Eilen tuli tämä nyssäkkä. Postin kulkemisen vaikeus ketjussa mainittu Yanwen operaattorina. Oli kaksi postitustarraa päällekkäin. Päällimmäisessä oli minun nimi ja osoite, muttei seurantakoodia. Alemmassa oli vain nimeni ja seurantakoodi, kiinalaiset merkit englanniksi economic aviation small package. Kivoja tuollaiset huijausseurantanumerot. Oli kellonremmin pakkauksessa kiva englanninkielinen teksti: High quality genuine leather sauna tested. Kiinalaisten merkkien käännöksessä ei ollut saunaa mainittu.
Taisi tulla virosta tai belgiasta halvemmalla maksulla tms. Tämä minusta on kumma että ollaan eu:ssa niin täysin avoimesti käytetään paketin jälleen lähettäjää. Ilmeisesti tulee edelleen lähettäjälle samassa paketissa useampi pienempi. Olen kyllä joskus kuullu myyjältä että ei voi lähettää suomeen kun ei ole kuriiria heillä joka kuljettaisi. Sekin voi olla syy että lähetetään viroon tai toiseen eu maahan ja sieltä toimitus onnistuu.
Tuossa oma viimeisin edelleen lähetetty paketti jonka löysin.
Joku jos tietää tarkemman toimintatavan voisi valaista asiaa.
Samoin Aliexpressiltä joissain lähetyksissä. Minulla on Mi Band 3:n metalliranneke ollut nyt mukamas kolme viikkoa Vantaan terminaalissa.
Tulee mieleen puolen kilon paketti joka tuli 5g kirjeenä ja aikansa seikkaili suomessa ennen kuin ja palautui lähettälle ja sain avata disputen.
Eli jos ei ala tulla on huijaus osoitteella lähetetty seurannalla oleva kirje.
Viimeksi muokattu: