Hintojen korotukset eivät tietysti koskaan ole hyvä juttu mutta itse näen tuon Extran vielä tämän jälkeenkin tilauskelpoisena. Vaatii karkeasti ottaen sen 3-4 peliä vuodessa, että tuo on kannattava ja olen itse kokenut tuolta löytyvän hyvin pelattavaa. Todellisuudessa maksanee itsensä takaisin nopeamminkin, kun tuota saa varmaan jatkossakin alle satkulla tarjouksista ostamalla. Olen oikeastaan itse siirtynyt enemmän siihen, että en enää osta pelejä vaan pelaan niitä sitä mukaa kun tulevat tuonne. Tuntuneet isommatkin julkaisut päätyvän lopulta Extraan, joten ei ole jäänyt fiilistä että näinkään toimimalla jäisi mistään paitsi. Etenkin kun ei ole pakottavaa tarvetta päästä heti julkaisussa pelaamaan.
Kyllähän tuossa kieltämättä hinnannostojen myötä olisi tilaa Essentialin alla karsitummalle versiolle, jossa ei tulisi noita kuukausittaisia pelejä mutta saisi sentään nettipelin, pilvitallennukset yms. Vaikka tietysti oikea ratkaisu olisi se, että moninpeli ei maksa mutta tuohon ei olla palaamassa.Omalla kohdalla tässä käy niin, että Essential jää nyt jatkossa tilaamatta -> en voi pelata moninpelejä pleikkarilla -> en osta moninpelejä pleikkarille.
Ei se yksittäisen kuluttajan ostoskäyttäytymisen muutos paljon viivan alla näy, mutta eipä sitä muutenkaan voi lompakolla äänestää.
Viimeksi muokattu: