Philipsin kanssa leikkinyt vähän enemmän ja tutustunut tarkemmin säätöihin ja smartimagehässäköihin sekä katsellut elokuvan (1), parit NHL-pelit ja pelaillut pikkusen (45min) enemmän.
Mä en kyllä keksi oikein mitään muuta miinusta tästä kuin jalustan? Kuvanlaatu yllättävän hyvä, 10bit VA paneelia tuijottelin ennen tätä 8bit IPS paneelia mutta tässä melkein miellyttävämpi kuva, syystä tai toisesta?
Euroopassa ja suomessakin mm. verkkokauppa huutaa tästä 220-249€ hintoja kun dustin myy (black friday tarjoushinta jäi pysyväksi?) 159€ hintaan joka on kyllä aika helevetin maukas hinta meille perheellisille, kerskakulutusvuotensa jo ohittaneiile setämiehille ja miksei myös perseaukisille opiskelijoille jotka eivät halua tumpata koko opintolainaansa jimmssiin, premium pumpum aateekoohoon tunti lainan nostamisen jälkeen.
Tosin jos joku varakas herrasmies haluaa maksaa +69hz:stä (144hz vs 75hz) 250-350 euroa enemmän muuten melkolailla samoilla spekseillä olevasta näytöstä niin mikä minä olen tuomitsemaan?
4.2/5
Philips E-line 275E1S ab € 225,00 (2020) | Preisvergleich Geizhals Deutschland
Philips E Line 275E1S/00, 159€ | Hinta.fi