Charun
Tukijäsen
- Liittynyt
- 03.09.2018
- Viestejä
- 2 341
Kävin eilen ihan Postin toimipisteessä kysymässä, että onnistuisiko siinä noutopaikan vaihto. Mukava neiti naputteli pakettikoodin päätteelle ja sanoi että lajituksessa Vantaalla, mutta ei ikävä kyllä onnistu heidän koneelta vaihtaminen. Ehdotti OmaPosti sovelluksesta vaihtamaan, kertoi myös tuosta muutoksesta oman noutopisteen valinnan poistumisesta, joten sieltä pitäisi avata Chat ja pyytää noutopisteen vaihtoa sitä kautta. Liekkö väliaikainen systeemi jos tulisi joskus itsevalinta, taikka sitten rasitetaan asiakaspalvelua tuolla mukavasti...
Kuulostaa siltä, että uudistus todella on tehty niin "että se palvelee paketin vastaanottajia mahdollisimman hyvin"..

Eipä näy tossa tänäaamuna listatussakaan, vaikka ei varmasti ole Postin hallussa;Yleensä nuo vaihtoehdot ovat tarjolla ennen kuin lähetys on Postin tavaravirrassa, kunnes on ensimmäisen kerran lajiteltu, niin vaihtoehdot vähenee.

Mitään lisävalintoja tuolla ei ole, eli ihan (posti)herran hallussa minne Ivaloon tuokin vissiin päätyy. Miten tää muistuttaa erästä edesmennyttä foorumia joka "uudistui käyttäjien ehdoilla", eli teki aivan päinvastoin kuin käyttäjät halusivat.


Edit.
Huutista. Nää sun Postin mainokset käy vuosi vuodelta läpinäkyvämmiksi, kai sentään tulee hyvät provikat tästä sissimarkkinoinnista..?PS. tuli varmaan ensimmäistä kertaa tökättyä tuota osta kotiinkuljetus -napppia, hyvin inhimillisesti hinnoiteltu: 6,50, odotin kymppiä. Tässä esimerkin tapauksessa normaali 16 -lähetys oli ilmainen (XXL) ja vain kuudella eurolla sen joku kantaisi kotiin + toimitusaikakysely kuuluu hintaan.
