Radeon RX 7900 XTX & 7900 XT -ketju (Navi 31)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Aika vähällä vissiin saa positiivisen mielen Nvidian jälkeen.
Mikäs vanha nvidian kortti sinulla oli?
3080ti, eikä siinäkään mitään moitittavaa ollut. Ehkä tuo positiivisuus liittyy siihen, että odotin jostain syystä pientä pettymystä lämpöjen tai coil whinen saralta.

Onkohan tuossa mun XTX Hellhound kortissa ollut alun perinkin jotain häikkää, ei se ole koskaan kestänyt alivoltitusta juuri yhtään ja muistien kanssa 2600 oli ihan maksimi. Sinänsä kiva kokeilla kun tulee tuo korvaava kpl joskus vihdoin kotiin.

Kerrohan sitten kokemuksesi. Oma XTX Hellhound on myös erittäin nirso, tuntuu että vakioasetukset on vakaa kuin muuri mutta heti jos koskee, varsinkaan alivoltittaa, niin kyllä se päivän parin sisällä on kipannut ja resetoi asetukset. Power limitin nostoa sietää kyllä hyvin mutta eipä siitä paljon iloa ole ilman alivoltitusta. Muutaman prosentin parin hyöty maksimissaan ja virrankulutus nousee vaikka kuinka paljon.

Joo, laitetaan tänne sitten tietoa. Ihan samalla tavalla toimi tuo minun alkuperäinen kappaleeni. Alivoltitusta ei kestänyt juuri mitään.
Aika pitkään mennyt jo uutta tuotetta odotellessa, tällä tietoa 12.2. pitäisi tulla korvaava myyjälle ja siitä sitten minulle.

Hienosti meni Alphacoolin Eisblock reference kortille tarkoitettu vesiblock Hellhoundiin :thumbsup:
Viileänä pysyy ja coil whine väheni. Saa nähdä saako kaivettua kortista lisää tehoja irti, ja pitää tutkia tuota BIOSin flashaamista vähän lisää jossain välissä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
267 682
Jäsenet
76 085
Uusin jäsen
Djangoo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom