Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itekin luulin et olis kohta alkanu maksua menemään, mut ostinkin sit vissiin viimevuonna 2kpl vuoden koodeja kun renew date on 2022 eikä tilitapahtumissa ainakaan vielä näy velotusta. Oon kyllä melko varma et yhden vaan ostin sillon BF tarjouksesta, mut kaipa se toikin on mahdollistaEn oo varmaan koko vuoteen lukenu koko lankaa ja nyt satuin vilkaisemaan mistä täällä puhutaan. Olis napsahtunu 29.11. auto renewal maksu. Kiitos tästä.
Kyllähän tuo automaattinen uusiminen on käytännössä kaikissa samankaltaisissa palveluissa (netflixit, ruutu+ jne) päällä. Juuri viime viikolla itse menin vähän samaan lankaan, kun oli nordvpn veloittanut vuosimaksun. No olisin sen joka tapauksessa ottanut, mutta ehkä odottanut black friday tarjouksia jne. Tarkkana noissa saa olla, ja heti ensimmäisenä tulee aina laitettua pois päältä automaattiset tilaukset. Ruutukin oli kesällä pyörinyt 3kk maksut päällä, kun oli täysin unohtunut.Sain nopea vastauksen Sonyltä ja tyytyväinen olen lopputulokseen.
Kun ostit PlayStation Plus (tai aloitit kokeilujakson), kuvauksessa kerrottiin selkeästi, että tilaus on uusiutuva ja laskutetaan automaattisesti valitsemallasi ajanjaksolla. Peruutuskäytäntömme mukaisesti saat alkuperäisen palvelun tilauksen jälkeen 14 päivän harkinta-ajan. Tuona aikana voit arvioida palvelua ja peruuttaa sen saaden myös hyvityksen. Tämä ei kuitenkaan koske tilauksen uusimisia, sillä niissä harkinta-aika on jo umpeutunut. 14 päivän jälkeen voit peruuttaa tilauksesi koska vaan ja tilauksesi päättyy tilausjakson päätyttyä. Tämä lopettaa myös tulevat maksut, mutta et saa hyvityksiä jo maksetuista maksuista. Siitä huolimatta, huomaan että jäsenyytesi seuraava maksu on vasta veloitettu, joten olen hyvittänyt summan 59,95 euroa takaisin käyttämällesi maksutavalle hyvän tahdon eleenä.
Oma vikahan tämä on, kun en kuvausta lukenut, mutta minusta silti Sonylta huonohko ratkaisu laittaa defaultiksi tuo automaattinen uusinta. Itse peruin aikoinaan PS4 myynnin ohessa Plussa tilauksen ja en kyllä olettanut että minulla pitää uudelleen perua automaattinen uusinta kun aloitan uudelleen Plus tilauksen.
Noh rahat takaisin ja oppipahan uutta.
On joo, mut se mikä tekee tästä Sonyn käytännöstä tosi kummallisen ja ehkä vähän kyseenalasenkin on se et jos ostan ihan kaupasta tollasen fyysisen kortin jossa on koodi vuoden PS+:aan, niin miks se automaattisesti kaivaa mun tallennetut maksutiedot käyttäjätililtä ja laittaa sen helvetin automaattisen renewin päälle?Kyllähän tuo automaattinen uusiminen on käytännössä kaikissa samankaltaisissa palveluissa (netflixit, ruutu+ jne) päällä. Juuri viime viikolla itse menin vähän samaan lankaan, kun oli nordvpn veloittanut vuosimaksun. No olisin sen joka tapauksessa ottanut, mutta ehkä odottanut black friday tarjouksia jne. Tarkkana noissa saa olla, ja heti ensimmäisenä tulee aina laitettua pois päältä automaattiset tilaukset. Ruutukin oli kesällä pyörinyt 3kk maksut päällä, kun oli täysin unohtunut.
Lieköhän joku osais teipata tai maalata pleikkarin kuoria? Autothan saa nätisti nykyään teippaamalla uudet värit ja kuviot.
Jotkut ei halua pysyvää ratkasua.Eihän se oli kuin spray-maalilla vetäistä.
Nyt pojat niitä parhaita bf tarjouksia kehiin koskien isompaa kovoa 1-2tb?
Noihin tulee veroero päälle. Terasista paras tarjous taitaa olla Proshopin WD SN850, jota myydään siis 140€ ja on marginaalisesti Samsungia parempi testien perusteella.Ei varmaan paljon parempaa saa kuin samsung 980 pro 1TB 139e tai 2TB 270e.
On se loogista jos vaikka nuita teran kortteja valmistetaan 20Miljoonaa ja 2TB kortteja 5Miljoonaa. Hinta tuskin koostuu pelkästään siitä paljonko rantahiekkaa menee yhden lastun valmistukseen. Muutenhan RTX3090 ja 3080 pitäisi maksaa saman verran koska niissä on täsmälleen sama piiri. Toisesta on vain keinotekoisesti tehty hitaampi jälkiprosessoinnilla.Pitäisikö se nyt tuollainenkin tilata. Ainahan sen voi tunkea pc:seeheen. Edelleen en ymmärrä sitä miksi m2 ssd;eissä ei 2Tb ole aina vaan 2x1tb hinta vaan aina enemmän? Ei ole loogista.
Hetkinen, tämä ketjuhan lienee kysymykselle parempi! Eli onko tuolla Proshopissa jotain fiskua ja edullista jäähdytystä tilattavaksi samalla? Sellaista joka menee PS5 sisään sujuvasti?Itsellekin juuri 1Tb Pro tulossa nyt tuolta. Tosin pitää muistaa että Proshopilla, ainakin oli, on WD Black SN850 1Tb tarjouksessa aika samoihin hintoihin.
WD Musta SN850 PCIe 4.0 NVMe M.2 - 1TB | Edullinen
180,27 € SSD (Solid state drive), 1 TB, sisäinen, Tiedonsiirtonopeus: 7000 MBps (luku) / 5300 MBps (kirjoitus), IOPS: aikeissa 1000000 (luku) / aikeissa 1000000 (kirjoitus), M.2 2280 (80mm), PCI-Express 4.0 x4 NVMe 1.3 (Non-Volatile Memory Express) - WD Controller.www.proshop.fi
En osaa vastata kysymykseesi, mutta jos Amazon kelpaa kauppana, niin tuossa on ihan hyvä vaihtoehto.Hetkinen, tämä ketjuhan lienee kysymykselle parempi! Eli onko tuolla Proshopissa jotain fiskua ja edullista jäähdytystä tilattavaksi samalla? Sellaista joka menee PS5 sisään sujuvasti?
Tuossa ADATA:n levyssä se olisi valmiina.Hetkinen, tämä ketjuhan lienee kysymykselle parempi! Eli onko tuolla Proshopissa jotain fiskua ja edullista jäähdytystä tilattavaksi samalla? Sellaista joka menee PS5 sisään sujuvasti?
Onhan noita valmiita skinejä myynnissä useammassakin kaupassaLieköhän joku osais teipata tai maalata pleikkarin kuoria? Autothan saa nätisti nykyään teippaamalla uudet värit ja kuviot.
Nonni, pikavilkaisu testehin ja otin sit tämän. Hintaa jäi oliko 120e ja sisältää jäähyn. Eiköhän tämä selvinnyt tällä. Kiitos suunnattomasti!En osaa vastata kysymykseesi, mutta jos Amazon kelpaa kauppana, niin tuossa on ihan hyvä vaihtoehto.
BF - ADATA XPG GAMMIX S70 Blade 1TB PCIe Gen4x4 M.2 2280 SSD Black Heat Spreader (n. 117,11€ )
Tuote: ADATA XPG GAMMIX S70 Blade 1TB PCIe Gen4x4 M.2 2280 SSD Black Heat Spreader Tarjoushinta: 117,11€ + veroero Normaalihinta: 191,99€ Kauppa: Amazon.de Voimassa: Mahdollisesti erän loppuun asti Linkki: https://www.amazon.de/dp/B093DP3X4H Kommentti tarjouksesta: Tarjoushinnan saaminen...bbs.io-tech.fi
Kyllähän tuo automaattinen uusiminen on käytännössä kaikissa samankaltaisissa palveluissa (netflixit, ruutu+ jne) päällä. Juuri viime viikolla itse menin vähän samaan lankaan, kun oli nordvpn veloittanut vuosimaksun. No olisin sen joka tapauksessa ottanut, mutta ehkä odottanut black friday tarjouksia jne. Tarkkana noissa saa olla, ja heti ensimmäisenä tulee aina laitettua pois päältä automaattiset tilaukset. Ruutukin oli kesällä pyörinyt 3kk maksut päällä, kun oli täysin unohtunut.
On joo, mut se mikä tekee tästä Sonyn käytännöstä tosi kummallisen ja ehkä vähän kyseenalasenkin on se et jos ostan ihan kaupasta tollasen fyysisen kortin jossa on koodi vuoden PS+:aan, niin miks se automaattisesti kaivaa mun tallennetut maksutiedot käyttäjätililtä ja laittaa sen helvetin automaattisen renewin päälle?
Ymmärrän jos sillä maksutavalla ostan suoraan storesta sen plussan ja se samalla laittaa sen päälle. Mun tietääkseni se ei vaan missään vaiheessa tota pre-paid korttia syöttäessä kerro et hei, nyt meni muuten automaaginen velotus päälle samalla et käy ottaa pois jos haluat.
Tämähän se on tainnut pitempään näitä autopelisarjoja Forzaa myöten vaivata. Näyttävät hyvältä ja tekevät ajohommat hyvin, mutta tämä kaikki on nähty jo niin monta kertaa ennenkin ettei mitään uuden kokemisen tuntua pääse oikein syntymään.Katsoin GT7:n traileria. Näytti ihan samalta kuin edeltäjä valikoita myöten
Näin se yleisesti ottaen on, että ajopelisarjoja vaivaa itsensä toistaminen. Viimeisin raikkaampi tuulahdus ummehtuneeseen pelityyppiin oli Driveclub mutta siitäkin on jo aikaa.Tämähän se on tainnut pitempään näitä autopelisarjoja Forzaa myöten vaivata. Näyttävät hyvältä ja tekevät ajohommat hyvin, mutta tämä kaikki on nähty jo niin monta kertaa ennenkin ettei mitään uuden kokemisen tuntua pääse oikein syntymään.
Tämä kyllä selittäisi miksi Sony niin kiivaasti lähti Dbrandin perään kun he julkaisivat omansa.Vai että Sonyn viralliset kuoret tulossa:
Sony patent suggests official PS5 faceplates could be on the way | VGC
The newly granted patent means Sony may be planning customisation options…www.videogameschronicle.com
Näköjään voucher tarjous taas ohi.Tällä hetkellä Adata Gammix Blade 70 1TB 122,04€ veroineen. Perushinta nostettu korkealle, mutta -39% voucher. 2TB 237,58€
Voiko noita DualSensen tattien kumeja ostaa jostain erikseen? Alkuperäisessä ohjaimessa alkaa olla aika rispaantunut toisen tatin kumi.
Kuinka toimia tilanteessa:
Peli lainattu kirjastosta ja nyt se on palautettava.
Ostin pelin playstoresta. Ostettu peli ei käynnisty ilman levyä. Pitääkö "levyversio" poistaa omista peleistä?
Kuinka saan pelin tallennukset talteen ettei häviä "ukon kehitys"?
(Pelinä Minegraft Dungeons)
Tuossa tänä vuonna tulleet pelit:Eli tässä kuussa ei tuu yhtään ps5 peliä. Ei helvetti. Taitaa forbitten westin jälkeen vaihtuu konsoli xboxiin.
Monta kk putkeen tarjonta on täyttä paskaa?
Mulla meni Xboxin ohjain rikki jota käytin virallisella langattomalla adapterilla. Nyt käyttänyt Dualsenseä emolevyn (z590 plus wifi) bluetoothilla jossa ulkoinen antenni ja toiminut yhtä hyvin kuin tuo Xboxin ohjain. Käytän ds4windows softaa(ryochan7 versiota) pelien kanssa jotka ei natiivisti tue dualsenseä. Tuo ohjelma näyttää myös latenssit eikä ne pompi yhtään minulla. Näyttää 1-2ms tasaisesti, itseasiassa vähän matalampi kuin johdon kanssa. Bluetoothin välityksellä ei ymmärtääkseni toimi adaptiiviset liipaisimet jos peli tukee niitä. Silloin pitää johtoa käyttää.
Ostettiin uusi telkkari, Sonyn X93J. Telkkarista löytyy 4K ja HDR, mutta pleikkarista kun koitin aktivoida HDR:n niin laite ilmoitti, että resoluutio pitää laskea 1080p jotta HDR:n saa tämän laitteen kanssa käyttöön. HDMI-piuhana on pleikkarin mukana tullut piuha ja se on kiinni suoraan telkkarissa, 4K HDMI merkittyyn rööriin.
Onko tähän jotain "known-issue" hommaa vai täytyykö alkaa testailemaan kaikenlaisia asetuksia sinne tänne?