Postin jakelijavirkamies yrittänyt päivällä toimittaa pakettia, en ollut kotona, lappu jätetty postilaatikkoon, että voi käydä hakemassa postin toimi pisteeltä. Tähän mennessä okey dokey.
Otin lapun ja läksin postin toimipisteelle, postin tietokone ei löydä pakettia sori vaan. Näytän puhelimella postin sivulla joka näyttää paketille että on yritetty toimittaa ja paketti sijaitsee xxx. Noh sitten alettiin katsella josko sitä pakettia olisi, että minkäs kokoinen ja näköinen. Sanoin että ihan tuon paketin kokoinen, osoitin pakettia jossa oli ebay tarrat ja joka oli vissiin lähtevien lähetysten kärrissä. Noh pakettia ei tahdo löytyä, kunnes työntekijä päättää kurkata sitä osoittamaani pakettia ja sehän se olikin. Jes paketti löytyi (jos en olisi tullut hakemaan pakettia ennen klo16:00 olisikohan paketti lähtenyt takaisin Saksaan ja sieltä takaisin koti ovelleni
)
Noh postin tietokoneella sitten viivakoodilla paketista skannaus... ja viisas tietokone kertoo että pakettia ei ole olemassa.. Paketti pitää ensin hyllyttää että kone löytää sen, noh uutta tarraa kylkeen ja skannaus..ei tunnu päivittyvän. Siinä vaiheessa minulta kysytään että haluaisinko luovuttaa asiakaspalvelu vuoroni seuraaville takana oleville jonottajille kun tuntuu netti hidastelevan. Noh päätin luopua asiakasvuorostani ja jonon loputtua uutta yritystä. Sitten selvisikin että paketti oli juuri äsken yritetty hyllyttää väärällä viivakoodilla ja kun paketti hyllytettiin oikealla koodilla, tietokone löyti heti paketin. Kuittasin paketin ja homma oli ohi.
Ilmeisesti posti ei kouluta ollenkaan virkailijoitansa tänä päivänä.
Näytti touhu sille että oli ammattitaidon puutetta.