Miten niin heikommassa asemassa kuin botit? Nythän botit ei voi tietää mikä on sen tuotesivuTuote piilottelu siirtää F5-kisat vain eri sivulle. Pääsivu, tuotelista tai hakupalkki, jostain se linkki/nappi tuotteelle on annettava. Ollaan heikommassa asemassa kuin botit, jos tarvitaan lisää klikkauksiaja hintakin saattaa kiinnostaa. Voi vain toivoa että heittävät jotain oikeaa kapulaa bottien rattaisiin, mutta onko epärealistista odottaa sivustoihin muutoksia?
Se tossa jotenkin hulluinta on, että sieltä voi lävähtää vaikka 6 eri merkin korttia tarjolle, hyvällä tuurilla joku custom. Ja sit pitäs ehtiä tajuamaan mitä mikäkin maksaa, minkä niistä haluaa jne.
Ei ole huolta, että customeja lävähtää 18.11. myyntiin. Ne taitaa yksitellen ilmestyä myöhemmin vasta listoille tilattavaksi ilman sen mitään F5 kisoja.
 
	 
 
		 
 
		 
					
				 
						
					 
					
				 
						
					 
 
		 
 
		 
 
		 Eikä ehtisi kryptowänkkerit väsäillä ostobotteja.
  Eikä ehtisi kryptowänkkerit väsäillä ostobotteja. 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 Noi vaikuttaa mun mielestä peräti realistisilta ainakin XT-mallien suhteen. Olisin yllättynyt, jos 6800XT:n Nitrot ja Red Devilit olisivat halvempia kuin 3080:n paremmat custom-mallit. Kaikki menee kuitenkin, oli hinta mikä hyvänsä.
  Noi vaikuttaa mun mielestä peräti realistisilta ainakin XT-mallien suhteen. Olisin yllättynyt, jos 6800XT:n Nitrot ja Red Devilit olisivat halvempia kuin 3080:n paremmat custom-mallit. Kaikki menee kuitenkin, oli hinta mikä hyvänsä.
 
 
		 
 
		 
 
		
 Vai pitääköhän tässä yrittää järjestää vapaapäivää että pääsee paukuttaan F5. Tarttis saada tämä fury nano eläkkeelle pikkuhiljaa
  Vai pitääköhän tässä yrittää järjestää vapaapäivää että pääsee paukuttaan F5. Tarttis saada tämä fury nano eläkkeelle pikkuhiljaa 
 
 
		
 
 
		
 Enpä usko että peruvat jo tilattuja kortteja. Kun muistaakseni tilaajan pitää saada tuote jonka on tilannut, ellei hinnoittelu virhe ole todella merkittävä, jonka kuluttajan olisi pitänyt huomata. Ja tässä ei nyt ole hinnoittelu virhettä vaan lipsahti vai etuajassa myytiin.
 Enpä usko että peruvat jo tilattuja kortteja. Kun muistaakseni tilaajan pitää saada tuote jonka on tilannut, ellei hinnoittelu virhe ole todella merkittävä, jonka kuluttajan olisi pitänyt huomata. Ja tässä ei nyt ole hinnoittelu virhettä vaan lipsahti vai etuajassa myytiin. 
 
		
 
 
		