- Liittynyt
- 28.03.2019
- Viestejä
- 314
Yhtä asiaa olen kyllä jo pidemmän aikaa ihmetellyt näin kuluttajana, aina sieltä PS4 ajoista enenpi vähenpi, että luulisi olevan myös kehittäjille ärsyttävää joutua kehittämään ainakin 2 eri "versiota" peleistä, suorituskyky sekä kuvanlaatu. Osassa pelejä saattaa olla jopa 3 tai peräti 4 eri tilaa mistä valita. Tähän päälle nyt sitten nämä nykyisen sekä edellisen sukupolven tehokkaammat Pro mallit soppaan sekaan vielä.
Sitä en ymmärrä mikseivät esimerkiksi nimenomaan kehittäjät pyri tekemään yhtä, koheesia tilaa missä peli pyörii. 60 kehystä per sekunti pohjana ja siitä lähteä rakentamaan graafisesti niin näyttävää peliä kuin mahdollista, niin resoluution kuin efektien puolesta, kunnes FPS alkaa niiaamaan. Näin ollen ei myöskään kuluisi ohjelmoijilta aikaa koodata useampaa eri versiota pelistä.
Lisäksi Cerny sanoi, että noin 3/4 pelaa pelejä suorituskyky tilassa, joten selkeästi nuo 30fps käyttäjät ovat vähemmistöä (tässähän ei tosiaan ollut mitään yllättävää).
Sitä en ymmärrä mikseivät esimerkiksi nimenomaan kehittäjät pyri tekemään yhtä, koheesia tilaa missä peli pyörii. 60 kehystä per sekunti pohjana ja siitä lähteä rakentamaan graafisesti niin näyttävää peliä kuin mahdollista, niin resoluution kuin efektien puolesta, kunnes FPS alkaa niiaamaan. Näin ollen ei myöskään kuluisi ohjelmoijilta aikaa koodata useampaa eri versiota pelistä.
Lisäksi Cerny sanoi, että noin 3/4 pelaa pelejä suorituskyky tilassa, joten selkeästi nuo 30fps käyttäjät ovat vähemmistöä (tässähän ei tosiaan ollut mitään yllättävää).