ralli on taas tulilla. Siitä huolimatta on todettava, että olipa ahdistavaa olla Harjulla todistamassa MM-rallin nykytilaa paikalla olevan katsojan kannalta.

<AVAUTUMINEN>
Autot ovat vuosi vuodelta munattomampia ja hiljaisempia pölynimureita. Talleja on vain kourallinen ja kiinnostavia kuskeja/autoja yhtä vähän. Mistään ei paikalla oleva yleistö tiedä kuka lähtee ja milloin. Nettiyhteys ei toimi, kun operaattori ei kykene järjestämään edes etäisesti riittävää kaistaa paikalla olevalla kävijämäärälle. Voi tosin olla, että tämä on tarkoituksellinen ratkaisu, jotta tylsistynyt yleisö ei katsoisi pelkästään Youtubea.

Kuulutuksia ei ole käytännössä paikan päällä lainkaan ja sekin vähän mitä on, koostuu maalipäässä seisovassa autossa olevan parin toimittajan höpinöistä äärimmäisen huonolla kuuluvuudella. Tämä ei ole uusi ilmiö, mutta se pahenee vuosi vuodelta. Tunnetta selostuksessa on yhtä paljon kuin perseen pyyhkimisessä, eli saman verran kuin autojen ulkoisessa annissa.

Kansainvälisen televisioinnin mainossopimuksista tai muista haistapaska-syistä autojen väleillä saattaa olla paikoin jopa 15min taukoja, siis myös niiden 60hp nuhapumppujen, joita pitää ensimmäisellä EK:lla odotella väkisin jotain 60kpl, eli ainakin 1,5h ennen kuin lähtöviivalle tulee ensimmäistäkään edes etäisesti ralliautoa muistuttavaa kulkinetta, joita sitten ei lopulta ole kuin 10.

Turvaetäisyydet ovat joka vuoksi aina vaan naurettavampia, joten paikalle menijä ei taatusti kykene näkemään autoja enempää kuin puolet kerrallaan ja silloinkin vain 1s pätkissä ja postimerkkikoossa 100m päästä. Ja tämä siis kaupunki-ek:lla, jossa perinteisesti on ollut mahdollisuus nähdä niitä autoja muutenkin kuin vilaukselta, mutta hyvin se on onnistuttu tarpeettomilla turva-alueilla ja baariteltoilla blokkaamaan.

Kaiken kruunasi se, että paikalla ei saanut edes polttaa tupakkaa. Ei sillä, että itse polttaisin tai savusta muutenkaan välittäisin, mutta vitutti silti katsella kun järjestyksenvalvojat kierisivät ahdistelemassa muita tumppaamaan tupakkansa mukamas "maastopalovaaran" vuoksi kaupungin keskustassa, paikassa jossa on edellisenä päivänä satanut vettä ihan kunnolla ja jossa notkuu päivisin 50 juoppoa kaiken maailman polttolaitteineen.

Tämä kaikki kliinisyys ja nipottaminen tappaa ralleista kaiken sen mikä niistä on koskaan tehnyt sen mitä ne nyt Suomessa ovat olleetkaan. Jumankauta, sairaaloissakaan meno ei ole näin kliinistä! Hävettää yrittää kertoa muksuille miten hienoa ja näyttävää Jyskälässä on aikoinaan ollut ja mikä ylipäätään on rallien historia, kun nämä ihmettelevät tätä nykyistä menoa.

Niin, ja tämä kaikki 25€ kertalipulla tai 80€ rallipassilla oheiskuluinee. Wohoo, rahalle vastinetta!!
</AVAUTUMINEN>
 
Viimeksi muokattu:
Vähän täytyy ihmetellä kommenttia nykyisistä autoista.

Nämä nykyiset autothan on mahtavia vehkeitä, kulkee niin saakelisti ja ääntä kyllä lähtee. Autoissa on kunnon siivet ja kaikki.

Tylsempiä ne autot oli ennen näitä uusia 2017 tulleita sääntöjä. Joku 2010 vuoden Focus tai C4 oli todella nuhaisia näihin verrattuna.
 
Vähän täytyy ihmetellä kommenttia nykyisistä autoista.

Nämä nykyiset autothan on mahtavia vehkeitä, kulkee niin saakelisti ja ääntä kyllä lähtee. Autoissa on kunnon siivet ja kaikki.

Tylsempiä ne autot oli ennen näitä uusia 2017 tulleita sääntöjä. Joku 2010 vuoden Focus tai C4 oli todella nuhaisia näihin verrattuna.
Ei näissä ole mitään eroa käytännössä niihin edellisiin. Erot näkyvät vain paperilla. Ja kun WRC-autoja on tosiaan mukana vain joku 10 ja tehdastalleja 4, niin sekin on omiaan latistamaan tunnelmaa.

Rallien kulta-aika oli ja meni 80-luvulla. Meno on ollut siitä lähtien tasaista laskettelua alaspäin ja nyt on vähän sellainen fiilis, että näinköhän on koko lajilla enää järkevää tulevaisuutta.
 
Ei näissä ole mitään eroa käytännössä niihin edellisiin. Erot näkyvät vain paperilla. Ja kun WRC-autoja on tosiaan mukana vain joku 10 ja tehdastalleja 4, niin sekin on omiaan latistamaan tunnelmaa.

Rallien kulta-aika oli ja meni 80-luvulla. Meno on ollut siitä lähtien tasaista laskettelua alaspäin ja nyt on vähän sellainen fiilis, että näinköhän on koko lajilla enää järkevää tulevaisuutta.

Mielipiteitä on toki monia.

Itse olen nähnyt edellisen sukupolven ja nämä nykyiset autot ja kyllä sen vauhdin kasvamisen näkee varsinkin nopeilla pätkillä ihan selvästi.

Eikä ne 80-luvun autot kulkeneet mihinkään, jos näihin vertaa. Enemmän ne toki meni sladissa ja löi lieskaa. Nykyisin noiden kärkikuskien kisa on tiukkaa ja monesti erot on kymmenyksiä tai muutamia sekunteja, 80-luvulla erot katsottiin usein kalenterista.
 
Viimeksi muokattu:
Mielipiteitä on toki monia.

Itse olen nähnyt edellisen sukupolven ja nämä nykyiset autot ja kyllä sen vauhdin kasvamisen näkee varsinkin nopeilla pätkillä ihan selvästi.

Eikä ne 80-luvun autot kulkeneet mihinkään, jos näihin vertaa. Enemmän ne toki meni sladissa ja löi lieskaa.
Ei se vauhti massoja kiinnosta, vaan tunnelma. Sitä ei ralleissa enää ole juuri lainkaan.

Minä olen nähnyt kehityksen b-ryhmäläisistä lähtien.
 
Yksi pätkä tuli katsottua muutama vuosi sitten, aika kallista hupia oli. En usko että vaivaudun toistamiseen, koska pitäisi niin tarkasti tietää mihin paikkaan mennä katsomaan, itse olin sellaisessa 90 asteen peltomutkassa. Paljon enemmän saa kyllä rallista irti kun kuuntelee ralliradiota, seuraa live aikoja sekä katsoo noita lähetyksiä, eikä tarvi maksaakaan mitään :)
 
Ihan kivaa, että Lappi on kriittinen itseään kohtaan, mutta välillä vähän vituttaa kun ruoskii itseään niin paljon. "Cant go faster, I'm doing everything I can". Kuulostaa välillä niin surulliselta, ajais vaan menemään ja kattoo mihin riittää. Toyotat on kyllä tässä rallissa kovia, että sinäänsä ihan asiaa puhuu,
 
Mielipiteitä on monia itse olen kiertänyt 23V putkeen ja meillä on tietty porukka nuoruuden kavereita mistä joukosta aina joku on kuskina ja muut ottaa enemmän tai vähemmän keittoa.

Tunnelma pätkillä on aina loistava vaikka tosiaan nykyisessä väenpaljoudessa (ruuhkat) ja iän karttuessa ollaa vähennetty pätkien määrää mistä käydään.

Mukavahan se vaan on syödä rallimakkaraa ja höpöttää kaikkien hönöjen kanssa kuunnellen Mevilleä ralliradiosta. En nyt jaksa keskittyä selittämään autojen muuttumisesta muuta kun sen että Mennään aina ajan jakson mukaan :)
 
Lappi tulee nyt isoa kovaa, pysyis vaan tiellä niin hyvä tulee!
 
Ainakin kuskit tykkää näistä nykyisistä erittäin nopeista ralliautoista. Vielä kun suomen ralli missä pääsee oikeasti kovaa.
 
Kokonaistilanne ek 4/23 jälkeen
1. Tänak (To) 27:31,1 (ajettu 53,97km)
2. Meeke (To) +1,1
3. Latvala (To) +2,5
4. Lappi (Ci) +4,7
5. Breen (Hy) +8,4
6. Ogier (Ci) +8,5
7. Mikkelsen (Hy) +10,2
8. Suninen (Fo) +19,2
9. Neuville (Hy) +20,6
 
EK5 Ässämäki 1 (12,33km) [2018 ajat 12,33km nopein WRC: Östberg 5:49,1 ktn 127,1km/h ja nopein R5: Rovanperä 6:10,2]
Tänak 5:49,7 (KTN 126,9km/h)
Breen +1,1
Mikkelsen +1,5
Lappi +1,5
Ogier +2,5
Meeke +3,1 hidas rengasrikko
Neuville +3,3
Latvala +3,4 hidas rengasrikko
Suninen +7,2
Greensmith +21,5 spinnasi

nopein R5: Rovanperä +20,2 [6:09,9] (KTN 120,0km/h, WRC vs R5 +1,64s/km)
Loubet +21,5
Asunmaa +21,7
Huttunen +24,3
Gryazin +27,5

#
EK6 Äänekoski 1 (7,80km) [2018 ajat 7,71km nopein WRC: Tänak 3:32,1 ktn 130,9km/h]
Latvala 3:38,1 (KTN 128,7km/h)
Breen +0,1
Neuville +0,5
Tänak +0,5
Lappi +1,2
Ogier +2,1
Meeke +2,1
Mikkeslen +2,7
Suninen +5,0
Greensmith +5,9

nopein R5: Rovanperä +12,3 [3:50,4] (KTN 121,9km/h, WRC vs R5 +1,58s/km)
Loubet +12,4
Huttunen +12,8
Katsuta +14,5
Kristoffersson +16,9
 
Viimeksi muokattu:
Mikä ongelma Sunisella oli @ ek 4 kun oli niin hidas?

Edit: jotain roikkuu auton alla..
 
Viimeksi muokattu:
Veikkaan että ainakin 1 Toyota ajaa ulos, ei kestä millään kaikki 3 Toyotaa tuossa vauhdissa.

Mekee on ensimmäinen joka läsäyttää kunnolla ulos, näin veikkaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Tanakilla on kyllä ihan käsittämätön vauhti.

Esapekka Lappikin veisteli: "Virolainen on ihan hullu"

Tuo ilmeisesti vetää vaan, ei pelkoa huomisesta.
 
Tanakilla on kyllä ihan käsittämätön vauhti.

Esapekka Lappikin veisteli: "Virolainen on ihan hullu"

Tuo ilmeisesti vetää vaan, ei pelkoa huomisesta.
Eihän sillä ole kuin yhdet pohjat, mutta kovaa kieltämättä menee ensimmäisenä autona.
 
Ehkä ott sai tämän jälkeen turhat paineet pois.
Tajus että kuin pienestä se on muutenkin kiinni

 
Viimeksi muokattu:
Perjantai iltapäivä

EK7 Moksi 2 (20,04km)
Latvala 9:45,7 (KTN 123,2km/h)
Meeke +0,1
Lappi +0,1
Mikkelsen +4,9
Ogier +5,4
Tänak +5,8
Breen +6,3
Neuville +8,3
Suninen +9,2
Greensmith 14,3

nopein R5: Rovanperä +27,2 [10:12,9] (KTN ,km/h, WRC vs R5 +,s/km)
Loubet +32,1
Asunmaa +39,8
Gryazin 41,1
Katsuta +42,3

#
EK8 Urria 2 (12,28km)
Mikkelsen 6:02,8 (KTN 121,9km/h)
Lappi +0,3
Latvala +1,3
Meeke +1,4
Tänak +1,5
Ogier +2,3
Neuville +3,6
Suninen +7,2
Greensmith +9,9

nopein R5: Rovanperä +19,3 [6:22,1] (KTN 115,7km/h, WRC vs R5 +1,57s/km)
Loubet +23,0
Gryazin +23,6
Huttunen +25,8
Katsuta +26,3

tilanne ek 8/23 jälkeen
1. Latvala (To)
2. Tänak (To) +0,6
2. Meeke (To) +0,6
2. Lappi (Ci) +0,6
5. Breen (Hy) +10,3
6. Mikkelsen (Hy) +12,1
7. Ogier (Ci) +13,6
8. Neuville (Hy) +29,1
 
Viimeksi muokattu:
Meeke johtaa tällä hetkellä, eroakin on ruhtinaalliset 0,1 sekuntia :)

Edit:

1. 10
3FIN_18x12.png
J. LATVALA
3FIN_18x12.png
M. ANTTILA
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT M RC1 46:50.5
2. 8
3EST_18x12.png
O. TÄNAK
3EST_18x12.png
M. JÄRVEOJA
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT M RC1 46:50.9 +0.4 +0.4
3. 5
3GBR_18x12.png
K. MEEKE
3GBR_18x12.png
S. MARSHALL
toyota.png
TOYOTA GAZOO RACING WRT M RC1 46:51.0 +0.1 +0.5
 
Viimeksi muokattu:
Kuka tässä odottamisesta on puhunut.
Maailman paskin kuski vissiin johdossa? Voin toki Jari-Matilta kysäistä tilisaldoa, josko sais sun saldon vertailuun, kun kerran umpipaskat tallipäälliköt palkkaa umpipaskaa kuskia. Toki mistä Tommi Mäkinenkään mitään tietäisi..
 
Maailman paskin kuski vissiin johdossa? Voin toki Jari-Matilta kysäistä tilisaldoa, josko sais sun saldon vertailuun, kun kerran umpipaskat tallipäälliköt palkkaa umpipaskaa kuskia. Toki mistä Tommi Mäkinenkään mitään tietäisi..

En minä sitä paskimmaksi ole haukkunut, vaan tuntuu ettei sillä oikein kasetti kestä.

Kysy vaan saldoa, jään odottamaan. Minun saldooni sitä ei toki tarvitse verrata, mutta olisihan se kiva tietää paljonko Jari-Matilla on tilillä massia.
 
Aijai Latvala kärjessä ja Meeke, Lappi ja Tänäk 0.6s(?) perässä samalla ajalla. Saa nähdä mite huomenna Tänäk ajelee puhtaammilla urilla.
 
Perjantai iltapäivä

EK9 Ässämäki 2 (12,33km)
Latvala 5:43,8 (KTN 129,1km/h)
Lappi +0,5
Meeke +1,4
Tänak +1,5
Ogier +2,0
Neuville +2,2
Mikkelsen +2,3
Breen +3,1
Suninen +7,4
Greensmith +11,1

nopein R5: Rovanperä +20,6 [6:04,4] (KTN 122,1km/h, WRC vs R5 +1,67s/km)
Gryazin +23,3
Loubet +24,0
Huttunen +24,6
Katsuta +30,0

tilannetta ek 9/23 jälkeen
1. Latvala (To)
2. Lappi (Ci) +1,1
3. Meeke (To) +2,0
4. Tänak (To) +2,1
5. Breen (Hy) +13,4
6. Mikkelsen (Hy) +14,4
7. Ogier (Ci) +15,6
8. Neuville (Hy) +31,3

#
EK10 Äänekoski 2 (7,80km)
Latvala 3:33,1 (KTN 131,8km/h)
Meeke +0,0
Ogier +0,3
Mikkelsen +0,5
Neuville +0,9
Breen +0,9
Tänak +1,0
Lappi +1,4
Greensmith +4,1
Suninen +4,4

nopein R5: Rovanperä +13,1 [3:46,2] (KTN 124,1km/h, WRC vs R5 +1,68s/km)
Huttunen +13,6
Loubet +13,6
Gryazin +14,0
Katsuta +14,1

#
EK11 Harju 2 (2,31km)
Neuville 1:48,3 (KTN 76,8km/h)
Meeke +0,5
Ogier +0,5
Tänak +0,8
Mikkelsen +1,0
Breen +1,2
Lappi +1,2
Latvala +1,3
Suninen +1,5
Greensmith +4,1

nopein R5: Kristoffersson +3,3 [1:51,6] (KTN 74,5km/h, WRC vs R5 +1,43s/km)
Rovanperä +3,5
Huttunen +3,7
Loubet +4,7
Katsuta +5,5
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 410
Viestejä
4 490 278
Jäsenet
74 155
Uusin jäsen
Multitronic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom