28 x 2.35" = 60-622Vaikuttaa hyvältä, mutta tämä siis 28", mielellään 29". Tosin hinta ok joten voisi noitakin kokeilla, ellei käy niin että fillari tuntuu matalammalta ajaa.
28 x 2.35" = 60-622Vaikuttaa hyvältä, mutta tämä siis 28", mielellään 29". Tosin hinta ok joten voisi noitakin kokeilla, ellei käy niin että fillari tuntuu matalammalta ajaa.
Juu Canyoniin tulisivat. Nyt siis alla uudet Speed Kingit jotka hyvät renkaat mutta surkea pistosuojaus.^Laitoin hybridiin Schwalbe Marathon Supremet kokoa 37-622 (28 x 1.40, 700x35C) V-Guard, E-25. Parin testilenkin (ja 240 nastaisten Marathon Winterien jalkeen ) perusteella rullavat oikein hyvin. MicroSkin, RaceGuard, TLE, E-25 on noista se kestävävämpi ja painavampi tubeless ready malli. Haet kyllä leveämpää ja tästä ei näytä löytyvän kuin 50-622 (28 x 2.00) V-Guard, E-25, mikä jonkun jenkkikaupan mukaan on 29", mutta Euro standardien vuoksi ilmoitettu 28". Olitko laittamassa tuohon Grand Canyoniin, vai oliko se vain tuon kärryn vuoksi puheissa? Siihen nämä ovat varmasti melko kapeat. Varmasti tiesitkin jo, mutta Schwalben paremmat kumit ovat EVO sarjaa ja edukkaampi on nimeltään Performance.
Tässä vielä linkki Fillarikeskustelu.comin artikkeliin, missä kasattu ja käyty hyvin läpi nuo Schwalben renkaiden teknologiat. MTB renkaita, mutta pätee muihinkin. Schwalben omilta sivuilta kun on tuska löytää mitään infoa renkaiden teknologiasta ja mitä mikäkin tavaramerkki tarkoittaa.
Fillarikeskustelu.com
Polkupyöräilyaiheinen keskestelufoorumi. Aktiivinen yhteisö fillaroinnista kiinnostuneille henkilöille!www.fillarikeskustelu.com
Tämä siis yhtä korkealla profiililla kuin tyypilliset 29" specsatut renkaat kun leveys 2.35. Painetta sietävät sen 4 bar joten luulis rullaavan.28 x 2.35" = 60-622
Ei ainakaan CRC:n tapauksessa mitään tulleja tai alveja tarvitse miettiä, koska tavara tulee Iso-Britanniasta. Brexit alkaa vaikuttamaan vasta 1.1.2021 alkaen, joten sitä ennen kyseessä on euroopan sisäinen kauppa.Onko kukaan tilaillu wigglestä tai chain reaction cyclestä kokonaista fillaria? Miten näissä menee alvit ja tullit? Mietinnässä Vitus Energien tilaaminen...
Wigglestä ostanut kaksi fillaria ja homma toiminut hienosti. Brexit ei vielä vaikuta asiaan mitenkään, vuoden loppuun mennään vanhoilla säännöillä (kts. Tulli), eli homma toimii vielä kuin ennenkin ja tilaukset on EU:n sisäistä kauppaa ilman tullikomplikaatioita.Onko kukaan tilaillu wigglestä tai chain reaction cyclestä kokonaista fillaria? Miten näissä menee alvit ja tullit? Mietinnässä Vitus Energien tilaaminen...
Tuli (jo jonkin aikaa sitten) hommattua tuo pyörä, mutta ei hemmetti, mikä pettymys. Olisinpa tiennyt, että CUBE on mennyt muuttamaan standardimallisen lokasuojakiinnityksen joksikin hirvitykseksi, johon ei pysty edes CUBEn omia lokasuojia sitten luultavimmin kiinnittämään. Eipä oikeastaan ole tullut ajettua yhtään, kun ei saa lokareita kiinni.Suunnitelmissa olisi tilata tämmöinen kapistus saksanmaalta, kun ei oikein suomessa meinaa missään edes olla myynnissä..
Cube Hyde Race black´n´green | Fitness Bike Shop
Onko kellään tietoa, minkälaisissa palasissa tulee, elikäs saako sen ihan itse kasaan tämmöinen joskus vasaraa ja meisseliä kädessään pitänyt tahvo?
Eipä ole tosiaan tullut aiemmin tuollaista vastaan, mutta tuossahan on sentään reikä pohjalla: onko pointtina vetää pultilla suoraan lokasuojan läpi ja poterossa on tilaa mutterille+kiintoavaimelle? Siihen vaan esim SKS:n Bluemelsit: liukusillan (tulee paketissa irtonaisena) sijaan reikä oikealle kohtaa ja leveä prikka lokarin sisään tueksi.Tuli (jo jonkin aikaa sitten) hommattua tuo pyörä, mutta ei hemmetti, mikä pettymys. Olisinpa tiennyt, että CUBE on mennyt muuttamaan standardimallisen lokasuojakiinnityksen joksikin hirvitykseksi, johon ei pysty edes CUBEn omia lokasuojia sitten luultavimmin kiinnittämään. Eipä oikeastaan ole tullut ajettua yhtään, kun ei saa lokareita kiinni.
Tai, kai siihen jonkun MTB - hirvityksen voisi laittaa, tai ehkä poraamalla reiän tuohon, missä normaalisti on yläkiinnikkeen paikka, eli reikä taaksepäin.
Ei nuo tommoset vertikaaliset lokareiden kiinnitysreijät ihan ennenkuulumattomia ole. Omassa hybridissäni on vähän vastaavanlainen jota aiemmin kirosin kun oli tarkoitus lokarit vaihtaa. On kai olemassa lokareita jotka käyvät noihin suoraankin mutta perinteisen saa kiinni tosiaan vaikka poraamalla reiän oikeaan kohtaan ja vetämällä pultin siitä läpi.Tuli (jo jonkin aikaa sitten) hommattua tuo pyörä, mutta ei hemmetti, mikä pettymys. Olisinpa tiennyt, että CUBE on mennyt muuttamaan standardimallisen lokasuojakiinnityksen joksikin hirvitykseksi, johon ei pysty edes CUBEn omia lokasuojia sitten luultavimmin kiinnittämään. Eipä oikeastaan ole tullut ajettua yhtään, kun ei saa lokareita kiinni.
Tai, kai siihen jonkun MTB - hirvityksen voisi laittaa, tai ehkä poraamalla reiän tuohon, missä normaalisti on yläkiinnikkeen paikka, eli reikä taaksepäin.
Eli tuommoinen järjetön systeemi.
Paskan möivät. Eipä kyllä voi CUBEa suositella kenellekään, jos tämmöistä paskaa tarjoavat.
Mikälie ollut ideana, muutakuin seurata APPLEn esimerkkiä ja tehdä täyttä paskaa ja mahdollisimman vaikeaa, ihan vaan vittuillakseen. Tuossa kuva parin vuoden takaisesta mallista.
En ota kantaa kypäräpakon tarpeellisuuteen, mutta en itse ainakaan pidä kypärää ennaltaehkäisyn takia, vaan juuri sen jo tapahtuneen onnettomuuden jälkiseurauksien lievittämiseksi yksilötasolla. Alla kuva viime kesältä, kun reippaassa vauhdissa etuiskari (ilmeisesti) pohjasi ja aiheutti spontaanin poistumisen tangentin suuntaan. Ihan vaurioitta ei selvitty nytkään, mutta ainakin hengissä selvisinToivottavasti kypärapakkoa ei tule koskaan kun sille ei varsinaisesti mitään tieteellisiä perusteita ole ja parhaimmillaan aiheuttaa onnettomuuksia kun autot ajaa tutkitusti lähempää pyöräilijää jolla on kypärä ja herkemmin kolahtaa pää oksiin yms. kun ei hahmota kypärän kokoa. Tällaisten muutosten takia kyllä alkaa harkitsemaan olisiko se auto sittenkin järkevämpi kulkuneuvo. Vaikea tosin uskoa, että ihmiset näitä alkaisi noudattamaan ja poliisilla riittäisi resursseja seurantaan. Jos pyörissä tulisi nämä sisäänrakennettuina niin sitten olisi huomattavasti järkevämpää kuin se, että alkaisi käyttämään kymmeniä - satoja euroja tarvikkeisiin vaan poliisin takia kun muuten ei tarvitse.
Järeä U-lukko on varmasti paras (tai pahin varkaan kannalta). Itse pidän parhaana ketjulukkoa + U -lukkoa, jos haluaa varmastaa, että pyörä varmasti pysyy siinä mihin sen jättää. Tälläinen riipus itselläni käytössä: Osta Axa Ketjulukko Clinch Pehmeä Ø7.5mm 105cm - Musta HBS:lta Tuolla saa pyörän rungostaan telineeseen, niin varas ei saa kun etuvanteen mukaansa helposti.Millasta lukkoa suosittelette noin 1k€ pyörään? Tai tietty mahdollisimman halvalla lukkoa etsin, mutta toki semmonen ettei pyörä heti katoaisi.
Nuo on aina parhaimmillaankin kompromisseja.Millasta lukkoa suosittelette noin 1k€ pyörään? Tai tietty mahdollisimman halvalla lukkoa etsin, mutta toki semmonen ettei pyörä heti katoaisi.
Kiitos. Tuo menee hintaluokkaan kyllä hyvin, tarkoitus olisi tilata lukot, kun pyörän hankin vasta ensi viikolla. Onko sulla vielä suositusta edullisesta U-lulosta?Järeä U-lukko on varmasti paras (tai pahin varkaan kannalta). Itse pidän parhaana ketjulukkoa + U -lukkoa, jos haluaa varmastaa, että pyörä varmasti pysyy siinä mihin sen jättää. Tälläinen riipus itselläni käytössä: Osta Axa Ketjulukko Clinch Pehmeä Ø7.5mm 105cm - Musta HBS:lta Tuolla saa pyörän rungostaan telineeseen, niin varas ei saa kun etuvanteen mukaansa helposti.
Tuo U-lukko varmasti pitää perus nistit ja pyörävarkaat loitolla, mutta jos kyseessä on ammattivaras niin ne nostaa koko pyörän auton kyytiin ja irrottaavat sitten jossain pajalalla ne U-lukot, joten sen takia tuo ketju on ihan hyvä kaveri. Toisaalta, vaikka kuinka noita laittaa lukkoon niin aina se riski on, että joku sen onnistuu mukaansa ottamaan.
Jos lähiputiikista haet tuon lukon niin kokeile itse miltä se lukko tuntuu (paino yms.) niin siitä jo paljon saa selvää. AXA:lla on ainakin nuo turvaluokitusmerkinnät ja hinnatkaan ei ole ihan pahimmasta päästä.
Eikös tää ollut aika suosittu? TurvalukkoKiitos. Tuo menee hintaluokkaan kyllä hyvin, tarkoitus olisi tilata lukot, kun pyörän hankin vasta ensi viikolla. Onko sulla vielä suositusta edullisesta U-lulosta?
Saako mielenkiinnosta kysyä että millaisesta paikasta lähti?Mulla oli pyörä kiinni tällaisella: Bordo 6000, ja lähti voron mukaan, akkurälläkällä lukko poikki.
Jep, tuo vielä unohtui sanoa, että jos pyörää ei saa kiinni johonkin kiinteään, niin mistään lukosta ei ole mitään iloa, narkki ottaa pyörän olalle ja hinkkaa sitten lukkoa 5 tuntia omassa olohuoneessa. Jos ketju on siihen ainoa tapa, niin sitten pitää olla ketju. Ketjussa on tosiaan se huono puoli, että lenkit ketjussa / riipuksessa on melko ohkaisia ja useimmissa mahtuu hyvin katkaisupihtien väliin, tarpeeksi pitkät pihdit (narkit käyttää monesti jatkopaloja) leikkaa sitä kuin juustoa. U-lukon kaari ei useimmiten mahdu leukojen väliin. Tankolukoista kannattaa myös huomata että se ympärysmitta ei ole yhtään kummoisempi kuin U-lukossakaan, joten ketjun korvikkeena se ei mene.Järeä U-lukko on varmasti paras (tai pahin varkaan kannalta). Itse pidän parhaana ketjulukkoa + U -lukkoa, jos haluaa varmastaa, että pyörä varmasti pysyy siinä mihin sen jättää. Tälläinen riipus itselläni käytössä: Osta Axa Ketjulukko Clinch Pehmeä Ø7.5mm 105cm - Musta HBS:lta Tuolla saa pyörän rungostaan telineeseen, niin varas ei saa kun etuvanteen mukaansa helposti.
Tuossapa pääkohdat tulikin aika hyvin.Nuo on aina parhaimmillaankin kompromisseja.
Mulla oli pyörä kiinni tällaisella: Bordo 6000, ja lähti voron mukaan, akkurälläkällä lukko poikki. Nyt mulla on sama hälytinversiona. Lisäksi mulla on ekstralukkona Granit 470, hommasin tuon joskus kun aattelin että se on turvallisempi kuin tuollainen taittolukko, kun ei ole saranoita. Toisessa pyörässä oli Kryptonite Evo 4 kunnes möin sen.
Muutama oma pointti lukoista:
Kryptonite oli mun mielestä paljon miellyttävämpi käyttää kuin Abus, lukkopesä oli paremmassa paikassa, avaimen viimeistely parempi ja sitä kautta helpompi avata ja lukita. Kumpikin lukitsee U:n molemmat haarat niin että se pitää leikata kahdesti irrotusta varten. Abuksen lukot saa sarjoitettua samalle avaimelle, esm. mun sähkärissä sais periaatteessa sarjoitettua akun lukituksen ja tankolukon samalle avaimelle. Tosin sarjoitettua lukkoa ei saa tilattua ihan joka kaupasta, ja tilausajat ovat aika pitkiä. Bordo 6000:n häläri periaatteessa toimii ok, eli ei laukea helposti vahingossa jos pyörää vähän tuuppii, ja antaa varoituspiippauksen ennen huutoa, mutta on sen verran hiljainen, että epäilen hieman heräisikö siihen kuitenkaan yöllä ajoissa jos rälläkkämies tekee comebackin - eikä se rälläkkäkään mikään hiljainen vehje ole. Ei paljon lämmitä jos siinä vaiheessa kun on pihalla kalsarit jalassa ja pesismaila kädessä niin pyörän tilalla on vaan katkaistu hälytinlukko kiljumassa
- Vaijerilukot on lähes hyödyttömiä, sellaisen nyrhii poikki vaikka sivuleikkureilla, tai yksi napsaus katkaisupihdeillä
- Kaikki lukot on lähes hyödyttömiä akkurälläkkää vastaan - jos kaveri ei oo ihan tussari, akussa on virtaa ja vehkeessä ohut laikka, joku Krypto NYC napsahtaa varmaan < 30 sek.
- Ketjulukossa on enemmän heikkoja kohtia katkaisupihdeille kuin U-lukoissa
- U-lukko on herkempi pullotunkille kuin ketjulukko. Kunnollinen ei aukea pihdeillä tai rautasahalla.
- Taittolukko on hankala pihdeille ja pullotunkille, mutta saattaa antautua saranasta pultinkatkaisijalle (hydraulinen tai ruuvi)
- No-brand -markettilukko saattaa(?) olla kehnompaa terästä kuin merkkilukko, jolla voi olla merkitystä rautasahan tai akkupuukkosahan kanssa puuhastelevalle
- Mitä järeämpi ketju, taitto tai U -lukko, sitä järeämmät vehkeet vaatii
- Yleinen käsitys on, että tiirikointia harrastetaan vain Youtubessa, oikeita tiirikkamiehiä ei pyörien kimpussa juuri häärää(?)
- Huonoin lukko on sellainen mitä ei tule pidettyä mukana ja käytettyä
Noissa Abuksen tankolukoissa ehkä paras piirre on se, että ne tulee valmiiksi tosi kätevän telineen kanssa, jonka saa kiinni pyörän pullokiinnikkeen paikalle. En ole vielä törmännyt yhteenkään hyvään U-lukon kiinnikkeeseen, ainakin sekä Abuksen että Kryptoniten olivat melko huonoja, ja lukkoa tuli kuljetettua laukussa tai vyöllä. Siinä on aina se riski että lähtee vaan käväisemään lähikaupassa eikä muista / viitsi ottaa sitä U-lukkoa messiin, ja tulee kotiin kävelemällä. Tankolukko telineessä on aina messissä ja sitä tulee myös käytettyä.
Kerrostalon pihasta, (Vanhankaupunginkoski, HKI) runkokiinnitystelineestä. Aattelin optimistisesti että siinä viiden metrin päässä talon ikkunoista ei kukaan viitsi alkaa rälläköimään, tai että jos joku on tarpeeksi pro akkukoneeseen niin ei pölli sähköpyörää jossa ei ole akkua tai tietskaria kiinni, mutta olinpa väärässä... Eikä kukaan naapureista ollut myöskään ehtinyt herätä ääneen. Jossain määrin harkittu riski, ja vakuutus korvas täysin, ilman omavastuuta, mut kyllähän se sapetti bussipysäkillä kökkiessä kun odotteli poliisilta papereita (jotka piti lopuksi itse hakea, postitus tuli 5kk varkauden jälkeen ) ja uuden pyörän tilausta. Vakuutuksesta tuli päätös ja rahat parin päivän sisään kun sai paperit kuntoon (IF).Saako mielenkiinnosta kysyä että millaisesta paikasta lähti?
Bilteman 20 euron u-lukko, Hesarin testivoittaja.Kiitos. Tuo menee hintaluokkaan kyllä hyvin, tarkoitus olisi tilata lukot, kun pyörän hankin vasta ensi viikolla. Onko sulla vielä suositusta edullisesta U-lulosta?
Se HS:n testi ei ollut mikään ihan maailman huolellisin ja tieteellisin, pari poliisia yritti napsautella lukkoja voimapihdeillä, ja yksikään testissä ollut U-lukko ei kyykännyt (tosin Abuksen tai Kryptoniten kohdalla voimapihdit kyykkäsi ). Voittajaksi sitten selvisi murtamattomista halvin. Yllättävää sinänsä, että Abuksen heppoisin tankolukko murtui pihdeillä, ilmeisesti tanko oli liian ohutta. Oikeasti tuo ero kannattaisi U-lukkojen välillä kokeilla rautasahalla tai pullotunkilla, niillä aukeaa huono U-lukko mutta ei hyvä. Joka tapauksessa Bilteman ja noiden kalliimpien U-lukkojen välillä tuskin on hirveän merkittävää eroa, ainakaan ihan hintaeroa oikeuttavaa.Hesarin testistä on niin monta vuotta aikaa, että Bilteman U-lukko on varmaan täysin eri kamaa kuin silloin. Bilteman tuotteiden laatu tunnetusti vaihtelee sen mukaan mikä toimittaja milloinkin on sattunut tavaran toimittamaan.
Kokemusta on tuosta Topeakin AirBoosterista, ei valittamista. Semmonen yhdistelmäpumppu vois olla hyvä, jossa on CO2 ja normaaliOnko kokemuksia näistä CO2 pumpuista?
CO2-pumppu polkuhintaan laatumerkeiltä! │Bikester.fi
CO2-pumppu matkalle mukaan! ✔ Valikoimistamme kätevä ja nopea hiilidioksidipumppu laadukkailta valmistajilta! ✔ Nopea toimitus! ✔ Bikester.fiwww.bikester.fi
Koko ja helppous houkuttelisi, jos retkellä tms niin mahtuu hyvin mukaan, vastaavan kokoisella käsipumpussa varmaan melkoinen rykiminen että saa paineet.
Joo sitä kans mietin että yhdistelmä olisi varmaan paras. Saako tuolla yhdellä patruunalla renkaan täyteen nappia painamalla vai kuinka käytännössä menee?Kokemusta on tuosta Topeakin AirBoosterista, ei valittamista. Semmonen yhdistelmäpumppu vois olla hyvä, jossa on CO2 ja normaali
Ei ole ihan noin simppeliä. Jos pyörällä on ajeltu paljon huoltamatta, siinä voi mennä helposti useita satasia huoltoon kun pitää vaihtaa ketjua, rataspakkaa ja niin edelleen. Uuden Konan saa 600-700e pintaan joten ei tuosta montaa satasta myydessä saa. Jos perus vuosihuolto riittää niin sitten toki kannattaa.@tommyy tietenkin se kannattaa huollattaa, myyt sen tai et.
Valitettavasti oon tuossa vähän samalla kannalla. Huollolle alkaa tulla helposti hintaa siinä vaiheessa kun kaikki vaijerit, ketju ja takapakka ovat lopussa, ja tosiaan pyörän jälleenmyyntiarvo ei välttämättä ole kummoinen. Mulla oli tuossa Gary Fischerin Mendota, jota oltiin pidetty aika hyvin ja huollettu, mutta tilanne alkoi olla sellainen että pakka, ketju ja takavaihtaja olivat lopussa. Siitä olisi muutamalla huntilla tehnyt ihan kivan ajopyörän, mutta toisaalta taas muutamalla huntilla lisää olis saanut kokonaan uuden. Ja tuokin siitä lähtökohdasta että olis huoltanut itse. Huollattamalla liikkeessä ei taida päästä omilleen.Ei ole ihan noin simppeliä. Jos pyörällä on ajeltu paljon huoltamatta, siinä voi mennä helposti useita satasia huoltoon kun pitää vaihtaa ketjua, rataspakkaa ja niin edelleen. Uuden Konan saa 600-700e pintaan joten ei tuosta montaa satasta myydessä saa. Jos perus vuosihuolto riittää niin sitten toki kannattaa.
Saisipa tuollaisen isomman vesisäiliön ostettua erikseen, niin saattaisin jopa sellaisen upgraden omaan pesuriini tehdä Valitettavan usein joutuu tuota pienempää säiliötä täyttelemään.Tiedoksi muuten sellainen, että Kärcher on julkaissut OC3 alipainepesuristaan PLUS mallin, missä on 4L säiliön sijaan 7L säiliö. Specsit näyttää muuten samalta. Tuo "paino varusteiden kanssa" tarkoittaa sitten OC3 pesuria täydellä vesitankilla ILMAN mitään varustelaatikkoa ja varusteita, eli vesi on se varuste. Punnitsin äsken, kun on juuri lenkille lähtö edessä
Kärcher Matalapainepesuri OC 3 Plus
Kärcher-matalapainepesuri litiumioniakulla ja 7 litran vesisäiliöllä liikkuvaan käyttöön. Helppo kuljettaa ja säilyttää.www.kaercher.com
Onnittelut hyvästä ostoksesta! Konahan on ihan merkkipyörä siinä missä Trekkikin Eli en usko, että teit lainkaan huonoa valinta tässä.Hain paikallisesta kivijalasta Kona kahunan. Arvoin pitkään tän ja trekin x caliber 9 välillä, mutta ajattelin että minun ajuilla ei kannata maksaa merkistä kolmea sataa ylimääräistä melkein samoista osista. Hellkutin hyvä pyörä, maantiellä rullaa paljon nätimmin kuin vanha hybridini. Nyt vaan odotellaan että lumet sulaa ja pääsee maastoon
Upgraden luulisi olevan mahdollinen, koska se taitaa olla pelkkä kahvan ja säiliön vaihto. Mutta moista tuskin tulee tarjolle ja Kärcherin hinnat tuntien siinä ei olisi oikeen järkeä.Saisipa tuollaisen isomman vesisäiliön ostettua erikseen, niin saattaisin jopa sellaisen upgraden omaan pesuriini tehdä Valitettavan usein joutuu tuota pienempää säiliötä täyttelemään.
On myös tarakoita jotka kiinnitetään istuinputkeen.Täällä onkin hyvää keskustelua lisätarvikkeista sopivasti kun uuden fillarin kävin ostamassa. Ostoslistalla lukko, pumppu ja joku pussukka kiinni runkoon jossa kuljettaa puhelinta/avaimia/pikkutavaraa.
Onko kokemuksia isommista runkolaukuista tai tavaratelineistä jotka tulevat putkeen kiinni? Uudessa pyörässä ei ole kiinnikkeitä tarakalle ja mietin valmiiksi jos joskus tulee vedettyä pidempää retkeä ja tartteis kamoja kantaa.
Tuollainen on yksi vaihtoehto. Siihen pitäisi sitten keksiä joku laukku kiinni. Onneksi näyttäisi olevan kaikennäköistä nyssäkkää saatavillaOn myös tarakoita jotka kiinnitetään istuinputkeen.
Seatpost racks
Buy Attachment Parts products online at Bike-Discount Bike Shop: Bike ➤Bike Accessories ➤Attachment Parts ➤Racks ➤Seatpost racks ✓ BEST PRICE - Fast Delivery!www.bike-discount.de
Nuo satulaputkeen kiinnitettävät ovat yleensä kantavuudeltaan vain 10kg.Tuollainen on yksi vaihtoehto. Siihen pitäisi sitten keksiä joku laukku kiinni. Onneksi näyttäisi olevan kaikennäköistä nyssäkkää saatavilla
Niinhän ne näyttäis olevan. Onko kokemuksia tankolaukuista? Niitä saisi ihan kohtuu hintaa kohtuu isoinakin. Tuntuu vaan hurjalta pistää tankoon ylimääräistä painoaNuo satulaputkeen kiinnitettävät ovat yleensä kantavuudeltaan vain 10kg.
Tankoon kannattaa kiinnittää vain kevyttä tavaraa, kuten makuupussi tai teltta, muuten ohjautuvuus kärsii. Painavammat sitten taakse ja matalammalle.Niinhän ne näyttäis olevan. Onko kokemuksia tankolaukuista? Niitä saisi ihan kohtuu hintaa kohtuu isoinakin. Tuntuu vaan hurjalta pistää tankoon ylimääräistä painoa
26bikes shopItseä vähän houkuttelis ostaa maastopyörä, kun ei aina jaksa asfaltilla matkaa ajella.
Ei ole juurikaan kokemuksia maastopyöristä, joten olisiko suosituksia?
Vaihteita 11, tai 12 ja jäykkäperäistä, mieluummin 1000 euron luokkaa kuin 3000. Ei haittaa vaikka olisi halvempikin, jos hinta/laatu/osasarja on kohdillaan.
Grand Canyon AL SL 7 on varmaan ihan kelpo pyörä aloittelijalle? Hintaahan sillä on 1099e. Toisaalta taas Radonilta saisi esim ZR Team 6.0 pyörän 370 euroa edullisemmin (~730e), mutta toki osat on sitten pykälää huonommat.
Onkohan noista kumpikaan pyörä varteenotettava, vai onko jotain ehdotuksia?
Ihan hyvän näköinen pyörä, mutta osat huonommat kuin esim. tuossa Grand Canyonissa ja koossa M hinta hyppää 1377 euroon.