Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten se ps labran käsi robotti toimii? Mulla ei sitä palloa laukaissut. Astrossa siis
Itse ihmettelin samaa... kunnes tajusin että liipasin pitää ns. "rusentaa" pohjaan niin että se vähän niin kuin räsähtää.Miten se ps labran käsi robotti toimii? Mulla ei sitä palloa laukaissut. Astrossa siis
Tilasin silloin kun tuli saataville ja taisi pari viikkoa kestää niin oli adapteri hyppysissä.Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
Vai mikä se olikaan, että saa VR setin toimimaan 5:lla. Tilasin kuukausia sitten, mutta ei ole löytänyt perille. Saa myös vinkata sähköpostin aiheen, niin saa tarkistettua mitä siellä mainittiin
edit: eli siis tämä ja marraskuun alussa tilattu
![]()
Tilasin silloin kun tuli saataville ja taisi pari viikkoa kestää niin oli adapteri hyppysissä.
Laitoin myös joskus julkaisupäivän tienoilla tilauksen huvikseni sisään ja tosiaan parin viikon sisällä siitä oli postilaatikossa. En ole kyllä testannut kun PS VR on kerännyt tovin pölyä laatikon pohjalla, mutta siellähän odottaa jos tulee jotain sen arvoista, että jaksaa virittää tuon toimimaan.Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
Vai mikä se olikaan, että saa VR setin toimimaan 5:lla. Tilasin kuukausia sitten, mutta ei ole löytänyt perille. Saa myös vinkata sähköpostin aiheen, niin saa tarkistettua mitä siellä mainittiin
![]()
Tärkeä huomio
Katso, mitkä ominaisuudet eivät ole enää saatavilla PlayStation-konsolillasi.www.playstation.com
Itse tilasin Joulukuussa adapterin ja sain tammikuussa sen hyppysiin!Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
![]()
Tärkeä huomio
Katso, mitkä ominaisuudet eivät ole enää saatavilla PlayStation-konsolillasi.www.playstation.com
Ylipäätään Sony tuntuu koko VR-jutun hylänneen melko totaalisesti, vaikka jotain huhuja uuden sukupolven VR:stä on edelleen ilmassa. Ainakin itselleni tuo johtohässäkkä, VR-kypärä ja tarve erillisille ohjaimille yhdistettynä tekniikan vajavaisuuteen ovat ensikokemusten jälkeen aiheuttaneet sen, että saisi olla jotain todella mielenräjäyttävää että uudelleen innostuisin.
Juuri viime viikolla tuli maili että adapteri on postitettu ja pitäisi mennä 6-12 päivää että saapuu.Itse tilasin Joulukuussa adapterin ja sain tammikuussa sen hyppysiin!
Tuliko milloin saataville?
Pitänee joku yhteya kaivaa, että saa kyseltyä.
Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
![]()
Tärkeä huomio
Itse kypärä ja seuranta on mielestäni ihan riittävä, itse ohjaimet tarvitsisivat kyllä päivityksen (vrt rift s esim). Toki jos uutta kypärää pukkaa niin saisi olla oma tracking kypärässä.Ylipäätään Sony tuntuu koko VR-jutun hylänneen melko totaalisesti, vaikka jotain huhuja uuden sukupolven VR:stä on edelleen ilmassa. Ainakin itselleni tuo johtohässäkkä, VR-kypärä ja tarve erillisille ohjaimille yhdistettynä tekniikan vajavaisuuteen ovat ensikokemusten jälkeen aiheuttaneet sen, että saisi olla jotain todella mielenräjäyttävää että uudelleen innostuisin.
Vastaan itse itselleni, jos jollakin muulla on tullut sama ongelma vastaan. Soitin asiasta Playstation tukeen ja kertoivat näin.Tuli hankittua PS5 ja oli hankittuna tytölle Sony PlayStation Camera v2 -kamera jota käyttää Just Dance pelissä. Tuo kamera käytti PS4 AUX porttia kytkemiseen.
Tuossa PS5 nyt ei AUX porttia olekaan. Luin netistä että PSVR lasit käyttäneet tuota samaa AUX porttia ja heille Sony tarjoaa ilmeisesti tuohon adapterin.
Onko tietoa tarjoaako Sony myös kameran omistajalle tuon USB-A <-> AUX adapterin vai täytyykö se itse hankkia? Ja jos joutuu itse hankkia niin mistä saisi halvimmalla?
Vastaan itse itselleni, jos jollakin muulla on tullut sama ongelma vastaan. Soitin asiasta Playstation tukeen ja kertoivat näin.
Adapteria ei tarjota kuin VR-lasien ostajalle. Ja heillä ei ole tiedossa että tuota adapteria saisi erikseen ostettua. Asiaa voi kuulemma kysyä jälleenmyyjiltä, mutta tuella ei ollut ainakaan tiedossa, että niitä olisi tällä hetkellä myynnissä.
Eli käytännössä tulisi ostaa uusi PS5 yhteensopiva kamera pelejä varten.
On aika suolainen hinta kyllä.Ebaysta noita adaptereja löytää, mutta niistä kiskotaan yleensä 30-40e joka on ihan naurettavaa, koska tyypit on kuitenkin saaneet nuo ilmaiseksi.
Hyvin kestänyt kohta 2 kuukautta. Jotain vikaa sun ohjaimessa on, toivottavasti lyövät sulle vaan korvaavan tilalleMites muilla on Dualsenset kestäneet? Oma konsoli saapui viime torstaina ja lauantaiaamusta ei enään ohjaimen X-näppäin toiminut. On koitettu kaikki resetoinnit ja tehdasasetukset, mutta ei ole mikään tepsinyt. Tänään se on kai lähettävä Giganttiin käymään ohjaimen kanssa.
Miksi Sony pitäisi hintoja alhaalla kun PS Store on ainut paikka digiversioiden ostoon?Storessa pelien hinnat aika kovia. Eihän tuolta kannata ostaa mitään ilman kunnon alennuksia. Luulisi, että digiversio pelistä olisi halvempi kuin fyysinen, kun ei tule logistiikka- ja materiaalikuluja, mutta ei näköjään. Onneksi on levyasemallinen versio.
Lisäksi levyllisessä versiossa mahdollisuus ostaa pelejä käytettynä halvemmalla sekä myydä itse peli läpipeluun jälkeen. Näistä syistä itsekin päädyin levyasemalliseen versioon.Miksi Sony pitäisi hintoja alhaalla kun PS Store on ainut paikka digiversioiden ostoon?
Tämän takia mulle levyasemallinen versio oli itsestäänselvyys. Fyysisiä versioita saa kaverilta lainaan tai torista ostettua halvalla.
Luulen että tulevina vuosina Sonyn monopoliasema ps storen kanssa tulee kaatumaan ja sitten digi-ps5 voisi olla hyvä jos ihan oikeasti ei ikinä halua levyä taloonsa
Nuo 3D äänimaailma kikat on pelikohtaisia. Nuissa kuulokkeissa ei itsessään ole mitään 3d ääniprosessointia. Tavalliset stereokuulokkeet jonka nimeen on lätkäisty 3D-merkintä. E: Eli jos Ghost of tusinassa on 3d äänet niin varmaan sitten ne toimii myös pulseilla.Minulla on nuo Pulse 3d kuulokkeet. Toimiiko niiden 3d ääni myös ps4llä (ghost of tsushima)?
Mihin se siis tulee kaatumaan? Ps5 digi-version ostaneet ei ainakaan ole ongelma siinä. Hintojakin nostaneet eli ei taida storen myynnit olla ongelmissa.Luulen että tulevina vuosina Sonyn monopoliasema ps storen kanssa tulee kaatumaan ja sitten digi-ps5 voisi olla hyvä jos ihan oikeasti ei ikinä halua levyä taloonsa
Vähän lueskelin asiasta niin Tempest on käytössä vain PS5 kanssa, mutta tuo Ghostin 3D toimii siis myös Pulseilla:Nuo 3D äänimaailma kikat on pelikohtaisia. Nuissa kuulokkeissa ei itsessään ole mitään 3d ääniprosessointia. Tavalliset stereokuulokkeet jonka nimeen on lätkäisty 3D-merkintä. E: Eli jos Ghost of tusinassa on 3d äänet niin varmaan sitten ne toimii myös pulseilla.
Sony Pulse 3D Wireless Headset ReviewThe Pulse 3D is made to take special advantage of the PlayStation 5’s new Tempest 3D Audio, a proprietary virtual surround sound technology designed specifically for generating positional audio for games. Though I’ve only tested it in a couple of games so far – Spider Man: Miles Morales and Astro’s Playroom – the Pulse makes excellent use of Tempest, delivering nuanced positional audio that goes beyond what I’ve come to expect from Virtual 7.1 surround sound in headsets. ... Even without Tempest, the Pulse 3D sounds great on PS4 and PC.
Pitäisi toimia heittämällä vanha levy suoraan ilman mitään toimenpiteitä. Ainakin itse vaan laitoin PS4:ssa olleen levyn kiinni takapaneelin usbiin ja eikun pelaamaan. Tallennukset toki pitää siirtää erikseen ja tämä oli pienoinen pettymys, kun PS+:n cloud savet eivät siirry suoraan PS5:een vaan ne pitää siirtää sisäverkon yli. Ubisoftilla on oma pilvitallennus, josta AC Valhallan tallennus toimi suoraan, mutta muuten pitää tehdä se tallennusten siirto erikseen.Mikä on nykytilanne ulkoisten kiintolevyjen toimivuuden kanssa joissa on valmiiksi PS4 pelien vanhat asennukset? Toimivatko suoraan ongelmitta vai kannattaako tyhjentää levy ja ladata uusiksi käyttäen PS5 konsolia?
Ostin Pulse3D:t Prismasta pari viikkoa sitten enkä ole oikein varma tuliko hyvä ostos. Mukavuus ei ole ollenkaan edellisten Sonyn PS-kuulokkeiden luokkaa (alkavat painaa jo puolen tunnin jälkeen), ainoa hyvä puoli on PS5:n kanssa yhteensopiva muotoilu.Vähän lueskelin asiasta niin Tempest on käytössä vain PS5 kanssa, mutta tuo Ghostin 3D toimii siis myös Pulseilla: Sony Pulse 3D Wireless Headset Review
Tämä on täysin omaa mutuilua. Veikkaus perustuu siihen kun EU sakotti Googlea tämän käytettyään asemaansa muiden kilpailijoiden estämisessä. Nyt kun Sonyltä on ensimmäistä kertaa tullut konsoli, johon voi ostaa vain Sonyn omasta kaupasta pelejä niin näkisin että voi tulla tilanne missä muut toimijat näkevät tämän epäreiluksi.Mihin se siis tulee kaatumaan? Ps5 digi-version ostaneet ei ainakaan ole ongelma siinä. Hintojakin nostaneet eli ei taida storen myynnit olla ongelmissa.
Ymmärtääkseni näissä ei ole mitenkään erinomainen ääni tai istuvuus, en ole itse testannut. Puolilangaton vaihtoehto on laittaa jokin hyvä langallinen kuuloke ohjaimeen kiinni. Toki myös kierrätys television bt:n kautta on vaihtoehto.Ostin Pulse3D:t Prismasta pari viikkoa sitten enkä ole oikein varma tuliko hyvä ostos. Mukavuus ei ole ollenkaan edellisten Sonyn PS-kuulokkeiden luokkaa (alkavat painaa jo puolen tunnin jälkeen), ainoa hyvä puoli on PS5:n kanssa yhteensopiva muotoilu.
Tämä on täysin omaa mutuilua. Veikkaus perustuu siihen kun EU sakotti Googlea tämän käytettyään asemaansa muiden kilpailijoiden estämisessä. Nyt kun Sonyltä on ensimmäistä kertaa tullut konsoli, johon voi ostaa vain Sonyn omasta kaupasta pelejä niin näkisin että voi tulla tilanne missä muut toimijat näkevät tämän epäreiluksi.
Mullakin oli nuo testissä mutta palautukseen meni. Ei sopinut omaan päähän ollenkaan.Ostin Pulse3D:t Prismasta pari viikkoa sitten enkä ole oikein varma tuliko hyvä ostos. Mukavuus ei ole ollenkaan edellisten Sonyn PS-kuulokkeiden luokkaa (alkavat painaa jo puolen tunnin jälkeen), ainoa hyvä puoli on PS5:n kanssa yhteensopiva muotoilu.
12 kk PS+ on ollut ainakin joka black fridayn aikaan tarjouksessa alle 40€ ainakin Giganteissa. Verkkis tainnut myös tarjota sitä suuninlleen samaan hintaan, varmaan monesta muustakin paikasta löytää BF tienoilla tarjouksia. Pleikkarin omassa kaupassa se on tainnut olla myös tarjouksessa aika ajoin, kuitenkin hieman kalliimmalla muistaakseni kuin nuo kauppojen bf tarjouikset.Loikkasin ps3:sta tähän ps5. Hyvä vehetti. Ohjain käy käteen mainiosti, ergonimiassa iso loikkaus vanhaan kapulaan nähden. Levyä pyörittelee about yhtä äänekkäästi ja välillä sivupanelit resonoi, mutta pikkufiksillä resonoinnistä pääsee. Levy pyörii äänekkäästi ja sille nyt ei helposti mitään voi. Tuntuu data liikkuvan konsolille paljon liukkaammin kuin ps3.
PS+ vaikuttaa pätevältä systeemiltä ilmaiseksi kirjastoon kahmittavine peleineen. Kannattaako odotella tarjouksia vai onko hinta aina tuo 60e?/a?
PS+ vaikuttaa pätevältä systeemiltä ilmaiseksi kirjastoon kahmittavine peleineen. Kannattaako odotella tarjouksia vai onko hinta aina tuo 60e?/a?
Kannattaa muistaa, että jos jäät odottelemaan parempaa ps+ tarjousta niin menetät aina sen kuukauden ilmaispelit. Esimerkiksi tässä kuussa ilmaiseksi jaossa Control: Ultimate Edition, joka on aika hiton hyvä paketti PS5:lla. Eli jos tuon haluaa pelata jossain vaiheessa niin se on äkkiä vähintään parin kympin hintainen erillisostoksena.PS+ vaikuttaa pätevältä systeemiltä ilmaiseksi kirjastoon kahmittavine peleineen. Kannattaako odotella tarjouksia vai onko hinta aina tuo 60e?/a?
Heti tänään perään toinen näköjään tasan kuukausi väliä. Jos tuo ongelma yleistyy niin täytyy ruveta sammuttamaan pleikkaria aina pelaamisen jlk. Olis kiva tietää mistä johtuu..Merkillinen sammuminen tuli vastaan tänään. Huomasin ohi kävellessä, ettei pleikkari ollut rest modessa (ei oranssia valoa), ei käynnistynyt ohjaimesta eikä napista laitteessa. Piippaus kyllä kuului ja virtajohdot olivat paikoillaan muttei käynnistynyt. Virtajohdon irroittaminen ja laitto takaisin korjasi. Hiukan tuli jo sydämentykytyksiä että nyt ko se hajosi. Täytyy seurata toistuuko..
Ebaystä löytyy sitä Nidecin kovaäänisempää mallia, mutta hiljaisempaa Deltan tuuletinta en ole löytänyt. Yksi hiljennys keino on laittaa kumiset o-renkaat tuulettimen kiinnitys ruuvien väliin estämään resonanssia.Onko kukaan löytäny ja ostanut jo uutta tuuletinta vitoseensa? Sonyn toiminta takuukorjauksissa on ollut aina suht ala-arvoista ja nopein tapa hoitaa asia on hoitaa se itse, ja kun takuu ei mene tuulettimen vaihdossa niin se voisi olla helppo ja halpa tie laitteen vaimentamiseen( laitteet ovat jo vaakatasossa ja vaahtomuovin päällä mutta silti ääni tulee tautisen kovaa tuulettimen läpi, kummallakin viitosella).
Anna mä arvaan, molemmilla kerroilla peli oli taustalla päällä?Heti tänään perään toinen näköjään tasan kuukausi väliä. Jos tuo ongelma yleistyy niin täytyy ruveta sammuttamaan pleikkaria aina pelaamisen jlk. Olis kiva tietää mistä johtuu..
Kyllä, mutta eihän tuolla pitäisi olla väliä? Peliä kiva jatkaa seuraavalla kerralla juuri samasta kohdasta johon sen lopettaa.Anna mä arvaan, molemmilla kerroilla peli oli taustalla päällä?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.