Playstation 5

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
126
Nyt vasta tuli Astro paukutettua loppuun, pelattu sitä 5v tytsyn kanssa vuorotellen.

Täydet 5/5, täydellinen peli koko perheelle, sain jopa rouvan välillä pelaamaan vaikkei yleensä tykkää.

Loppupahis oli kyl aikamoinen, tyttö oli puolet ajasta kädet silmillä kun faija taisteli vieressä.

Pari vuotta lisää niin hommat menee toisinpäin, se saa hoitaa Demon's Soulsit, Sekirot ja Niohit jos tulee liian tiukka paikka
Astro myös täällä positiivinen yllätys. Yleensä en näistä kauniiksi kuorrutetuista peleistä (lue: lastenpeleistä) tykkää, mutta Astron parissa viihtyi koko perhe hienosti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 820
Omasta mielestä hieman vaikea niin ei ole pitkälle jaksanut stressata. Varsinkin kun kerätyt ringitkin aina nollaantuu. Ei jaksa tuollaista.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
628
Tänään tuli konsoli perille. Hyvältä tuntuu ensivaikutelma. Aluksi olisi tarkoitus ottaa työn alle god of war ja days gone. Onko muita suosituksia?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 876
Omasta mielestä hieman vaikea niin ei ole pitkälle jaksanut stressata. Varsinkin kun kerätyt ringitkin aina nollaantuu. Ei jaksa tuollaista.
Minustakin yllättävän hankalia kohtia, mutta niin monesti tasoloikissa on. Kuolin paljon enemmän kuin esim. Demon's Soulsissa, mikä on soulsien yleisen maineen takia huvittavaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 265
Minustakin yllättävän hankalia kohtia, mutta niin monesti tasoloikissa on. Kuolin paljon enemmän kuin esim. Demon's Soulsissa, mikä on soulsien yleisen maineen takia huvittavaa.
Häh... Eihän tuossa Astrossa saanut edes tapettua omaa hahmoaan jos ei tarkoituksella hypännyt järveen ja odottanut että joku örmö juoksee päälle. :geek:
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 691
Miten se ps labran käsi robotti toimii? Mulla ei sitä palloa laukaissut. Astrossa siis
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 321
Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
Vai mikä se olikaan, että saa VR setin toimimaan 5:lla. Tilasin kuukausia sitten, mutta ei ole löytänyt perille. Saa myös vinkata sähköpostin aiheen, niin saa tarkistettua mitä siellä mainittiin :)

edit: eli siis tämä ja marraskuun alussa tilattu
CBFC5F38-6930-4064-891F-712EDFEEAA00.jpeg

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
234
Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
Vai mikä se olikaan, että saa VR setin toimimaan 5:lla. Tilasin kuukausia sitten, mutta ei ole löytänyt perille. Saa myös vinkata sähköpostin aiheen, niin saa tarkistettua mitä siellä mainittiin :)

edit: eli siis tämä ja marraskuun alussa tilattu
Tilasin silloin kun tuli saataville ja taisi pari viikkoa kestää niin oli adapteri hyppysissä.
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
121
Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
Vai mikä se olikaan, että saa VR setin toimimaan 5:lla. Tilasin kuukausia sitten, mutta ei ole löytänyt perille. Saa myös vinkata sähköpostin aiheen, niin saa tarkistettua mitä siellä mainittiin :)

edit: eli siis tämä ja marraskuun alussa tilattu

Laitoin myös joskus julkaisupäivän tienoilla tilauksen huvikseni sisään ja tosiaan parin viikon sisällä siitä oli postilaatikossa. En ole kyllä testannut kun PS VR on kerännyt tovin pölyä laatikon pohjalla, mutta siellähän odottaa jos tulee jotain sen arvoista, että jaksaa virittää tuon toimimaan.

Ylipäätään Sony tuntuu koko VR-jutun hylänneen melko totaalisesti, vaikka jotain huhuja uuden sukupolven VR:stä on edelleen ilmassa. Ainakin itselleni tuo johtohässäkkä, VR-kypärä ja tarve erillisille ohjaimille yhdistettynä tekniikan vajavaisuuteen ovat ensikokemusten jälkeen aiheuttaneet sen, että saisi olla jotain todella mielenräjäyttävää että uudelleen innostuisin.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
134
Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
Vai mikä se olikaan, että saa VR setin toimimaan 5:lla. Tilasin kuukausia sitten, mutta ei ole löytänyt perille. Saa myös vinkata sähköpostin aiheen, niin saa tarkistettua mitä siellä mainittiin :)

edit: eli siis tämä ja marraskuun alussa tilattu

Itse tilasin Joulukuussa adapterin ja sain tammikuussa sen hyppysiin!
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
712
Ylipäätään Sony tuntuu koko VR-jutun hylänneen melko totaalisesti, vaikka jotain huhuja uuden sukupolven VR:stä on edelleen ilmassa. Ainakin itselleni tuo johtohässäkkä, VR-kypärä ja tarve erillisille ohjaimille yhdistettynä tekniikan vajavaisuuteen ovat ensikokemusten jälkeen aiheuttaneet sen, että saisi olla jotain todella mielenräjäyttävää että uudelleen innostuisin.
Osittain olen samaa mieltä ja osittain en.
Sony kyllä kusi siinä omiin muroihin, että eivät tarjonneet natiivia ps5 tukea psvr:lle vaikka jo nyt näkee mikä hyöty siitä oikeasti olisi kun katsoo vaikka no man's sky vertailuja.
Pelihän siis pyörii vain taaksepäin yhteensopivana, mutta kuitenkin näyttää uuden päivityksen myötä aivan helvetisti paremmalta mitä ps4:llä.
Haukkuja voi toki antaa myös hello gamesin suuntaan sillä ne ei koskaan tehneet peliin ps4 pro päivitystä.

Itse lasit on ihan ok vaikka niissä alhainen resoluutio onkin.
Jos nuo saisi helposti tietokoneeseen kiinni ja niihin syöttäisi half life: alyxia kaikki asetukset tapissa niin se näyttäisi paremmalta kuin mikään psvr peli eli vika ei ole laseissa vaan koneen tehoissa.
Jotain kertoo sekin, että hitman 3 näyttää oikeasti erittäin hyvältä vaikka siinä onkin jouduttu käyttämään pieniä oikopolkuja joten esim osa npc hahmoista ilmestyy peliin vasta silloin kun pelaaja katsoo siihen suuntaan.
Jos päätä kääntää kohtuu rauhallisesti niin tuota ei pahemmin huomaa, mutta nopeissa kääntymisissä kyllä, mutta tässä pätee edelleen se sama pointti. Ongelma ei ole psvr lasit vaan ne koneen tehot.

Myöskään johdot ei ole ongelma v2 lasien kanssa sillä siitä boxista tulee tasan yksi johto laseihin ja kuulokkeetkin kytketään suoraan laseihin.
Mulla on tuo boxi telkkarin takana joten mulla tulee vain se yksi johto telkkarin alta ja siinä se.
Erilliset ohjaimet ei myöskään ole mulle ongelma, koska nyt voin pelata vaikka skyrimia mukavasti sohvalla istuen dualshock kädessä, mutta siitä olen samaa mieltä, että movet on vanhentuneet vaikka niilläkin tottui yllättävän nopeasti pelaamaan.
Seurannan kanssa mulla ei ole ollut pahemmin ongelmia, mutta kokemuksia tuosta tuntuu olevan melkein yhtä paljon kuin käyttäjiä, sillä joskus joku seinällä oleva taulu saattaa peilata valoa just sopivasti ja se sotkee seurannan joten tuossa on omat vikansa.
Itse kuitenkin olen ollut varsin tyytyväinen ja psvr on mulle se eka vr kokemus. Ostin nuo 2019 black friday tarjouksesta ja sen jälkeen on tullut pelattua yli 140 vr peliä joten kokemusta on paljon.

Mulle riittäisi se, että ps5 peleihin tulisi ihan natiivi tuki psvr:lle ja sony tekisi ohjaimet joissa on myös ne tatit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
234
Tuliko milloin saataville?
Pitänee joku yhteya kaivaa, että saa kyseltyä.
Tilaukset taisivat alkaa lokakuun lopulla ja olisikohan marraskuun puolessa välissä tullut postissa. Hieman ennen kuin PS5 julkaistiin.

Korjataas. Taisivat aloittaa tilausten vastaanottamisen lokakuun lopulla. Marraskuun puolessa välissä alkoi toimitukset ja marraskuun lopussa tuli postissa, koska PS5 oli jo hyppysissä ennen kuin adapteri saapui. Pari viikkoa kuitenkin lupailivat toimitusajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 829
Ekat dieshotit tutulta kaverilta, tulossa parempilaatuista vielä mutta jo nyt voidaan todeta, että ihan odotetusti esimerkiksi RedGamingTechin mainostama unified L3 on potaskaa.



Ensianalyysiä:
 
Liittynyt
24.09.2020
Viestejä
1 245
Onko porukka saanut sitä kameran adapteria?
Vai mikä se olikaan, että saa VR setin toimimaan 5:lla. Tilasin kuukausia sitten, mutta ei ole löytänyt perille. Saa myös vinkata sähköpostin aiheen, niin saa tarkistettua mitä siellä mainittiin :)

edit: eli siis tämä ja marraskuun alussa tilattu

Jeeps tännekkin tuli tuo adapteri parissa viikossa tilauksesta, en ole kylläkään testannut sitä.
Ylipäätään Sony tuntuu koko VR-jutun hylänneen melko totaalisesti, vaikka jotain huhuja uuden sukupolven VR:stä on edelleen ilmassa. Ainakin itselleni tuo johtohässäkkä, VR-kypärä ja tarve erillisille ohjaimille yhdistettynä tekniikan vajavaisuuteen ovat ensikokemusten jälkeen aiheuttaneet sen, että saisi olla jotain todella mielenräjäyttävää että uudelleen innostuisin.
Itse kypärä ja seuranta on mielestäni ihan riittävä, itse ohjaimet tarvitsisivat kyllä päivityksen (vrt rift s esim). Toki jos uutta kypärää pukkaa niin saisi olla oma tracking kypärässä.
 
Liittynyt
24.10.2018
Viestejä
134
Mikä on nykytilanne ulkoisten kiintolevyjen toimivuuden kanssa joissa on valmiiksi PS4 pelien vanhat asennukset? Toimivatko suoraan ongelmitta vai kannattaako tyhjentää levy ja ladata uusiksi käyttäen PS5 konsolia?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 820
Itsellä näytti usb 2Tb siika toimivan ok, ei tarvinnut asentaa uudelleen kun laittoi kiinni, en enää muista pitikö käyttöoikeudet palauttaa ensin vai miten, mutta toimi kyllä.
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
396
Tuli hankittua PS5 ja oli hankittuna tytölle Sony PlayStation Camera v2 -kamera jota käyttää Just Dance pelissä. Tuo kamera käytti PS4 AUX porttia kytkemiseen.

Tuossa PS5 nyt ei AUX porttia olekaan. Luin netistä että PSVR lasit käyttäneet tuota samaa AUX porttia ja heille Sony tarjoaa ilmeisesti tuohon adapterin.

Onko tietoa tarjoaako Sony myös kameran omistajalle tuon USB-A <-> AUX adapterin vai täytyykö se itse hankkia? Ja jos joutuu itse hankkia niin mistä saisi halvimmalla?
Vastaan itse itselleni, jos jollakin muulla on tullut sama ongelma vastaan. Soitin asiasta Playstation tukeen ja kertoivat näin.

Adapteria ei tarjota kuin VR-lasien ostajalle. Ja heillä ei ole tiedossa että tuota adapteria saisi erikseen ostettua. Asiaa voi kuulemma kysyä jälleenmyyjiltä, mutta tuella ei ollut ainakaan tiedossa, että niitä olisi tällä hetkellä myynnissä.

Eli käytännössä tulisi ostaa uusi PS5 yhteensopiva kamera pelejä varten.
 
Liittynyt
06.12.2018
Viestejä
6
Mites muilla on Dualsenset kestäneet? Oma konsoli saapui viime torstaina ja lauantaiaamusta ei enään ohjaimen X-näppäin toiminut. On koitettu kaikki resetoinnit ja tehdasasetukset, mutta ei ole mikään tepsinyt. Tänään se on kai lähettävä Giganttiin käymään ohjaimen kanssa.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
712
Vastaan itse itselleni, jos jollakin muulla on tullut sama ongelma vastaan. Soitin asiasta Playstation tukeen ja kertoivat näin.

Adapteria ei tarjota kuin VR-lasien ostajalle. Ja heillä ei ole tiedossa että tuota adapteria saisi erikseen ostettua. Asiaa voi kuulemma kysyä jälleenmyyjiltä, mutta tuella ei ollut ainakaan tiedossa, että niitä olisi tällä hetkellä myynnissä.

Eli käytännössä tulisi ostaa uusi PS5 yhteensopiva kamera pelejä varten.
Ebaysta noita adaptereja löytää, mutta niistä kiskotaan yleensä 30-40e joka on ihan naurettavaa, koska tyypit on kuitenkin saaneet nuo ilmaiseksi.
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
396
Ebaysta noita adaptereja löytää, mutta niistä kiskotaan yleensä 30-40e joka on ihan naurettavaa, koska tyypit on kuitenkin saaneet nuo ilmaiseksi.
On aika suolainen hinta kyllä.

Selvitin asiaa hiukan lisää. Playstation tuki suositteli hankkimaan peliä varten uuden PS5 tukevan kameran, mutta eihän tämä ole edes yhteensopiva uusimman PS5 Just Dance 2021 pelin kanssa - What!?! Pelissä voi käyttää vain älypuhelimen kamerasovellusta liikkeiden seurantaan.

Ja tuota adapteria ei ole jälleenmyyjillä myytävänä - eikä tuota adapteria saa edes Sony ostettua erikseen. Eivätkä pysty sitä toimittamaan kuin VR lasien serial numeroa vastaan.

Täytyy kyllä sanoa, että tämä osio on kyllä hoidettu erittäin huonosti Sony. Tämä ei kyllä koske merkittämää PS5 käyttäjäkuntaa, mutta täytyy sanoa että oma tyttö kyllä pettyi aika pahasti.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
724
Mites muilla on Dualsenset kestäneet? Oma konsoli saapui viime torstaina ja lauantaiaamusta ei enään ohjaimen X-näppäin toiminut. On koitettu kaikki resetoinnit ja tehdasasetukset, mutta ei ole mikään tepsinyt. Tänään se on kai lähettävä Giganttiin käymään ohjaimen kanssa.
Hyvin kestänyt kohta 2 kuukautta. Jotain vikaa sun ohjaimessa on, toivottavasti lyövät sulle vaan korvaavan tilalle
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 807
Storessa pelien hinnat aika kovia. Eihän tuolta kannata ostaa mitään ilman kunnon alennuksia. Luulisi, että digiversio pelistä olisi halvempi kuin fyysinen, kun ei tule logistiikka- ja materiaalikuluja, mutta ei näköjään. Onneksi on levyasemallinen versio.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 820
Juu tuo PS4/tulevan PS5 vr:n yhteensovittaminen on tehty luokattoman huonosti, jännää ettei sonyllä ajateltu vr:n kaikenlaisen yhteensopivuuden olevan myös tärkeää peli-backon lisäksi.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
724
Storessa pelien hinnat aika kovia. Eihän tuolta kannata ostaa mitään ilman kunnon alennuksia. Luulisi, että digiversio pelistä olisi halvempi kuin fyysinen, kun ei tule logistiikka- ja materiaalikuluja, mutta ei näköjään. Onneksi on levyasemallinen versio.
Miksi Sony pitäisi hintoja alhaalla kun PS Store on ainut paikka digiversioiden ostoon?

Tämän takia mulle levyasemallinen versio oli itsestäänselvyys. Fyysisiä versioita saa kaverilta lainaan tai torista ostettua halvalla.
Luulen että tulevina vuosina Sonyn monopoliasema ps storen kanssa tulee kaatumaan ja sitten digi-ps5 voisi olla hyvä jos ihan oikeasti ei ikinä halua levyä taloonsa
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
396
Miksi Sony pitäisi hintoja alhaalla kun PS Store on ainut paikka digiversioiden ostoon?

Tämän takia mulle levyasemallinen versio oli itsestäänselvyys. Fyysisiä versioita saa kaverilta lainaan tai torista ostettua halvalla.
Luulen että tulevina vuosina Sonyn monopoliasema ps storen kanssa tulee kaatumaan ja sitten digi-ps5 voisi olla hyvä jos ihan oikeasti ei ikinä halua levyä taloonsa
Lisäksi levyllisessä versiossa mahdollisuus ostaa pelejä käytettynä halvemmalla sekä myydä itse peli läpipeluun jälkeen. Näistä syistä itsekin päädyin levyasemalliseen versioon.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 076
Minulla on nuo Pulse 3d kuulokkeet. Toimiiko niiden 3d ääni myös ps4llä (ghost of tsushima)?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 265
Minulla on nuo Pulse 3d kuulokkeet. Toimiiko niiden 3d ääni myös ps4llä (ghost of tsushima)?
Nuo 3D äänimaailma kikat on pelikohtaisia. Nuissa kuulokkeissa ei itsessään ole mitään 3d ääniprosessointia. Tavalliset stereokuulokkeet jonka nimeen on lätkäisty 3D-merkintä. E: Eli jos Ghost of tusinassa on 3d äänet niin varmaan sitten ne toimii myös pulseilla.
 
Liittynyt
04.05.2018
Viestejä
120
Luulen että tulevina vuosina Sonyn monopoliasema ps storen kanssa tulee kaatumaan ja sitten digi-ps5 voisi olla hyvä jos ihan oikeasti ei ikinä halua levyä taloonsa
Mihin se siis tulee kaatumaan? Ps5 digi-version ostaneet ei ainakaan ole ongelma siinä. Hintojakin nostaneet eli ei taida storen myynnit olla ongelmissa.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 076
Nuo 3D äänimaailma kikat on pelikohtaisia. Nuissa kuulokkeissa ei itsessään ole mitään 3d ääniprosessointia. Tavalliset stereokuulokkeet jonka nimeen on lätkäisty 3D-merkintä. E: Eli jos Ghost of tusinassa on 3d äänet niin varmaan sitten ne toimii myös pulseilla.
Vähän lueskelin asiasta niin Tempest on käytössä vain PS5 kanssa, mutta tuo Ghostin 3D toimii siis myös Pulseilla:
The Pulse 3D is made to take special advantage of the PlayStation 5’s new Tempest 3D Audio, a proprietary virtual surround sound technology designed specifically for generating positional audio for games. Though I’ve only tested it in a couple of games so far – Spider Man: Miles Morales and Astro’s Playroom – the Pulse makes excellent use of Tempest, delivering nuanced positional audio that goes beyond what I’ve come to expect from Virtual 7.1 surround sound in headsets. ... Even without Tempest, the Pulse 3D sounds great on PS4 and PC.
Sony Pulse 3D Wireless Headset Review
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
121
Mikä on nykytilanne ulkoisten kiintolevyjen toimivuuden kanssa joissa on valmiiksi PS4 pelien vanhat asennukset? Toimivatko suoraan ongelmitta vai kannattaako tyhjentää levy ja ladata uusiksi käyttäen PS5 konsolia?
Pitäisi toimia heittämällä vanha levy suoraan ilman mitään toimenpiteitä. Ainakin itse vaan laitoin PS4:ssa olleen levyn kiinni takapaneelin usbiin ja eikun pelaamaan. Tallennukset toki pitää siirtää erikseen ja tämä oli pienoinen pettymys, kun PS+:n cloud savet eivät siirry suoraan PS5:een vaan ne pitää siirtää sisäverkon yli. Ubisoftilla on oma pilvitallennus, josta AC Valhallan tallennus toimi suoraan, mutta muuten pitää tehdä se tallennusten siirto erikseen.
 

jhu

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
121
Vähän lueskelin asiasta niin Tempest on käytössä vain PS5 kanssa, mutta tuo Ghostin 3D toimii siis myös Pulseilla: Sony Pulse 3D Wireless Headset Review
Ostin Pulse3D:t Prismasta pari viikkoa sitten enkä ole oikein varma tuliko hyvä ostos. Mukavuus ei ole ollenkaan edellisten Sonyn PS-kuulokkeiden luokkaa (alkavat painaa jo puolen tunnin jälkeen), ainoa hyvä puoli on PS5:n kanssa yhteensopiva muotoilu.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
724
Mihin se siis tulee kaatumaan? Ps5 digi-version ostaneet ei ainakaan ole ongelma siinä. Hintojakin nostaneet eli ei taida storen myynnit olla ongelmissa.
Tämä on täysin omaa mutuilua. Veikkaus perustuu siihen kun EU sakotti Googlea tämän käytettyään asemaansa muiden kilpailijoiden estämisessä. Nyt kun Sonyltä on ensimmäistä kertaa tullut konsoli, johon voi ostaa vain Sonyn omasta kaupasta pelejä niin näkisin että voi tulla tilanne missä muut toimijat näkevät tämän epäreiluksi.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 826
Ostin Pulse3D:t Prismasta pari viikkoa sitten enkä ole oikein varma tuliko hyvä ostos. Mukavuus ei ole ollenkaan edellisten Sonyn PS-kuulokkeiden luokkaa (alkavat painaa jo puolen tunnin jälkeen), ainoa hyvä puoli on PS5:n kanssa yhteensopiva muotoilu.
Ymmärtääkseni näissä ei ole mitenkään erinomainen ääni tai istuvuus, en ole itse testannut. Puolilangaton vaihtoehto on laittaa jokin hyvä langallinen kuuloke ohjaimeen kiinni. Toki myös kierrätys television bt:n kautta on vaihtoehto.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 691
Sehän on mediasoitin. Toimii youtuubet ynnä muut. Pelejä ei ole pakko pelata.
Tämä on täysin omaa mutuilua. Veikkaus perustuu siihen kun EU sakotti Googlea tämän käytettyään asemaansa muiden kilpailijoiden estämisessä. Nyt kun Sonyltä on ensimmäistä kertaa tullut konsoli, johon voi ostaa vain Sonyn omasta kaupasta pelejä niin näkisin että voi tulla tilanne missä muut toimijat näkevät tämän epäreiluksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
159
Ostin Pulse3D:t Prismasta pari viikkoa sitten enkä ole oikein varma tuliko hyvä ostos. Mukavuus ei ole ollenkaan edellisten Sonyn PS-kuulokkeiden luokkaa (alkavat painaa jo puolen tunnin jälkeen), ainoa hyvä puoli on PS5:n kanssa yhteensopiva muotoilu.
Mullakin oli nuo testissä mutta palautukseen meni. Ei sopinut omaan päähän ollenkaan.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
67
Loikkasin ps3:sta tähän ps5. Hyvä vehetti. Ohjain käy käteen mainiosti, ergonimiassa iso loikkaus vanhaan kapulaan nähden. Levyä pyörittelee about yhtä äänekkäästi ja välillä sivupanelit resonoi, mutta pikkufiksillä resonoinnistä pääsee. Levy pyörii äänekkäästi ja sille nyt ei helposti mitään voi. Tuntuu data liikkuvan konsolille paljon liukkaammin kuin ps3.

PS+ vaikuttaa pätevältä systeemiltä ilmaiseksi kirjastoon kahmittavine peleineen. Kannattaako odotella tarjouksia vai onko hinta aina tuo 60e?/a?
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
71
Loikkasin ps3:sta tähän ps5. Hyvä vehetti. Ohjain käy käteen mainiosti, ergonimiassa iso loikkaus vanhaan kapulaan nähden. Levyä pyörittelee about yhtä äänekkäästi ja välillä sivupanelit resonoi, mutta pikkufiksillä resonoinnistä pääsee. Levy pyörii äänekkäästi ja sille nyt ei helposti mitään voi. Tuntuu data liikkuvan konsolille paljon liukkaammin kuin ps3.

PS+ vaikuttaa pätevältä systeemiltä ilmaiseksi kirjastoon kahmittavine peleineen. Kannattaako odotella tarjouksia vai onko hinta aina tuo 60e?/a?
12 kk PS+ on ollut ainakin joka black fridayn aikaan tarjouksessa alle 40€ ainakin Giganteissa. Verkkis tainnut myös tarjota sitä suuninlleen samaan hintaan, varmaan monesta muustakin paikasta löytää BF tienoilla tarjouksia. Pleikkarin omassa kaupassa se on tainnut olla myös tarjouksessa aika ajoin, kuitenkin hieman kalliimmalla muistaakseni kuin nuo kauppojen bf tarjouikset.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 820
Ei toki nyt auta mutta kesällä tms muihinkin aikoihin vuodesta on noita plussa-aikatarjouksia. Toki voi koodikaupoistakin katsella, tosin ps:n puolella epävirallinen kauppa paljon vähäisempää kuin ms:n puolella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 530
PS+ vaikuttaa pätevältä systeemiltä ilmaiseksi kirjastoon kahmittavine peleineen. Kannattaako odotella tarjouksia vai onko hinta aina tuo 60e?/a?
Kuten yllä mainittu niin aika säännöllisesti on n. 40€/v hintaan tarjouksessa kesäkuussa (Days of Play) ja marraskuussa (BF). Hinta.fi voi seurata helposti noita hintakehityksiä, tämän kohdalla melko vakioitunutta: Sony Playstation Plus: 365 Päivän Tilaus PS3 - Hintaseuranta | Hinta.fi. Parina vuotena näyttää maaliskuussa olleen kanssa tarjouksia, joten ehkä tänäkin vuonna. Tarjouksista kannattaa siis ehdottomasti hankkia aina lisäaikaa mutta tässä tapauksessa säästät sen ~20€ mutta menetät potentiaalisesti monen kuukauden pelit. Ilmeisesti esimerkiksi tuo Control on varsin hyvä peli ja pääseehän tuossa tietty nauttimaan PS+ Collectionistakin sitten heti. Tuo huomioiden voisi ehkä olla fiksua ostaa ihan normihintaan nyt ja sitten tankata lisäaikaa tarjouksesta, tilauskoodeja kun voi ketjuttaa monta vuotta putkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 263
PS+ vaikuttaa pätevältä systeemiltä ilmaiseksi kirjastoon kahmittavine peleineen. Kannattaako odotella tarjouksia vai onko hinta aina tuo 60e?/a?
Kannattaa muistaa, että jos jäät odottelemaan parempaa ps+ tarjousta niin menetät aina sen kuukauden ilmaispelit. Esimerkiksi tässä kuussa ilmaiseksi jaossa Control: Ultimate Edition, joka on aika hiton hyvä paketti PS5:lla. Eli jos tuon haluaa pelata jossain vaiheessa niin se on äkkiä vähintään parin kympin hintainen erillisostoksena.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 655
Merkillinen sammuminen tuli vastaan tänään. Huomasin ohi kävellessä, ettei pleikkari ollut rest modessa (ei oranssia valoa), ei käynnistynyt ohjaimesta eikä napista laitteessa. Piippaus kyllä kuului ja virtajohdot olivat paikoillaan muttei käynnistynyt. Virtajohdon irroittaminen ja laitto takaisin korjasi. Hiukan tuli jo sydämentykytyksiä että nyt ko se hajosi. Täytyy seurata toistuuko..
Heti tänään perään toinen näköjään tasan kuukausi väliä. Jos tuo ongelma yleistyy niin täytyy ruveta sammuttamaan pleikkaria aina pelaamisen jlk. Olis kiva tietää mistä johtuu..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 694
Viestejä
4 293 808
Jäsenet
71 687
Uusin jäsen
Jortsa

Hinta.fi

Ylös Bottom