Postin kulkemisen vaikeus

OmaPostista saa kuskille laitettua ohjeet, esim ovikoodin
Juuei

1746000560838.png

Ei liity suoranaisesti Postiin, vaikka olivatkin viimeisenä lenkkinä kuljetusketjussa - amazon.de tuntuu välillä osaavan tulostaa pakettikorttiin puhnron ja välillä ei. Tekemätön paikka yrittää Postilta tiedustella ovikoodia soittamalla jos sitä numeroa ei lähetyksessä ole. Amazonin tsätistä valtavat pahoittelut inkkarilta ja 10€ lahjakortti. Amatsooneilla tuntuu olevan aika herkässään hyvitykset jos lähetyksessä on mitään vikaa, esim. pakkauksen kulma vaikka auki niin hyvitystä tulee.
Itse amazonin aspan kanssa kun juttelin, sain vinkin lisätä puhelinnumeron ja ovikoodin osoitekenttä 2 kohtaan, niin silloin se tulostuu myös osoitekortille se tieto, sit loppu on kuljettajasta kiinni katsooko sitä toimittaessaan pakettia. itsellä siis näin mun osoitetiedot tallennettuna

Näyttökuva 2025-04-30 112410.png

Minun Kuopion paketti näyttää olevan edelleen kuljetuksessa, vaikka tuossa se pöydällä on nyt.
Helsingissä mulla on neljä pakettia vielä kuljetuksessa oma postin mukaan, vaikka kaikki on ollut pöydällä jo pari viikkoa. Täytyy kai manuaalisesti poistaa.
Itse amazonin aspan kanssa kun juttelin, sain vinkin lisätä puhelinnumeron ja ovikoodin osoitekenttä 2 kohtaan, niin silloin se tulostuu myös osoitekortille se tieto, sit loppu on kuljettajasta kiinni katsooko sitä toimittaessaan pakettia. itsellä siis näin mun osoitetiedot tallennettuna
Mulla oli vuosikausia ovikoodi ja puhelinnumero amazonin osoiterivillä. Koskaan ei kuljettaja saanut pakettia ovesta sisään eikä soitettua. Ei ne kuulemma koskaan sitä pakettia kato, pelkkää päätettä.

Helsingissä mulla on neljä pakettia vielä kuljetuksessa oma postin mukaan, vaikka kaikki on ollut pöydällä jo pari viikkoa. Täytyy kai manuaalisesti poistaa.

Mulla oli vuosikausia ovikoodi ja puhelinnumero amazonin osoiterivillä. Koskaan ei kuljettaja saanut pakettia ovesta sisään eikä soitettua. Ei ne kuulemma koskaan sitä pakettia kato, pelkkää päätettä.
no tuolla tavalla itsellä loppui noutopisteestä hakeminen ja on nätisti tullut oven taakse.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 946
Jäsenet
77 412
Uusin jäsen
miquli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom