- Liittynyt
- 24.02.2017
- Viestejä
- 3 553
Juurikin noin.Käsitin niin, että ps5 laskee 3d äänet kuten ennenkin. Atmos 3d rajapinnan läpi annetaan äänistriimit per kaiutin. Atmos toistaisi ps5:en jo laskemat 3d-äänet. Jos/kun toimii noin niin kaiken pitäisi toimia suoraan eikä vaadi pelien päivittämistä. Tuon ulkopuolella toki atmos 3d tehnee jotain riippuen siitä montako kaiutinta käyttäjällä on, mutta tämä on pelille näkymätöntä post prosessointia.
"While playing games that support the PS5 Tempest 3D AudioTech, the console will encode the audio in Dolby Atmos if required so you can output it to your Atmos-compatible speakers, soundbar, or television. This also includes support for height channels. This is something that is done on the console so games don't need to be updated for Atmos and can continue using the Tempest 3D AudioTech as before."
PS5 beta rolls out today with new accessibility and audio options, social features, and UI enhancements
Invited beta participants from select countries can test new PS5 features.
blog.playstation.com