Ite huomannu ainakin sen, että renkaiden lämmittämiseen saa varata sen 3 kierrosta että toimii. Toinen on että vakio setuppi on yleensä se Loose, sen kun vaihtaa Stableen niin vähän jeesaa vikurointia. Mutta silti tuntuu aika monen auton kohalla setuppi olevan aika yliohjaava, siihen auttaa vaan perän löysääminen ja toinen aika iso apu on säätää perän lukkoa, Power- ja coast kulmaa pienemmäksi. Power vaikuttaa kiihdyttäessä tapahtuvaan liikeeseen ja coast taas jos auto lähtee kaasun vapautuksen jälkeen pyörähtämään, lisäksi lisäämällä Clutch arvoa isommaksi niin pitäisi hieman rauhottaa autoa. Toki yksi bugikin lukon säädöistä löytyi GT-R:llä kun eilen ajoin ja ajattelin keulille vaihtaa lukoksi Spoolin niin autosta tuli ihan mahdoton ajaa. Oman tiedon mukaan sen olisi pitänyt lukita keula ja auton olisi pitänyt tulla aliohjautuvaksi niin autosta tuli aivan mahdottoman yliohjaava ja pyöri kokoaika.
Onko tuo Stable asetus valmiiksi jossain asetuksissa? tyhmä kun olen
