Acer 27" Nitro VG270UPbmiipx, 144Hz WQHD -pelimonitori, musta - 349,00€
Acer Nitro VG270S on huippuluokan pelinäyttö. Loistava 27 tuuman 2560 x 1440 WQHD-näyttö mahdollistaa työnteon ja pelaamisen sekäwww.jimms.fi
Kokemuksia tästä monitorista? Olisiko hyvä ostos tuohon hintaan?
Kummastakaan tuosta Acer VG270UPbmiipx eikä Lenovosta ei löydy tarkkoja testejä vasteajasta, joten itse joutuu kokeilemaan, onko tarpeeksi nopea. Omiin silmiin tämän Lenovo G27q-20 vasteaika on ihan hyvä, eikä ghostaamista eli liikkuvan kuvan perässä tulevaa mössöä ufo-testin perusteella juuri ole, mutta en takaa etteikö mun silmät voi valehdella
Rtings löytyy tämä: Acer Nitro VG271UP Pbmiipx Review mutta tuossa on yhden kirjaimen ero mallinimessä Jimmsin vastaavaan, joten vaikea sanoa onko Rtings-testeissä ollut sama paneeli. Varmaan lähellä tuota, eli ihan ok vasteajat jne, koska Amazonin 1800kpl käyttäjäarviot tuosta näytöstä on +90% positiiviset. Amazoniin laitetun käyttäjäkuvan perusteella, ainakin ufotestin perusteella ghostaus on about samalla tasolla kuin omassa lenovossani, eli riittävän hyvää varmasti useimmille. Jos erinomaista liikkuvan kuvan sulavuutta ja terävyyttä hakee, niin sitten joutuu pulittaa +500 euroa.
Nyt saa Lenovoa Powerista 250€:lla (ja "5 vuoden takuulla"). Itsellä on tosiaan tälläkin hetkellä molemmat, Lenovo G27q-20 ja Acer VG270UP ja täytyy kyllä todeta, että ovat todella samankaltaiset näytöt. Sama määrä IPS-glowia, valovuotoa, heijastusta ja myös vasteaika on mielestäni aika identtinen. Sanoisin eroiksi siis Acerin parempi joystick-tyylinen asetuspainike ja Lenovon korkeampi 165Hz virkistystaajuus. Ostaisin sen minkä halvemmalla saa, mutta samalla hinnalla Lenovon.Kyllä frendi sai tilattu ilmeisesti tuon tarjousnäytön Lenovosta, mutta saatavuus tosiaan nyt kyssäri.
Ei tuo Acerin näyttö varmaan tosiaa paljoa häviä Lenovolle, mitä olen tuostakin testejä seurannut. Sama paneelilotto siinäki toki edessä.
Lenovo 269e tuskin on huono vaihtoehto.
Edit: Niin ja Lenovossa toki paremmat säädöt jalustassa, mutta itse olen pitänyt näitä telineessä.
Viimeksi muokattu: