Radeon RX 6800 / 6800 XT / 6900 XT -ketju (Navi21)

wzu

Liittynyt
22.03.2017
Viestejä
312
Lähes äänetön on tuo oma vesillä oleva kone työpöytäkäytössä. Ja ei oikeastaan sen enempää äännä pelatessakaan.

Vakiojäähy tuossa referenssi kortissa piti aika kovaa pöhinää...
AMD:n 6800 XT refu on yksi hiljaisimmista korteista mitä itellä on ollut, 'kova pöhinä' on melkoista liioittelua.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
3 419
AMD:n 6800 XT refu on yksi hiljaisimmista korteista mitä itellä on ollut, 'kova pöhinä' on melkoista liioittelua.
Tuo on tiedossa, mutta oma reaktio oli sama kuin Bahiksella. Vesillä olleen kortin jälkeen oli vähän mitäh - olo, kun markkinoiden hiljaisimman pään kortti pöhisee selkeästi. Sitä se on, kun on tottunut vielä hiljaisempaan.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
311
Mulla kanssa oli 6800XT refu inasen äänekäs kun muuten oli koko kotelotuuletus säädetty 600-700rpm tienonille RTX2060 ajalta, mutta tuo extra 100W lämmitti sen verta enempi että refulla alko tuulettimet hyrisemään 1600-1700rpm joka oli jo vähän äänekäs kautinpelaajalle. Koteloflektejä n. 900-1000rpm niin ei juuri ääni niistä noussut mutta GPU vakiokäyrällä laski näyttiksen flektit 900-1200rpm joka käytännössä äänetön.
 

Nepo

NOSTO
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
335
Milläs mallilla meillä on näiden korttien kanssa ajurit? oma 6900xt odottaa pöydällä huomista/iltapäivää ku tulee virtalähde postista :hmm:
Ainakin 5700xt kanssa oli elämä helvettiä toivottavasti ei toistu nyt tällä...
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Itsellä 6800 ja uusimmat ajurit, enchanced sync pois, muuten kaikki toimii as usual. Cyberiä 100h alla ja ei valittamista.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Milläs mallilla meillä on näiden korttien kanssa ajurit? oma 6900xt odottaa pöydällä huomista/iltapäivää ku tulee virtalähde postista :hmm:
Ainakin 5700xt kanssa oli elämä helvettiä toivottavasti ei toistu nyt tällä...
Jaa-a, ei ole kertaakaan ollut ongelmia. Ei tosin ollut 5700XT:n kanssakaan, jotta ei sinällään ole vertailukohtaa :rolleyes:
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
387
Milläs mallilla meillä on näiden korttien kanssa ajurit? oma 6900xt odottaa pöydällä huomista/iltapäivää ku tulee virtalähde postista :hmm:
Ainakin 5700xt kanssa oli elämä helvettiä toivottavasti ei toistu nyt tällä...
Yllättävän hyvin on toiminut - mutta niin toimi myös itsellä RX 5700 XT kanssa.

Pari kertaa ei ole Radeon Software enää auennut koneen käynnistyksen yhteydessä. Mutta siitä päästään ajureiden poistolla DDU, uudelleen asennuksella ja sitten profiilin latauksella uudestaan käyttöön.

Muutamia kaatumisia pelissä tapahtunut työpäydälle, mutta uskon niiden olevan enemmänkin itse peliin liittyvä ongelma (CoD Cold War). Muiden pelien kanssa ei ongelmaa ole ollut.
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
493
Onko jollain tietoa amd:tä tilatusta 6900xt meneekö takuu jos laittaa vesille? Tai muuten vaan poistaa jäähyn esim tahnojen vaihto.
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
493
Virransyötön, käytä hwinfoa, tässä esimerkki omasta myllystä:



Siitä näkee, että kortti on throttlannut virtarajan takia. Coren virransyöttö on käynyt 84,9c lämmössä. Prosenttirajoissa se on silti 73,8% maksimilämmöistä. VRM komponentit kestää kyllä reilusti yli 100c löylyjä, mutta käyttöikä laskee aika jyrkästi lämpöjen noustessa. Itse pyrin pitämään ne alle 90c. Vesiblokkia odotellessa.
Miten sulla näkyy noin paljon noita lämpötiloja kortilta? Mulla näkyy tasan kaks gpu ja hotspot
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
311
Miten sulla näkyy noin paljon noita lämpötiloja kortilta? Mulla näkyy tasan kaks gpu ja hotspot
Kyllä ne siellä automaattisesti pitäisi näkyä. Koita uudelleenasentaa HWinfo?

Tietty jos sulla on alunperinkin joku vanha versio HWInfosta niin voi olla että ei näy.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
9 545
Onko jollain tietoa amd:tä tilatusta 6900xt meneekö takuu jos laittaa vesille? Tai muuten vaan poistaa jäähyn esim tahnojen vaihto.
Takuu voi mennäkkin (IF AMD DETERMINES IN ITS SOLE DISCRETION THAT ... [mitä vaan]), mutta virhevastuusta eivät pääse eroon omalla ilmoituksellaan. Toki jos kortti hajoaa, niin joutuu kuluttaja-asiamiehen kanssa sähläämään potentiaalisesti aika pitkäänkin ja sillä välin uuden kortin joutuu hankkimaan omalla kustannuksella. Muutenkin kannattaa virhevastuuseen vedota, sillä eivät maksa takuupalautusten yhteydessä postikuluja tuon tänne linkatun dokumentin mukaan.
 

Nepo

NOSTO
Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
335
Jos vesille takuilla haluaa nii melkei järkevintä odotella aina nuo ekn kanssa yhteistyössä tehdyt kortit liquid devil jne :hmm:
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
311
Tulipas kokeiltua "Radeon Chill" ominaisuutta. Tuntuu kyllä toimivan pirun hyvin! Ruksii siis tuon päälle -> asettaa minimi+maksimi FPS:t (itse pistin 60-144) ja tällöin FPS tippuu automaattisesti silloin kun ruudulla ei tapahdu juuri mitään, eli lisäfps:stä ei ole silloin hyötyä. FPS:t sitten taas nousee välittömästi kun ruudulla tapahtuu jotain. Tippui average watit Witcherissä/ Apex legendsissä kolmasosan ja kortissa flekti hädintuskin pyörii.

Mulla ollut näköjään 2500-2600 myös slidereissä kellotaajuudet, pistin nyt 500-2600 niin (luonnollisesti) tiputtaa kortilta kellotkin alas kun ruudulla ei tapahdu mitään raskasta.
 
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Joo itekin oon tykännyt tuosta! Pitänyt 60-80 FPS väliä mm. Death Stranding, World of Tanks ja SOTR peleissä kun niissä siitä 144hz ei paljon hyötyä ole vaikka näyttö tukeekin. GPU kuorma pysyy siellä 90-120W maisemissa eli viileänä käy :) Kerrankin mukavaa olla tehoa resevissä!
 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
166
Nyt on itelläkin vesille viety 6900xt. Lämmöt pyörii siellä 50/65 hujakoilla. Välistä meinaa hotspot karata ja saattaa käydä 75, mutta laskee melko nopeaa takasin tonne 60 tienoille. Ja mullahan on mpt:llä 350w ja siihen vielä 15% lisää, alle 400w ottaa.
Pikaisesti kelloja kokeilemalla 20 589 timespy (grafiikka) ja port royalissa sain 11 058.
Koululta ja muilta harrastuksilta kun kerkeää, niin hakea vähän vielä parempia kelloja. Enemmän menoja vielä varmasti on.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 281
Nyt on itelläkin vesille viety 6900xt. Lämmöt pyörii siellä 50/65 hujakoilla. Välistä meinaa hotspot karata ja saattaa käydä 75, mutta laskee melko nopeaa takasin tonne 60 tienoille. Ja mullahan on mpt:llä 350w ja siihen vielä 15% lisää, alle 400w ottaa.
Pikaisesti kelloja kokeilemalla 20 589 timespy (grafiikka) ja port royalissa sain 11 058.
Koululta ja muilta harrastuksilta kun kerkeää, niin hakea vähän vielä parempia kelloja. Enemmän menoja vielä varmasti on.
Pitäisihän se noilla tehorajoilla antaa huomattavasti enemmän pisteitä Time Spy:ssä. 6800XT:llä tulee suurinpiirtein tuon verran 330W limitillä...
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
493
Nyt on itelläkin vesille viety 6900xt. Lämmöt pyörii siellä 50/65 hujakoilla. Välistä meinaa hotspot karata ja saattaa käydä 75, mutta laskee melko nopeaa takasin tonne 60 tienoille. Ja mullahan on mpt:llä 350w ja siihen vielä 15% lisää, alle 400w ottaa.
Pikaisesti kelloja kokeilemalla 20 589 timespy (grafiikka) ja port royalissa sain 11 058.
Koululta ja muilta harrastuksilta kun kerkeää, niin hakea vähän vielä parempia kelloja. Enemmän menoja vielä varmasti on.
Mulle tulossa Bykskin blokki
Itekki olen kattonut et jengi vetää 6800xt aika hyvin menee time spyta. Kuiten samalla raudalla time spy listoilla olen nyt 3. sijalla.
Mulla on näköjään 4 sija intelin i5 10600k listalla mut mulla menee vielä normijäähyllä mut ei kauaa.

 
Liittynyt
09.12.2020
Viestejä
166
No ei sillä ollukkaan kun 12 käyttäjää :D
No joo totta :lol:

Meinasi muuten itsellä narista pahasti toi kortti blokin kanssa. Nyt ruuvailin ton perselevyn vähän löysempään, eikä enää kuulu muuta kuin tuulettimien lempeä humina. Ei kannata siis vääntää kovin tiukkaan, muuta kuin itse blokki. Se mulla on kyllä melkein Laihian momenttiin.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
678
Onko näiden korttien kellottamiseen jotain ohjeita? Rangen napsautin päälle niin se lisäsi 150 pinnaa Time Spyhyn mutta edelleen pikkuisen alle keskiarvon tälläkin on vaikka pitäisi olla nopeat muistit (3600/CL16 ja IF pitäisi olla 1:1).
 
Liittynyt
25.03.2020
Viestejä
447
Onko näiden korttien kellottamiseen jotain ohjeita? Rangen napsautin päälle niin se lisäsi 150 pinnaa Time Spyhyn mutta edelleen pikkuisen alle keskiarvon tälläkin on vaikka pitäisi olla nopeat muistit (3600/CL16 ja IF pitäisi olla 1:1).
MPT käytössä. HWInfolla sit katot lämmöt ja ajat sen mukaa.


Omat asetukset:
MPT käytössä ja Power limiitti nostettu +15
Kellot: 2504Mhz ja 1050 MV
VRAM: Fast timing ja kellot 2120MHz
 
Liittynyt
30.11.2020
Viestejä
163
Onko näiden korttien kellottamiseen jotain ohjeita? Rangen napsautin päälle niin se lisäsi 150 pinnaa Time Spyhyn mutta edelleen pikkuisen alle keskiarvon tälläkin on vaikka pitäisi olla nopeat muistit (3600/CL16 ja IF pitäisi olla 1:1).
Epätieteellinen peruskaava ei-päivättäiseen käyttöön soveltuvien asetusten hakemiseen menee varmaan jotenkin näin, jos menee ns. "stock" kortilla, ilman MorePowerToolia. Rajoitteeksi muodostuu nopeasti powerlimit, joka alla tehtävästä +15% nostosta(suurin mitä AMD sallii) huolimatta jää noin 290W:iin. Huom. alla näkyvät Mhz ja mV lukemat ovat suoraan niitä jotka Radeon software näyttää, eivät sellaisia joita korttia oikeasti käyttää. Nämä ovat kai jonkinlaista offsettia johonkin vertailuarvoon suhteutettuna, ja oikeasti kortti mm. käyttää huomattavasti korkeampia jännitteitä kuin tuo 980 mV.

1. Manuaalisäädöt päälle kaikista asetuksista
2. Powerlimit +15%
3. Muisteille "Fast timings"
4. Tuulettimet kokoajan 100%
5. Kellojen max. 2600 mhz
6. Jännite 1050 mV
7. -> Testiajo

Sitten onkin vaihtoehtoja. Näistä pitäisi varmaan piirtää vuokaavio :)

Testiajo meni onnistuneesti läpi
  • kortti ei hakannut jatkuvasti power limittiä(~290W) vasten -> nosta kelloja
  • kortti kulki jatkuvasti lähellä(alle 50 mHz päässä) asettamaasi maksimikellotaajuutta -> nosta kelloja
  • kortti hakkasi jatkuvasti powerlimittiä vasten -> Laske jännitettä
  • kortti hakkasi jatkuvasti powerlimittiä vasten, olet jo laskenut jännitettä ja testiajon pisteet laskivat edelliseen ajoon verrattuna- >nosta jännitettä

Testiajo ei mennyt onnistuneesti läpi
  • kortti hakkasi power limittiä vasten -> laske kellotaajuutta ja/tai nosta jännitettä(jos olet juuri äsken laskenut jännitettä)
  • kortti ei hakannut power limittiä vasten -> nosta jännitettä

-> Uusi testiajo

Omalla kortilla(refu 6800 XT) näillä päädyttiin asetuksiin 2625 mHz ja 980mV, joilla todelliset kellot liikkuvat testiajon aikana 2500-2550 paikeilla ja powerlimit hakkaa edelleen vastaan. Tähän asti jännitettä laskemalla tulokset paranivat joka vedolla. Alempi jännite ei kuitenkaan enää toimi vakaasti. 3dMark yms. pisteitä en muista eikä kone ole nyt käsillä, mutta reilusti paremmat kuin stock-asetuksilla ja reilusti huonommat kuin herroilla jotka ovat MPT:hen tarttuneet joka tapauksessa. Muistikellot sitten asia erikseen. Itse en lähtenyt vielä nostamaan niitä, sillä powerlimit tulee muutenkin jo vastaan. Ohjeet siis sillä varauksella, etten tarkalleen tiedä muistikellojen nostamisen vaikutuksesta tuloksiin. Powerlimittiä vastaan hakkaamista olen seurannut ihan AMD:n omalla kännykkäsovelluksella, joka näyttää aina kulloinkin käytetyn määrän.

edit: Lisättäköön vielä että lämmot pysyvät näillä asetuksilla mielestäni varsin maltillisina, maksimissaan 60-65 asteessa, hotspotin ollessa reilut 80. Ilmajäähy.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
678
Eipä taaskaan mikään ole turhan helppoa. Asensin tuon MPT:n ja käynnistin adminina, mutta silti kaikki kentät on harmaana, eli mitään ei voi tehdä. Sisältää siis tuon ekan välilehden, josta ne featuret laitetaan päälle.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
311
Eipä taaskaan mikään ole turhan helppoa. Asensin tuon MPT:n ja käynnistin adminina, mutta silti kaikki kentät on harmaana, eli mitään ei voi tehdä. Sisältää siis tuon ekan välilehden, josta ne featuret laitetaan päälle.
Unohda se MPT jos ylikellotus ei ole tuttua puuhaa. Igorslabilla on siihen ohjeet (tarvitset korttisi bioksen sitä varten, saa esim GPU-Z:lla).

Punakuonolla hyvät ohjeet, niillä kannattaa edetä. Aika simppeliä puuhaa tämä on suoraan Radeonin softasta kun ei tarvitse koskea kun kolmeen slideriin. Muistikelloja voi melkein pitää vakiona, mutta fast timing. Ei tuo juuri lisää performancea ja taitaa olla power budgetista pois nekin megahertsit.
 
Liittynyt
07.01.2021
Viestejä
678
Powerit meni > 300W, parhaimmillaan taisi olla joku 320W, mutta hyvinhän tuo muuten pyöri Port Royalin pieniä kupruja lukuunottamatta. Siinä niissä kohdissa, mihin aurinko osuu näkyi kummaa välkkymistä.

Ihan mukavat lisät tuli 3DMarkiin, mutta ei niin paljon että normikäyttöön olisi vaikutusta. Tulipahan kokeiltua että kortti kuitenkin kestää kellottelua. Lämmöt taisi enimillään olla junctionissa jossain 72-73C. Vakavampaan kellotteluun pitäisi vamaan prossuakin kellotella ja koittaa saisiko noita 3600MHz:n muisteja pumpattua yhtään.

Voisi sen Chillin ennemmin laittaa päälle, tämä kun on 60Hz paneeli (4k toki).
 
Liittynyt
30.11.2020
Viestejä
163
Uskomattomia vehkeitä alivoltittumaan nämä. Power limittiin en vieläkään hennonnut koskea, mutta pari muuta juttua tuli kokeiltua.

SOC-jännitteen ylärajan laskemisen jälkeen...
1610754819263.png


...toimi kortti taas pykälää matalammalla alivoltti-offsetilla
1610755942960.png

1610755916444.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
435
Tulipa laitettua tilaukseen tuo PowerColorin RX 6900 XT Red Devil ku oli kerran saatavilla. Vesillehän tuon vois sit jossain vaiheessa laittaa,ku kerrran blokkikin näyttää löytyvän

Edit. Mahtaako EKWB:ltä löytyä blokkia tälle Red Devilille? Alphacoolilta löysin
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
62
Ek:n vesiblokki ja backplate saapuivat ja ne onvat nyt asennettu 6800xt refuun. Käy paljon kuumempana kuin vanha 1080ti gaming x bykskin blokilla, sen lämmöt olivat yleensä pelatessa 40-41c (2100mhz 1.081v ftw3 kingpinfix bios). Tässä ratukassa lämmöt jotain 45-50c, hotspot käy ~10c kuumempana. MPT:llä powerlimitti tappiin, 360+280+140 radit loopissa. Ei varmaan ole kontaktistakaan kiinni kun nesteen lämmöt nousivat kanssa(~39-40c). :hmm:
Ihan tyytyväinen tämän kulkuihin, hämää vaan kun tuo on pienemmällä kulutuksella lämpöisempi. Ehkä se on vaan arkkitehtuurieroja?

"Pelivakaat" kellot, as in ei ole vielä ~10h testien aikana kipannut:

radeon settings.png


3dmark.png


 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
62
Niin just toi 289w ja sitten amd paneelista powerlimit+15 = joku ~330w :giggle: Ei sitä saa varmaan vielä mistään tuon korkeammalle vielä, kun ei ole julkaistu kunnollisia työkaluja biossin muokkaukseen.

Pitää jokupäivä koittaa säätää noita max voltteja MPT:llä alaspäin, jos vaik sais vähä viileemmäks. Tuskin tulee lisää kulkuja kun näyttää että kortti päättää antaa sen 1.15v lähes kokoaika itselleen tuosta 1.03v asetuksesta huolimatta. Tai no, mene ja tiedä. Pitää kokeilla ihan mielenkiinnosta.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
IMG_20210116_103039.jpgIMG_20210116_113237.jpg

Tommonen tuli aamulla sullottua koneeseen. On kyllä oikeasti hiljainen kortti refuksi, tunnin pelailuista lämmöt 78c (hotspot 95c) ja tuulettimet pyöri max 1180rpm. Kellottelut voi kyllä unohtaa tässä itx setissä suoraan, enintään jotain alivoltittelua voisi miettiä kun ei viitsi tuota 650w SFX virtistä rääkätä turhaan. Katsotaan sitten enemmän kunhan SF750 platinium saapuu joskus tulevaisuudessa :cautious:

E: On kyllä harvinaisen sekava viritys tuo AMD ajureiden softa kun tottunut nvidiaan. Viimeksi ollut AMD kortti varmaan 5-vuotta sitten.
 
Viimeksi muokattu:

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
311


Tommonen tuli aamulla sullottua koneeseen. On kyllä oikeasti hiljainen kortti refuksi, tunnin pelailuista lämmöt 78c (hotspot 95c) ja tuulettimet pyöri max 1180rpm. Kellottelut voi kyllä unohtaa tässä itx setissä suoraan, enintään jotain alivoltittelua voisi miettiä kun ei viitsi tuota 650w SFX virtistä rääkätä turhaan. Katsotaan sitten enemmän kunhan SF750 platinium saapuu joskus tulevaisuudessa :cautious:
Mulla samassa kopassa sama kortti 6800xt + prossuna 3600@4.15ghz, ihan hyvin sf600 jaksaa vaikka MPT:llä watit tapissa. Eihän tuo ota kun sen max 330w + prossu joku 50-100w + muut hilppeet 50w tms
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
Sigussa oma kokoonpano. Seinästä näyttää tuollaisen töpselin ja koneen väliin tulevan "kulutusmittarin" mukaan vetävän vakionakin (prossulla pbo käytössä) +-450-470w pelistä/softasta riippuen. Jos tuota 6900xt kellottelee ni hetkittäiset peak lukemat voi herkästi nousta sellasiin lukemiin että saa koneen sammumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
493
Onko kellään sellaista ongelmaa jos laittaa jännitteet tappiin tässä 6900 1175mv niin tulee vähemmän pisteitä timespyssä? Mulla tuli joku 15800 pistettä 2650mhz minimi 2400mhz aika outoo mietin että riittääkö mulla powerissa virrat kun vaan 700w plus cold.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
311
Onko kellään sellaista ongelmaa jos laittaa jännitteet tappiin tässä 6900 1175mv niin tulee vähemmän pisteitä timespyssä? Mulla tuli joku 15800 pistettä 2650mhz minimi 2400mhz aika outoo mietin että riittääkö mulla powerissa virrat kun vaan 700w plus cold.
No varmaan kaikilla on sama ongelma kun loppuu virrat kesken. Jännitteitä alas niin saat enemmän pojoja.
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
493
Ok no niin mä aattelin tarvii tilata parempi poweri 850w luulis riittävän kun vesille laittamassa kuitenkin.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
311
Ok no niin mä aattelin tarvii tilata parempi poweri 850w luulis riittävän kun vesille laittamassa kuitenkin.
Siis ei siitä sun powerista virrat lopu kesken(jos loppuu, niin kone sammuu), vaan näytönohjaimesta. Kannttaa ehkä katsoa vaikka youtubesta vähän jotain kellotusaiheista videota niin tulee edes perusteet tutuksi =)
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 281
Siis näytönohjaimen tehoraja tulee vastaan. Pienemmällä jännitteellä kellot voi samalla tehorajalla nousta ylemmäs.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 281
Ek:n vesiblokki ja backplate saapuivat ja ne onvat nyt asennettu 6800xt refuun. Käy paljon kuumempana kuin vanha 1080ti gaming x bykskin blokilla, sen lämmöt olivat yleensä pelatessa 40-41c (2100mhz 1.081v ftw3 kingpinfix bios). Tässä ratukassa lämmöt jotain 45-50c, hotspot käy ~10c kuumempana. MPT:llä powerlimitti tappiin, 360+280+140 radit loopissa. Ei varmaan ole kontaktistakaan kiinni kun nesteen lämmöt nousivat kanssa(~39-40c). :hmm:
Ihan tyytyväinen tämän kulkuihin, hämää vaan kun tuo on pienemmällä kulutuksella lämpöisempi. Ehkä se on vaan arkkitehtuurieroja?

"Pelivakaat" kellot, as in ei ole vielä ~10h testien aikana kipannut:





20692 pistettä 1030mV jännitteellä? :woot:

Minulle taisi sattua surkein 6800XT piiri.... Paras mihin on päässyt on 20491 ja siinä 968mV jännitte. Yhtään enemmän niin laskee pisteet reilusti ja yhtään vähemmän niin kaatuu...
Lämmöt on kyllä myös paljon korkeammat. ~50C / 80C 3DMark ajon aikana...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 512
Viestejä
4 164 793
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom