- Liittynyt
- 28.03.2018
- Viestejä
- 1 399
Noi pinnojen rihtaukset teetän mielelläni ammattimiehellä, olkoon vaikka xxl:llä. En oikein tajua mitä muuta huoltoa uusi fillari voisi tarvita. Vaihteet säätää parhaiten itse. Vaatiiko noi etuiskaritkaan mitään huoltoa, kun moottoripyörissäkin vain 20 tkm huoltoväli. Crossipyörät sitten erikseen...Itse olen ainakin epäillyt että XXL:n "ensihuolto" on valohoitoa. Muun muassa pyysin ilmaamaan takajarrun, mitään ei oltu tehty ja jouduin itse ilmaamaan jarrun. En saanut mitään selvitystä onko pinnat kiristetty ja onko kiinnityspultit käyty läpi asianmukaisesti.
Vielä hintaan kuuluvat 2 "kausihuoltoa" on jäljellä... Ei tekisi mieli mennä viemään pyörää päiväksi sitä varten että se seisoo seinän vieressä.