Rainbow Six: Siege

Auottua tuli tosiaan Epicia taitaa ekasta tulla. 20packia auoun ja pelkkiä ase skinejä :(

Aika sama. Eikä noissa ase skineissäkään mitää vikaa ois, jos ne ei ois aina niitä turhiin aseisiin tulevia tai Common hirvityksiä, minkä näkeminen saa aikaan lähinnä oksennusreaktion.
 
Yllättävän vähän tullut itselle ongelmia vastaan, joulusta asti kuitenkin pelannut:eek:
 
Yllättävän vähän tullut itselle ongelmia vastaan, joulusta asti kuitenkin pelannut:eek:

Kyllähän itselle noita bugeja ainakin jonkin verran on tullut vastaan. Viimeisin ehkä ollut tämä, kun rappeloit sisään ikkunasta, niin se jojoilee hetken aikaa ikkunassa ja sitten joko tippuu ulos tai alempaan kerrokseen.

Itse asiassa nyt tarkemmin ajateltuna viimeisin bugi mikä tullut vastaan oli Favelassa. Vastustajan defuser oli football officen oven vieressä (ulko-ovi). Molemmilla oli vielä 1 hengissä. Kaveri yritti alkaa purkamaan sitä, mutta peli päättikin että hän barrikoi oven. Sen jälkeen vastustaja ampui ovea, erä loppui siihen ja me voitimme sen erän. Multa saattaa löytyä siitä vielä klippi. Linkkaan sen tänne jos löydän vielä.
 
Onko muut huomanneet että pelin naishahmot on järjestään aivan ylikestäviä vrt mieshahmot mitkä kuolee parilla luodilla, sit taas joku 1 armorin naishahmo(etenk imee 45damagen aseesta jonku 6-10 luotia ennen kuolemaa. :darra:

Itsekin Twitchillä pelaan ja eihän sillä kuole ikinä rehellisissä 1v1 tilanteissa kun se kestää aivan helvetisti, 1 luoti tekee 5-10 damagea muhun. Sit jos pelaan jollain vaikkapa Mutella niin 1 luoti varpaaseen tekee jo jonku 70 damagea. Sama pätee kaikkiin muihinkin mies/naishahmoihin tässä. :confused:

Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?
 
eiköhän se oo näitä loistavii hitboxeja yms pelin "ominaisuuksia" mitä välillä ilmenee :)
 
Onko muut huomanneet että pelin naishahmot on järjestään aivan ylikestäviä vrt mieshahmot mitkä kuolee parilla luodilla, sit taas joku 1 armorin naishahmo(etenk imee 45damagen aseesta jonku 6-10 luotia ennen kuolemaa. :darra:

Itsekin Twitchillä pelaan ja eihän sillä kuole ikinä rehellisissä 1v1 tilanteissa kun se kestää aivan helvetisti, 1 luoti tekee 5-10 damagea muhun. Sit jos pelaan jollain vaikkapa Mutella niin 1 luoti varpaaseen tekee jo jonku 70 damagea. Sama pätee kaikkiin muihinkin mies/naishahmoihin tässä. :confused:

Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?

Ash on ainakin sellainen operaattori, jolla hitboxit kusee ja huolella. Tehnyt tuota jo pitkää. Muilla nyt pitäs suht "kunnossa" olla.

Caveiran pistoolin dmg droppi on naurettavan iso. Se tekee 99 metrin päästä, mutta etäisyyttyyttä kun edes pikkuisen ni se ei tee mitään damagea, jos et ammu päähän.
 
Ash on ainakin sellainen operaattori, jolla hitboxit kusee ja huolella. Tehnyt tuota jo pitkää. Muilla nyt pitäs suht "kunnossa" olla.

Caveiran pistoolin dmg droppi on naurettavan iso. Se tekee 99 metrin päästä, mutta etäisyyttyyttä kun edes pikkuisen ni se ei tee mitään damagea, jos et ammu päähän.

Eikös tässä 2.2.2:ssa pitänyt tulla hitboxfixejä lisää. Nyt testaamaan, toivottavasti nuo hibana-ash-twitchit kuolee kuten muutkin hahmot :kahvi:
 
Niin ja mites se Caveira 99dmg pistooli oikein? Parhaillaan sillä saanut lypsää 7 hittiä ennen tappoa enkä oikein jaksa uskoa että tässä pelissä kellään hahmolla olis 700 hp:ta. Joskus taas kaatuu ihan sillä ensimmäisellä. Onko toi joku rng mikä voi tehdä 99 ja normi damage sit joku 15?

Tässä vähän valotusta tuohon Caveiran pistoolin damageen. Tuo sama periaate pätee kyllä kaikkiin muihinkin aseisiin, mutta tuossa Caveiran pistoolissa se on kaikista dramaattisin. Videon kohdassa 4:50 on taulukko damageista eri etäisyyksiltä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
No ei nuita hitboxeja ainakaan korjattu ole :rofl:

Pari peliä pelannut ja kahdesti jo käynyt niin että vihu jostain ylhäältä ampunut niin että multa näkyny varpaankynsi ja tehnyt 80damagea per hitti jollain puolustajan rutku smg:llä. Aiemmin oo näin ylösalasin nää hitboxit ollu :rofl:

E:
Kymmenisen matsia pelannu ja tää pelihän on nyt aivan perseestä. Bugeja enemmän ku ikinä. Rubberbandailee, jatkuvasti kuolee kahteen hittiin vaikka varpaaseen osuu jostain 100 metristä ja se vanha ongelma et toinen näkee sekunnin sinut ja sinä et sitä ollenkaan on taas läsnä. Voi jee :facepalm:

e2: Jaa, toi damage indicaattori bugittaa. Otin haulikosta just yhden hitin point blankkina ja siitäki näytti että tuli 2 hittiä vaikka todellisuus oli että 1.
 
Viimeksi muokattu:
No ei nuita hitboxeja ainakaan korjattu ole :rofl:

Pari peliä pelannut ja kahdesti jo käynyt niin että vihu jostain ylhäältä ampunut niin että multa näkyny varpaankynsi ja tehnyt 80damagea per hitti jollain puolustajan rutku smg:llä. Aiemmin oo näin ylösalasin nää hitboxit ollu :rofl:

E:
Kymmenisen matsia pelannu ja tää pelihän on nyt aivan perseestä. Bugeja enemmän ku ikinä. Rubberbandailee, jatkuvasti kuolee kahteen hittiin vaikka varpaaseen osuu jostain 100 metristä ja se vanha ongelma et toinen näkee sekunnin sinut ja sinä et sitä ollenkaan on taas läsnä. Voi jee :facepalm:

e2: Jaa, toi damage indicaattori bugittaa. Otin haulikosta just yhden hitin point blankkina ja siitäki näytti että tuli 2 hittiä vaikka todellisuus oli että 1.

Hitregit nyt ovat kusseet päiden osalta jo pitemmän aikaan. Muiden kehonosien kanssa en ole huomannut lähellekään samantason ongelmia pitkään aikaan. Mikä on rutku smg?

Tuo että toinen näkee ensin johtuu peekers advantagesta ja pingistä. Pingillekään ubisoft ei oikein mitään voi, koska pelaajat pystyvät halutessaan vaihtamaan servuja. Ainut keino voittaa nuo gunfightit on olla vielä ahkerampi peekkailemaan.
 
Hitregit nyt ovat kusseet päiden osalta jo pitemmän aikaan. Muiden kehonosien kanssa en ole huomannut lähellekään samantason ongelmia pitkään aikaan. Mikä on rutku smg?
.

Ei nuita ongelmia eilen päivällä ollutkaan, vasta päivityksen jälkeen. Kaverikin pelailee blackbeardilla niin ei sitäkään tarttenu osua ku 1 hitti johonkin suojakilven alapuolelle niin RIBS oli tosiasia :darra:
En tosin tiedä oliko vika vain PS4-versiossa tai sen servereissä. Menen testaamaan heti uusiksi kun twitterissä kertovat että servut on bootattu. Mutta peli oli aivan karsea paska eilen vrt mitä se on koskaan aiemmin ollut(=paras mp-peli ikinä).
 
Ei nuita ongelmia eilen päivällä ollutkaan, vasta päivityksen jälkeen. Kaverikin pelailee blackbeardilla niin ei sitäkään tarttenu osua ku 1 hitti johonkin suojakilven alapuolelle niin RIBS oli tosiasia :darra:
En tosin tiedä oliko vika vain PS4-versiossa tai sen servereissä. Menen testaamaan heti uusiksi kun twitterissä kertovat että servut on bootattu. Mutta peli oli aivan karsea paska eilen vrt mitä se on koskaan aiemmin ollut(=paras mp-peli ikinä).

Niinno skillbeardia pystyy ampumaan päähän, vaikka sillä se kilpi ois kiinni. Siinä on sellaset raot mistä pystyy ampumaan hengiltä. Ja ainakin eilen PS4 versio taisi lagittaa pahemmin kuin aikaisemmin. En osaa sanoa, kun en ole peliä pleikalla pelannut viimeiseen 3-4 kuukauteen.
 
Blood Orchid map teaser tullut.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Mitähän tuosta sanoisi. Sen verran lyhyt ja sekava teaser, että ei tuosta hirveästi osaa mitää sanoa. Pohjapiirrustusten perusteella hiukan huolettaa, mutta toivotaan parasta.
 
Pitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?
 
Pitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?

Eipä juuri mitenkään suoraan sanottuna. Alpha packit ja uusi matchmaking ovat ne suurimmat jutut. Lisäksi bugeja korjattu ja muuta pientä sälää.

Mutta nyt kuun lopulla kun vaihtuu season, niin pitäs tapahtua aika paljonkin. Uudet operaattorit (3), uusi mappi, uudet serverit (ilmeisesti), netcode, hitred ja valaistusta muutettu. Osan vissiin piti näistäkin tulla jo aikaisemmin, mutta tulevat (ainakin toivottavasti) nyt uuden seasonin myötä.
 


Saattaa meta muuttua aika paljon näiden myötä. Ainakin tässä annetaan aika paljon ulottuvuutta roamaukseen. Saas nähdä mitä tästä tulee.

Itse päivityshän myöhästyy viikolla, mutta siitä tulee R6S:n historian suurin päivitys. Siihen kuuluu yli 1000 korjausta, mukana satoja fiksauksia liittyen mappeihin, valaistukseen, optimointiin ja operaattoreihin kuten Hibanaan.

TestServereille päivitys tulee 29. elokuuta ja varsinaisen päivityksen pitäisi tulla 5. syyskuuta (Kaikilla alustoilla).
 
Pitänyt nyt taukoa jokusen kuukauden. Miten tuo Operation Health on vaikuttanut peliin?

Joka viikko vähintään kerran nurin koko paska, yleensä useammin, eli ei mitenkään :smoke:

Matchmaking toimii nykyään smoothimmin ja nopeammin yleensä mutta edelleen tulee tilanteita että 5 miehen aula, haetaan peliä ja mystisesti ollaan kaikki omissa matseissa yhtäkkiä :darra:

Lisäksi toi uusin 2.2.2 pätsi rikko pelin hitboxit aivan totaalisen vituiksi. Esim blackbeardilla on päähitboxi jossain kilven alla rinnassa, twitchillä sitä ei ole ollenkaan ja muita synttärisettejä että välillä hitboxit pyörii niin sekasin että tulee kill camissa 1 luoti johonkin varpaaseen niin se tekee sen 120dmg :facepalm:

Alustana PS4. Haluan rakastaa peliä, koska tää on ollu ennen todella todella hyvä, yksi parhaista peleistä yleisestikin mitä olen koskaan pelannut mutta nyt alkaa vähän jo surettaa, ei vituttaa, vaan surettaa että miten tää on saatu rikottua uusilla tavoilla näin kikkareiseksi. Ja miten ne ei voi saada peliä toimivaksi. Vitun bugisoft.
 
Mitä nyt pelannut pari päivää niin en ole tuollaisiin hitboxeihin törmännyt. Korjasivatko jo muuten Blitzin kuupat?
 
Mitä nyt pelannut pari päivää niin en ole tuollaisiin hitboxeihin törmännyt. Korjasivatko jo muuten Blitzin kuupat?

Ei ole itsellekään mitään täysin ihmeellisyyksiä osunu.

Blitzistä en ole täysin varma, mutta hiukan sellainen olo tullut ettei enää ota samalla tavalla kuuppaan, mitä ennen.
 
Tuo Lesion kuulostaa aivan helvetin ärsyttävältä operaattorilta, jos niitä myrkkypiikkejä ei ole mahdollista nähdä.
 
Tuo Lesion kuulostaa aivan helvetin ärsyttävältä operaattorilta, jos niitä myrkkypiikkejä ei ole mahdollista nähdä.

IQ näkee ne, joten siinä annettiin hiukan lisää "buffia" IQ:lle. Mutta kyllähän seuraava meta vaikuttaisi olevan melko ansapainotteista. Saas nähdä mitä tästä tulee, mutta ainakin kuulopuheiden perusteella vaikuttaisi hyvältä. (mm MacieJay taisi sanoa uutta dlc:tä Siegen isoimmaksi seasoniksi (hyvällä tavalla ymmärtääkseni))
 

Casualista lähtee favela ja oliko yachti? Nämä muistaakseni lähtee mappoolista ja niitä työstetään uudelleen ja tuodaan sitten takaisin. Näin muistelisin.

Ranked taas muuttuu niin, että vain esl map poolin kartat ovat pelattavissa. Ja tämä on mielestäni vain hyvä asia. Mikään ei vituta enempää kuin pelata rankedia ja pelata paskoja/tasapainottomia karttoja kokoajan. Siihen on ihan syynsä mikseivät kartat kuten favela, house, bartlett yms ole esl map poolissa. Koska ne ovat niin pahasti tasapainottomia. Esimerkiksi favelassa se joukkue kumpi pääsee hyökkämään ensin jatkoajalla voittaa matsin noin 95% todennäköisyydellä.
 
^ Lisäisin vielä että Theme Park tulee casual/custom mutta ei ranked koska esl haluaa että joukkueet saavat rauhassa tehdä takut siihen samalla kun kartan mahdolliset bugit korjataan.

Totta. Paitsi että käsittääkseni myös propelaajat olisivat halunneet kentän rankediin, koska pääsevät sitä niin harvoin pelaamaan casualissa. Ja kyllä tuon ois voinut ottaa rankediin mukaan. Ei vielä ESL Map Pooliin, mutta rankediin kyllä.
 
EDIT: Mutta kannattaa muistaa sieltä tulee vähintään 28gt pätsi ja sitä on varmasti jokunen muukin lataamassa niin voi mennä yöhönkin että pääsee pelaa.

Kannattaa myös muistaa että Ubisoft aika usein kusee patchit ja niiden jälkeen peli ei toimi viiteen tuntiin.
 
Kaksijakoiset fiilikset uusista operaattoreista. Hyvä että tulee uutta, mutta varsinkin hyökkääminen tulee olemaan suhteellisen hanurista kun mistään chokepointista ei pääse läpi ilman että ruutu on täynnä kaikenlaista efektiä.
 
Kaksijakoiset fiilikset uusista operaattoreista. Hyvä että tulee uutta, mutta varsinkin hyökkääminen tulee olemaan suhteellisen hanurista kun mistään chokepointista ei pääse läpi ilman että ruutu on täynnä kaikenlaista efektiä.

Thatcher ja IQ saa kyllä huomattavasti passiivista buffia. Kyllähän tätä vähän jo odotellaan. Toki ikävää hiukan kun joutuu uuden metan opettelemaan, mutta toisaalta kiinnostaa huomattavasti miten tää muokkaa metaa (Tulipas hassusti sanottua). Todennäköisesti tämä muokkaa ainakin sen verran, että hyökkääjien on pakko puskea aikaisemmin, eikä voi luottaa enää senkään vertaa viimehetken puskuun.
 
Kevyitä nämä pätsit nykypäivänä:
51572112413.png
 
Ihan törkeän hyvä päivitys. Heti ekalla sekunnilla huomas että peli toimii paremmin kuin ikinä ja siten miten sen olis aina pitänyt toimia. Äänet toimii vihdoin kunnolla ja ne on uusittu paremman kuuloseksi muutenkin, valaistukset aivan eri luokkaa kuin aiemmin ja hitboxitkin toimi eilen pelaamassani kuudessa matsissa normaalisti. Nolla kertaa kuolema siten että tyyppi osuu sormen päähän kerran = 120dmg headshot ku ennen tuo oli about 75% kuolemista tollasia.

Nyt vain odotellaan että ubi huomaa pelinsä toimivan mikä ei tietysti käy päinsä ja alkaa järjestelmällisesti paskomaan peliään. :btooth:
 
Kyllähän tämä hyvältä maistuu, vaikka juurikin tuo aikaisemmin mainitsema ansojen määrä hieman nyppiikin. Kohta voisi siirtyä rankediin, jos vaikka sen diamondin saisi grindattua.
 
Pidettiin tuossa alkuvuodesta pienimuotoiset 10 hengen lanit ja pääpelinä oli tämä siege. Kaikki oli aika lailla nyyppiä, pelattu sen verran leveleitä, pääosalla se minimimäärä (5?) että pääsee multiplayeriin. Lanissa pelaillessa ihmeteltiin että aina satunnaisesti valittavana oli jotain 25000 pistettä vaativia hahmoja, vaikka aivan varmasti porukasta kukaan ei sellaisia ollut unlockannut. Lisäksi ne hahmot tuntuivat vaihtuvan randomisti. Ja siis näiden ukkojen valinnaisuus oli vain satunnaisesti, ei koko aikaa. Mistä tässä mahtoi olla kyse? Olisi tarkoitus pitää piakkoin lanit uudestaan kun tuo 5v5 peli oli ihan jees niin olisi mukava tietää että mistä tuo johtuu tai mihin se perustuu?
 
Viimeksi muokattu:
Piti ladata sitten jotain 26 gigaa. Ja sain... Fuck all.
Tämä kiva. Jatketaan sitten "turpaan tulee"-linjalla. Olenkin jo tottunut tuohon.
 
CS:n tapainen siinä mielessä, että joka kierroksella on vain 1 elämä. Iso ero siinä, että puolustus ja hyökkäys vaihtuu joka kierroksen jälkeen. Lisäksi kartat on tuhoutuvia ja jokaisella operaattorilla on erilaisia vempaimia ja laitteita.
 
Piti ladata sitten jotain 26 gigaa. Ja sain... Fuck all.
Tämä kiva. Jatketaan sitten "turpaan tulee"-linjalla. Olenkin jo tottunut tuohon.

Joo nyt on ohimosuonet kovilla kun edellisen kauden platinumeita tulee samoihin matseihin. Eiliset turpajuhlat huipentuivat matsiin Fabiania vastaan joka vetäsi parit acet.
 
Uus pätsi edelleen useamman kymmene pelin jälkeen hyvä, mutta kuten tapaan kuuuluu niin jotain menee ubilla aina myös rikki.

Nyt on hahmo juminut monta kertaa pronessa niin että ei ole voinut liikkua ollenkaan, edes tähtäintä ei ole saanut liikutettua pikselinkään vertaa. Olikohan eilen viides vastaava kerta kun kävi. Aiemmi moista ongelmaa ei ole koskaan ollut.

Lisäksi tossa uudessa kartassa ihme glitchejä. Tyypit uppoaa seiniin ja dronet jumii kiinni mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. En muutenkaan oikein tykkää themeparkista, joten ihan sama sille.
 
Peliseuraa PC:lle? Rankki ollut kulta-platina väliä. Ei meinaa oikeen yksin innostaa pelata nimittäin.

steam: MPk
uplay: MPK_z
 
Peliseuraa PC:lle? Rankki ollut kulta-platina väliä. Ei meinaa oikeen yksin innostaa pelata nimittäin.

steam: MPk
uplay: MPK_z

Suomalainen (ja aktiivinen) RB6 Siege Discord-servu: https://discord.gg/86AP6hu

ps.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Löytyiskö täältä peliseuraa pc:lle? Soolona käy tuo ranked jonkin verran puuduttavaksi. Rank seilannut kulta iv ja plat 1 väliä.

Edit. Sokeena en sit huomannut tuota discordia.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Viimeksi muokattu:
Onko muilla tunnetta, että matchmaking kusisi uuden pätsin myötä entistä pahemmin. Itsellä esim cassua pelattaessa 8 kertaa kymmenestä menee keskeneräiseen matsiin. Ja niistäkin suurin osa johonkin 2-2 tilanteissa oleviin peleihin. Vitun raivostuttavaa..

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 
Onko muilla tunnetta, että matchmaking kusisi uuden pätsin myötä entistä pahemmin. Itsellä esim cassua pelattaessa 8 kertaa kymmenestä menee keskeneräiseen matsiin. Ja niistäkin suurin osa johonkin 2-2 tilanteissa oleviin peleihin. Vitun raivostuttavaa..

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

Todellakin. Cassussa tulee nyt todella kovia vastuksia, eikä rankilla tunnu olevan mitään merkitystä. Kohta 1000h takana, mutta nyt joutunee laittamaan peli paussille matchmakingin takia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 885
Viestejä
5 054 857
Jäsenet
80 996
Uusin jäsen
Anto

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom