Taneli-
☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Omasta mielestä nuo on kyllä kilpailukykyisesti hinnoiteltu. Itellä vaihtunu näytöt monta kertaa tässä parin vuoden sisään.
Itse en ole nähnyt (tosin täytyy myöntää että en ihan niin hirmuisesti ole vielä pyrkinyt katselemaan) sellaista hyvää ja kilpailukykyisen hintaista, eli noin 350-500€ maksavaa uutta näyttöä. Toki jos vaihtaisi muutaman vuoden sisällä seuraavaan sen hinnan pitäisi olla maksimissaan 200€ eli luultavasti katselisin käytettyä.
Mutta kun etsin yleensä 6+ vuoden ajatuksella niitä näyttöjä tuollainen 50- alle 100€ / vuosi hintainen näyttö on oikein hyvä minulle. Nyt on käytössä 2018 marraskuussa hankittu (374€, eli nyt marraskuussa noin 75€/vuosi) Acer XF270HUA 27" 144Hz 1440p monitori mihin olen oikein tyytyväinen. Myös testien mukaan kutakuinkin ylivertaisesti paras mitä pelaamiseen ja muuhunkin silloin sai...
Varmaan vuoden tai parin päästä voisi alkaa katsomaan josko saisi laadukasta oled paneelia ehkä 4K ja 32" jos silloin myös näytönohjaimia jotka pyörittävät grafiikkaa tuolla resoluutiolla alkaa saamaan siinä järkevässä 250-400€ hintaluokassa mihin pyrin ostokseni sillä sektorilla asettamaan... Mikäli ei niin ehkä täytyy tyytyä 27" 1440p oled näyttöön.