• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Pörssisähkösopimus Eletra 0 e/kk ja 0-marginaali 6 kk ajan

Itselle tuli Eletralta tämä sama maili jossa sopimusehdot, mutta ei mitään päivämääriä tai yhteenvetoja.

Lumpeelta tuli nyt sitten tuo "olet päättänyt sopimuksesi, älä lähde, tässä 20e lahjakortti" eli ilmeisesti tämä powerin järjestelmä laittaa sopimukset samantien siirtoon eikä valittuna siirtopäivänä?
Päivämäärien puuttumista minäkin mietin. Nyt kuitenkin tuli nykyiseltä sähköyhtiöltä Heleniltä viestiä jossa kiiteltiin asiakkuudesta ja heidän sivuillaan nykyisen sopimuksen päättymispäivämäärä oli vuoden loppuun eli juuri niin kuin pitääkin.
 
Itse vaihdoin eilen 8.11 ja Helenin sivuilla näkyy sopimuksen päättymispäiväksi 22.11 eli tasan kaksi viikkoa siirtoon.

Mitään vahvistusta siirtopäivästä ei tullut Eletralta, mutta oletinkin 2 viikon siirtoaikaa uuden sopimuksen aloitukselle.
 
Viimeksi muokattu:
Päivämäärien puuttumista minäkin mietin. Nyt kuitenkin tuli nykyiseltä sähköyhtiöltä Heleniltä viestiä jossa kiiteltiin asiakkuudesta ja heidän sivuillaan nykyisen sopimuksen päättymispäivämäärä oli vuoden loppuun eli juuri niin kuin pitääkin.
Joo datahubissa ja lumpeeen sivuilla näkyi oikein, ensi vuonna vaihtuu kuten pitikin.
 
Datahubissa (Fingrid Customer Portal) näkyy tosiaan oikein. Mutta laskun toimistus näkyisi olevan paperilasku 😂

Tuntuu, että tätä ei oltu ajateltu/tehty loppuun asti asiakkaan näkökulmasta Powerin Eletran sähkömyynti.
Tai onko jollain kokemusta, että miten tuota laskutustapaa voi muuttaa itse vai pitää olla yhteydessä aspaan? Eletran omassa äpissä ei ollut mitään laskutusosiossa?!
 
Ei tunnu toimivan.

Screenshot 2025-11-09 170214.png
 
Koodi:
{"Error":"DBError"}

Tietokanta hajonnut?
Taitaa olla. Nyt oli jotain korjattu ja pääsi vähän etenemään, mutta osoitetta tai käyttöpaikkatunnusta ei onnistu vahvistamaan. On sen verran hataran tuntuinen viritelmä, että ehkä on viksuinta unohtaa tämä tarjous ja luovuttaa vielä hyvän sään aikana :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 630
Viestejä
4 992 553
Jäsenet
80 094
Uusin jäsen
Okko Stöckell

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom