- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 141
Itselläni tämä RMA-prosessi meni juuri samalla tavalla, että kerran päivässä tuli uusi viesti seuraavista toimenpiteistä, joita voisi kokeilla, vaikka alun alkaen olin jo kertonut kokeilleeni nuo kaikki ajureiden asennukset sun muut. Mutta nyt muutaman päivän viestittelyn jälkeen tuli viestiä, että pitäisi lähettää takaisin Hollantiin, niin saan uuden tilalle. Mutta miten tämä palauttaminen nyt käytännössä menee? Onko näissä valmiiksi joku postitushomma jo hoidettu jonkin kuriirin kautta vai pitääkö lähetys hoitaa itsenäisesti parhaaksi katsomallaan tavalla...? Tämä ei oikein avaudu noista viesteistä tai AMD:n sivuilta.
Itselleni tuli ainakin asiakaspalvelun kautta DHL:n etiketti jonka tulostin ja teippasin pakettiin, sitten vein paketin lähimpään DHL:n pakettiautomaattiin. Sieltä tuli kans kasa automatisoituja viestejä palautuksista ohjeineen. Nekään ei tullut heti ja kerralla vaan siinä meni melkein päivä.